ESKİŞEHİR'DE DÖVİZ BÜROLARI...

10 Ağustos 2018 16:03
ESKİŞEHİR'DE DÖVİZ BÜROLARI...

Eskişehirli vatandaşlar, Dolar'ın ve Euro'nun yükselmesinin ardından döviz bürolarına akın etti. Kimi vatandaşlar dövizlerini bozdururken, kimileri ise döviz almayı tercih etti.

Dolar'ın yükselmesinin ardından Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, “Dem bu dem, zaman bu zaman, gelin dolarlarınızı, euronuzu TL’ye çevirin” çağrısı yapmıştı. Çağrının ardından Eskişehirli vatandaşlar döviz bürolarının önünde uzun kuyruklar oluşturdu. Bir çoğu yastık altındaki dövizlerini bozdururken, çoğu vatandaş da döviz almayı tercih etti.

Yorumlar (20) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

eses

10 Ağustos 2018 17:31
yahu ne kadar cahiliz halkın alıp satacağı dövizle dövizin bu kadar yükselip düşeceğine inananlar var.

hakan

10 Ağustos 2018 16:19
t.erddoğan dövizlerinizi bozdurun diyor ya bankada binlerce doları olup bozdurmayan bakan lar t.erdoğan ın akrabaları ne olacak onlarda hainmidir.halk ekmeğe muhtaç bunlar halkı multitrilyoner sanıyor her halde yastık altındaki altını dövizi bozdurun diyor siz ilk önce aynaya bakın kendi dövizinizi altınınızı bozdurun

İTHAL ARABADA YASAKLANSIN

11 Ağustos 2018 08:23
MİAMİYE TATİLE GİDİP DÖVİZLE ALINAN ARAÇLARLA GEZENLER VATANDAŞA DOLAR BOZDUR DERKEN ÇOK KOMİK OLUYORLAR .

HER ŞEY İTHAL

11 Ağustos 2018 07:30
ÜLKEYİ BU KADAR İTHAL MALA MECBUR BIRAKANLARIN HİÇ Mİ SUÇU YOK .

Halil Toksöz

11 Ağustos 2018 01:43
Siz 16 senede ekonomiyı batırın, fabrikaları satın, 500 Milyar borç yapın, üstüne 25 yil da vatandaş tarafından ödenecek köprü, tunel , hava alanı vehastane yapıp övünün vatandaş deli dumrulun köprüsü gibi geçen geçmeyen ödesin, sonrada dış güçler bize düşman diye para isteyin . Böyle idare ancak bizim gibi parti tutan ülkelerde olur. Yazık bu millete....

Bilal

10 Ağustos 2018 18:10
büyük oyunu bozdunuz tebrikler

vatandaş

11 Ağustos 2018 11:34
Ülkeyi bu hale getirenlere ne denir????

akkirimanlı

10 Ağustos 2018 23:36
esk li şu anda döviz alan hain değil keriz dir. ama köprülerin geçiş ücretini ve bilimum yatırımı mütahit firmalarla döviz üzerinden yapan nedir onada sen karar ver istersen

Döviz

12 Ağustos 2018 15:53
Her hanede birere ikişer olan arabaları Almanyadan ,Japonya'dan,Her vatandaşın elinde olan cep telefonları Koreden,Çinden,Bilgisayarlar Çinden Amerikadan,Saman Irandan,Boğday Rusyadan Kömür Güney Amerikadan,Et Sirbistan ,Arjantinden.Ceviz UkraynadanPatatesBulgaristandan Dpğalgaz Rusya ,İrandanLigimizde oynayan Oynayan 11 oyuncudan 9 nun avrapa ,brezilya ,Afrikadan alırken Türk lirası Amerikan doları ödüyoruz.Döviz neden artıyormuş??????*

Hakan

12 Ağustos 2018 15:59
Doları basan Amerika .Malasef İthalat ve ihracat da dolarla yapılıyor.

xxx

11 Ağustos 2018 11:22
alan alır satan satar bilip bilmeden bol bol konuşuyorsunuz vatandaş sizemi soracak,

ercan

15 Ağustos 2018 06:53
inşallah dolar yasaklanır ve doları olanların elinde patlar

gürcan

13 Ağustos 2018 16:23
dolarla iş yapan her kişi vatan hainidir ve biz vatandaşlar bu oyunu bozacağız

gürcan

13 Ağustos 2018 16:20
ben tl den başka para tanımam elin parasınla iş yapmam silin gavur parasını biz türkiyede yaşıyoruz sonuna kadar hükümetimizi destekliyoruz

Hasan

11 Ağustos 2018 09:09
Döviz almayı tercih edenler ,,,,hemde yüksek iken,,hemde abd saldırısı altında,,,,peki kimsiniz siz.,,,

Ercan

12 Ağustos 2018 02:26
Deseler ki 1 saat sonra dolar 2 ye 3 e katlanacak gene de dolar almam .

esk li

10 Ağustos 2018 17:44
zaten şimdi döviz alacak kadar kafayı yemedik.ekonomiyi nasıl takip ettiğin bu yorumunla belli oldu.dolar max seviyeye ulaşmış döviz alan var mı acaba

VER MEHTERİİİİİİİİİİİ

11 Ağustos 2018 08:50
İÇİMİZDE DOLARIN YÜKSELMESİNE SEVİNENLER VAR - BAŞARAMAYACAKSINIZ - BU ÜLKEYİ YIKAMIYACAKSINIZ .

Ziya

10 Ağustos 2018 17:18
Döviz alıp ta bu alçaklara katalizorlük yapan vatan hainidir! Lütfen bunu yapmayın!

esk li

10 Ağustos 2018 16:10
şimdi döviz alan vatan hainidir
TUĞLA FABRİKASINA TOMBALA BASKINI
TUĞLA FABRİKASINA TOMBALA BASKINI
Eskişehir İl Jandarma Komutanlığınca, eski bir tuğla fabrikasına kumar operasyonu düzenlendi. Gerçekleşen operasyonda 3 kişi gözaltına alınırken, 74 kişiye 259'ar lira ceza kesildi. 
SAĞLIKSIZ EKMEKLER İMHA EDİLDİ
SAĞLIKSIZ EKMEKLER İMHA EDİLDİ
Eskişehir’de, açıkta uygunsuz bir şekilde satışı yapılan toplam 59 ekmeğe zabıta ekipleri el koyup imha etti. 
MİNİK AZRA YARDIM BEKLİYOR
MİNİK AZRA YARDIM BEKLİYOR
Eskişehir’de, doğuştan hidrosefali hastası olan 2 yaşındaki Azra bebek, ameliyat masraflarının karşılanması için yardım ellerinin uzanmasını bekliyor. 
ELEKTRİK ZAMMI GERİ ALINSIN
ELEKTRİK ZAMMI GERİ ALINSIN
Konutlarda 80- 100 lira gelen elektrik faturları 140-150 liraya çıktı. Bu duruma tepki gösteren vatandaşlar elektrik kurumu önünde eylem yaptı.
KİREÇ KÖYÜ'NDE SU SEVİNCİ
KİREÇ KÖYÜ'NDE SU SEVİNCİ
Hayvancılık yaparak geçinen Kireç Mahallesi sakinleri yıllardır çektikleri su sıkıntısının ESKİ’nin yaptığı çalışmayla giderilmesinin mutluluğunu yaşıyor.
TÜRKİYE ASLA IRKÇILIK YAPMAMIŞTIR
TÜRKİYE ASLA IRKÇILIK YAPMAMIŞTIR
Eskişehir’e gelen 26 Afrika ülkesinin büyükelçileri ve ticaret ataşeleri onuruna Eskişehir Valiliği tarafından yemek verildi.
EMNİYET'TEN ASAYİŞ UYGULAMASI
EMNİYET'TEN ASAYİŞ UYGULAMASI
Eskişehir Emniyet Müdürlüğü ekipleri kent genelinde Genel Asayiş Uygulaması gerçekleştirildi.
KARDEŞ CEMİYET OLABİLİRİZ
KARDEŞ CEMİYET OLABİLİRİZ
Hamburg Türk Basın Birliği mensubu 15 gazeteci, Eskişehir Gazeteciler Cemiyeti’ni ziyaret etti. Başkan Yılmaz Karaca "Kardeş cemiyet olabiliriz" dedi.
CİĞERİMİZİ ALDILAR ONLAR DA YANSIN
CİĞERİMİZİ ALDILAR ONLAR DA YANSIN
Eskişehir’de, üstüne tiner dökülüp yakılan Ahmet Çelik’in (40) öldürülmesiyle ilgili davanın ilk duruşması görülürken, ablası yürekleri dağladı. Basın mensuplarına açıklamalarda bulunan abla Nilüfer Çakmak, “Ciğerimizi aldılar, onlar da yansın” dedi.