ESKİŞEHİR'DE HÜCRE EVİNE OPERASYON

Son Güncelleme : 01 Ekim 2019 23:10
ESKİŞEHİR'DE HÜCRE EVİNE OPERASYON

Adana’da çevik kuvvet polislerini taşıyan servise bombalı saldırı düzenleyen 2 MLKP’li terörist, polis ekipleri tarafından Eskişehir’de düzenlenen operasyonda ölü olarak ele geçirildi.

Geçtiğimiz günlerde Adana'nın merkez Yüreğir ilçesinde çevik kuvvet polislerini taşıyan servis aracına bombalı saldırı düzenlenmişti. Bu kapsamda Eskişehir ve Adana Emniyet Müdürlüğü ekiplerince Adana’da 25 Eylül’de çevik kuvvet polislerinin taşındığı araca bombalı terör saldırısı düzenleyen Fırat Şeran ve Ozan Sökmen isimli 2 MLKP’li teröristin Büyükdere Mahallesi Mehmet Osman Sokak'ta kaldığı hücre evine operasyon düzenlendi.Operasyonda çıkan çatışmada 2 terörist ölü olarak ele geçirildi.

Yorumlar (12) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Mehmet

01 Ekim 2019 23:08
Allah razı olsun Eskişehir polisinden. Teröristin anladığı dil budur. Eğer teröriste acırsan acınacak duruma düşersin. Tabi yine insan hayatından bahsedecek vatan hainleri olacaktır,üzüleceklerdir dış güclerin maşaları. Yeter artık bu milletin bu terör illetinden cektikleri. Yaralı polislerimize acil şifalar diliyorum. Millet size minnettar.

81akarbaşı

01 Ekim 2019 22:53
Helal olsun. Gözaltı falan yok, direkt sonuç maşallah ####

Vatandaş

01 Ekim 2019 23:27
Kahraman vatan evlatları Sağlığınız için duacıyız Ülke size minnettar

Mükemmel

01 Ekim 2019 22:02
Helal olsun 2 leş 2 leştir

tades

02 Ekim 2019 08:38
polisimiz çok sağ olsun teslim alıp yıllarca boşuna besleyip bakacağımıza en iyisi böyle olmalı

Eses

02 Ekim 2019 07:36
Bu doğru yorumları beğenmeyen kanı bozuklar, terör seviciler güvenlik güçlerimiz tarafından derhal tespit edilerek gerekenin yapılmasını sabırsızlıkla bekliyorum... Kahraman güvenlik güçlerimizi Allah C.C herzaman muzaffer eylesin, içerdeki ve dışardaki hainleri kahru perişan eylesin..

Halil Toksöz

02 Ekim 2019 01:30
Eskişehir'de teröre geçit yok, polislerimize taktir ve teşekkürler.

Nail

02 Ekim 2019 08:33
peki neden Eskişehirde ? neden büyükdere mahallesinde ? denetim yapılmalı.

ESES

02 Ekim 2019 09:40
Bazıları çıkıp insan haklarından dem vurabilir. Ateşleri bol olsun teröristlerin ve onlara destek verenlerin. Bu teröristlerin heykellerini de yapmazlar inşallah.

Enver yılmaz

02 Ekim 2019 01:16
Bu yasa dışı sol örgütlerin eskişehirde hücre evi kurması size hiçmi bir şey ifade etmiyor ? Aklı olan ve iyi tahlil yapan sebebini bulur . Çağdaş türkiyenin aydınlık yüzü olan aynı zamanda dünya birincisi bu şehirde bu olmaması gerekmezmi ? Daha bu bizim iyi günlerimiz . Allah korusun !

tatar

02 Ekim 2019 11:41
teröröristle pazarlık olmaz muhattap alınmaz. bam bam bam..

ibrahim

02 Ekim 2019 10:33
mlkp neymiş.birilerinin sıkışınca kullandığı taşeron .tüm failler ölü ele geçiyorsa arkasındakiler bilinmemesi gerekiyordur.