ESKİŞEHİR'E HAYRAN KALDILAR

17 Kasım 2018 13:43
ESKİŞEHİR'E HAYRAN KALDILAR

Çeşitli temaslarda bulunmak üzere Almanya’nın çeşitli kentlerinden Türkiye’ye gelen gazeteciler, Eskişehir’e hayran kaldı. Kent gezisi sonrası Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen’i ziyaret eden gazeteciler, hayata geçirdiği başarılı projelerden dolayı Başkan Büyükerşen’i tebrik ettiler.

Hamburg Türk Basın Birliği Başkanı Mehmet Atak öncülüğünde Almanya’nın çeşitli kentlerinden Türkiye’ye gelen gazeteciler, kent gezisi sonrası Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen’e nezaket ziyareti gerçekleştirdi. Eskişehir’in Anadolu’nun ortasında gelişmiş ve çağdaş bir kent olarak niteleyen heyet, Başkan Büyükerşen’in vizyonu ile bundan sonra da şehrin çok daha ileriye gideceğine inandıklarını vurguladı. Kendilerini kabul ettiği için Başkan Büyükerşen’e teşekkür eden Türk Basın Birliği Başkanı Mehmet Atak “Hayata geçirdiğiniz projeleri yerinde gördük. Çok etkilendik. Gerçekten Eskişehir halkının sizlere göstermiş olduğu saygıyı sonuna kadar hak ediyorsunuz” dedi. Ziyaretleri dolayısı ile gazetecilere teşekkür eden Başkan Büyükerşen gazetecilik mesleğinin önemine vurgu yaparak, heyete çalışmalarında başarılar diledi.



Yorumlar (8) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Eses

17 Kasım 2018 15:26
Abiciim tramvaya bindiniz mi ?

suna uysal

17 Kasım 2018 17:44
fevziçakmak...yeşiltepe..şirintepe yede gitseydiniz....onada gerek yok iki dandirik park...100 metresi güzel porsuğun dışında ...yerleri görselerdi fikirleri değişebilirdi...

Musti

17 Kasım 2018 17:04
Öve öve bitiremediniz. Ne var Eskişehirde. Trafik,Hava kirliliği, bozuk yollar, imar rezaleti, çöp, yola çıkan atlar Vs. Porsuğu temizlemiş. Temizleyecek arkadaş.Tramvay (sorun Yuvası)yapmış. Yapacak arkadaş. 20 senede 2 park yapmış. Yapacak arkadaş. Cebinden mi yapıyor. Benim, senin paranla yapıyor. Yapamadıklarını yazan yok. Basın tarafsız ya.

Seçmen

17 Kasım 2018 19:22
Seçim klasiği

Kamil