ESKİŞEHİR'DE FUHUŞ OPERASYONU

Son Güncelleme : 21 Ocak 2020 08:01
ESKİŞEHİR'DE FUHUŞ OPERASYONU

Eskişehir Emniyet Müdürlüğü ekiplerinin, ‘fuhuşla mücadele’ çalışmaları kapsamında masaj salonlarına yönelik yapılan operasyonda yakalanan 8 şüpheli adliyeye sevk edildi.

Alınan bilgilere göre; İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü Ahlak Büro Amirliği ekipleri, Eskişehir genelinde faaliyet gösteren masaj salonlarına yönelik fuhuşla mücadele kapsamında operasyon başlatıldı. Polis ekiplerince yürütülen planlı çalışmalar sonucu, fuhşa aracılık yaptığı değerlendirilen şahısların tespit edildi.


Ekiplerin, 17 Ocak Cuma günü saat 15.00 itibariyle başlattığı operasyonda, 22 mağdur, 25 bilgi sahibinin ifadeleri alındı. Ardından fuhuş olayın 8 şüphelileri N.Y., G.S., T.A., S.T., O.T., P.U., Y.U. ve İ.S. yakalandı. Gözaltına alınan 8 şüpheli ifadeleri alınmak üzere emniyete götürüldü.

İl Emniyet Müdürlüğündeki işlemleri sonrası doktor kontrolünün akabinde 8 fuhuş şüphelisi Eskişehir Adalet Sarayına getirildi. Asayiş ekipleri nezaretinde adliyeye getirilen şüpheliler tek tek içeri alınırken, ayağı sargılı bir erkek şüpheli ise polisin yardımıyla merdivenlerden sekerek çıkıp içeri girebildi.

Yorumlar (8) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

ilhan

20 Ocak 2020 10:40
Huzur şehri Eskişehr!

Namütenasip

21 Ocak 2020 00:02
Eeeeeeeee eskişehir ultra çağdaşşş, turbo modernnnnn , anadolunun bozkırında taze açmış bir çiçek olarak hakkını vermiş olması lazım. Allah için bizi hiç bir zaman mahçup etmiyor ve etmeyecekte . Yalnızzzz burada eskişehirin sade ve tertemiz işinde gücünde tek derdi evine ekmek götürmek olan eskişehirin cefakar insanlarını TENZİH ediyorum . Geriye kalan kim varsa ve üzerine alınmak istiyorsa mübarek olsun.......!

Kadriye sezgin

26 Ocak 2020 19:34
Herkesin dogrusu kendine.dort duvar arasından konusmak kolay

Bu şehri kirleten kim

23 Ocak 2020 00:23
Bu şehirde birileri için, kötü emelleri oluşan bir ortam var. Öğrenci şehri vs. Millette buraya güya okumak için geliyor. Karışan yok eden yok ana babadan uzak ohh ne rahat. Dilediği gibi davranıyor. Seçim zamanı da misafir olarak burada oy kullanıyorlar. Ki bu oylar bir kesim için çok kıymetli. Zira bilboard larda üstüne basa basa oyunuzu kullanın sevgili gençler sevgili öğrencıler diyerek reklam panolarında destek istiyorlar. Kimse kusura bakmasın lütfen Bu şehirde daimi ikameti olmayan gitsin kendi şehrinde oy kullansın. Gelip geçici yaşadığın şehir için oy kullanılmamalı bence. Herkes daimi ikametinde oyunu kullansın. Birileri memnun olacak diye bu güzel şehri kirletmeye kimsenin hakkı yok. Pırıl pırıl gençler de var elbette burada üniversitelerde okuyan. Onlara lafım olamaz asla. Başka şehirlerde kimisi farklı. görüyor bu şehri dışarıdan kimisi bambaşka. Kimine göre avrupa şehri, kimine göre. .......... şehir. Bunları yazmak uygun değil yani o derece kötü. Biz avutalım kendimizi süslü süslü kelimeler ile. Avrupa şehri kültür şehri aşk-ı şehir öğrenci şehri vs. Ama biz Avrupa şehri görmeden biliriz avrupa şehri nasıl olur. Her bölgede duyarsınız muhtemelen de duymuşsunuzdur başka şehirlerde. Her bölgede mutlaka vardır. Burası ............. Paris'i. Aynı hikaye bizde de var. Ama çok daha üst mertebe. Biz Paris'e benzetmiyoruz şehrimizi. Çünkü Paris' ten daha muhteşem bir şehirde masallar içinde yaşıyoruz.

Bekir

20 Ocak 2020 13:47
nede olsa Europa şehriyiz.

Övünün şimdi de!

21 Ocak 2020 00:30
Ne de olsa avrupa şehriyiz. Emniyet teşkilâtına binlerce kez teşekkür ederim. Güvenli şehir sizin eseriniz; sağolun varolun siz. Birilerinin oluşturduğu pisliği temizlemek size kalıyor maalesef. Avrupa şehrinde yaşamak böyle.

ŞEHİR DIŞINA ÇIKARTILSIN

21 Ocak 2020 07:23
MASAJ SALONLARI MAHALLEDE NE İŞLERİ VAR .

COŞKUN

21 Ocak 2020 11:40
AVRUPA ŞEHRİNİ KINAYANLAR ÖNCELİKLE SİZ BU AVRUPA ŞEHRİNDE YAŞAMIYORMUSUNUZ SANKİ BU ŞEHRE BU YAKIŞIR GİBİ YAZIYIORSUNUZ .BU GÜZEL ŞEHRİ BİRİLERİ KÖTÜ EMELLERİ İÇİN PİSLETİYORSA BU ŞEHRİ BU GÜZELLİGİ ESKİŞEHİRİ AVRUPA SEHRİ HALİNE GETİRENMİ SUÇLU. İNSANLARI TEMİZ BİR ŞEHİRDE YAŞAMASINI SAGLAYAN YÖNETİCİLERMİ SUÇLU BUNLARI YAZARKEN LÜTFEN İYİ DÜŞÜNÜN BİZ TOPLUM OLARAK SAHİP ÇIKMALIYIZ ŞEHRİMİZE SAYGILAR .....