ESKİŞEHİR'DE YÖNETİME TALİBİZ

30 Ekim 2018 16:11
ESKİŞEHİR'DE YÖNETİME TALİBİZ

DSP Genel Başkan Yardımcısı Dilara Tambova "Ülkemizin ve kentimizin daha iyi hizmetler alabilmesi için yönetime talip olma iddamızdan vazgeçmedik" dedi.

Daha iyisine layık

Dilara Tambova düzenlediği basın toplantısında seçimlerle ilgili konuştu. Eskişehir'de de yönetime talip olduklarını belirten Tambova "Daha iyi hizmet için yönetimlere talip olma iddiamızdan vazgeçmedik. Bu şehrin daha iyi yönetime layık olduğuna inanıyoruz" dedi.

Her şeyin üzerinde

Yönetici olma konusunda kişisel bir beklenti gözetmediklerini vurgulayan Tambova "Sadece bu şehrin menfaatleri için kendi ideolojimiz dışında bir tutum belirleyebiliriz. Çünkü Eskişehir her türlü hedef ve beklentimizin üzerindedir" diye konuştu.

Yorumlar (12) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Nuri Aliço

30 Ekim 2018 22:38
DeSePe diye bir oarti mi var yahu!!!

Dünyanın En Kısa Fıkrası

31 Ekim 2018 07:28
Dilaranın başrolünü oynadığı fıkradır. Nereye kanca atmaya çalışıyorsa artık Eskişehir'i anmasın mümkünse

Aliş

30 Ekim 2018 22:05
NEY NEY NEY ANLAYAMADIM.

güçsüz karınca

30 Ekim 2018 16:14
eskişehirde yönetime nasıl talip olduğunuzu gördük belediye başkanınızı nasıl chp ye gönderdiğinizi.Sahi hala dsp kaldı mı

Yalçın

30 Ekim 2018 21:03
Ilahi sen sen beni güldürdün rabbim de seni güldürsün

ali kınık

30 Ekim 2018 17:31
sadece gülüyorum......küfür etmicem .....

tatar

31 Ekim 2018 07:31
yani şimdi konuşmaların hiç mantıklımı allah aşkına ..............

deniz

31 Ekim 2018 12:47
Aliş rumuzlu neyzen ney ney ney değil....keman , kanun , kontrabas : )))))))) hahaha anladın mı...! istersen bir daha anlatayayım ney ney ney değil keman kanun kontrabas....

Mesut Demirel

31 Ekim 2018 00:22
Gidin Kardeşim işinize bakın, Sizi akepeliler mi teşvik ediyor, Umulmadık yerlerde hortlayip çıkıyorsunuz. Akepe Başka türlü Yılmaz hocanın Elinden Alamadı, Sizi mi Taşeron olarak tuttu. Sosyal demokratlar Neden Hep Birbirinin Ayağına kurşun Sıkıyor. Aday olup rezil olmayın . Akepenin de ekmeğine yağ sürmeyin

mustafa

01 Kasım 2018 08:32
sizin başkanınız sizden kaçtı. neyin yönetimine talip oldunuz. :)))))) Yaw bali çıkıp böyle açıklamada bulunup kendinize güldürmeyin :)))))

Tarih

31 Ekim 2018 13:01
DYP, DP, Anavatan, DSP, MSP gibi partilerin iddiaları ne kadar gülünç ise 10 yıl içinde AKP'de esamesi okunmayan iddialarına gülünen bir noktaya gelecektir. 31.10.18

Araa

31 Ekim 2018 02:26
Kadın belediye başkanı çok iyi olur
GÜNAY: HAN'I ALACAĞIZ
GÜNAY: HAN'I ALACAĞIZ
AK Parti Eskişehir Milletvekili Prof. Dr. Emine Nur Günay, ilçe ziyaretlerine ve buralarda gerçekleştirdiği istişare toplantılarına Han ile devam etti.
GELECEĞİMİZ İÇİN  ÜRETMEK ZORUNDAYIZ
GELECEĞİMİZ İÇİN ÜRETMEK ZORUNDAYIZ
EOSB Başkanı Nadir Küpeli, “Geleceğimiz için üretmek zorundayız. Üretimi de siz gençler yapacak, geleceğimiz siz gençlerin elinde” dedi.
MAHMUDİYELİLER  ATA'NIN HUZURUNDA
MAHMUDİYELİLER ATA'NIN HUZURUNDA
Mahmudiye Belediyesi tarafından Atatürk'ün ebediyete intikal edişinin 80. yıl dönümü dolayısıyla, Anıtkabir özel ziyareti düzenlendi.
BAKAN'DAN YÜKSEK HIZLI TREN CEVABI
BAKAN'DAN YÜKSEK HIZLI TREN CEVABI
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Mehmet Cahit Turhan, CHP Kütahya Milletvekili Ali Fazıl Kasap’ın Kütahya, Eskişehir, Afyonkarahisar Yüksek Hızlı Tren hattı projesinin hangi aşamada olduğunu ve projenin ne zaman hayata geçeceğine dair sorduğu soruya yanıt verdi.
MİNİKLERDEN ÖRNEK DAVRANIŞ
MİNİKLERDEN ÖRNEK DAVRANIŞ
Özel Çağdaş Okulları 3. sınıf öğrencileri, Okul Müdürü Berrin Kalyoncuoğlu ve Sınıf Öğretmeni Olyar Kaya ile birlikte Lösemili Çocuklar Haftası kapsamında Eskişehir LÖSEV’i ziyaret ettiler.
AVUKAT KIZINI KURYE YAPMIŞ
AVUKAT KIZINI KURYE YAPMIŞ
Eskişehir'de FETÖ üyeliği suçundan hükümlü iş adamı Yalçın E.'nin koğuş arkadaşının, aynı suçtan tutuklu eşine yargıyı yanıltmak için kaleme aldığı mektubu avukat kızı Büşra Nur Ç. aracılığıyla ulaştırdığı belirlenince haklarında dava açıldı.
SEYİTGAZİ'DE GİZEMLİ TEPE
SEYİTGAZİ'DE GİZEMLİ TEPE
Seyitgazi ilçesine bağlı Doğançayır Mahallesi’nde yaşayan köylüler, Osmanlı döneminde meydana gelen bir savaşta düşman askerleri tarafından öldürülen 40 erkek ve 40 kızın mezarlarının bulunduğu köyün en yüksek tepesine 40 Oğlan 40 Kız verildiğini anlattılar. 
ERENKÖY'DE KORKUTAN YANGIN
ERENKÖY'DE KORKUTAN YANGIN
Eskişehir’de 3 katlı bir binanın çatı katında meydana gelen yangın minareden görüntülendi. Eskişehir İtfaiye ekiplerinin müdahale ettiği olayda, yanan çatı neredeyse kül oldu.
ZEHİR TACİRLERİ YARGI ÖNÜNDE
ZEHİR TACİRLERİ YARGI ÖNÜNDE
Eskişehir’de düzenlenen ve 26 kişinin gözaltına alındığı uyuşturucu operasyonda, 7 şüpheli adliyeye sevk edildi.