ESKİŞEHİR’DE KULLANMA SUYUNA ZAM

Son Güncelleme : 28 Kasım 2019 21:11
ESKİŞEHİR’DE KULLANMA SUYUNA ZAM

Başkanvekili Aydın Ünlüce başkanlığında toplanan mecliste, bütçe görüşmeleri esnasında şebeke suyuna yapılan yüzde 60 oranındaki zam AK Partili grup tarafından eleştirildi.

Güle oynaya yapılmadı


Sarıcakaya Belediye Başkanı Hüseyin Çam, “Bu durum da bütçenin geleceğe yönelik yatırım yerine şekli bir bütçe olmaktan ileri gidemeyeceğini göstermektedir. Tabi tüketici suyu yüzde 8 KDV ve 0,39 TL ÇTV eklenince yeni fiyat 5,63 TL'den kullanacaktır.” diye konuştu. Ünlüce de, “Yüzde 60 olması gerçekten üzdü ama Türkiye ekonomisinden bağımsız düşünmek imkansız. Güle oynaya yapılmış bir zam değil.” dedi. ESKİ’nin gelir bütçesi 357 milyon 700 bin, gider bütçesi ise 370 milyon olarak oylandı.

Yorumlar (72) / Onay bekleyen (9)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Yorumları bekletmesek mi!!

29 Kasım 2019 01:05
Sayın Sakarya gazetesi. Sanırım yorumlar hoşunuza gitmedi ki onay bekliyor 11 yorum... Nedir bu böyle %60 zam! Istanbul B.B. meclisinde %20 zam kabul edilmedi. Bizde maşallah sosyal demokrat geçinen meclis çoğunluğu hemen kabul etmiş. Helâl olsun size sosyal demokrat halkçı geçinen saygıdeğer meclis üyeleri. Önce KALABAK SUYU zammı %43. Ardından %60 çeşme suyu. Açıklayın bakalım bu yüksek zammı!!! Mecburiyet falan filan bu tür laflarla gecistirmeyin lütfen. Nasıl bir zihniyet bu? Tramvay otobüs bilet fiyatlarını da unutmayın. Yapın zammı nasıl olsa arada kaynar. Bu arada sayın başkan Büyükerşen gene mazeret izni almış. Ne hikmetse bu tip meclis toplantılarında sürekli mazeret izni alıp süreçten kendini soyutluyor. işte gösterin sosyal belediyeciliğin nasıl olduğunu! Gösterin halkçı belediyeciliğin nasıl yapıldığını. Makyajla 20 sene geçti. Daha 4.5 sene var. Bakalım neler göreceğiz...

Eskisehirli vatandas

28 Kasım 2019 17:57
ESKİ Türkiye’nin en büyük israf kurumlarından bir tanesi. CHP belediyeleri kendi aralarında karar aldı makam araçlarının kısıtlanması için, 1 hafta sürdü bu tasarruf. Kendilerini devletin en üst makamı gibi gören bazı ayrıcalıklı kişiler halen resmî araçlarını kendilerinin, çocuklarının, eşinin hususi aracı gibi kullandığı müddetçe %60 değil %160 zam az gelir. Akp ye kızan insanlar gitsin ESKİ deki makam odalarını görsünler

Sucu

29 Kasım 2019 08:45
AZ BİLE YAPILMIŞ

eses

29 Kasım 2019 07:08
herşey çok güzel oldu

çöp , çamur , çukur , işte chp .

29 Kasım 2019 08:15
eski bağlar , yenibağlar , güllük , bahçelievler mh lelerin bütün sokakları 6 aydır toz kazık çukur şimdi ise çamur içinde , en çok oy aldıkları mahalleler böyle ise diğer mahalleler e ALLAH kolaylık versin . yani chp gene aynı - değişen bir şey yok .

tatar

29 Kasım 2019 07:01
yılmaz hoca seçimde gelir gelmez kalabak suyuna %45 zam yaptı, geçen hafta halk süte %10 zam yaptı şimdi şebeke suyuna %60 zam yapıyodun eskiden meclis çoğunluğu yok diyodun al sana meclis ver zammı ama bahanen de hazır hükümet de zam yapıyo ne farkın var eleştirdiğin akp den hiçç hepiniz aynı düzülen ise beim gibi işciler

CAVİT BAYRAM

29 Kasım 2019 08:04
HERŞEY ÇOK GÜZEL OLACAK

davut doğru

28 Kasım 2019 19:43
her şey güzel olacak....abi 100 de yüz yapılması lazım...her yere heykel yapılması lazım...opera salonu ve sanatçılara para yetişmiyor..kokteyl ..balo..izmir gezileri..chp genel merkezi gezileri...para nereden bulunacak...hatta 100 de 200 yapsınlar..

Halil

29 Kasım 2019 07:03
Eskişehire yakışan budur .

Musti

28 Kasım 2019 20:41
Suyuda ithal ediyoruz anlaşılan. Allahtan hükümette değilsiniz. Demekki herşeye %60 zam yapacaksınız. Allah Eskişehiri ve Türkiyemizi siz ve sizin gibilerden tez zamanda kurtarsın inşallah.

ZAM

28 Kasım 2019 18:04
Bu oran kabul edilebilir bir durum değildir.Eski bu oranı revize etmelidir.

.

29 Kasım 2019 08:55
herkes hak ettiği şekilde yönetilir naraları atanlar sakın olaki olumsuz yorumlar paylaşmayın. hak ettiğiniz şekilde yönetiliyoruz!!!!

Bekir

29 Kasım 2019 07:47
Tramvaylara oturan sıpa heykeli yapılmasını istiyoruz.

yusuf

29 Kasım 2019 08:37
Allah yardımcımız olsun

İŞTE OPERA

29 Kasım 2019 07:55
- HEYKELE - KONSERE - PARA LAZIM - not , büyükerşen ..

Muzo

28 Kasım 2019 21:27
Hersey cok guzel oldu. Kimseni n seyretmedigi Senfoniye para lazim

Coşkun Hadak

29 Kasım 2019 09:46
Hangi görüş ve partiden olduğunuz farketmiyor, sosyal adalet anlayışınızda sıkıntı var. Hep birlikte, insanların güvenini topyekün kaybetmeye devam ediyorsunuz. Tuzunuz kuru olabilir, adaletsizlikte kul hakkına girmek için adeta birbirinizle yarışıyorsunuz. Bu milleti, fakirini fukarasını bitirdiğiniz gün sizlerinde bittiğiniz gündür. İnsanı yaşatmayanlar devleti de milleti de vatanı da yaşatamazlar. Lütfen kararlarınızı bir kez daha gözden geçiriniz. Cansuyu denilen tamda budur işte. İnsanımızın cansuyunu da elkerinden almayınız. Selâm ve saygılarımla.

hoca haklı

29 Kasım 2019 10:20
es parkın önüne yapılan yeni heykelin parası ödenecek , daha yapılacak heykel konser festival bir sürü ıv ır zı vır a para lazım para , bu zamlar az bile .

Sabri sarılar

29 Kasım 2019 10:09
Bu / 60 lık zammı akpli bir belediye yapsaydı acaba SAKARYA ANADOLU GAZETESİ ve chp li belediyelere yaranmak için takla atan köşe yazarları ve yayın editörleri ne başlık atarlardı acaba

Antisrafcı

29 Kasım 2019 09:39
ESKİ deki israf incelensin, iyi bir yönetimle suya %80 indirim yapılır.

hizmet yok

29 Kasım 2019 08:22
bunların iktidarda olduğunu bir düşünün , opera festival konser heykel onun için bu millet biliyor bunların ciyerini , 50 senedir iktidar vermiyor .

Talip çelik

28 Kasım 2019 22:29
Herrrr şeyyyyyy çokkkkk güzelllll olduuuuuuu...... Tadından yenmedi...!

çok güzel şeyler oluyor

29 Kasım 2019 09:44
vatandaşın suyu çeşmelerden çamurlu , kumlu ve sapsarı su akıyor , bütün şebeke su saatleri arıza yapıyor , kalıtesiz suya birde % 60 zam .

Gülnaz

28 Kasım 2019 18:53
21 senelik Büyükşehir Belediye başkanı Yılmaz Büyükerşen ve Ahmet Ataç FEVZİÇAKMAK MAH. BELEDİYECİLİK HİZMETİ VERMEDİ. Yapılan su zammıyla fevziçakmak mah. AVRUPA mh. Yapacak Yaşa Yılmaz Büyükerşen yaşa, çagdaş çagdaş yaşa, ilerici ilerici yaşa

Seda kaya

29 Kasım 2019 12:05
ULAŞIMA zam ne zaman hadi ARTIK geç kaldiniz

vay vay

29 Kasım 2019 07:09
Güle oynaya yapılmış bir zam değil derken istersen öyle yapsaydın keşke içecek su bulamayın inşallah o oyu verenlerin hepsi

Seda kaya

29 Kasım 2019 12:02
HEYKELE OPERAYA BALEYE SENFONI YE PARA LAZIM.. HERSEY COK GUSEL OLDUUUUU.. ALLAH SIZE iktidar nasip etmesin. Yokksa yandik..

Tekin Canbaz

29 Kasım 2019 10:04
Yapılan zam, ilimizde müteahhütlerin yarım bıraktığı iskansız inşaat suyu kullanan vatandaşlarımız zaten tonunu 6,70 liradan kullanıyor. Bu gelen zamla bu mağdur vatandaşlarımız çok zorlanacaklardır. zammın en aza indirilmesi isabetli olacaktır. Sayın yetkililerin bu konuyu bir daha düşünmelerini bekliyorum.

Ali

29 Kasım 2019 09:23
Klasik büyükersen geleneği devam ediyor. Seçimi kazandıktan sonra ulaşımdan suya ekmekten süte herşeye zam sağolsun varolsun. Son döneminde yapsın yapacağını

Hüseyin

29 Kasım 2019 04:59
Kimse şikayet etmesin. 21 senenin ne kadar zaman dilimi oldugunu idrak edemeyen her zaman aynı kafayı taşır. Ankaraya geziye götürür işi bitirir. Mızırdanır durur kenar mh. Hizmet gelmiyor diye

şikayet etmeye hakkınız yok!!

29 Kasım 2019 12:35
madem şikayet edecektiniz neden oy verdiniz chp ye..!esas şikayet etmesi gereken yüksek sesle bu duruma tepki gosterecek kesimin hiç sesi cıkmıyor..yazık 20 yıldır bu zihniyete oy verip hala sırtlarını sıvazlayan kişilere..

Yaşa be

29 Kasım 2019 09:33
Odunpazarinda çeşmeler akşama kadar aksin araba hali yikansin şehrin merkezinde 20 metreden kaynarsu ciksin bunlar değerlendirilmesin askeri ucretle çalışan 700 800 lira kira odeyen 300 400lira dogalgaz parasi odeyen garibandan ciksin sizde el ense tarak yat asagi al maaşı bedava saglik hizmeti trafik cezasi yok daha sayamadigim beles hayat valla hayat size guzel

SAYIN UKAME

29 Kasım 2019 09:12
ŞEHRİN BÜTÜN YOLLARINI YA KAZDI , YA DARALTTI , YADA TRANVAY GEÇİRDİ , SABAH - AKŞAM BÜTÜN YOLLAR FELÇ , BU UKEME BU YOLLARI BOZANLARA HİÇ Mİ BİR UYARISI - YAPTIRIMI YOK . İŞİMİZ ALLAHA KALDI "ALLAH YARDIMCIMIZ OLSUN " HAYIRLI CUMALAR .

usta

28 Kasım 2019 21:36
Bu işin tadı kaçtı seçim var alt gelir için sabır edemediniz tuzunuz kuru çünkü ?

Mülayim

29 Kasım 2019 13:37
Su Zammı, Eskişehir Halkına Yapılmış EN BÜYÜK ZULÜMDÜR. AYIP AYIP, BU HALK UNUTMAZ HOCAM. SOSYAL DEMOKRATLAR BÖYLE İSE, OLMAYANLARDAN ALLAH KORUSUN. MERAK ETME, ESKIŞEHIR HALKI GEREĞİNİ YAPAR. BAŞLARDAYDIN, SONUNU GETİREMEDİN, HALKÇI HOCAM.

Sade adam

29 Kasım 2019 07:05
Yorumlar neden yayınlanmıyor

Seda kaya

29 Kasım 2019 11:54
HERŞEY ÇOK GÜZEL OLACAK...

OKAN YAVUZ

29 Kasım 2019 11:38
İSTANBUL YÜZDE YİRMİYİ KABUL ETMEZKEN ESKİŞEHİRDE YÜZDE ALTMIŞ NEYİN NESİ BUNU ADI VİCDANSIZLIK MUTFAKLAR ZATEN YANMAKTA MİLLET GEÇİM DERDİNDEYKEN BUDA MİLLETE KAMBUR ÜSTÜNE KAMBUR ADALETTEN GEM VURANLARDAN ADALET BEKLEMEK BUMU YANİ.

yüksel

29 Kasım 2019 09:51
ESKİŞEHİR HAKETTİ BUNU AZ BİLE AMA KURUNUN YANINDA YAŞTA YANIYO HERŞEY GÜZEL OLACAK. HEYKELLERE DAHA ÇOK PARA LAZIM

Mehmet

29 Kasım 2019 14:34
Nasıl bir zihniyet bu. Bir taraftan aşırı fiattan yumurta,süt satıcılğı yapacaksın öbür taraftan Allahın suyuna aşırı zam yapıcaksın. Sonrada kalkıp çaya zam yapalım mı yapmayalım diye reklam yapacaksın. Belediye yönetimi bence Hocadan gitmiş. O sadece gelen gidenlerin karşılamasını yapıyor, dünyadan haberi yok. Şehri pislik götürüyor,hizmet yok ama zam çok. Maalesef bir dört sene daha cekeceğiz bu kör zihniyeti.

Stajer

29 Kasım 2019 14:18
% 60 su zammı, gelirime göre daha az banyo, daha az çamaşır yıkama olarak bana dönüyor. Yüksek su zammı toplu taşıma araçlarında kendini daha çok hissettirecektir.

kenan

29 Kasım 2019 07:07
mustafa önder iyi frıldaksın

bekir yıldırım

29 Kasım 2019 14:14
Bu ne arkadaş ya? bu kadar da zam yapılırmı? insaf,vicdan,izan yokmu? bu haberi ve sarardaki işçilerin durumunu yazarların günlerce yazması gerekir. Halktan yana gazetecilik budur bakalım göreceğiz.

Ahmet

28 Kasım 2019 21:16
Çok değil 3 4 sene öncesine göre cebimizdeki 100 TL nin alım gücü 40 50 TL ye düştü her şeye zam bi su olsa iyi artık cebinde100 lirası olan 100 liram var demesin 40 TL var deyip ona göre harcasın.

ATİLLA

29 Kasım 2019 19:31
Yüzde atmışlık su zammını savunan birkaç kişiyede ne denir bilmemki?Biz bunu hak ettik herhalde.

Anlayana

29 Kasım 2019 14:37
Kafasını kuma sokmuş devekuşu heykeli yapılsın

OKAN YAVUZ

29 Kasım 2019 11:32
İYİDE VATANDAŞA İŞÇİYE EMEKLİYE MEMURA YAPILAN YAPILACAK ZAMLARLA MUKAYESE EDİYORMUSUNUZ HÜKÜMET VATANDAŞA BELEDİYELER VATANDAŞA BİNDİRİYOR DA BİNDİRİUOR VATANDAŞ KAFAYI YİYECEK BU GİDİŞLE EL VİCDAN EL İNSAF YAHU.

halk

29 Kasım 2019 08:56
elektriğe, doğalgaza, petrole v.s. zam Atilla bunlar sizin arka bahçe demi üretiliyor Eskişehir in her yeri su süt ucuz et normal ekmek normal bunlar halk sütü zam Erşan yaptı trol hası sensin

Coşkun

29 Kasım 2019 21:15
Avrupa şehri sahip çıkın Yılmaz Büyükerşen ve Ahmet Ataç. Kenar mah. Oturup da bunları savunanlara yazıklar olsun

Balık

29 Kasım 2019 19:51
Seçim geldiğnde bunlar unutulur eskişehir halkı balık hafızalı.utanmadan yandaşlar az demişler.Allah korusun yanlışlıkla bir iktidar olsalar vay milletin haline.

Recai

29 Kasım 2019 18:59
Asfalt katılım payı kalabak a fahis zam şebeke suyuna yuzde altmıs zam demek artık eskişehirlileri sevmıyorum demek ehh kendimiz kasındık kasınmaya devam

Cengiz

29 Kasım 2019 16:41
Heykelci anlayış sizden bir şey bekleyen kenar mh. Halkı gülünç

Salo

29 Kasım 2019 16:33
Yılmaz hoca Fevziçakmak mah. Heykel parası çıkdı. Sosyal demokratsınız ya. Sizler sosyal demokratsınız çümle alem komünist. Gülünçsünüz. Yazık gaza gelip sana oy verdim utanıyorum utanıyorum utanıyorum

Halil

29 Kasım 2019 19:17
Yumurtacı Yılmaz, mandacı Yılmaz, domates fidancı Yılmaz, Fevziçakmak mah. Beklesin Belediye hizmeti

Kader

29 Kasım 2019 16:39
Sanat aşkı, standart heykel fabrikası olarak. Eskişehir girişine ve çıkışına çagdaş, demokratik laik, uygar heykel lazım

bizim basın uyuyormu

29 Kasım 2019 14:22
acaba diyorum - bu SAKARYA ve ANADOLU GAZETELERİ bu vatandaşın isyanını duymuyorlarmı . kulaklarında pamukmu tıkalı yoksa yandaş basınmı.

Ahmet

29 Kasım 2019 17:14
Hadi gorunmeyen enflasyon var %10 yerine %30 yaptiniz kabul. %60 ne oluyor? Acaba suyuda ithal mi ediyoruz? Etsek bile 2 sene oncesine gore(1 senede bizden olsun) dolar %50 artti, bu ne? A Biri ciksin akil mantikla uyumlu bir aciklsma yapsin. Medeniyetin temel gostergesi sudur? Avrupanin cogu yerinde ordan icilen su da gonul rahatligi ve agiz tadi ile icilir. Hic olmazsa bunu vaat edin hadi diyelim?

Aslan

29 Kasım 2019 19:21
Fevziçakmak mah. Sakinleri bu kafayla siz çok beklersiniz. Yılmaz Büyükerşen elini gece de öpün

saffet doğan

29 Kasım 2019 17:42
siz kimseniz yöneticiniz de odur.yüzde yüzde yüzde 200 de zam yapsa siz gene yılmaz hoca dersiniz sıkıntı yok hayırlı olsun

?!?

30 Kasım 2019 23:44
İndirim günlerinde bu bindirim niye oldu?

kenan

30 Kasım 2019 00:31
arkadaşın biri yazmış Mustafa Bey Eskişehirde tek kaybetmeyen. Geçen dönem Akp Meclis üyesiydi, şimdi CHP meclis üyesi.. Ama Eskişehirde bundan önce çok Büyükerşene bu kadar yakın adam gördük. Şimdi çoğunu hatırlayan yok.

Mamut celik

04 Aralık 2019 18:29
Daha duuuuurun kalak suyuda yılbaşından sonra 8 TL olacak.

Fatih yamanoglu

02 Aralık 2019 13:14
Yaziktir garip var fakir var meydanlara heykel dikerken giden paraları kimse hesaba katmiyorda şimdi milletin en temel ihtiyacı olan suya % 60 zam nedir 3yil zam yapılmadı bahanesini arkasına saklanilarak yapılan milleti sömürmek ten başka bişey değildir. Siz böyle devam edin gün gelir Allah'ta bunun hesabını sizden sorar...

Vatandaş

29 Kasım 2019 18:21
Su aziz'dir, Su hayâti'dir, dolayısı ile kişi başı kullanılması gereken Su normal ücrete tabii olup, bu sınır aşıldığı zaman külliyetli zamlı ücret uygulanmalıdır. Böylece keyfi jakuzi,banyo küvet keyfi,araç yıkama vs... önüne geçilip, dinimizin israf ile ilgili kuralı kerhen de olsa yerine getirilir. Akan dereden abdest alırken bile israf etmeyiniz. ( Hadis-i Şerif )

esada

29 Kasım 2019 18:52
Sayın hemşehrilerim yatın kalkın Büyükerşen hoca ya dua edin bizler Aydın Kuşadasında evlerdeki kullanma suyunun TONUNA 10TL ödüyoruz Aydın da Kuşadası da sözüm ona sosyal demokrat geçinen sol kafa belediyeler sizler gene iyisiniz bakın kötünün daha kötüsü var onun için bildiğiniz duaları okuyun

Atma haydar

30 Kasım 2019 08:54
Eskişehirli vatandaş a hitaben eski en büyük israf kurumlarından biri demis eskinin yaptığı hizmetleri bilmeden atıp tutması ne kolay yıllarca hizmet almamış ilce belediyelerinin mahallelerine gidip bi baksın il özel idarenin bıraktığı depoları bir görsün alt yapıları sorsun burdan sallaması kolay.

cemal

30 Kasım 2019 16:36
Elektriğe % 73, Doğalgaza % 57 zammı eleştiren neden olmadı? Belediyenin gelirlerinde önemli yer tutuyor su. Eskişehir halkına hizmet olarak dönecek bu zam. Destekliyorum.

Halil Toksöz

30 Kasım 2019 01:39
Elektiriğe , gaza yapılan zamları bu kadar eleştirmediniz, gücünüz hükümete değil de gariban belediyelere mi geçiyor? Hükümet her şeyi bu kadar artırmasaydı, hesabını bilseydi, economiyi yönetmesini bilseydi , belediye zam yapabilir miydi? İpin ucu kaçmış, biz bir birimizi yiyoruz.

ESESLİ

29 Kasım 2019 11:32
hükümetin yaptığı zamları da eleştirin lütfen...

ESESLEE

29 Kasım 2019 09:59
HÜKÜMETİN YAPTIĞI ZAMLARI GÖRMEZDEN GELENLER BELEDİYE ZAM YAPINCA KUYRUĞUNA BASILMIŞ KEDİ MİYAKLIYORSUNUZ HÜKÜMET ZAMLARINA NEDEN TEPKİ GÖSTERMİYORSUNUZ? HÜKÜMET ZANLARI YANINDA BELEDİYENİN YAPTIĞI ZAMLAR ANCAK ZAMCIK OLUR!!

ATİLLA

29 Kasım 2019 07:21
elektiriğe, doğalgaza, ete, süte, şekere, ekmeğe, petrole v.s. zam gelirken sesi çıkmayan troller sallayın şimdi.

Muhalefetin muhalifi

29 Kasım 2019 09:54
Eskisehirli vatandas isimli kullanıcı : sana ne makam aracından makam odasından su zammı ile ne alaka