ESKİŞEHİR'E 3. ÜNİVERSİTE MÜJDESİ

20 Nisan 2018 18:23
ESKİŞEHİR'E 3. ÜNİVERSİTE MÜJDESİ

Eskişehir'e kurulması planlanan üçüncü üniversite konusundaki çalışmalar meclise sunuldu

Haberi duyuran AK Parti Eskişehir Milletvekili Emine Nur Günay, “15 yeni üniversitenin kurulmasına ilişkin çalışma tamamlandı ve Meclise sunuldu. Eskişehir'deki üniversite de bunlar arasında" dedi.

Yorumlar (30) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Sayalim Bakalim

20 Nisan 2018 23:06
1- Istanbul'a 2 adet (bir vakif bir devlet) 2- Izmir'e 1 adet (vakif) 3- Ankara'ya 1 adet 4- Malatya 1 adet 5- Konya 1 adet 6- Sivas 1 adet 7- Kahramanmaras 1 adet 8- Gaziantep 1 adet 9- Sakarya 1 adet 10- Mersin 1 adet 11- Kayseri 1 adet 12- Trabzon 1 adet 13- Samsun 1 adet 14- Kutahya 1 adet GENEL TOPLAM: 15 Yeni universite. Eskisehir listenin neresinde sayin vekiller?

Hani nerede?

20 Nisan 2018 22:57
Detayli haberlerde kurulucak universiteler ve sehirler arasinda eskisehir'in e'si bile yok. Dalga mi geciyorsunuz?

hjgd

21 Nisan 2018 00:45
eskişehir yok o listede yalan haber

süleyman

20 Nisan 2018 23:24
eskişehir halkını kandıramazsınız seçimden önce neredeydiniz

usta

21 Nisan 2018 00:35
5 senedir bir yüzme havuzunu yapamadınız.....

cemal

20 Nisan 2018 19:21
"İnönü Üniversitesi" adını duydum ama tv.deki sunucu: 15 yeni üniversitenin hangi illerde kurulacağını sayarken Eskişehir'in adı geçmedi. Yoksa atladı mı? Meraktayım!

Eses

21 Nisan 2018 01:05
Umutlar yine başka bahara kaldı. Bu günkü ilan edilen üniversiteler içinde de Eskişehir yine yok. Kütahya Eskişehirden çok mu gelişmiş te oraya yeni üniversite var. Eskişehirde yok. Hükümet hiç merak etmesin ilk seçimde kendisine verilmeyecek oylar olarak yansıyacaktır.

Vatandaş Haydar

20 Nisan 2018 22:14
Kanun metninde Eskişehir yok. Sayın MV yanlış bakmış herhalde...

Hakan Gür

20 Nisan 2018 20:15
Her seçim öncesi bunu mu söylüyorlar yoksa bana deja vu mu oluyor?

dost

21 Nisan 2018 10:11
seçimgeldi hoşgeldi bunlar 3 üniversite değil 3 millet vekili istiyoruz demek istediler herhalde

Sabır

20 Nisan 2018 22:00
KPSS yüzünden bunalıma giren mezunlar çoğalsın diyemi.

YILMAZ DENİZ

21 Nisan 2018 09:14
Tepkilerden sonra mevcut iki üniversiteden bir tanesini aynı imkanlarla ikiye bölüp yeni üniversite diye göz boyarlar, en fazla yapacakları budur! Para kalmadı, hazine tam takır.

Aykut

20 Nisan 2018 20:35
Bu haberi mynetten okudum orada belirli üniversitelerin bölünüp 2 üniversite olacağı yazıyordu yeni üniversiteden kastınız buysa değişen bişey olmaz

neKati

21 Nisan 2018 12:06
üniversite sayısını 3 e katladık diye övünüyorlar ama düşürdükleri kalite seviyesi ortada. ortalık konuşmaktan aciz KİTAPSIZ&LİSANSIZ zihni sinir porof dolu

Hakan

20 Nisan 2018 23:45
Muhtemelen 2 Eylül kampüsü 3. üniversite olabilir.

Davut

21 Nisan 2018 16:20
İlan edilen listede Eskişehir'in ismi bile yok.

cemal

21 Nisan 2018 12:14
Milletvekillerinin çabası boşa çıkmış görünüyor. Yine de bir çabaları olmuş ama dikkate alan olmamış !

Nasrettin Hoca

21 Nisan 2018 21:12
Bir zamanlar 2 üniversitesi olan tek şehirdik. Kimi şehirler 4., 5. üniversiteyi kurdular. Bu üniversitenin binaları dikilmeden kimse bu iş yapılacak demesin. Ayrıca eğer bu üniversite kurulmazsa, eski M. Eğitim Bakanı Nabi Avcı Eskişehir'e adım atmasın.

duygu arı

22 Nisan 2018 01:50
cok sevindik cokkk tamam oylar sizee bizde yedik hhaaaaaaaaaaaaa

Eses

22 Nisan 2018 00:17
Oy vermiyormuş ta niye 3. üniversite açılsınmış. Bu şehrin insanları yapılanları görmeyip nankörlük ediyormuş. Cevap bir iş yapılmış ve bunun parası vatandaştan çıkıyorsa ona minnet duyulmaz. Benim vergimle bana hizmet etmeyecek, verdiğim parayı kendisine oy verene harcayacak. Padişahlık devri geçeli çok oldu. Demokratik devletlerde yapılan harcamaların hesabı vatandaşa verilir. Öyle ben yaptım oldu diye bir şey olmaz. 50 tane muhtarı İspanyaya hangi sıfat ve görevle gönderdiniz. Benim vergimle bu şahıslara bedava tatil yaptırmak kul hakkına sığar mı?

ali

21 Nisan 2018 11:20
2:2=4 olabilir.

Clara Edmond BROWN

22 Nisan 2018 13:27
Aptal yok karşınızda...İnsanların aklıyla alay etmeyin...Milli araba , milli uçak , milli tren diyerek milleti kandırdınız...Şimdi de üniversite diye boş hayaller kuruyorsunuz...Ülke battı , esnaf kepenk kapatıyor , işsizlik almış başını gidiyor , hayat pahalı , benzin uçmış , dolar fırlamış....insanlar boşu boşuna üniversite okuyor...sınavlarda öğrenciler sıfır çekiyor...eğitim sistemi çökmüş....allah , yallah , bismillah yetiştiren imamcıların okulları çoğaltılıyor....bu nedir ya ?....dünya türkleri sevmiyor....yurtdışında türküz diye bizleri bir saat sorguya çekiyorlar deaşlımısın , işidlimisin diye....güzel ülkemize yurtdışında öyle güzel imaj verdiniz ki türk diyince 2. hatta 3. sınıf muamele görüyoruz...yeter artık yahu düşün ülkenin yakasından....bırakında akıllı kafası çalışan insanlar yönetsin TÜRKİYE yi....Ülke cebi paralı kendini akıllı sanan aptalların değil fakir ama aklı çalışan ATATÜRK Gençlerine muhtaç.....

Eses

22 Nisan 2018 11:25
Oy vermediği için değil. Vergi verdiği için karşılığında hizmet istiyor olabilir mi acaba Cary efendi.

fernando

21 Nisan 2018 09:36
yeni üniversite yerine direkt kahve dünyaları - bar - cafe - starbax - disco - apart - avm . porsuk un kenarına plaj yapılsa daha akılcı olur .

GECECi

21 Nisan 2018 11:52
icinde mescitde olcakmi? iyi olurdu.

bar , cafe , meyhane

21 Nisan 2018 08:43
aman aman üniversite müniversite istemiyok , üniversite cad . porsuk kenarları rezilliğin bini bir para .

yunus

21 Nisan 2018 15:06
Hata bakanda değil Gazete de haberi yanlış değil eksik veriyor. Evet eskişehir listede yok doğru. Komisyonda tasarıya Eskişehir eklenecek sayın bakan böyle dedi. Ama haber bu şekilde yayınlanması nedir bikemem

eses

21 Nisan 2018 14:54
Eskişehir neden üniversite istiyonuzki oyu kim verdiyse hizmet onun hakkı orası zaten oy veriyor neden oy almayan yere hizmet olsunki saçma

cary

21 Nisan 2018 14:56
zaten oy vermiyor Eskişehir neden hizmet bekliyor eses efendi

ali

21 Nisan 2018 09:51
bakanım bırakın eskişehire bu adamlar anlamAZ YAPTDIGINIZIN HİZMETLERİ stad yapdınız anlamaz ancak heykelden anlarlar bırak onunla ovunup dursunlar
KORKUNÇ OLAYDA FLAŞ GELİŞME
KORKUNÇ OLAYDA FLAŞ GELİŞME
Eskişehir'de yanarak feci şekilde can veren şahsın olayının arkasında cinayet çıktı.
MHP'DE DEVİR-TESLİM
MHP'DE DEVİR-TESLİM
Milliyetçi Haraket Partisi (MHP) Odunpazarı İlçe Başkanı Ali Rıza Kahveci, görevini İlçe Başkanı Sekreteri Mustafa Komar ’a teslim etti. 
JANDARMADAN UYUŞTURUCU BASKINI
JANDARMADAN UYUŞTURUCU BASKINI
Eskişehir’de jandarma ekipleri tarafından bir barakaya düzenlenen baskında çok miktarda uyuşturucu madde ele geçirilirken, olayla ilgili yakalanan şüpheli çıkartıldığı mahkeme tarafından tutuklandı. 
ALMANYA ÇIKARMASI
ALMANYA ÇIKARMASI
Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen ve ekibi ile geçtiğmiz hafta Almanya'nın Berlin kentine çıkarma yaptık. Zira 60 ülkeden 3 bin firmanın katıldığı Raylı Sistemler Fuarı vardı. Ayrıca Berlin gezisi yapıldı. Peki neler yaşandı?
ESKİŞEHİR'DE FECİ OLAY
ESKİŞEHİR'DE FECİ OLAY
Eskişehir’de, bir şahıs üzerine dökülen tinerin alev alması sonucu feci şekilde can verdi. 
ESKİŞEHİR'DE TRAFİK KAZASI
ESKİŞEHİR'DE TRAFİK KAZASI
 Eskişehir'de meydana gelen trafik kazasında 4 kişi yaralandı. 
PORSUK BARAJI'NDA KORKUTAN GÖRÜNTÜ
PORSUK BARAJI'NDA KORKUTAN GÖRÜNTÜ
Kütahya ve Eskişehir sınırları içinde yer alan Porsuk Barajı'nda binlerce ölü balık ve kerevitin kıyıya vurması vatandaşları endişelendirdi. 
BOKSÖR DOKTORLAR
BOKSÖR DOKTORLAR
Eskişehir'de çeşitli hastanelerde görevli profesörden pratisyene birçok doktor, günün stresini ve yorgunluğunu boksla atıyor.
ES-ES AŞKI
ES-ES AŞKI
Eskişehirspor’un Gazişehir Gaziantep FK’yı konuk ettiği TFF 1. Lig 6. hafta maçında tribünde gelinlik ve damatlıkla maç izlemeye gelen çift ilgi odağı oldu.