ESKİŞEHİR'E BÜYÜK YATIRIMLAR YAPTIK

12 Haziran 2018 15:48
ESKİŞEHİR'E BÜYÜK YATIRIMLAR YAPTIK

Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, Valilik Meydanı'nda vatandaşlara seslendi.

Erdoğan, son 16 yılda Eskişehir’e 21 katrilyon liralık yatırım yaptıklarını belirtti. Erdoğan, "Halep oradaysa arşın burada. Eğitimde, 2 bin 734 adet yeni derslik inşa ettik. 3 bin 495 yatak kapasiteli yüksek öğretim yurt binaları kazandırdık. Birkaç yıla kadar 4 bin 500 kişilik 4 adet yurt binası daha kazandırıyoruz. Eskişehir’e 3’üncü devlet üniversitesini de kazandırıyoruz. Eskişehir Teknik Üniversitesini kurduk ve faaliyete geçirdik. Böyle bir şehre 33 bin kapasiteli stadyum yakışır dedik, nasıl memnun musunuz? Yaparsa AK Parti yapar. Halep orada arşın burada. Eski stadın yerine ne yapıyoruz? Millet Bahçesi. İşte biz buyuz. Nasıl? Eski stat ne hale dönüşüyor? 60 dönüm araziyi inşallah Eskişehir’de Millet Bahçesine dönüştürüyoruz. Şimdi ben oraya indim helikopter ile rezalet. Ama önce ne yaptık? O 33 bin kişilik stadyumu yaptık, ardından da bunu yapacağız. Biz aldatan olmadık biz icraatçıyız" dedi. 
“Eskişehir seninle gurur duyuyor” sloganları atan coşkulu kalabalığa cevap veren Erdoğan, “Ben de sizlerle gurur duyuyorum. Sizlerden tek isteğim var. Belediyelerde hepsini topladınız. Büyükşehir olmadı. İnanıyorum inşallah Mart’ta Büyükşehir’i de alacağız. İnanıyorum. Çünkü bunlardan bir şey olmaz. Bunların ne yaptığı Eskişehir’de belli. Ama bizim ne yaptığımız da belli. Biz buyuz. Eskişehir’e hızlı treni getirdik mi? Hızlı tren ile birlikte tüm bölünmüş yolları yaptık mı? Sağlıkta 5’i hastane olmak üzere toplam 21 adet inşa ettik. Eskişehir Şehir Hastanemiz 1081 yataklı dev bir eser. İçinde 4 hastane birimi, 36 ameliyathanesi, 152 adet yoğun bakım yatağı, 264 adet polikliniği, 24 yataklı diyaliz merkezi bulunan şehir hastanemizi bu yılsonuna kadar hizmete alıyoruz. Şehir hastanemize ulaşımı kolaylaştırmak için burası ile 71 Evler arasında kavşaklar ve bağlantı yolları yaptık. Bunun yanında 600 yataklı Yunus Emre Eğitim ve Araştırma Hastanesinin yapımına da şu anda devam ediyoruz. Bu 2 hastanemizin toplam yatırım bedeli ne biliyor musunuz? 1,2 katrilyon lira. Helal olsun Eskişehir’e. Eskişehir’e yapacağımız ihale, proje aşamasında olan toplam 11 sağlık tesisimiz var. Sağlık önemli" dedi

Yorumlar (38) / Onay bekleyen (9)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

bayram k

12 Haziran 2018 15:58
masala devam. görende cebinizden yaptığınızı sanacak.

tayyip

12 Haziran 2018 15:59
vAKit TAMAM abbas yolcu

Zeki Taş

12 Haziran 2018 16:29
Afrika ülkelerinde bile yol, köprü, bahçe yaptık diye övünen iktidarlar yok...Bunlar halka hizmettir, yapılacak tabii. Fabrika yapacaksın, iş alanı yaratacaksın, ithalatla ekonominin geliştiği de nerede görülmüş!!!

güzel günler çok yakın

12 Haziran 2018 16:18
Vakit Emeklilik Vakti. Hayırlı Uğurlu olsun ülkemize.

Vatandaş

13 Haziran 2018 08:18
Vakit tamam... Uğurlar ola...

dayı

12 Haziran 2018 18:05
Eskişehirde bi İNCELİK var.

MOT

12 Haziran 2018 18:32
Şehir hastanesi 3. köprü gibi paralı ve pahalı olacak, sözleşmede belirlenen müşteri sayısına ulaşmazsa farkı devlet ödeyecek.Yatırım değil hem vatandaşa hem de devlete yük olacak.

vatandaş

12 Haziran 2018 21:22
ailecek hep erdoğana oy verdik busefer muharrem inceye vericez

musa yılmaz

12 Haziran 2018 21:22
nasıl guldüm ya şehir dışından otobüs otobüs insan geldi eskişehir halkından seni istemiyor hala farkında diylmisnz

yıldız26

13 Haziran 2018 07:39
doğru doğru yatırım yaptığınız için mi hızlı tren ihalesinden TÜLOMSAŞ çıkartıldı da ihaleyi yandaşınız olan BMC ye verileceği dedikoduları çıktı

Nasrettin Hoca

12 Haziran 2018 19:04
Eskişehir en çok bu iktidar zamanında geri gitmiştir. Bütün yatırımlar çevre illere gitmiştir. Son 20 yıldır elle tutulacak herhangi bir projeden bahsetmek mümkün değildir. Eskişehir bu zararı nasıl kapatacak, en büyük üzüntüm o.

süleyman

12 Haziran 2018 18:14
Sıhhıye Meydanı'nı dolduramadınız değil mi valilikte konuşma yaptınız

ali gür

12 Haziran 2018 18:05
Taşıma suyla değirmen dönmez. Vakit tamam .

STADYUM PARK OLACAKMIŞ.

13 Haziran 2018 08:02
BÜYÜK HİZMET DOĞRUSU !!!! .ALTINI OTOPARK YAPMAK MASRAF OLACAK SANIRIM .OYUMUZ MİLLET İTTİFAKINA.

Eskişehirli

12 Haziran 2018 23:01
PARDONN???

Birisi

12 Haziran 2018 20:55
Eskişehire 21 katrilyon yatırım yaptık dediya aman tanrım 21 katrilyon abooooo

ahmet tekin

13 Haziran 2018 08:47
Yunusemre devlet hastanesinin polikliniklerini açtılar.Yerdeki seramikleri bir inceleyin.Şimdiden çatlaklar var.duvarlarda çatlaklar.Seramikler lekeli.Yazık harcanan paralara.

Deniz Yusuf Hüseyin

12 Haziran 2018 22:12
Haya olamayınca...

mert

12 Haziran 2018 19:47
yandas sakarya

timur

13 Haziran 2018 00:31
baya yatır yaptınız ismail korkmaz bunlardan biri

koray

13 Haziran 2018 12:30
SAYIN EDİTÖR bu yazdığımız yorumlar denetimden geçip ondan sonra yayınlanıyor heralde. ÇAĞLAR kullanıcı adlı kişinin yorumunu okumadan mı yayınladınız. bilmem kaç yıllık güveninizi sarsıyorsunuz.

4546

13 Haziran 2018 10:49
- Politika gerçekleri gizleyip yalan söylemek değil, gerçeklerin istediğiniz yanını göstermektir. - Winston Churchill

ismet öz

13 Haziran 2018 08:45
Eskişehir kamuoyu direnmeseydi eski stadyumun yerinde şu anda avm ler yada binalar olacaktı.İyiki direndide bütün Türkiyedeki eski stadlarda kurtulacak herhalde.

Birisi

12 Haziran 2018 22:07
Editör hayır mı neyi bekliyor?

beyköylü

12 Haziran 2018 17:14
ZEKİ TAŞ devlet fabrika yapmasın, buralar arpalık oluyor ,uyanın artık devlet yatırımı kolylaştırsın.

Karakaya

14 Haziran 2018 08:05
Meyve veren ağaç taşlanırmış eskişehirde bu yatırımları anlayacak kişi çok azdır biri demiş devletin işi yapacak tabi bundan önceki gelenler devlet değilmiydi bak gözünüzün önünde açtı tanapı bugünde ovit tunelini bay muharremin tanap borularini sökmesi 5 yıl alır .d

Ali

13 Haziran 2018 10:53
Ćumhurbaskanim bu torillerlerinin gözler. Var görmezleri kulakları var duymazlar kalpleri var körelmiş birşeye alamazlar bunlara ne yaparsan yap iyi demeleri çünkü bunlar onun için seni karalama ya çalışıyorlar bunları lakâya alma millet.senide.onlarda biliyor tabiki olacak ülkede kendi ülkesini dışarıya şikayet. Eden içte açık bir örnek chp ve bunlara desdekcilerni verenler ne yaparsan yap bunlar anlamaz xx anlayana anlamayanlar dan çok durmak yok yola devam bunlarda çatlaşın

Nihat

12 Haziran 2018 19:52
İnkarcı taifesi boşuna uğraşmayın! Bu ülkeye bir çivi bile çakmayan sadece yıkacağım, durduracağım diyerek amigoluk yapanları bu millet elinin tersiyle itmiştir. Tartışmasız bu ülkenin lideridir! Bundan sonra da öyle olacak. Saygılı olmasını öğrenin! Yalancıların peşinden gitmek sizi ancak zillete düşürür. Bir de son olarak ovit tüneli ve tanap size kapak olsun.

ilhan kavak

13 Haziran 2018 11:36
AK-MHP-BBP ittifakı ile Büyükşehir-odunpazarı AK yönetime geçecek inşallah.Sn. Yılmaz hocamız da artık dinlensin.Çok yoruldu.

mert

12 Haziran 2018 19:43
recep tayyip erdogan sizi neden bu kadar korkutuyor

imdat

12 Haziran 2018 19:58
Seninleyiz reis

ismet

12 Haziran 2018 17:29
Ne gereği vardı Reisim. 2 heykel 1 plaj yapsaydın yeterdi. Eskişehire bunlar yeterli

ismail

12 Haziran 2018 17:13
Reis büyüksün

ONE MİNUTE

12 Haziran 2018 23:17
ESKİDEN WC YE GİDERKEN SU BULAMAYANLAR , ŞİMDİ RAHAT BATIYOR ,

ver mehteri verrrrr

12 Haziran 2018 21:23
"onlar daima konuşur ak parti yapar " şu memleke tek dikili ağaçları olmayanlar nasılda erdoğan a saldırıyorlar . chp nin bir icraatı varmı bu vatan a .

nihat

12 Haziran 2018 20:19
2023 te dahi İnşaAllah reis yine iktidarda! Poposu açık yatanlara duyurulur.

Niyazi demirkapı

12 Haziran 2018 23:32
Gereken cevabı yine sandıkta vereceğiz. Siz buradan ancak yazar durursunuz. Savunmuş olduğunuz partilerin tek derdi Erdoğani devirmek. Ne kadar büyük bir proje öyle değil mi. Hiç soruyor musunuz terör ile ilgili ne yapacaksınız. Soramazsınız çünkü terör ile zaten ortaklar. Şuna şu kadar buna bu kadar zam vereceğiz diyorlar. Kaynağını soruyor musunuz. Soramazsınız çünkü kaynağı yok. Devletin içini boşaltacaklar. İş vereceğim aş vereceğim diyor da bunu nasıl vereceğini hala söylemedi. Neden ? Çünkü boş sözler gerçekliği yok. Siz buradan istediğiniz kadar konusun 24 Haziran da gereken cevabı herkes alacak

onuris

13 Haziran 2018 09:26
16 yılda Eskişehir’e 21 katrilyon liralık yatırım yaptık hala NANKÖRLÜK te sınır tanımayanlar nankörlüğe devam ediyor Büyükerşen in yaptığı 2- 3 tane park ve heykelleri öve öve bitiremiyorlar yapılan DEV icraatlere gelince gözlerini kapatıyolar BEN LAFA DEĞİL İCRAATE BAKARIM, DURMAK YOK İCRAATE DEVAMMMMMMMM
HAMBURGER İÇİN 18 SAAT BEKLEDİLER
HAMBURGER İÇİN 18 SAAT BEKLEDİLER
İngiltere'nin başkenti Londra'da binlerce kişi, kentte ilk şubesini açan Asya merkezli fast-food firmasının önünde hamburger ve tavukburger alabilmek için saatlerce bekledi.
SÜLLÜ'NÜN SAMSUN TEMASLARI
SÜLLÜ'NÜN SAMSUN TEMASLARI
CHP Eskişehir Milletvekili Jale Nur Süllü, aday belirleme süreci ile ilgili olarak Genel Merkez tarafından görevlendirildiği Samsun’da sivil toplum kuruluşları, sendikalar ve odalar ile bir araya geldi.
ÇALIŞKAN'DAN  SEYİTGAZİ ZİYARETİ
ÇALIŞKAN'DAN SEYİTGAZİ ZİYARETİ
AK Parti İl Başkanı Zihni Çalışkan ve yönetim kurulu üyeleri Seyitgazi’de bir dizi ziyaretlerde bulundu.
ÖĞRENCİLERE  HOŞGELDİN ETKİNLİĞİ
ÖĞRENCİLERE HOŞGELDİN ETKİNLİĞİ
Makina Mühendisleri Odası tarafından Endüstri Mühendisliği Bölümü 1. sınıf öğrencilerine yönelik “Bölüme Hoşgeldin Buluşması” etkinliği gerçekleştirildi.
TGB PANEL DÜZENLEYECEK
TGB PANEL DÜZENLEYECEK
Türkiye Gençlik Birliği Temsilcisi Yunus Emre Özgün, yarın ekonomik prangalardan kurtulmanın yollarını tartışacakları panel gerçekleştireceklerini söyledi.
ETO ÜYELERİ  FUARA KATILDI
ETO ÜYELERİ FUARA KATILDI
Eskişehir Ticaret Odası’nın gelinlik, mefruşat ve hazır giyim sektöründe faaliyet gösteren üyeleri İzmir’de düzenlenen Fashion Prime fuarını ziyaret etti.
SORKUN ÇÖMLEĞİNİN  HİKAYESİ ANLATILDI
SORKUN ÇÖMLEĞİNİN HİKAYESİ ANLATILDI
Eskişehir Ticaret Odasında bünyesinde faaliyetlerini sürdüren AB Bilgi Merkezi, 2018 Avrupa Kültürel Miras yılı kapsamında, Sorkun Çömleği kitabı yayınladı.
MİHALIÇÇIK'IN  ÇEHRESİ DEĞİŞİYOR
MİHALIÇÇIK'IN ÇEHRESİ DEĞİŞİYOR
Büyükşehir Belediyesi, Mihalıççık ilçe merkezindeki cadde ve meydanda asfalt çalışması gerçekleştirdi.
  HAMAMYOLU'NA  'KEDİ EVLERİ' KONULDU
HAMAMYOLU'NA 'KEDİ EVLERİ' KONULDU
Odunpazarı Belediyesi, Haluk Levent tarafından kurulan ve Türkiye çapında bir örgütlenmeye sahip olan ‘Ahbap’ ile çalışmalarına devam ediyor.