ESKİŞEHİR'DE KAR YAĞIŞI SÜRECEK

Son Güncelleme : 06 Ocak 2020 10:01
ESKİŞEHİR'DE KAR YAĞIŞI SÜRECEK

Eskişehir'de etkili olan kar yağışının 7 Ocak Salı ve 8 Ocak Çarşamba günleri de sürmesi bekleniyor.

Meteorolojiden alınan bilgiye göre Eskişehir'de 7 Ocak salı ve 8 Ocak Çarşamba günleri kar yağışı bekleniyor. Bu iki gün okulların tatil olup olmayacağı konusunda ise yetkililerden henüz bir açıklama yapılmadı.

Yorumlar (20) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Sebepsiz

06 Ocak 2020 10:26
Yarinda okula gider ogrenciler, ogretmenler... Vali beyde teşrif buyurup saat 10.00da haber eder... E hadi bakalim okullar bugunde tatil olsun der... Yolda cileyi gene servisciler ogretmen ve ogrenciler ceker...

EDA

06 Ocak 2020 12:19
TATİL OLACAKSA ERKEN BİLDİRSİNLER ÇOCUKLAR OKULA GİTMEDEN BUGUNKÜ ÇİLE TEKRAR YAŞANMASIN

mustafa

06 Ocak 2020 10:28
Yarında çocuklar okula gider, ondan sonra tatil oldu derler tekrar gelirler.

Isimsiz

06 Ocak 2020 11:40
Sabah erkenden kalkıp okula bıraktım çocukları eve geldim bir telefon okullar tatil git bidaha al okuldan bu ne saçmalık ya olan yine öğrencilere oldu yarında ben yollamıyorum hadi bakalım keyfim öyle istedi sizin kaydınızı örnek aldım

Zahid

06 Ocak 2020 12:55
Bi zahmet belediyelerimiz yolları (ana arterleri Büyükşehir, ara sokakları ilçe belediyeleri) açık tutsun da hiç kimse işinden, okulundan kalmasın. Tersi mantıkla Erzurum da 3 ay tatil olması lazım.

Özlem

06 Ocak 2020 18:21
Vali bey yapacaksanız çocuklar okula gitmeden yapın yada hiç yapmayın çocuklar ilk dersi bitirmeden hadi geri evinize

Mustafa

06 Ocak 2020 16:48
Belediye her zamanki gibi uyuyor, heykelleri parkları temizlemekten cadde sokaklara sıra gelmedi galiba...

Zelal

07 Ocak 2020 06:51
Pazartesi okula gittik servisçi gelemedi o karda kışta okula vardık tam okul bahçesine girdik müdür okullar tatil dedi. O yolu birr daha yürüdük

Taraf

06 Ocak 2020 20:17
Yorum yaparken bile tarafız yahu,tatili geç açıklayan valide hatalı,yolları temizlemeyen belediyede hatalı bu kadar

osman bey diyeceksiniz

06 Ocak 2020 17:29
Bizim zamanımızda diye beylik laf eden akıl yoksunları. Hepiniz düzgün bir eğitim sisteminde evinizin dibindeki okullarda okudunuz. Nüfus şimdikine göre çok az idi. Herkes okuluna yürüyerek giderdi. Kimse servis kullanmazdı. Yürüyerek gidenlere de ahlaksız insanlar musallat olmazdı. Kim şimdi ilkokula veya ortaokula giden çocuğunu yalnız başına gönderebiliyor. Sanki bu paşaların okuduğu zaman gibi temiz ve ahlaklı bir ortam var. Sizin gibi insanlardan çocuğumuzu korumak için gözümüzle gördüğümüz okula bile servis tutmak zorunda kalıyoruz. Servisleri de gördük bugün yollarda. Kış lastiği güya zorunlu. Kuralların bol olduğu ama hiç uygulanmadığı ahlaksız bir yönetim olduğu için ve kendilerini de bu durumu bildikleri için tatil yapıyorlar.

Berrin Yıldırım

06 Ocak 2020 22:08
Saat 12 ye kadar bildirsinler lütfen çok erken çıkıyoruz evden bugün mahvolduk.

Eskiden

07 Ocak 2020 03:19
diz boyu kar yagardi ama okula yuruyerek giderdik. Dogru tabiki. Ama cogu ogrenci kendi mahallesindeki okula giderdi. Mesafeler simdiki kadar acilmamisti. Belediye de hele kar yagsin bitsin ondan sonra temizlik yaparim diyorsa bu durumda kar tatili 1 gun onceden ilan edilmelidir.

Salih aslan

06 Ocak 2020 20:27
Vali bey köyden okula gidemiyom lütfen bi tatil olsun

Ersin kunduz

06 Ocak 2020 20:25
Bn köyden okula gelmeliyim vali bey 50 cm kar oldu hala fırtına devam ediyor evden dışarı çıkamayız kapının onu doldu

Muhittin şeref

06 Ocak 2020 19:08
Sevgili vali okulları tatil edecekse bir öncekim gece söyle sabahın ortasında yapma ona göre gidelim

Murat ruzGar

06 Ocak 2020 17:55
Vali bey sabah 5 de kalkiyor cocuklar haberin olsun okila fidip geri geliyor olacaksa gece bildirin

Halil Toksöz

07 Ocak 2020 01:35
Manzara çok güzel, fotoğrafı çekeni tebrik ederim, iyi bir sahne yakalamış.

Emine

06 Ocak 2020 13:50
Okullara tatil bizlerde calisaniyiz bizede tatil yapsinlar karda kisda bizde geliyiruz cocuklar evde biz okul bekliyoruz

Eses

06 Ocak 2020 13:24
Kar tatili ne yahu. 57 yaşındayım. 27Mayıs İlkokulunda okudum (Kazım Karabekir İmam Hatip O.O) Bir gün bile kar tatili hatırlamıyorum. Serviste yoktu. Kendimiz giderdik. Erzurumda, Karsta kimse okula gitmesin o zaman.

SEBEPSİZ VE MUSTAFAYA

06 Ocak 2020 12:49
5 CM KAR VAR DİYE OKUL TATİL OLUYOR BİZİM ZAMANIMIZDA DİZ BOYU KAR VARKEN TATİL BİLE YAPMIYORLARDI ŞÜKREDİN BİRAZ BU ARADA GECE YARISI 3 DEN SONRA BAŞLAYAN YAĞIŞIN ETKİSİNİ NERDEN BİLECEK VALİ ERTESİ GÜN DE DEVAM EDER ÇOCUKLAR OKULA GİDİP GERİ GELİRSE OZAMAN YAZIN AMA ZİHNİYET FARKLI AMAÇ FARKLI BU ESKİŞEHİRİN HALKI HEP BÖYLE NANKÖR. AYRICA SİZ ÖNCE BELEDİYEYİ ELEŞTİRİN SABAHA KADAR NE HALT YAPMIŞLAR MADEM VALİ 10 DA TATİL ETTİ OKULLARI BELEDİYE NİYE ÇALIŞMIYOR YERLER REZALET TUZ BİLE DÖKÜLMEMİŞ ....

depolama

evden eve nakliyat çeviri şehirler arası nakliyat ofis taşıma