ESKİŞEHİR'DE ULAŞIMA ZAM

Son Güncelleme : 11 Eylül 2018 10:09
ESKİŞEHİR'DE ULAŞIMA ZAM

2 yıldır değişmeyen taşıma ücretleri, başta elektrik ve akaryakıt giderleri olmak üzere maliyetlerdeki büyük artış nedeniyle yeniden düzenlendi.

UKOME’nin aldığı bu karar sonrasında Akıllı ESKART fiyatı 2 liradan 2 lira 50 kuruşa, indirimli akıllı ESKART fiyatı ise 1 lira 35 kuruştan 1 lira 60 kuruşa yükseldi. Akıllı tek geçişlik ESBİLET 2 lira 70 kuruştan 3 lira 50 kuruşa, tek geçişlik indirimli ESBİLET ise 2 lira 55 kuruştan 3 lira 25 kuruşa yükseldi. Vatandaşlar otobüs veya tramvaylardan aktarma yaparken 30 kuruş yerine 35 kuruş ödeyecek. Minibüs fiyatları ise 2 lira 25 kuruştan 2 lira 75 kuruşa yükseldi.

S plakalı özel servis araçlarının taşıma ücretlerinde de düzenlemeye gidildi. 0-3 kilometre okul taşıt ücretleri 108 liradan 129 liraya, 0-6 kilometre okul taşıt ücretleri 113 liradan 136 liraya, 0-10 kilometre okul taşıt ücretleri 118 liradan 142 liraya, 0-15 kilometre okul taşıt ücretleri ise 124 liradan 149 liraya yükseldi.

Büyükşehir Belediyesi yetkilileri, en son gerçekleşen zammın Ağustos 2016’da gerçekleştiğini, ancak geçen 2 yıllık süreçte artan elektrik ve akaryakıt maliyetleri başta olmak üzere yedek parçadan personele birçok giderde ciddi anlamda artış meydana geldiğini belirterek, UKOME kararıyla bu zammın zorunlu olarak hayata geçirildiğini ifade ettiler.

Minibüsler de zamlandı

Öte yandna 2.50 kuruş olan minibüs ücretleri de 2.75'e çıkarıldı. 

Yorumlar (33) / Onay bekleyen (7)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

rahmi

10 Eylül 2018 13:19
Tüm milletvekilleri (600 kişi) makam araçlarının yakıt giderlerini ceplerinden ödesin (araç bakımları dahil) ve aylık maaşlarının yarısını alsınlar.Disiplinli bir şekilde kamuda tasarrufa gidilsin .Önce vekiller örnek olsun.

Ali

10 Eylül 2018 13:11
Harika toplumlar layık oldukları gibi yönetilir seçilmişlere herkes saygı göstermeli

Vatandas

10 Eylül 2018 11:08
Az yapmisiniz valla birazdaha zam yapin

Usta Kaportaci

10 Eylül 2018 10:43
Belediye olarak toplu tasimayi cazip kilip trafigi azaltmak yerine; Toplu tasima icin yol kapatip trafigi felc. Zorunlu toplu tasima kullanacaklar icin zam yapiyorsunuz... Yapilan KM ile kesilen tutar arasinda daglar kadar fark var.....

selo

10 Eylül 2018 15:39
Sakarya dolmuşlarında son durakta aynı fiyat,300 metre sonra insenizde aynı fiyat.Köprü başından binip,sıhhıyede inince 2.50,son durağa gidincede 2.50.Burda biraz denetimsizlik var,yıllardır böyle.Mesafe sınırlaması getirilmesi gerekir.Tüm büyükşehirlerde mesafe ücreti var.Buradaki müşteriler hiç ses çıkarmıyor.Bu iş bir an önce ayarlanmalı.İnsanlar keriz yerine konmamalı.Haydi belediye kendini göster bakalım,güç varmı.

gençler ............

10 Eylül 2018 11:55
eskişehir in içi zaten iki adım , çoğu yer en fazla 15 - 20 dakikada gidilir belediyeye büyükerşen e inat YÜRÜYELİM ARKADAŞLAR .

Musti

10 Eylül 2018 11:30
Bu zam değil ki. Zamcık.

BELEDİYE ÇALIŞMIYOO

10 Eylül 2018 12:02
zam a gelince birinci , hizmete gelince tık yok , ara yollar rezalet , çöp pislik , sivrisinek BURASINIDA AYNI İZMİR E BENZETTİNİZ .

trafik

10 Eylül 2018 12:58
bütün trafik tramvay yüzünden kitlenmiş durumda ama hala tramvay yolu yapma peşinde belediye

Es es

10 Eylül 2018 17:29
Zam zamn diye şikayet ediyoruz ama mozatsa zaten artmış bu dolmuşlar calisanlarinda belediyede çalışan şöferlerin geçimi de düşünmek lazım her şeye zam geliyor

Ömer Halis

10 Eylül 2018 13:08
Dolar almış başını gitmiş, mutfak giderleri rekor üstüne rekor kırıyor, petrol ürünleri dünyanın en pahalılarindan, ekonomi berbat durumda ama tüm bunların sonucu olarak ulaşıma zam gelince vay belediye şöyle başkan böyle... Bu halka hangi hesabı kimden soracağını öğretmek lazım

mert

10 Eylül 2018 12:02
önümüz mart olmayaydı siz o zamam görecektiniz zammı 2,50 değil 3 olurdu tek bilet 4 olurdu

usta

11 Eylül 2018 00:41
Gıda, elektrik herşeye zam geldi ses seda yok, muhalefet zam yapınca anlamsız sözler, zammı eleştirin ama bu güne kadar gelen zamlarla ilgilide bir şeyler söylemeniz gerekir...

Esra y

10 Eylül 2018 13:36
Vatandaş rumuzlu kardeş 2019 seçimlerinde nabi avcı hocan gelince yapılan zamlar geri mi düşecek ne alaka zaten bu kafayla gittiğiniz icin bu ülke bu durumda herşeye zam yapan nabi avci hocanin basindakiler onlar zam yapinca sesiniz çıkmaz Büyükşehir belediyesi zam yapınca o baskan gitsin bizim baskan gelsin yazik size sizin yuzunuzden guzelim Türkiyede yaşayamaz olduk aklinizi başınıza alın artık görün ülkede olanlari

Toplu Zam

10 Eylül 2018 11:34
Ülkede simitten ekmeğe, undan şeker her şeye zam geldi. Yazık bu ülke bu duruma getirilmemeliydi.. Ulaşım zammı ne yazık ki bu koşullarda doğru. Benzin uçtu, dolar uçtu, bunların hepsi ithal..

Ali

10 Eylül 2018 11:20
Tek kelimeyle rezalett. Bir anda 80 kuruş zam nedir? Vatandaşı artık enayi yerine koymayı bırakın. Hizmet etmek yerine ticarethaneye döndürdünüz herşeyi

İnönülü

10 Eylül 2018 19:33
evimin önünden tramvay geçiyor diye kiraları ev fiyatları yükseltenler burada ise yorum yapmasın lütfen. toplu taşıma kullanmıyorum fakat yazık bu kadar olmaz.

Kara hasan

10 Eylül 2018 14:22
Doymadılar milleti somurduler

uysal

10 Eylül 2018 12:34
dolar artsa da artmasa da zam gelecekti zaten . bundan önce 2016 da zam yaparken dolar mı artmıştı mazot mu artmıştı . aksine mazot ta indirim yapılmış tı. önümüzde yerel seçimler olmasa idi emin olunuz ki zam oranları % 50 yi bulurdu

ok

10 Eylül 2018 11:59
hey hey hey

Esra y

10 Eylül 2018 10:49
2 yıldır zam yoktu iyiydi ama mecbur elektrik doğalgaz ve çeşme suyuna yapılan zamdan sonra bu zam çok az

Nihat

11 Eylül 2018 19:52
Zam olabilir de ancak Eskişehir in boşa heba edilen yıllarına yazık! Tramvay diye diye vatandaşın gözüne soktuğunuz bu araçlar trafiği nasıl kilitliyor! Şehri ağır çekim filme benzettiniz! 20 yılda bir tek kara yolu yapmadınız! Üstelik devletin yaptığı karayollarına cep ilave etmeyi çok gördünüz. YHT leri yerden yere vurdunuz! Ancak kaplumbağa misali giden tramvaylarınızı yere göğe sığdıramadınız. Beledileyelerrdeki 4 kadar müdürlük neden 14e 15 e çıktı ! Buralarda kimler boş yere maaş alıyor?

mustafa

11 Eylül 2018 09:01
Şimdi bir Eskişehir'li olarak şunu anlamıyorum. Bu belediye araçları hepimizin zarar etmesin tabii. Ancak Ben tepebaşı SSK dan binip,Odunpazarında iniyorum 3,50TL ödüyorum. Bir başkası Sivrihisar'dan binip, odunpazarında iniyor 3,50TL ödüyor. Şimdi burdaki adaleti, kul hakkını, belediye zararını biri anlatsın benim kafa basmıyor. Sivrihisar dan otobüs gelsin ama fiyatı en azından 3 kart parası olsun. Yoksa bu gelen zammı ben sindiremiyorum.

Hasan

10 Eylül 2018 23:58
Gıdım gıdım zam yapsalar bu kadar tepki olmazdı. Bir çok market böyle zam yapıyor.

caniy

12 Eylül 2018 16:18
yazıklar olsun belediyeler bile fırsatçı halkı düşünen yok anca yap zammı vur ensesine al parasını 2 yıldan beri diyor oda yalan daha yeni zam yapılmıştı bu işin acısı çıkar bir şekilde öncelikle sizede oy moy yok kapımızada gelmeyin

Latif

11 Eylül 2018 11:24
12 dış ilçenin fiyat tarifesi neye göre belirlendi bilinmez. fakat şehir içindede adaletsizlik var. bir çok yere aktarmalı gitmek gerekiyor. örneğin batıkent'ten otogara yada 71evlere tek biletle aktarmasız ( bileti tekrar okutmadan ) gidilebilirken . 71 evler / emekten otogara gitmek için karşı perona geçip aktarma yapmak gerekiyor. ilk önce bu şehir içi adaletsizlik giderilmeli.

Hilal CcC

10 Eylül 2018 22:03
Yapın zamları millet yakın da ayaklanacak ozaman ne halt edicek siniz

Aras

10 Eylül 2018 19:44
Şehrin yıllarında hiçbir gelişme yok otobüsler, tramvaylar hep aynı güzergahda ama zama bak. Milyon nüfusu olan şehirlerden pahalı

Meto26

10 Eylül 2018 17:01
Bi gitsede tüm eskisehir rahatlasa artık tek diyecegim budur

cello

11 Eylül 2018 08:35
secimlerde belediyelerden intikam almaya hazırlaının.chp ye oy vermeyin.

sanatsal faliyetler

10 Eylül 2018 11:29
her gece , her yer sivri sinek - göstermelik bir kaç kere ilaçladılar o kadar . zam a geldimi ilk önce bunlar yapıyorlar . ( burasınıda izmir e çevirdiler )

vatandaş

10 Eylül 2018 16:51
en iyisi chp ve hdp gaye uslu er hanımla inci demirtaşı da belediye başkanı yaparız olur biter nasılsa kankalar Esra Y selamlar

vatandaş

10 Eylül 2018 11:02
2019 da eskişehir büyükşehir belediye başkanlığına nabi avcı hocamızın adaylığını bekliyoruz
İŞTE ALDIĞI CEZA
İŞTE ALDIĞI CEZA
Eskişehir’de 2013 yılında 17 yaşındaki bir kızın yanağını ısıran ve darp eden şahsa 3 yıl hapis cezası verildi. 
AKIL ALMAZ BİR AÇIKLAMA
AKIL ALMAZ BİR AÇIKLAMA
CHP İl Başkanı Rabia Akman, AK Parti İl Başkanı Zihni Çalışkan'ın tramvaylara zam konusunda yaptığı açıklamayı eleştirdi. Akman “Açıklamayı anlamak mümkün değil” dedi.
BÜYÜKERŞEN İLK 10'DA
BÜYÜKERŞEN İLK 10'DA
Bilgi Toplama Merkezi, Yerel Gündem Araştırması yaparak vatandaşa “Yaşadığınız ilçe ve büyükşehir belediye başkanlarını başarılı buluyor musunuz?” diye sordu. Listede Büyükerşen de yer aldı.
SONU SEKA'YA BENZEMESİN
SONU SEKA'YA BENZEMESİN
Eskişehir Kazım Taşkent Şeker Fabrikası 2018-2019 üretim dönemi kampanya açılış törenine katılan CHP Eskişehir Milletvekili Utku Çakırözer, özelleştirilen 15 şeker fabrikasının akıbetinin SEKA’ya benzememesi çağrısında bulundu.
KÖYLÜLER İSYAN ETTİ
KÖYLÜLER İSYAN ETTİ
Mahmudiye'nin Doğanca Köyü'nde vakıf arazisi olan meranın bir şirkete kiralanmasına köylüler tepki gösterdi. Mera alanında kazı yapmaya gelen ekipler çalışmalarını jandarma eşliğinde yaptı.
ŞEKER FABRİKALARI ÇOK ÖNEMLİ
ŞEKER FABRİKALARI ÇOK ÖNEMLİ
Kazım Taşkent Eskişehir Şeker Fabrikası’nın 2018-2019 Yılı Pancar Alım ve Şeker Üretim İşleme döneminin açılışı düzenlenen törenle yapıldı.
OKULDA SİYASET OLMAZ
OKULDA SİYASET OLMAZ
Eğitim İş Şube Başakanı Abdülkadir Önder AK Parti İl Başkanı Zihni Çalışkan'ın okulları ziyaret etmesine tepki gösterdi. Önder “Okullar siyaset dışında tutulmalı” dedi.
ESKİŞEHİR'DE USTURA DEHŞETİ
ESKİŞEHİR'DE USTURA DEHŞETİ
Eskişehir'de, usturayla kendisini yaralayan şahıs, polis ekiplerinin müdahalesiyle etkisiz hale getirilip hastaneye kaldırıldı. 
TRAMVAY ALTINDA CAN PAZARI
TRAMVAY ALTINDA CAN PAZARI
Eskişehir'de yolun karşısına geçerken tramvayın çarpması sonucu 1 kişi yaralandı. Tramvayın altına kalan genç, çevredeki vatandaşların yardımıyla kurtarıldı.