ESKİŞEHİR'DE FECİ KAZA

Son Güncelleme : 22 Nisan 2019 08:04
ESKİŞEHİR'DE FECİ KAZA

Cumhuriyet Bulvarı'nda bulunan trafik ışıklarında H.A (67) idaresindeki 06 JCK 45 plakalı araç, 26 yaşındaki iki çocuk annesi Tayime Doğan'a çarptı. Kazada ağır yaralanan genç kadın Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Tıp Fakültesi'nde yaşam savaşı veriyor.

HABER:MERVE DEMİR: 

Yoğun bakıma alındı

Edinilen bilgiye göre olay 19 Nisan'da Kurtuluş Mahallesi, Cumhuriyet Bulvarı üzerinde bulunan tramvay durağının yanındaki trafik ışıklarında gerçekleşti. Talihsiz kadın yaya geçitinin bulunduğu trafik ışıklarında karşıdan karşıya geçmek için beklemeye başladı. Birkaç aracın durması ile genç kadın aniden yola fırladı. Hızla gelen H.A idaresindeki 06 JCK 45 plakalı araç Doğan'a çarptı. Yola savrulan kadın ağır yaralandı. Genç kadın Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Tıp Fakültesi'nde tedavi altına alındı. Burada yoğun bakıma alınan Doğan, yaşam savaşı veriyor. 2 küçük çocuğu olduğu öğrenilen Doğan'ın kızı ve oğlu annelerinin bir an önce iyi olup evlerine dönmesini bekliyor.

Yorumlar (15) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

mustafa

22 Nisan 2019 10:08
Allah şifa versin inşallah. iki evladına bağışlasın.

Trafik Işıkları

22 Nisan 2019 11:46
Borsa Caddesi İle Ondokuz Mayıs Caddesi kesişim noktasındaki Trafik ışıklarının olduğu yerde, yayalara ve dönüş yapan araçlara aynı anda yeşil ışık yanıyor. Çok tehlike arz ediyor.

M.Günal

22 Nisan 2019 14:13
Allahım evlatlarına sevdiklerine bağışlasın inşallah..

Ttr

22 Nisan 2019 13:13
Trafik ışıkları isimli yazar Sağa dönüşte yaya öncelik var Antalya'da yıllardır uygulanıyor bizde niye tehlike olustuyor kurallara uyulursa sorun olmaz.. ancak biz yayaya yol verme işini hem yayaların hem de sürücü lerin karşılıklı anlayislari ile ve kurallara uyarak ancak asabiliriz .. kaza geçiren bayana da Allah acil şifalar versin ..

RG

22 Nisan 2019 20:45
Allah Tayime Doğan kardeşimize acil şifalar versin , çocuklarına bağışlasın.

Buğra Erdoğan

22 Nisan 2019 19:04
22.04.2019 11:46 da yorum yapana yazıyorum. Her zaman sağa dönüşte yaya önceliği vardır. Trafik kurallarını öğrenin lütfen.

ZEYNEP

24 Nisan 2019 11:42
kazayı yapan aracın sürücü görüntülerini incelenmesi gerekiyor. Araçtan yaklaşık 3-4 dakika sonra 70 yaşlarında bir teyze indi teyzenin soför koltuguna sonradan oturtturulma ihtimali var lütfen dikkat edilsin.

Ayva

22 Nisan 2019 18:22
Allah şifa versin

Engin

23 Nisan 2019 08:59
Kaza aninda bende trafikteydim. Yarali genc bir kiz demislerdi. Genc bir anne olmasina dahada uzuldum. Insallah cocuklarinin basina saglikla gecer. Trafik konusunda da ehliyet verildikten sonra bile belli surelerde uygulamali egitim ve sinav zorunlu olmali.

tarık

23 Nisan 2019 10:54
saygı nıcklı herkimsen sen eskişehir halkına hakaret edemezsin yobaz sensin seni yetiştirenler gerekli adabı terbiyeyi verememiş yazık kişi kişiyi kendinden bilirmiş ki kullandıgın dile bak bir yerde tutunamamışsın göcebe olmuşsun begenmiyorsan buradanda göç git alışıksın...

Zeynep

16 Mayıs 2019 11:37
Olayın şokuyla ben gördüğümden emin değilim çarpan araba çok süratliydi ve olay yerinden biraz ilerde ancak durabildi 3-4 dakika sonra polis geldi araçtan yaşlı teyze indi. Ben yaşlı teyzenin o kadar süratli araba kullanabileceği sanmıyorum belki o teyzenin ehliyeti bile yoktur. O süre zarfında şoför koltugunda bir değişiklik yapılmış olabilir kaza anını çeken kameralar var sanırım o sokakta lüften incelenmesini isteyin hatta kendiniz izleyin. Ben olay anında da polislerin yanına gittim aynı şeyleri söyledim ama geçiştirildim.

Üveys

07 Mayıs 2019 01:49
Rabbim peygamberine komşu eylesin güzel hocam mekanın cennet olsun

teyzesi