ESKİŞEHİR'DE KORKUNÇ OLAY

Son Güncelleme : 13 Ocak 2020 10:01
ESKİŞEHİR'DE KORKUNÇ OLAY

Gündoğdu Mahallesi'nde evinin karşısında bulunan boş arsada oyun oynayan Afgan uyruklu 6 yaşındaki Safiullah Nazary, dehşet yaşadı. Çok sayıda köpeğin saldırısına uğrayan çocuk vücudunun çeşitli yerlerinden ağır yaralandı.

SAKARYA/ÖZEL HABER

Tedavi altında

Şenhayat Sokak'ta yaşayan Afgan uyruklu ailenin 3 çocuğundan biri olan Safiullah, geçtiğimiz Cuma günü çok sayıda köpeğin saldırısına uğradı. Sesleri duyan komşular, çocuğu kurtararak köpekleri uzaklaştırdı. ESOGÜ hastanesine kaldırılan çocuk tedavi altına alındı.

Şikayette bulundular

Çocuğu tedavi gören baba Necip Nazary, “Mahallemizde pek çok köpek var. Hepsi saldırgan. Belediyeye şikayette bulundu mahalleli. Ancak hala bir çözüm bulunmadı. Çocuğum ölebilirdi. Bugün bize oldu yarın başkasına olabilir. Köpekler için bir çözüm bulunsun” dedi.

HABER: MERVE DEMİR

Yorumlar (30) / Onay bekleyen (4)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Mehmet

13 Ocak 2020 09:28
Şehrimizdeki kaçıncı köpek saldırısı bu. Bırakın kenar semtleri şehrin merkezi bile köpek kaynıyor. Korkusu bir yana pislikten geçilmiyor. Belediyemizin hayvan barınağı yok mu acaba. Şehirler insanların yaşam alanları, hayvan bakmak isteyen bağında bahcesinde veya evinde kontrollü bir şekilde bakar. Çocuklardan geçtin büyük olarak bizler bile köpek korkusundan yol değiştiriyoruz. Lütfen belediyelerimizi göreve davet ediyorum.

kenan

13 Ocak 2020 10:08
hayvan hakları var önemlide biraz da insana değer vermek gerekir.hayvan sevgisi çok abartlıyıor

ihsan kaya

13 Ocak 2020 10:09
hayvan hakları savunucuları lütfen şimdi konuşun

Murteza

13 Ocak 2020 09:38
Eskişehir in birçok mahallesinde aynı sorun yaşanıyor. Sümer mahallesi evliyagil sokağın sonunda bulunan sümer park a yakın ara sokaklara Köpekler alıştı. Başka bir yere gitmiyorlar. Bakalım ne zaman kime saldıracaklar. Sabah işe giderken hava karanlık birden 3-5 tane çıkınca insan ürperiyor.

tades

13 Ocak 2020 12:51
bu köpekleri belediye değil hayvan hakları savunucuları bir barınak kurup baksın öyle atıp tutarak hayvan hakkı olmaz insanların canı yanıyor bu hayvan hakkı savunucularının çoğunun bir hayvana bir yudum yiyeceği nasip olmamıştır evlerinde bile hayvan yoktur şova geldim i herkes var işe geldim i kimse yok

DKC

13 Ocak 2020 12:47
Nasıl olsa bir çözüm üreten yok! Ben artık korkmuyorum, köpek saldırırsa bende saldırıyorum. Köpek kovalarsa bende kovalıyorum. Bir müddet boğuşuyorum, benimle baş edemeyeceğini anlayan köpekler benden kaçıyorlar. Köpek fobimi üstüne giderek yendim yani. Ama çoluk çocuğu olan insanlar hatrına bile çözüm üretmiyorlar yahu! Herkes seçimde alacağı oyların peşinde ayıptır, günahtır. Yazıklar olsun....

Hakan

13 Ocak 2020 15:07
Osmangazi üniversitesi içinde de çok fazla köpek var. Toplu olarak geziyorlar ve yabancı bir köpek gördüklerinde hepsi birden saldırıya geçiyor. Aralarında kalıp biri size saldırı teşebbüsünde bulunursa diğerleri de aynı tepkiyi veriyor. Geçenlerde bu durumu yaşadım. Çöp konteyner üstüne çıkmasam ne olurdu bilemiyorum.

tades

13 Ocak 2020 10:29
yorumlara bakıyorum herkes belediyeye çamur atıyor belediye ne yapsın binlerce köpek barınak mı yeter bu kanunla küpe takılıp sahipleri belirlenmeli koyunlarda olduğu gibi kulak küpesi takılıp sahibine kayıt edilmeli köpeğini sokağa atanlar cezalandırılmalı

Özentiler

14 Ocak 2020 09:33
Avrupa Kenti diyoruz! Avrupayı örnek alıyoruz,bakin bakalım Avrupada Eskisehir'deki gibi sokak barınakları var mı? Çözüm bu konuya Avrupa gibi bakmakta orada sokak hayvanı gibi bir tanım yok!!!

ekk

13 Ocak 2020 12:43
evet dost hayvanlar ama yerinde belediye parklara, okul önlerine, site girişlerine köpek evleri yapıyor başka yermi yok çoçukmu taş atar kuyruna basar hayvan sonuçta ısırır, ama esas sıkıntı toplu taşıma araçlarına otgara magazalara köpek yuvası yapan belediyeleri toplayıp bi yere koymalı odunpazarı belediye başkanı kendisi itiraf ediyor korkuyorum ama yapmam lazım diyor gerisini siz düşünün

Ramazan benli

13 Ocak 2020 09:46
Türkiyenin en büyük süslü köyü değilmi eskişehir.

Hasan

13 Ocak 2020 09:34
Belediye plaket alma peşinde

Bu mu medeniyet

13 Ocak 2020 23:19
Eyvallah het canlının yaşama hakkı vardır. Öncelikle insan olmalıyız insan olmayı öğrenmeliyiz. Kedi köpek besleyip onları sokakta gezdirip millete gösterince entel modern olunmuyor. Ama zihniyet bu. Köpekler ilk ehilleştirilen hayvandır. Be görevi bulunduğu yeri korumaktır. Biz ne yapıyoruz süs olarak besliyoruz. Oyuncak eğlence niyetine beslemeye başlıyor ya da çocukların hevesi için alıp sonra sokağa bırakıyorsunuz! Hangi modern ülkede bu kadar kedi köpek var sokaklarda? Neden böyle bizde? O canlıların ne günahı var. Lafa gelince herkes kültürlü eğitimli modern. Bu mu medeniyet anlayışınız?

Ukab UKABE

13 Ocak 2020 11:12
Evet Avrupa şehri Eskişehir,pardon eski şehir...yada bb tarafından eskimeye mahkum edilen şehir... padişahım çok yaşa...yasaki bu şehir Avrupa şehri olmaya devam etsin.padisahim sen çok yaşa ,ama lütfen artık emekli olarak evinde ailenle huzur içinde yaşa.Düş bu şehrin yakasından.

BİROL

13 Ocak 2020 21:08
köpek tek geziyorsa korkmayın,toplu gaziyorlarsa uzak durun !!

yurt mert

13 Ocak 2020 10:55
saldım cayıra mevlam kayıra köpekler saldırmış insan kacakcıları kasapları götürseydi ne yapacaktın

ömer

15 Ocak 2020 09:08
bu köpek saldırıları insanı bezdiriyor,yaşlı insanlara durup dururken saldırıyorlar.Hayvan hakkı diye tutturuyorlar.Saldırıya uğrayan insanların hakkı ne olacak.köpek saldırısında ölen insanın hakkı ne olacak,buna bir çare bulunsun

t.m

15 Ocak 2020 06:50
kedilere bi sözüm yok ama sabahın köründe işe yada okula gidenlere anlatın sevginizi yada gece yarısı işden dönenlere saldıran çeteleri.çok seviyorsanız alın evinize.almıyorsanız belediye alsın.

ali

14 Ocak 2020 20:42
sevenler sevdiklerine sahip çıksınlar.insan sevdiğini sokakta bırakmamalı.

Selçuk

14 Ocak 2020 00:24
Hayvanları yavruyken alıp cins olmadığı için sokağa atanlar gelmiş burda, belediyemizin barınağı yokmu diye zırlıyor

Songül

13 Ocak 2020 18:36
Kesinlikle o canlara sebep olan herkesten cikar bunun acisi,onların öyle bir sahiplwri var çünkü.ve doğa neden bu kadar çıldırdı..doğa yavaş yavaş kötü niyetlerinizden dolayi kendini yeniliyor..ve insanin alanini yaşamini bitiriyor..dikkate alın derim ve bu haberiniz kaç masum canin hayatina mal olacak..ve yavaş yavaş kötü niywtleriniz kendinize dönecek..ben eminim sizde bilin vw niyetlerinizden korkun derim...

Avrupa kentine yakışan

16 Ocak 2020 17:26
Ülkemin en yaşanabilir 2. 3. Şehri Eskişehir. Evet avrupa şehri gibi modern kültürlü insanlar yaşıyor bu şehirde. Herkes modaya uymuş kedi köpek besliyor güya. Bir heves ile alıp sonra bırakıyorlar sokağa. Lafa gelince en her şeyin en iyisi olduğunu düşünen zihniyet bırakıyor bu canlıları sokağa. Hangi avrupa ülkesinde gördünüz böyle sokaklarda canlıları. Tutturmuşlar sokak (hayvanı) köpeği diye bir şey. Onlar sokak hayvanı değil. Onlar da birer canlı. İmaj için hayvan sevici şirin gözükmek için alıp sokağa bıraktığınız için bu hale geldi şehirler.

Nurullah

13 Ocak 2020 14:54
bazı yorumlardan gördüm ki bir köpek saldırısında bile Ak parti düşmanlığı yüzünden mağdur kişi suçlanıyor. yazıklar olsun.

fırat

13 Ocak 2020 15:17
sokak hayvanlarına ayrılan %1 butce ile onlara yemek verilecek. kopeklerde tok olup kimseye dokunmayacak. belediyeler su an su modda: eskişehir kopelere iyi bakıyor. sokaklar oyle sevimli kopeklerle dolu ki. kopek seviyorsanız eskisehire gidin.

süleyman

15 Ocak 2020 08:21
çocuklar köpeklere taş atmış küçük olan kaçamamış onuda yazsanıza başka gazeteden okuyoruz

ercan

13 Ocak 2020 19:33
bu köpekler her mahalleyi sahiplenmişler yabancı kimi görseler saldırıyorlar belediye toplasa nereye sığdıracak madem onlarda canlı toplu konut yapsın kendi aralarında yaşasınlar

süleyman

13 Ocak 2020 14:16
salıyorlar çocukları bakmıyorlar çocuklarına

Pasha cats

13 Ocak 2020 11:38
Zarar verilmeden bu köpekler can yakmaz eskidendi o köpek gördüğün zaman kaç şimdi o masumlar bizden kaçıyor çok zarar veriliyor işkence tecavüz şiddet birde masumların dünyasından bakabilmeyi bilseniz köpek olmucak kedi olmucak iyi peki tecavüzcüler sapıklar olsun sokaklarda zaten dolu o canlar ile dost olmayı öğrenin onlarda sizi korumayı kesinlikle bilirler masumlar kim iyi kim kötü çok muazzam hissediyorlar yok etme yerine var etmek için uğraşalım heryer köpek heryer kedi bu dünya sadece bizlere ait değil onlarında yaşam hakkı var vahşileşmeyin cahileşmeyin insan olun insan gerektirdiği gibi

vatandaş

13 Ocak 2020 12:43
çocuklar kimbilir ne yaptı kopeklere

okur

13 Ocak 2020 09:54
bu nasıl bir habercilik? nasıl bir başlık? üç yaşındaki çocuk yalnız sokakta ne yaparmış? babası çok düşkünse çocuğuna neden yalnız bırakmış??köpeklerin azılı olduğu yorumunu nasıl yaparsınız? uzman veteriner görüşümü aldınız kınıyorum böyle haber yapılmaz!!