ESKİŞEHİR'DE OKULLAR GÜVENLİ Mİ?

20 Ekim 2018 13:01
ESKİŞEHİR'DE OKULLAR GÜVENLİ Mİ?

Şehrin merkezinde bulunan bazı okulların güvenliğini, güvenlik görevlileri yerine öğrenciler sağlıyor. Okula giriş çıkışların kontrol altında tutulmaması büyük tehlike yaratıyor.

Öğrenciler şikayetçi

Okulların güvenilirliğini sağlamak için güvenlik görevlilerinin bulunması gereken kulübelerde öğrencilerin olması şaşkınlık yarattı. Okul giriş ve çıkışlarında öğrencilerin güvenliğinin sağlanamaması ve yoldan geçmekte olan herhangi bir vatandaşın okula istediği gibi rahatlıkla girebilmesi dikkat çekti. Öğrenciler ise bu durumdan oldukça şikayetçi.

Güvenlik sağlanamıyor

Milli Eğitim Müdürlüğü'nün, okul ve öğrencilerin güvenliğini sağlaması için güvenlik görevlileri ataması gerekirken, bu iş okuldaki öğrencilere kalıyor. Güvenliğin sağlanmadığı okullarda, okula kim olduğu belli olmayan kötü niyetli kişilerin girerek öğrencilere sözlü ve fiziki zarar vermesi ise kaçınılmaz hale geliyor.

Yorumlar (7) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Tarık

20 Ekim 2018 14:41
Siz ÖGRETMEN lerin tüm yetkilerini alın. Ögrenci ögretmene kafatutsun, hatta velisiyle birlikte baskı kursun, sınıfı geçip geçmeyecegi veli karar versin, her konuda polise ve ögretmen soruşturmaya muhatap olsun EGİTİM VE ÖGRETİM bekle hatta geçmiş bakanın ifadeyle velimiz camdan bakıp çocuğunun okula gidip gitmeyişini görecek açıklamasıyla içi boş kitaplarla bu kadar olur

engin

20 Ekim 2018 13:43
Zaman kötü işte okullarda dışardan gelenlerin neden olduğu asayiş olayları arttı güvenlik ihtiyacı doğdu. Kılıçoğlu'nda 7 sene okudum (orta+lise), o dışardaki güvenlik kulübesinde bir kişinin durduğu olmadı, o 7 senede sadece bir kere dışardan birkaç kişi arabayla kavgaya geldi bizim liselilerle kavgalarını ettiler dağıldılar. Gerçi o okulun kendisi ve muhiti de sakindi ama yine de zaman değişti.

Eses

20 Ekim 2018 19:30
Ayrıca Necip Fazıl Kısakürek Ortaokulunda öğrenci velisinin öğretmeni kazma sapıyla dövmesi, onun hakkını araması gereken sarı sendikanın başkanının saldıranın cezalandırılması için uğraşacağı yerde ara buluculuğa soyunmasını da unutmamak gerek.

Tahsin

20 Ekim 2018 21:14
tarık öğretmenin yetkisi öğretmektir hak edende soruşturma açılır suçu yoksa zaten aklanır kitap konusunda sana katılıyorum okullarda okul aile birliği güvenlik tutacagız diye para aidat toplar ögretmen seçimi için para ister ( adınada bağış der) lakin icraat yok

hamdi

21 Ekim 2018 14:39
hooop orada durun sayin ogrenci velileri. camur at izi kalsin diye ugrasmayin. nobetci ogrenci diye bir sistem vardi/ okudugum yillarda. TICARET LISESINDE okudum: son sinif ogrencilerinden 4 kisi NOBETCI OGRENCI olurdu. eski adiyla hademe: simdiki adiyla temizlikci abilerimiz ablalarimiz olurdu. gorevimiz: gec kalan ogrenciyi iceri almak: mudure goturup gec kaldi kagidini imzalatmak ve sinifina goturmek.bir ogretmenimiz hasta: derslere gelemiyorsa : onun yerine derslere girmek. gelen ziyaretci veya velileri: kimliklerini alarak: gorusmek istedigi sahislara ulastirmak. ama suna inaniyorduk. arkamizda mehmet amca var/ gul teyze var. okul mudurumuz var.OGRETMENLERIMIZ VAR. cunku sevgi vardi/ saygi vardi.EY SAYIN VELILER SIZLER COCUKLARINIZA YANLISI/ DOGRUYU OGRETEMIYORSANIZ??????????????????????????? GUVENLIK NE YAPSIN?????

es

21 Ekim 2018 13:45
malesef hükümetimiz önce özel güvenlik şirketlerinden çalışa bilmesi için faaliyet izni olarak milyonlarca lira vergi kira vs. alıyor sonra işci bulma kanalı ile kendisi bu işe soyunuyor. türkiye genelinde her zaman deneme bölgesi pilot bölge olarak eskişehir gösteriliyor. işçi bulma kurumu güvenlik şirketimidir? ne kadar güvenlik yapabilir. ne kadar denetleyebilir? hükümete yakın elemanlar salla başını al maaşını görüldüğü üzere şuan o da yok! bu işin profesyonel şirketlere verilerek yapılması yaptırılması gereklidir.

Veli

20 Ekim 2018 17:43
Bu okulun güvenlik sistemi yok çocukların güvenliği için haber yapmışsınız hak veriyorum ,fakat çocuğumun bulunduğu okulda güvenlik sistemi var ayrıca gün içersinde okula giren kişilerin veli olup olmadığını anlamak için velilere kartlı turnike sistemi uygulayan okulda gazetede kötü bir şekilde karalandı .veli giriş çıkışı kartlamı olacak diye ..Bu kadar güzel ve ciddi güvenlik önlemi alan okul ve idaresi gazeteler tarafından eleştirildi .üstelik o okul ilkokulu ve çok merkezi bir okul olmasına rağmen aldığı önlem biz velileri mutlu ettiği halde kötü haber yapıldı .
GÜNAY: HAN'I ALACAĞIZ
GÜNAY: HAN'I ALACAĞIZ
AK Parti Eskişehir Milletvekili Prof. Dr. Emine Nur Günay, ilçe ziyaretlerine ve buralarda gerçekleştirdiği istişare toplantılarına Han ile devam etti.
GELECEĞİMİZ İÇİN  ÜRETMEK ZORUNDAYIZ
GELECEĞİMİZ İÇİN ÜRETMEK ZORUNDAYIZ
EOSB Başkanı Nadir Küpeli, “Geleceğimiz için üretmek zorundayız. Üretimi de siz gençler yapacak, geleceğimiz siz gençlerin elinde” dedi.
MAHMUDİYELİLER  ATA'NIN HUZURUNDA
MAHMUDİYELİLER ATA'NIN HUZURUNDA
Mahmudiye Belediyesi tarafından Atatürk'ün ebediyete intikal edişinin 80. yıl dönümü dolayısıyla, Anıtkabir özel ziyareti düzenlendi.
BAKAN'DAN YÜKSEK HIZLI TREN CEVABI
BAKAN'DAN YÜKSEK HIZLI TREN CEVABI
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Mehmet Cahit Turhan, CHP Kütahya Milletvekili Ali Fazıl Kasap’ın Kütahya, Eskişehir, Afyonkarahisar Yüksek Hızlı Tren hattı projesinin hangi aşamada olduğunu ve projenin ne zaman hayata geçeceğine dair sorduğu soruya yanıt verdi.
MİNİKLERDEN ÖRNEK DAVRANIŞ
MİNİKLERDEN ÖRNEK DAVRANIŞ
Özel Çağdaş Okulları 3. sınıf öğrencileri, Okul Müdürü Berrin Kalyoncuoğlu ve Sınıf Öğretmeni Olyar Kaya ile birlikte Lösemili Çocuklar Haftası kapsamında Eskişehir LÖSEV’i ziyaret ettiler.
AVUKAT KIZINI KURYE YAPMIŞ
AVUKAT KIZINI KURYE YAPMIŞ
Eskişehir'de FETÖ üyeliği suçundan hükümlü iş adamı Yalçın E.'nin koğuş arkadaşının, aynı suçtan tutuklu eşine yargıyı yanıltmak için kaleme aldığı mektubu avukat kızı Büşra Nur Ç. aracılığıyla ulaştırdığı belirlenince haklarında dava açıldı.
SEYİTGAZİ'DE GİZEMLİ TEPE
SEYİTGAZİ'DE GİZEMLİ TEPE
Seyitgazi ilçesine bağlı Doğançayır Mahallesi’nde yaşayan köylüler, Osmanlı döneminde meydana gelen bir savaşta düşman askerleri tarafından öldürülen 40 erkek ve 40 kızın mezarlarının bulunduğu köyün en yüksek tepesine 40 Oğlan 40 Kız verildiğini anlattılar. 
ERENKÖY'DE KORKUTAN YANGIN
ERENKÖY'DE KORKUTAN YANGIN
Eskişehir’de 3 katlı bir binanın çatı katında meydana gelen yangın minareden görüntülendi. Eskişehir İtfaiye ekiplerinin müdahale ettiği olayda, yanan çatı neredeyse kül oldu.