paykasa astropay astropay astropay seo ankara travesti sakarya travesti istanbul evden eve nakliyat nakliyat fiyatları

ESKİŞEHİR'E 3. ÜNİVERSİTE MÜJDESİ

20 Nisan 2018 18:23
ESKİŞEHİR'E 3. ÜNİVERSİTE MÜJDESİ

Eskişehir'e kurulması planlanan üçüncü üniversite konusundaki çalışmalar meclise sunuldu

Haberi duyuran AK Parti Eskişehir Milletvekili Emine Nur Günay, “15 yeni üniversitenin kurulmasına ilişkin çalışma tamamlandı ve Meclise sunuldu. Eskişehir'deki üniversite de bunlar arasında" dedi.

Yorumlar (30) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Sayalim Bakalim

20 Nisan 2018 23:06
1- Istanbul'a 2 adet (bir vakif bir devlet) 2- Izmir'e 1 adet (vakif) 3- Ankara'ya 1 adet 4- Malatya 1 adet 5- Konya 1 adet 6- Sivas 1 adet 7- Kahramanmaras 1 adet 8- Gaziantep 1 adet 9- Sakarya 1 adet 10- Mersin 1 adet 11- Kayseri 1 adet 12- Trabzon 1 adet 13- Samsun 1 adet 14- Kutahya 1 adet GENEL TOPLAM: 15 Yeni universite. Eskisehir listenin neresinde sayin vekiller?

Hani nerede?

20 Nisan 2018 22:57
Detayli haberlerde kurulucak universiteler ve sehirler arasinda eskisehir'in e'si bile yok. Dalga mi geciyorsunuz?

hjgd

21 Nisan 2018 00:45
eskişehir yok o listede yalan haber

süleyman

20 Nisan 2018 23:24
eskişehir halkını kandıramazsınız seçimden önce neredeydiniz

usta

21 Nisan 2018 00:35
5 senedir bir yüzme havuzunu yapamadınız.....

cemal

20 Nisan 2018 19:21
"İnönü Üniversitesi" adını duydum ama tv.deki sunucu: 15 yeni üniversitenin hangi illerde kurulacağını sayarken Eskişehir'in adı geçmedi. Yoksa atladı mı? Meraktayım!

Eses

21 Nisan 2018 01:05
Umutlar yine başka bahara kaldı. Bu günkü ilan edilen üniversiteler içinde de Eskişehir yine yok. Kütahya Eskişehirden çok mu gelişmiş te oraya yeni üniversite var. Eskişehirde yok. Hükümet hiç merak etmesin ilk seçimde kendisine verilmeyecek oylar olarak yansıyacaktır.

Vatandaş Haydar

20 Nisan 2018 22:14
Kanun metninde Eskişehir yok. Sayın MV yanlış bakmış herhalde...

Hakan Gür

20 Nisan 2018 20:15
Her seçim öncesi bunu mu söylüyorlar yoksa bana deja vu mu oluyor?

dost

21 Nisan 2018 10:11
seçimgeldi hoşgeldi bunlar 3 üniversite değil 3 millet vekili istiyoruz demek istediler herhalde

Sabır

20 Nisan 2018 22:00
KPSS yüzünden bunalıma giren mezunlar çoğalsın diyemi.

YILMAZ DENİZ

21 Nisan 2018 09:14
Tepkilerden sonra mevcut iki üniversiteden bir tanesini aynı imkanlarla ikiye bölüp yeni üniversite diye göz boyarlar, en fazla yapacakları budur! Para kalmadı, hazine tam takır.

Aykut

20 Nisan 2018 20:35
Bu haberi mynetten okudum orada belirli üniversitelerin bölünüp 2 üniversite olacağı yazıyordu yeni üniversiteden kastınız buysa değişen bişey olmaz

neKati

21 Nisan 2018 12:06
üniversite sayısını 3 e katladık diye övünüyorlar ama düşürdükleri kalite seviyesi ortada. ortalık konuşmaktan aciz KİTAPSIZ&LİSANSIZ zihni sinir porof dolu

Hakan

20 Nisan 2018 23:45
Muhtemelen 2 Eylül kampüsü 3. üniversite olabilir.

Davut

21 Nisan 2018 16:20
İlan edilen listede Eskişehir'in ismi bile yok.

cemal

21 Nisan 2018 12:14
Milletvekillerinin çabası boşa çıkmış görünüyor. Yine de bir çabaları olmuş ama dikkate alan olmamış !

Nasrettin Hoca

21 Nisan 2018 21:12
Bir zamanlar 2 üniversitesi olan tek şehirdik. Kimi şehirler 4., 5. üniversiteyi kurdular. Bu üniversitenin binaları dikilmeden kimse bu iş yapılacak demesin. Ayrıca eğer bu üniversite kurulmazsa, eski M. Eğitim Bakanı Nabi Avcı Eskişehir'e adım atmasın.

duygu arı

22 Nisan 2018 01:50
cok sevindik cokkk tamam oylar sizee bizde yedik hhaaaaaaaaaaaaa

Eses

22 Nisan 2018 00:17
Oy vermiyormuş ta niye 3. üniversite açılsınmış. Bu şehrin insanları yapılanları görmeyip nankörlük ediyormuş. Cevap bir iş yapılmış ve bunun parası vatandaştan çıkıyorsa ona minnet duyulmaz. Benim vergimle bana hizmet etmeyecek, verdiğim parayı kendisine oy verene harcayacak. Padişahlık devri geçeli çok oldu. Demokratik devletlerde yapılan harcamaların hesabı vatandaşa verilir. Öyle ben yaptım oldu diye bir şey olmaz. 50 tane muhtarı İspanyaya hangi sıfat ve görevle gönderdiniz. Benim vergimle bu şahıslara bedava tatil yaptırmak kul hakkına sığar mı?

ali

21 Nisan 2018 11:20
2:2=4 olabilir.

Clara Edmond BROWN

22 Nisan 2018 13:27
Aptal yok karşınızda...İnsanların aklıyla alay etmeyin...Milli araba , milli uçak , milli tren diyerek milleti kandırdınız...Şimdi de üniversite diye boş hayaller kuruyorsunuz...Ülke battı , esnaf kepenk kapatıyor , işsizlik almış başını gidiyor , hayat pahalı , benzin uçmış , dolar fırlamış....insanlar boşu boşuna üniversite okuyor...sınavlarda öğrenciler sıfır çekiyor...eğitim sistemi çökmüş....allah , yallah , bismillah yetiştiren imamcıların okulları çoğaltılıyor....bu nedir ya ?....dünya türkleri sevmiyor....yurtdışında türküz diye bizleri bir saat sorguya çekiyorlar deaşlımısın , işidlimisin diye....güzel ülkemize yurtdışında öyle güzel imaj verdiniz ki türk diyince 2. hatta 3. sınıf muamele görüyoruz...yeter artık yahu düşün ülkenin yakasından....bırakında akıllı kafası çalışan insanlar yönetsin TÜRKİYE yi....Ülke cebi paralı kendini akıllı sanan aptalların değil fakir ama aklı çalışan ATATÜRK Gençlerine muhtaç.....

Eses

22 Nisan 2018 11:25
Oy vermediği için değil. Vergi verdiği için karşılığında hizmet istiyor olabilir mi acaba Cary efendi.

fernando

21 Nisan 2018 09:36
yeni üniversite yerine direkt kahve dünyaları - bar - cafe - starbax - disco - apart - avm . porsuk un kenarına plaj yapılsa daha akılcı olur .

GECECi

21 Nisan 2018 11:52
icinde mescitde olcakmi? iyi olurdu.

bar , cafe , meyhane

21 Nisan 2018 08:43
aman aman üniversite müniversite istemiyok , üniversite cad . porsuk kenarları rezilliğin bini bir para .

yunus

21 Nisan 2018 15:06
Hata bakanda değil Gazete de haberi yanlış değil eksik veriyor. Evet eskişehir listede yok doğru. Komisyonda tasarıya Eskişehir eklenecek sayın bakan böyle dedi. Ama haber bu şekilde yayınlanması nedir bikemem

eses

21 Nisan 2018 14:54
Eskişehir neden üniversite istiyonuzki oyu kim verdiyse hizmet onun hakkı orası zaten oy veriyor neden oy almayan yere hizmet olsunki saçma

cary

21 Nisan 2018 14:56
zaten oy vermiyor Eskişehir neden hizmet bekliyor eses efendi

ali

21 Nisan 2018 09:51
bakanım bırakın eskişehire bu adamlar anlamAZ YAPTDIGINIZIN HİZMETLERİ stad yapdınız anlamaz ancak heykelden anlarlar bırak onunla ovunup dursunlar
FETÖ SANIKLARINA HAPİS CEZASI
FETÖ SANIKLARINA HAPİS CEZASI
 Eskişehir'de, Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması'na (FETÖ/PDY) ilişkin davada yargılanan 8 sanıktan 7'si 2 yıl 1 ay ile 6 yıl 10 ay 15 gün arasında değişen hapis cezasına çarptırıldı.
BÜYÜKŞEHİR'DEN HALK SÜT
BÜYÜKŞEHİR'DEN HALK SÜT
Büyükşehir Belediyesi sütün, toplumun her kesimi tarafından tüketilebilmesi için planlanan Halk Süt Projesi 17 Aralık Pazartesi günü başlıyor.
ESKİŞEHİR'DE FUAR HEYECANI
ESKİŞEHİR'DE FUAR HEYECANI
Eskişehir Ticaret Odası TÜYAP Fuar Merkezi ve Vehbi Koç Kongre Merkezi, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Varank, protokol, şehrimizdeki ve çevre illerdeki kurum ile kuruluşların temsilcilerinin katıldığı muhteşem törenle hizmete sunuldu.
FETÖ OPERASYONU
FETÖ OPERASYONU
Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması'na (FETÖ/PDY) yönelik Eskişehir'de düzenlenen operasyon 1'i kadın 6 şüpheli gözaltına alındı. 
SİLAHLI KAVGADA ŞOK DETAY
SİLAHLI KAVGADA ŞOK DETAY
Önceki gün canlı kanatlı hayvan pazarında çıkan silahlı kavganın şok detayları ortaya çıktı. İki taraf arasında husumet olduğu öğrenilen silahlı kavgada 13 yaşındaki bir çocuğun başından vurularak ağır yaralandığı ortaya çıktı.
SOKAK HAYVANLARI ÜŞÜMEYECEK
SOKAK HAYVANLARI ÜŞÜMEYECEK
Eskişehir Kent Konseyi, sokak hayvanlarının barınabilmesi için özel olarak yapılan 5 kulübeyi şehrin belirli noktalarına yerleştirdi.
EĞİTİM SİSTEMİ YETERSİZ
EĞİTİM SİSTEMİ YETERSİZ
Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt, Emek Gençlik Merkezi’nde 16 ayrı branşta açılan atölyeye katılan 440 öğrencinin velisi ile bir araya geldi.
ODUNPAZARI'NDAN YENİ EVLENECEKLERE HEDİYE
ODUNPAZARI'NDAN YENİ EVLENECEKLERE HEDİYE
Evlenecek çiftlere destek olmak isteyen Odunpazarı Belediyesi, çiftlerin en mutlu günlerine mutluluk katmak için talep eden vatandaşlara gelinlik ve damatlık veriyor.
FACİADAN DÖNÜLDÜ
FACİADAN DÖNÜLDÜ
Çevre yolu üzerinde seyir halinde olan şehir içi toplu taşımada kullanılan Büyükşehir Belediyesi'ne ait otobüste yangın çıktı. Otobüste yolcu olmaması olası bir facianın önüne geçti.