ESKİŞEHİR'DE KAHREDEN KAZA

Son Güncelleme : 07 Mayıs 2019 09:05
ESKİŞEHİR'DE KAHREDEN KAZA

Alkollü olduğu belirlenen Alper A. (39), kırmızı ışıkta bekleyen 4 araca çarparak dehşet saçtı. Kazada yaralanan 8 yaşındaki Kaan Mert Deniz, 5 günlük yaşam savaşını kaybetti. Küçük Mert'in cenazesinde gözyaşları sel oldu.

Zincirleme kaza

Kaza geçtiğimiz hafta Kütahya Yolu Sazova Köprüsü altında meydana geldi. Alper A.'nın yol açtığı zincirleme kazada 4 araç birbirine girdi.

Hem çarptı hem kaçtı

Kazanın ardından alkollü sürücü olay yerinden kaçtı. Küçük Mert ve annesi kazada yaralandı. Mert, 5 günlük yaşam mücadelesini kaybetti.

Anne oğlun mutluluğu fotoğraflarda kaldı

Sürücü Alper A. kazadan 4 saat sonra polis tarafından yakalandı.

HABER:MERVE DEMİR

Yorumlar (16) / Onay bekleyen (8)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

2 GÜN

07 Mayıs 2019 10:14
2 GÜN SERBEST KALMAZSA ŞAŞIRMAM ALKOLLÜYDÜM HATIRLAMIYORUM VE BİR DE KIRAVAT TAKTIMI ADALETİMİZ HEMEN MÜKAFAT OLARAK SALIVERİR ÖLENDE ÖLDÜĞYLE KALIR HESAP MAHŞERLİKTİR.

Sıradan Vatandaş

07 Mayıs 2019 10:18
Çok zor bir durum: Minik yavrumuza Allah'tan rahmet dilerim.. Lütfen, Önde - arkada - otobüste - minibüste demeden emniyet kemerlerimizi istisnasız kullanalım, kullandıralım. Trafik tehlikelerle dolu. Bu haberdeki "Katil" de umarım alabileceği en ağır cezayı alır.

çoküzgünüm

07 Mayıs 2019 11:04
Neden birgün vicdanlara su serpecek bir adalet göremiyoruz,çocuğumuz öldüğü ile kalıyor,anne baba bir ömür acı dolu yaşayacak,katil 3 gün sonra hayata kaldığı yerden devam edecek.kapkaçcı,tecavuzcü,hırsız,katil sadece seni buluncamı adalet arayacaksın.adalet birgün herkese lazım olmayacakmı?içim acıdı

mustafa

07 Mayıs 2019 13:56
Alkollü araç kullanmak tahamüden adam ölürmeyle aynı cezayı almalı. Hatta daha ağır. Sen zevkin için içip direksiyona geçiyorsun. Bir aileyi mahvediyorsun. Bir çocuk kolaylamı yetişiyor. Kazaya ve kadere inançımız var, ancak bu kader değil. Serserinin birinin şahsi ekosu yüzünden bir can gitti.

Selda yılmaz

07 Mayıs 2019 10:59
ALLAH RAHMET EYLESİN, AİLESİNE SABIR VERSİN İNŞALLAH.. CEZALAR AĞIRLAŞTIRILMALI, ÖLEN ÖLDÜĞÜ İLE KALMAMALI, ATEŞ DÜŞTÜĞÜ YERİ YAKIYOR.

Musti

07 Mayıs 2019 15:16
cezalar caydırıcı olmalı,alkollü sofer ölüme sebebiyet veriyorsa ver 30 yıl.ehliyetsiz sebebiyet veriyorsa 35 yıl bakalım bidaha kullanabiliyormu

Şükran

07 Mayıs 2019 21:04
Bir annenin bir tek evladıydı kaan mert. Katilsin alper a. !! Katil

Alaattin

07 Mayıs 2019 19:43
Ben bu insanları anlamıyorum ya şu zıkkımı içip araba kullanmayın başka insanların hayatlarına sebep oluyorsunuz yazık değilmi yavrucağa vicdanın seni nasıl rahat bırakacak ama vıcdanın olduğu şüpheli

Hatice yanar

07 Mayıs 2019 22:07
Allah ailesine sabir versin.Çocuk katilleri cezasini bulsun daha fazla ana yuregi yanmasin

Asd

08 Mayıs 2019 01:45
Allah belasını versin

Asd

08 Mayıs 2019 01:46
Zıkkım içsinler

Yiğit

07 Mayıs 2019 18:13
Derisi yüzülmeli ...

Deli

07 Mayıs 2019 12:19
Teröriste ADALET,yandaşa KALKINMA devri,ama sana layık milletim!

yazar

08 Mayıs 2019 17:12
uzman çavuşluktan belediyede çalışan zırtopuzun önde gideni ahlak yoksunu sonunu kendin çizdin yazık ettin bir aileye