ESKİŞEHİR'DE YÖNETİME TALİBİZ

30 Ekim 2018 16:11
ESKİŞEHİR'DE YÖNETİME TALİBİZ

DSP Genel Başkan Yardımcısı Dilara Tambova "Ülkemizin ve kentimizin daha iyi hizmetler alabilmesi için yönetime talip olma iddamızdan vazgeçmedik" dedi.

Daha iyisine layık

Dilara Tambova düzenlediği basın toplantısında seçimlerle ilgili konuştu. Eskişehir'de de yönetime talip olduklarını belirten Tambova "Daha iyi hizmet için yönetimlere talip olma iddiamızdan vazgeçmedik. Bu şehrin daha iyi yönetime layık olduğuna inanıyoruz" dedi.

Her şeyin üzerinde

Yönetici olma konusunda kişisel bir beklenti gözetmediklerini vurgulayan Tambova "Sadece bu şehrin menfaatleri için kendi ideolojimiz dışında bir tutum belirleyebiliriz. Çünkü Eskişehir her türlü hedef ve beklentimizin üzerindedir" diye konuştu.

Yorumlar (12) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Dünyanın En Kısa Fıkrası

31 Ekim 2018 07:28
Dilaranın başrolünü oynadığı fıkradır. Nereye kanca atmaya çalışıyorsa artık Eskişehir'i anmasın mümkünse

Nuri Aliço

30 Ekim 2018 22:38
DeSePe diye bir oarti mi var yahu!!!

güçsüz karınca

30 Ekim 2018 16:14
eskişehirde yönetime nasıl talip olduğunuzu gördük belediye başkanınızı nasıl chp ye gönderdiğinizi.Sahi hala dsp kaldı mı

Aliş

30 Ekim 2018 22:05
NEY NEY NEY ANLAYAMADIM.

Yalçın

30 Ekim 2018 21:03
Ilahi sen sen beni güldürdün rabbim de seni güldürsün

ali kınık

30 Ekim 2018 17:31
sadece gülüyorum......küfür etmicem .....

tatar

31 Ekim 2018 07:31
yani şimdi konuşmaların hiç mantıklımı allah aşkına ..............

mustafa

01 Kasım 2018 08:32
sizin başkanınız sizden kaçtı. neyin yönetimine talip oldunuz. :)))))) Yaw bali çıkıp böyle açıklamada bulunup kendinize güldürmeyin :)))))

deniz

31 Ekim 2018 12:47
Aliş rumuzlu neyzen ney ney ney değil....keman , kanun , kontrabas : )))))))) hahaha anladın mı...! istersen bir daha anlatayayım ney ney ney değil keman kanun kontrabas....

Mesut Demirel