ESKİŞEHİR'E MİLYON DOLARLIK MÜZE

Son Güncelleme : 03 Ekim 2016 11:10
ESKİŞEHİR'E MİLYON DOLARLIK MÜZE

Polimeks, Eskişehir’de açacağı modern sanat müzesinin tasarımı için ünlü Japon mimar Kengo Kuma ile el sıkıştı.

2017'in sonunda

Ulusal ve uluslararası birçok önemli projeye imza atan ve dünyanın en büyük 250 müteahhit firması arasında Türkiye’yi en üst seviyelerde temsil eden Polimeks, Eskişehir’de modern sanat müzesi açmaya hazırlanıyor. Japonya’nın son dönemde yetiştirdiği en önemli mimarlardan Kengo Kuma’nın tasarladığı müzenin 2017 sonunda açılması planlanıyor.

Odunpazarı bölgesine

Kendisi de Eskişehirli olan Polimeks Yönetim Kurulu Başkanı Erol Tabanca’nın girişimiyle hayata geçecek olan kompleks, Eskişehir Büyükşehir Belediyesi’nin tahsis etttiği ve UNESCO Dünya Mirası Listesi’nde bulunan tarihi Odunpazarı bölgesinde inşa ediliyor. Müzenin tamamlanmasının ardından yaklaşık 10 milyon dolara mal olacağı öğrenildi.

Hayata geçirilecek

Eskişehir’in tarihi Odunpazarı bölgesinde, toplam 3.300 m2 alan üzerine kurulacak kompleksin, 2017 sonunda kapılarını açması planlanıyor. Müzedeki daimi sergide Polimeks koleksiyonunda yer alan modern ve çağdaş Türk sanatçılarının eserleri sergilenecek. Bunun yanı sıra dönemsel sergiler, sanatçı buluşmaları, atölye, seminer ve eğitim programları da hayata geçirilecek.

Teşekkürlerimizi sunuyorum

Erol Tababca, "Özellikle gençlerin çağdaş ve modern sanata, tasarıma, mimariye olan ilgisini önemsiyoruz. Eskişehir bizim evimiz, burada daha önce de yatırımlarımız oldu. Polimeks olarak bize böyle bir fırsat sunduğu için Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen’e teşekkürlerimizi sunuyorum" dedi.

Yorumlar (26) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Fatih Çanaklı

02 Ekim 2016 23:32
Zenginliğini yetiştiği kente zenginlik olarak yansıtan Erol Tabanca yı gönülden kutluyorum. Eskişehir in çağdaş kent olma iddiasında müzelerinin önemi çok büyük.

Ekrem ÖZTÜRK''Köylü Ekrem''

02 Ekim 2016 16:12
Adı''eski'',kendisi yeni ve modern kenti çok yakışacak bu proje beni çok heyecanlandırdı. .Emeği geçenlere sonsuz şükranlarımı sunarım..

Beril Kıcıman

03 Ekim 2016 06:32
Tebrikler, yolunuz açık olsun ,gücünüz daim.....

Ozge

02 Ekim 2016 22:36
Tesekkurler Polimeks ve Yilmaz Buyukersen!

Dr. S.Sırrı KABADAYI

02 Ekim 2016 00:47
Hemşehrimiz Erol TABANCA ile gurur duyuyoruz. Bu şehirden aldığının çok çok fazlasını bu şehre vermeye çalışan Erol Bey'e minnet duygularımızla selam ve saygılarımı sunuyorum. Dr. S.Sırrı KABADAYI

mert

02 Ekim 2016 18:34
tarihi bir dokusuyla görenleri büyüleyen odunpazarına çok çok yakışıcak. şimdiden hayırlı olsun.

Ahmet Özdemir

03 Ekim 2016 19:31
Yurtdışında çalışıp kazandığı paraları ülkemize ve insanlığa faydalı işlerde harcayan Sayın Erol beyi canı gönülden kutluyorum.diğer işadamlarına örnek olması dileğiyle.....

mehmet akif doğan

06 Ekim 2016 18:26
eskısehır lı iş adamlarının eskısehır e buyuk hızmetlerde bulunması gurur verici sayın erol tabanca beyi kutluyorum bır eskısehır lı olarak şukranlarımı sunuyorum

Nigar Alemdar

04 Ekim 2016 00:17
Bir vizyoner - Büyükerşen- nasıl bir önderlik yapıyor ve bir şehir nasıl olumlu değişim yaşıyor! Polimeks de bir müzeyle nasıl güzel bir katkı yapıyor. Darısı diğer kentlerimizin başına...

M. Muammer Erboy

03 Ekim 2016 21:46
Muhteşem bir proje. Tebrikler. Allah tamamına erdirsin. Alkış alkış alkış.

TDK

06 Ekim 2016 06:54
"Modern" sözcüğünün Türkçedeki karşılığı "Çağdaş"tır. "Modern ve çağdaş" yazmak boş bir çaba olmuş. Modern ve modern sanat, çağdaş ve çağdaş sanat... Bir gazete yazarına yakışmamış.

Yüksel cengiz

02 Ekim 2016 21:37
Hayırlı olsun ama memlekette mimar mi yoktu?genç mimarlar arasında yarışma yapılsaydı eminim çok farklı işler çıkacaktı?

atknzfr

13 Ekim 2016 21:17
yapılacak olan bu modern müze odunpazarı nda ama neresinde .....

Aytaç GÜL

04 Ekim 2016 13:17
Hayret genelde iranlı arap mimarlarla anlaşırdı belediyeler. Kengo Kuma on numara olmuş, Tebrikler. Civar illerden gelen ayıların gözü biraz minimalizm görsün de adam olsunlar. Akıl dolu bir karar.

Cucelben

02 Ekim 2016 05:15
"UNESCO Dünya Mirası Listesi’nde bulunan tarihi Odunpazarı bölgesinde inşa ediliyor." Derken aslında doğru değil mi demek istiyor sunuz?

erdoğan

06 Ocak 2017 14:51
erol tabanca , ve polimekse sonsuz teşekkürler eskişehirsporumuzada destek olurlarsa minnettar oluruz.

yahya çolak

16 Şubat 2017 17:21
En yeni şehir Eskişehir .emeği geçen iş adamlarına,siyesetçilerine , emegi gecen herkese teşekkür ederim

Efe

10 Şubat 2017 13:21
Binanın dış konsepti tarihi Odunpazarı , Türk İslam mimarisini yansıtabilecek özellikte düşünülmemiş. Bence modern-klasik ögelerle daha zengin bir yapı yapılabilir. Kültürel mimariyi modern çizgilerle harmanlayabilecek iyi bir Türk mimara bu proje yaptırılabilirdi.

bekirozkul

11 Mart 2017 16:36
evetdetürkiyeveeskişehircagatlasın

Eses

17 Şubat 2017 15:27
Hic gerek yok, israf bu..

veli dedeoğlu

23 Aralık 2016 16:01
bu müzeyi türk mimar ve mühendisler yapamazmıydı elin oğluna milyon dolarları ödüyosunuz.

Ziya

04 Ekim 2016 14:52
Boşuna dememişler '' kem alat ile kemalat olmaz'' .

Nedim

16 Nisan 2017 20:22
Aylarca bu haberi gündemde tutmanızın sebebi nedir? Bir halta benzemeyen bu yapının sanatla falan da alakası yok. Zaten ortada müze falan da yok Herhalde kendi reklamını yapıyor!

Hakkı

03 Ekim 2016 00:16
Erol Tabanca'nın nihayet Eskişehir'e bir faydası olacak.

Yılmaz demir

03 Ekim 2016 14:19
neden yine ithal mimar..Mimarlarımızın suyu mu çıktı

Bülent Özkan

02 Ekim 2016 23:26
Dış görünüm bu olmamalı, beni boğdu... Emekler için ayrıca teşekkürler...
1 MAYIS 2 KUTLAMA
1 MAYIS 2 KUTLAMA
1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü, bugün Eskişehir'de 2 farklı noktada kutlanacak.
ESKİŞEHİR HAYIR OYLARINDA ÖRNEK OLDU
ESKİŞEHİR HAYIR OYLARINDA ÖRNEK OLDU
Demokrat Parti Odunpazarı İlçe Başkanı Hüseyin Özcan, referandumda Eskişehirlilerin hayır oyu kullanarak demokrat ve hürriyetçi bir tavır sergilediğini, örnek olduğunu söyledi.
SÖMÜRÜYE HAYIR DİYECEĞİZ
SÖMÜRÜYE HAYIR DİYECEĞİZ
CHP Parti Meclisi Üyesi ve Eskişehir Milletvekili Prof. Dr. Gaye Usluer, 1 Mayıs Emek, Dayanışma ve Mücadele günü dolayısıyla bir mesaj yayınladı. Usluer, “1 Mayıs meydanlarında sömürüye Hayır diyeceğiz” dedi.
ÖZGÜRLÜK VE EŞİTLİK MÜCADELESİ
ÖZGÜRLÜK VE EŞİTLİK MÜCADELESİ
CHP Eskişehir Milletvekili Cemal Okan Yüksel, 1 Mayıs Emek Dayanışma ve Mücadele günü dolayısıyla bir mesaj yayınladı.
1 MAYIS ORTAK BAYRAMIMIZ
1 MAYIS ORTAK BAYRAMIMIZ
Eskişehir Valisi Azmi Çelik, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Bayramı dolayısıyla bir mesaj yayınladı.
OTOSTOPLA ODUNPAZARI
OTOSTOPLA ODUNPAZARI
Seyahat etmek ve yolda olmak' felsefesi ile kar amacı gütmeyen bir kuruluş olan Interrail Türkiye, sosyal medya üzerinde açtıkları grup ile birlikte Eskişehir'in Odunpazarı bölgesini gezdi.
ESKİŞEHİR’İN TARİHİNE PEDAL ÇEVİRECEKLER
ESKİŞEHİR’İN TARİHİNE PEDAL ÇEVİRECEKLER
Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi, İletişim Tasarımı ve Yönetimi bölümü son sınıf öğrencileri hazırladıkları bitirme projesi ile Eskişehir’in binlerce yıllık tarihini yeniden keşfediyorlar.
BU EMEKLER BOŞA GİTMEYECEK
BU EMEKLER BOŞA GİTMEYECEK
CHP Eskişehir Milletvekili Utku Çakırözer, referandum sürecinde Anayasa değişikliğine ‘Hayır’ mücadelesi veren sivil toplum örgütlerinin bir araya gelerek oluşturduğu ‘Hayır Platformu’ üyeleriyle bir araya geldi.
HANIMELİ SOKAKTA  BAHAR NEŞESİ
HANIMELİ SOKAKTA BAHAR NEŞESİ
Kadınların el emeği ürünlerini sergileyip satabilecekleri stantlardan oluşan Hanımeli Sokak, Kanatlı AVM arkasında bulunuyor.