ESKİŞEHİR'DEN ZAFERLE ÇIKACAĞIZ

18 Kasım 2018 16:42
ESKİŞEHİR'DEN ZAFERLE ÇIKACAĞIZ

Büyük Birlik Partisi Eskişehir 8. Olağan Kongresi,dün BBP Genel Başkanı ve Ankara Milletvekili Mustafa Destici'nin katılımıyla gerçekleşti. Yerel seçimlerde kendi partilerinden aday çıkaracaklarını söyleyen Destici, “ Eskişehir'de zaferle çıkacağız” dedi.

Gerçekleştirilen kongrede konuşan Destici, “ Artık Eskişehir'de değişim şart olmuştur. Bu değişiklikte BBP kadrolarının eliyle yapılacaktır. Büyükşehir ve merkez belediyelerle ve tüm ilçe belediyeler olmak üzere kendi adımızla yer alacağız. Hem Türkiye'de hem Eskişehir'de zaferle çıkacağız” diye konuştu.

Yorumlar (14) / Onay bekleyen (4)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Emir

18 Kasım 2018 20:45
Yav hee he

Lay Lay lom

18 Kasım 2018 19:35
LAY LAY LOOOM ESKİŞEHİR

Simyacı

18 Kasım 2018 20:42
Neden Angara vekilisin gel önce burdan seçil senin ciddi olduğunu anlayalım ama söylediğin her şeyin arkasında dur gecmişteki gibi olmasın. Biz bunlar hain derken hizmet haraketini savunuyordun anlatırken gözlerin yaşarıyordu hadi buyur şimdi oy iste.

ms26

19 Kasım 2018 08:57
hadi hadi başka yere kendi seçim bölgene hadi...............

Metin Özdemir

19 Kasım 2018 10:35
Zafer kimdi abi?

NHOCA

19 Kasım 2018 07:38
HA HA HA HA HAAAAAA.SEN BENİ GÜLDÜRDÜN.ALLAHDA SENİ GÜLDÜRSÜN.ÇAKMA MİLLETVEKİLİ

tades

19 Kasım 2018 08:11
meclise kendim girdim zannediyor herhalde rüyadan uyanamamış

mustafa

19 Kasım 2018 08:18
bunlar neyin rüyasını görüyor. Kendisi AK PARTİ sayesinde Ankara'dan vekil oldu. Sanki ESKİŞEHİR Millet vekili edalarıyla ortalarda geziyor. Fazla yüz verildi gibime geliyor artık reisin bunlara bir ayarlama yapması lazım. Adam sanki bbp millet vekili Haber içersine AK PARTİ Ankara Milletvekili diye yazdırmaları gerekir. Bağımsızmı kazanmış secimi.

Mustafa

19 Kasım 2018 00:14
hı hı benim babam :)

ulki

19 Kasım 2018 10:01
YÜRÜ BRE TESTİ KİM TUTAR SENİ

ali gür

19 Kasım 2018 13:05
Senin daha genel seçimlerde başarın yok yerelde nasıl olacak. Akp den seçilmiş bir adamsın boş boş konuşuyor işte.

enes tascı

19 Kasım 2018 17:03
pardon siz hangi partdendinz tanyamadk .eskişehir seni nerden tanıyor akp bbp hangisi

Sema Yıldırım