paykasa astropay astropay astropay ankara travesti sakarya travesti istanbul evden eve nakliyat nakliyat fiyatları

ESKİŞEHİR'DEN ZAFERLE ÇIKACAĞIZ

18 Kasım 2018 16:42
ESKİŞEHİR'DEN ZAFERLE ÇIKACAĞIZ

Büyük Birlik Partisi Eskişehir 8. Olağan Kongresi,dün BBP Genel Başkanı ve Ankara Milletvekili Mustafa Destici'nin katılımıyla gerçekleşti. Yerel seçimlerde kendi partilerinden aday çıkaracaklarını söyleyen Destici, “ Eskişehir'de zaferle çıkacağız” dedi.

Gerçekleştirilen kongrede konuşan Destici, “ Artık Eskişehir'de değişim şart olmuştur. Bu değişiklikte BBP kadrolarının eliyle yapılacaktır. Büyükşehir ve merkez belediyelerle ve tüm ilçe belediyeler olmak üzere kendi adımızla yer alacağız. Hem Türkiye'de hem Eskişehir'de zaferle çıkacağız” diye konuştu.

Yorumlar (14) / Onay bekleyen (4)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Emir

18 Kasım 2018 20:45
Yav hee he

Lay Lay lom

18 Kasım 2018 19:35
LAY LAY LOOOM ESKİŞEHİR

Simyacı

18 Kasım 2018 20:42
Neden Angara vekilisin gel önce burdan seçil senin ciddi olduğunu anlayalım ama söylediğin her şeyin arkasında dur gecmişteki gibi olmasın. Biz bunlar hain derken hizmet haraketini savunuyordun anlatırken gözlerin yaşarıyordu hadi buyur şimdi oy iste.

ms26

19 Kasım 2018 08:57
hadi hadi başka yere kendi seçim bölgene hadi...............

Metin Özdemir

19 Kasım 2018 10:35
Zafer kimdi abi?

NHOCA

19 Kasım 2018 07:38
HA HA HA HA HAAAAAA.SEN BENİ GÜLDÜRDÜN.ALLAHDA SENİ GÜLDÜRSÜN.ÇAKMA MİLLETVEKİLİ

tades

19 Kasım 2018 08:11
meclise kendim girdim zannediyor herhalde rüyadan uyanamamış

mustafa

19 Kasım 2018 08:18
bunlar neyin rüyasını görüyor. Kendisi AK PARTİ sayesinde Ankara'dan vekil oldu. Sanki ESKİŞEHİR Millet vekili edalarıyla ortalarda geziyor. Fazla yüz verildi gibime geliyor artık reisin bunlara bir ayarlama yapması lazım. Adam sanki bbp millet vekili Haber içersine AK PARTİ Ankara Milletvekili diye yazdırmaları gerekir. Bağımsızmı kazanmış secimi.

Mustafa

19 Kasım 2018 00:14
hı hı benim babam :)

ulki

19 Kasım 2018 10:01
YÜRÜ BRE TESTİ KİM TUTAR SENİ

ali gür

19 Kasım 2018 13:05
Senin daha genel seçimlerde başarın yok yerelde nasıl olacak. Akp den seçilmiş bir adamsın boş boş konuşuyor işte.

enes tascı

19 Kasım 2018 17:03
pardon siz hangi partdendinz tanyamadk .eskişehir seni nerden tanıyor akp bbp hangisi

Sema Yıldırım

22 Kasım 2018 17:05
Mustafa DESTİCİ başkana güveniyor inanıyor destekliyoruz

metin

20 Kasım 2018 08:21
akp ye yaklaşacağınıza partiyi kapatıp tümden geçin... Rahmetlinin kemikleri sızlıyor..
ÇİLEĞİN KİLOSU 16 TL!
ÇİLEĞİN KİLOSU 16 TL!
Yaz aylarının vazgeçilmezlerinden çilek, kış aylarında kilosu 16 liraya da olsa tezgahlarda satılmaya devam ediliyor. 
SİYASETİ GENÇLEŞTİRECEĞİZ
SİYASETİ GENÇLEŞTİRECEĞİZ
Eskişehir Gençlik Kolları Danışma Meclisi Toplantısına katılan Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Burhan Sakallı, “Eskişehir'de siyaseti gençleştireceğiz” dedi. Rahibi Yılmaz Büyükerşen için ise, “Onun adaylığı da yeni kesinleşti. Bende memnun oldum. Hayırlı uğurlu olsun. Henüz yeni başlıyoruz yola. Eskişehir ne yapacak göreceğiz bakalım”
DAĞ BAŞI DEĞİL  71 EVLER!
DAĞ BAŞI DEĞİL 71 EVLER!
Eskişehir'in merkeze yakın mahallelerinden 71 Evler'de büyük mağduriyet yaşanıyor. Yaklaşık 23 bin kişinin yaşadığı mahallenin bazı sokaklarında ne internet çekiyor ne de telefon.
MART SONUNDA BAHAR GELECEK
MART SONUNDA BAHAR GELECEK
CHP Eskişehir Milletvekilleri Utku Çakırözer ve Jale Nur Süllü, ilçe ziyaretlerine İnönü’de devam etti. Jale Nur Süllü yerel seçimlere vurgu yaparak “İnanıyoruz ki Mart'ın sonunda bahar gelecek” dedi.
KİMSENİN ARKA BAHÇESİ DEĞİLİZ
KİMSENİN ARKA BAHÇESİ DEĞİLİZ
Eskişehir Barosu Başkanı Mustafa Elagöz, “Hukuksuzluk gelirse iktidarlardan gelir. Biz her zaman hukuksuzluğun karşısındayız. Kimsenin arka bahçesi değiliz” dedi.
GERÇEK TARİHİ ÖĞRENİLMELİ
GERÇEK TARİHİ ÖĞRENİLMELİ
Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt geçtiğimiz Kayı Boyu Derneği’ni ziyaret etti. Kurt “Türk tarihini kulaktan dolma değil, gerçekleriyle öğrenmemiz, bilmemiz gerekir” dedi.
ESKİŞEHİR'DE SİLAHLI KAVGA
ESKİŞEHİR'DE SİLAHLI KAVGA
Uluönder Mahallesi'nde yaşayan ve aralarında husumet bulunan iki aile arasında tartışma çıktı. Tartışmada 2'sdi ağır olmak üzere 4 kişi yaralandı.
NİTELİKLİ ADAYLARA YER VERECEĞİZ
NİTELİKLİ ADAYLARA YER VERECEĞİZ
Demokrat Parti (DP) haftalık toplantısı dün gerçekleştirildi. DP İl Başkanı Nazım Dölekçekiç, “Yerel seçimlerde nitelikli adaylara yer vereceğiz” dedi.
ÖRNEK DESTEK
ÖRNEK DESTEK
EOSB Yönetim Kurulu Başkan Vekili, Boyplast Yönetim Kurulu Başkanı Metin Saraç; Kızılay’ın “Bağışlanan Her Kan Kurtarılan 3 Can” kampanyasını işyerinde başlattı.