ESKİŞEHİR'DE GÜZEL GÖRÜNTÜ

31 Ocak 2020 13:13
ESKİŞEHİR'DE GÜZEL GÖRÜNTÜ

Büyükşehir Belediyesi tarafından başlatılan çalışma ile kent estetiğini bozan istinat duvarları dünyaca ünlü ressamların eserleri ile donatılıyor.

Yenikent Mahallesi Ş. Yzb. T. Güngör Caddesi üzerinde bulunan ve arkasında kalan zemin hacmini tutmak amacıyla yapılan istinat duvarları ilk etapta asılan 30 tablo ile kent estetiğine uygun hale getirildi. Duvarlarda Picasso’nun Soytarılar, Leonardo Da Vinci’nin Mona Lisa, Claude Monet’in Şemsiyeli Kadın gibi önemli eserlerin yanı sıra Türk ressamlar İbrahim Çallı, Neşet Ünal, Nuri İyem gibi isimlerin eserlerine de yer verildi.

Yorumlar (28) / Onay bekleyen (4)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Güzel

31 Ocak 2020 20:41
Tamam eyvallah bunları yaptınız güzel düşündünüz! Ama neden bu eserler içinde kendi sanatçılarımızın eserleri yok. Haydi geçtim Osmanlı dönemini de; Cumhuriyet dönemine ait eserde yok.

JOOLY

31 Ocak 2020 17:34
bir senedir opera kavşağı - yeni otogar kavşağı - öyle bekliyor , araç sahiplerine özellikle çin zulüm uygulanıyor , şehir trafiği arap saçına dönmüş milletin dedi farklı muhteşem hocanın derdi bambaşka . ALLAH AKIL FİKİR VERSİN .

sanatsal

31 Ocak 2020 15:33
bu şehir e 30ad. çakma tablolar bence az olmuş , her sokak başına çakma heykel veya tablo olmalı , sokaklarda aryalar , senfoniler çalınmalı picassonun soytarılar eseri ise köprü başına asılmalı . bu şehirde heykel hep kazandırır CHP .

trajikomik

01 Şubat 2020 08:59
şehirde hocanın bu projesi ses getirir , şehir hastanesi , hızlı tren , stad , batcıklar , yeni emniyet binası , yenimaliye binası , yeni adliye sarayı , yunusemre hastanesi , daha yüzlerce proje - SES GETİRECEK DEĞİL YA .

mustafa

01 Şubat 2020 07:50
Yaw arkadaş bu kadar mı paramız çok. Aş evine yardım dilenen belediye şimdi resim için kaç tl harçadı acaba

esray

31 Ocak 2020 16:04
reis te bu işe girmeli adam seçimi gene kazanacak , şehir hastanesi , yol , köprü , havaalanı , baraj oy kazandırmıyor , yap heykelini tablonu kap oyları.

cemal

31 Ocak 2020 15:17
Bravo!

3 - ççç

01 Şubat 2020 07:58
HOCA NIN , BENİM EN BÜYÜK ESERİM DEDİĞİ İŞTE BUYMUŞ 20 senelik başkanlık jubilesi , bizede bu yakışırdı . agam bizle dalga geçii.

çiğdem karaca

31 Ocak 2020 13:54
çok teşekkür ederiz...içimiz dışımız sanat oldu , tablo , pano oldu :( yeter artık , asıl işinize dönün hocam..

Şehir

31 Ocak 2020 13:29
Şehrin her yeri güllük gülistanlık ya lale devrine geçebiliriz artık.Dikkat edin bozuk yollardan geçerken tablolara yollarda biriken yağmur suyu çamur falan sıçramasın bence tablolara camekanda yapın yenileme maliyetlerini düşürür çamurdan etkilenmez.

işte hizmet

01 Şubat 2020 10:12
hııı % 60 su zam mı demek , bu tablo çakmalarına harcanmış , hocanın canı zevki böyle istemiş ,yıllarca kafasında bunları düşünmüş anlaşılan .

Faik

01 Şubat 2020 10:50
Bastır bastır as. Şimdi güzel yaz gelince solup tanınmaz hale gelip çöp olacak. Böyle bir süsleme dünyanın hiç birinde yoktur. Bunu yapın ama 2 süpürge kamyonu alın şehir içindeki ve çevre yolundaki asfaltları süpürsün. daha çok takdir alırsınız. Arabesklik yerine temizlik ve hijyen. Bir düşünün!! Kazım kurt mu yılmaz hoca mı kim yapıyorsa artık bunu.

XyZ

31 Ocak 2020 20:18
Çukur,çamur,yamalı yollar da kentin estetiği demek ki.

şeker yolu

31 Ocak 2020 15:09
bütün yollar ya çukur yada kazık , tranvay geçirmek için her yer per perişan halde , hoca da sanatsal faliyetler peşinde , bu kadarmı sorumsuzluk olur bir kişide , yandık 4 sene daha . ( ayranı yok içmeye faytonla gider .........maya ) mevzusu başımıza geldi .

Bit hata var

31 Ocak 2020 20:53
Bir hata var bu işte bu şehirde. Neden hep başkalarına hayranlık var yabancı sanatçı hayranlığı. Niye başka milletlerin değerleri empoze edilmek isteniyor. Sanat elbette evrenseldir. Ya siz başkaları gibi yaşamak istiyorsunuz. Ya da ben anlamıyorum.

Onur

31 Ocak 2020 14:31
Gerçekten komiksiniz. Kent estetiği imiş. Eskişehir için güzel görüntü imiş. Hakikaten bunları kim düşünüyor kim tasavvur ediyor? Tebrik etmek gerekir. Bu müthiş zekâya sahip kişilerle aynı şehirde yaşamak büyük onur.

ABC

31 Ocak 2020 16:26
Eskişehir'de hiç çirkin görüntü yok ki zaten.

Şaşırtıcı

31 Ocak 2020 23:46
Haber yeniden düzenlenmiş. Tebrik ederim Türk ressamlar İbrahim Çallı, Neşet Ünal, Nuri İyem gibi isimlerin eserlerine de yer verildiği için.

Fransız

02 Şubat 2020 06:51
Hoca Eskişehir e resmen Fransız kalmış.Yakinda aç olanlara pasta yiyin sanat karın doyuruyor der.YAZİK

Emre

01 Şubat 2020 17:44
Belediye sokaklarda ki buyuk cukurlarada resim yapsin cok sevimsiz duruyor. Bay sanatsal belediye hizmet nerede.

Ccc

01 Şubat 2020 11:45
Belediye keşke sivrihisarın halinide görse eskişehirde lale devri sivrihisarda taş devri artık bir el atın

Eskişehirli

02 Şubat 2020 12:08
Ne kadar büyük bir başarı.valla CHP güzel çalışıyor. Aman canım napcaz yolu altgeçidi kaldırım falan.böyle güzel oluyor bi heykel bi tablo bize yeter.

Bilmeyen kişi

03 Şubat 2020 02:40
Şaşırtıcı rapor! Türkiye'nin en yaşanabilir şehirleri hangileri? Forbes dergisinin yaptığı araştırma önemli bir gerçeği ortaya çıkardı. Türkiye'nin en yaşanabilir şehirleri listelendi. 94 başlıktaki veri setine göre hazırlanan ve 81 ilimizi içeren dev listede Türkiye il il yaşanabilirlik sıralandı. "İş Yapmak ve Yaşamak İçin En İyi Kentler" listesine bakın hangi iller kaçıncı sıradan girdi. Forbes, "İş Yapmak ve Yaşamak İçin En İyi Kentler" araştırmasının sonuçlarını yayınladı. Araştırma, 94 başlıktaki veri setine göre hazırlandı. Oluşan veri seti 4 ana kategoriden oluşuyor. Sonuç sizi çok şaşırtabilir! 9. ESKİŞEHİR Genel Endeks Puanı: 56,84. Bakış açısı... Araştırın ve görün lütfen. HÜRRİYET GAZETESİ Haber Giriş: 03 Aralık 2019 Türkiye'nin çalışmak ve yaşamak için en iyi şehirleri! Bakın ilk sırada neresi var. Bu Türkiye içi araştırma. Dünya sıralaması bambaşka. 1- Viyana / Avusturya. 2- Zürih / İsviçre. 3- Münih / Almanya. 4- Auckland / Yeni Zelanda. 5- Vancouver / Kanada. 6- Düsseldorf / Almanya. 7- Frankfurt / Almanya. 8- Cenevre / İsviçre. .Ve Türkiye 'den hiç bir şehir bu sıralamada yok. Palavralara inanmayın. Elbette bende isterim yaşadığım şehir Eskişehir en yaşanılası şehir olsun. Ama gerçek bu. Numbeo 2019'un en güvenli şehirlerini açıkladı. Listeye dünyadan tam 319 şehir girdi. Türkiye'den ise 5 ilin yer aldığı listede bir yer önlerde sırasını aldı. 1- Abu Dhabi Ülke: Birleşik Arap Emirlikleri Puan: 89.03 11- Eskişehir Ülke: Türkiye Puan: 82.63. Bu da diğer bir araştırma. Varın siz karar verin. Sadece 319 şehir ve Türkiye'den 5 şehir. Belki Bilecik araştırmaya alınsa 1. gelebilir. Yani tamamiyle göreceli ve seçmeli bir araştırma.

Güven

03 Şubat 2020 02:52
Şehirdeki güzelliği bu panolar mı sağlayacak şimdi? O zaman her yere bu panolardan istiyorum. Yetmez bu kadar. Hem ben TEPEBAŞI bölgesinde oturuyorum. Mahrum kaldım bu güzellikten ya da tüm otobüs güzergahları bu yoldan geçsin. Herkes görsün, bu güzelliği birlikte yaşayalım.

Hayati Can

03 Şubat 2020 10:26
Ancak bunlar düşünülür şehir için. Akla hayale gelmeyen projeler. Bitti değil mi işiniz? Yapacak başka bir şeyde kalmadı ! Şaşırdınız ne yapacağınızı. Nasıl olsa bu halk ne yapsanız ayakta alkışlar sizi... yetti bitti bıktı millet. Ne zamandır güvenli veya yaşanabilir şehir seçilirken belediye hizmetleri kriter olarak belirleniyor. Okullar resmi devlet kurumları hastaneler belediyenin hizmeti mi? Ya da şehrin güvenli şehir olması hususunda belediyenin ne tür bir görevi ya da katkısı olur? Belediye ancak böyle süsler ile parklar ile bitmeyen tramvay inşaatları ile ukome de aldığı trafik düzenlemesi kararları ile katkıda bulunur. Emniyet personeli çalışsın şehrin güvenli olması için, sonra bu belediyenin sayesinde oldu gibi safsatalar ile avunun. Tüm Eskişehir Emniyet müdürlüğü personeline saygılarımla.

Remziye ćicek

01 Şubat 2020 14:26
Bu tablolarincogu gsf ogrencilerinin yaptigi tablolar bazilarida hocanin kendi yaptigi eserler sanirim

Remziye cicek

01 Şubat 2020 14:24
Ne kadar cahil akilsiz ahmak insan var su dunyada biraz beyinlerinizi kullanin birisi cikmis cakma heykeller tablolar diyor milyar dolarlik tablolarimi getirip assaydi baskan birde yollar yollar diye boguruyorsunuz neyle yapilacak baskana odenek verilmiyor yurtdisi yasagi var butun chp li belediyelere oldugu gibi bankalara brifing verildi kredi verilmiyor baskan neyle yapacak suya zam dedi herkes hop oturdu kalkti ya el insaf saf saf cok biliyormus gibi elestirmeyi birakin artik

Bilen kişi

01 Şubat 2020 13:35
Eskişehir Türkiye'nin en güzel birkaç şehrinden biri, ancak güvenlik açısından bakıldığından Türkiye'nin en güvenli şehri. Dünyada altıncı sırada. Modernlikle ve yaşam standartında ise bence birinci. Bu değerler kolay kazanılmıyor, dünya markası kolay olunmuyor. Bu yapılanların hepsi bu şehri dünya markası yapmanın altyapısı olduğunu anlamak lazım.