ESKİŞEHİR 30 SAAT SUSUZ KALACAK!

Son Güncelleme : 31 Ekim 2016 12:10
ESKİŞEHİR 30 SAAT SUSUZ KALACAK!

4 Kasım 2016 tarihinde Eskişehir'de 30 saatlik su kesintisi yapılacağı açıklandı..

Eskişehir Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü’nden yapılan açıklamaya göre;

" Eskişehir Valiliği ile yapılan değerlendirme sonucu, ESKİ Genel Müdürlüğü Su Arıtma Tesislerinde yapılacak yenileme çalışması 04 Kasım 2016 tarihine ertelenmiştir.

Yapılan planlamaya göre Arıtma Tesisinde çalışmalar 04 Kasım 2016 sabahı saat 07.00’de başlayacaktır.

Su kesintisinin Şehrin yüksek yerlerinde saat 14.00’den itibaren hissedileceği tahmin edilmektedir.

Kesintinin 05 Kasım 2016 Cumartesi günü saat 20.00’a kadar süreceği düşünülmektedir.

Bu süreç zarfında, 04 Kasım 2016 Cuma günü okullarımızın tatil edilmesi hususu Eskişehir Valiliğimizin takdirine bırakılmıştır.

Hastane, diyaliz merkezleri gibi kritik öneme haiz yerlerin su ihtiyacı Kurumumuz tarafından tankerlerle karşılanacaktır.

Yapılacak su kesintisi nedeniyle, abonelerin gerekli önlemleri almaları istenmektedir." denildi..

30 saatlik su kesintisi ertelendi İlgili haber için tıklayın.

30 saatlik su kesintisi ertelendi

Yorumlar (92) / Onay bekleyen (4)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Vatandaş

27 Ekim 2016 17:54
Bu kadar saçma bir şey olamaz 30 saat su kesintisi ne demek hangi devirde yaşıyoruz

Ahmet Şahin

27 Ekim 2016 17:23
Okullar yurtlar hiç düşünülmemiş. Su kesinti hafta sonu yapılmalı. Kesinlikle yeniden düşünülerek planlama yapılmalı.

sevilay

27 Ekim 2016 18:13
Su can damarı hayat kaynağıdır ne kadar saçmalık 30 saat şu mu kesilir biz 30saatlik suyu nereye stoklicaz az akıllı olun Allah askina

Abuzer

27 Ekim 2016 19:23
Ne yapcaz eve on tonluk su deposumu alcaz

Motorcu

27 Ekim 2016 18:39
Ne gerek var açmayın 30 saat susuz kaldiktan sonra alışırdık susuzluğa. Sebekeyi yeniden mi cekiyonuz. 1 iscimi calisitiyorsunuz sorun nede 30 saat sürüyor. Gece ruyalanip ölsek gusulsuz gidecez günahı size bilin.

Halit aksel

27 Ekim 2016 17:48
Adamlar sah damarini degistiriyorlar biz suyu kesmeden tamir yapamiyoruz.bunun icin teknelojiyide gerek yok.sadece isi bilenle calisacaksin

Okan

27 Ekim 2016 20:02
Sene olmuş 2017 bizimkiler 30 saat suyu kesecek.... İş bilmezliğin dik alası...

zeynep sarı

27 Ekim 2016 20:03
Ya böyle uygulama mı olur.bu kadar saat susuz kalınırmı .bu işi gece yapsanız olmuyormu

Lütfi

27 Ekim 2016 18:13
Hafta sonu ve gece den başlayan saat te start verilerek,vardiyalı olarak bu iş yapılabilir.

Engin Dursun

27 Ekim 2016 19:55
Yağmur yağsa bari :)

Sami

27 Ekim 2016 22:24
Okullarin mutlaka tatil edilmesi lazım.çocuklar perişan olur yoksa..

Cengiz has

27 Ekim 2016 18:30
Yok daha neler? böyle saçmalık olur mu? TUVALET ihtiyacimizı nasıl gidercez?

Mümin

27 Ekim 2016 18:29
Hafta içi bu kadar kesinti olurmu yaaa.ama doğru adamlar hafta sonu keyf yapacaklar

Semih Y.

27 Ekim 2016 19:52
Nasıl bakım programı, çalışma sistemi bu..? Madem iş uzun sürecek 12 saat kesin, 12 saat verin, ertesi günde aynı... Buna razıyız ama soluksuz 40 saat çok kötü, Eskişehir kokar.

Mert

27 Ekim 2016 17:48
Ya bu millet harbi okumuyor...! Haberde tüm şehir diyor Ada'm soruyor belirli semtlerde mi diye...

ahmet

27 Ekim 2016 19:22
30 saatte şehrin bütün su boruları değişir bunda bir yanlış anlaşılma vardır muhakkak

Sibel asar

27 Ekim 2016 17:48
Lokanta esnafı nı dusunmelerini rica ediyorum hafta sonu olsun daha mantıklı

Hüsmen

27 Ekim 2016 21:55
Adamlar denizin altındaki vanayı sekiz saatte değiştiriyor yaya kaldigin izin ta kendisi ne diyelim

vatan

27 Ekim 2016 23:17
bu zihniyet birde ulke yonetecek kimisi suyu keser kimisi dagı taşı yeşile boyar bunların yapacagı iş bu kadar

hasan bas

27 Ekim 2016 22:04
tuvaletler umımı yerler pıslık ıcınde olacak su hayttır sunu gece yapın gece kesın 4 gune yayın ama gece olsun ne kadar sacma bır uygulama 30 saat calısacak adam hıcmı uyumuyacakta calısacak ne cektık su kalabak suyundan bee bı bıtıremedıler yıl olmus 2016 hala su kesılır elektrık kesılır olan vatandasa oluyor. hafta sonu yada gece yap arkadas su kesıntıyı 4 gece 5 geceye böl ki insanlar rahat etsın... (Artık porsuktan su tasırız durum onu gösteriyor )

Hüsmen

27 Ekim 2016 21:29
Vanalar ilk takıldığında ileri görmeden bu işi yapmışlar.Yedek baypasarla bu çözülebilirdi.En azından şimdi vanalar değiştirilirken bayası yapmaları lazım.

Arda

27 Ekim 2016 23:45
30 saat çok fazla. Alternatif vana sistemi olması gerekir, biri arızalırsa diğeri devreye girer

yaşar yılmaz

27 Ekim 2016 19:42
iyide biz çeşmeden sumu içiyoruzda suları kesecekler saçmalık

vatandaş

27 Ekim 2016 17:52
suat BALCI nın ilk icraatı müthiş !

111

27 Ekim 2016 19:21
Ya hoca bi gitt artik ya cevrende %2 elit ve cok kulturlu dedigin ama gercekten insan duşmani insanlardan başka kimseyi tanimiyon al şu adamlarinida bi git artik ya yil 2016 senin kafa 1816 yeter kan kusturduğun ya tramwayin çile bine ne inene trafiğin kilit tramwayindan kaldirim larin 50 m yol 10m suyun 30 saat kesiliyo kisin kar yaginca yol açmasin ya sen niye varsin senin neyini secerler anlayamadim yanina ulasmak imkansiz syn cumhurbaskanina ulasmak daha kolay parkini bocegini heykelerini al gittttttt artik

Bahri

27 Ekim 2016 19:18
İçme suyu diyor haberde yanlışmı anlıyorum?

Ziya

28 Ekim 2016 21:52
Bir kez daha anlaşılmıştır ki bunların modern kentten anladığı park, bahçe, heykel ve rezil bir trafik. Estim civarında 2 ayda asfalt tamir edemeyen bir ekip ne halt becerebilir ki? Bence siz en az 48 saate göre kendinizi ayarlayın; En iyisi 3, 4 gün şehri terk etmek.

Ahmet

28 Ekim 2016 14:30
Tuvalet ihtiyacımızı da belediyede hallederiz artık.

SU!!! SU!!! SU!!!

28 Ekim 2016 08:39
hangi çağda yaşıyoz millette dalga geçiliyor .içme suyu deniliyor iyide bizim çeşmelerden içme suyu mu akıyor.??????

Susuz

28 Ekim 2016 03:10
Bu iş haftasonu gece yapılır tüm çalışanları seferber et sabaha bitir otuz saatte petrol boru hattı doseniyor

Tebrikler

28 Ekim 2016 00:30
30 saat nedir yaa. Tamam değiştirilmesi gerek, sağlık için önemli amenna. Ama 30 saat aralıksız kesinti nedir. Bölgesel düzenleme yaparsın anlarım. Bölge bölge yaparsın. Geceleri çalışırsın. 30 saatte bitireceğine 60 saatte bitirirsin ama insanları zor durumda bırakmazsın. Bunun illa ki başka bir yolu başka bir formülü vardır. Bu kadar mı beceriksizsiniz. Bu kadar mı belediyecilikten bihabersiniz. Hala size arka çıkmaya çalışanların aklını seveyim (!) Bunlardaki beyini kuşa koysan uçamaz, balığa koysan yüzemez... Ama kel başa şimşir tarak işte. Ne diyeceksin... Halk görmemiş. Ne şehir görmüşler ne belediye. Bunu da bişey sanıyolar işte. Tebrik etmek lazım. Bu da bir başarı elbet(!) Bu halka az bile. Başarılarınızın (!) devamını ibretle bekliyoruz...

Mühendis

27 Ekim 2016 20:51
Çok saçma terkedin o makamları sayın belediye başkanları.Dalga geçer gibi birde içme suyu yazmışlar

Duru

27 Ekim 2016 19:14
Okul,yurt ve esnafini dusunerek bu su kesintisinin hafta sonu yapilmasi daha dogru degilmi?

Hüsmen

28 Ekim 2016 20:18
Vanalar değişirken belgesel çeksinler ilerideki zamanlarda torunlarımıza gösteririz.30saat susuz kaldık diye

jeolog

28 Ekim 2016 11:43
Milleti düşünen mi var. Gece kes sabah aç. Gece kes sabah aç. Sanki beyin ameliyatı, ince iş. 10 değil 50 adamla giriş işe. Çok mikrop olur, eller nasıl yıkancak, taşıma suyuyladeğirmen mi döner, el mikropumu ölür. Yazıkki ne yazıkk..

Avrupa şehri vatandasi

27 Ekim 2016 23:08
Acaba avrupada elli yıldır yarım saat şu kesilmismidir hani nerde Avrupa kenti

hikmet emirel

30 Ekim 2016 12:40
su kesintisi hafta sonu yapılamaz mıydı. toplu yerlerde iş ortamları ve okullar da umumi tuvaletlerin temizliği sorun olur.

Reşat

30 Ekim 2016 09:55
Belediyediyeciler zaten hiçbir iş yapmıyorlar,tembel tembel çay kahve içmesini iyi biliyorlar bu tür şeylere nasıl yapıcaklarını bilemezler boşunuza kendinizi yormayın beyler bunların hepsi böyle. Belediyenin komple değişmesi lazım birsürü işsiz güçsüz var canhıraş şekilde çalışacak insanlar var

Mustafa Kemal

29 Ekim 2016 13:15
Bu devirde bize 1970'leri yaşatacağı için belediye yetkililerine teşekkür ediyorum.

26

28 Ekim 2016 12:14
eski yi kınıyorum bu bir vurdum duymazlık. halka işkencedir. 30 saatte neki ???????

gececi

28 Ekim 2016 03:51
nalbanttan eski müdürü olursa şeyden şey olur

Ahmet

31 Ekim 2016 08:57
Valiliğin su kesintisi boyunca en azından okulları tatil etmesi gerek zaten mevsimsel geçişten dolayı çoğu çocuk hasta buna birde su kesintisi eklenirse hastalık sayısı maksimum artış gösterir, biz diyoruz ki böyle durumlar hayatımız boyunca olabilir amma valilik de gerekli önlemleri alsın okulları hatta hijyen gereken tüm işyerlerinde tatil etsin.

İsmimi girmedim

30 Ekim 2016 02:55
Dalga geçer gibi abonelerin gerekli önlemleri alması Rica olunur yazmışlar ya... Cesmemi biraktinizda kentte çeşmeden su getirek... Suya abone olmayan evmi var.. burdan hocaya mesajın bi git artık tramvayı nida al git artık git Allah aşkına ya gitttt s ile...

mihmandar

30 Ekim 2016 09:47
hiç mizmizlanmayin,şikayetçi olmayın,şehri marka şehir yaptık diyenleri siz seçtiniz,öyle değil mi

Hüsmen

28 Ekim 2016 20:12
Yaya kaldırımına taksi durağı için izin veren sos.dem.bel.den ne beklersin.(Taksi durağı ) statyumun yaninda.Vanayi değiştirirken baypas yapmalarını tavsiye ederimred.

Şikayetci

30 Ekim 2016 09:37
Şikayet edilmeli boyle bi saçmalık olamaz hangi devirdeyiz susuz yaşicaz tekrardanmi suyu buluyorsunuz 30 saatte hastasi olan var bebegi olan var napalim depomu alalimm evin içinne topluma sorulmadan iş yapmayin

your rock hasan

28 Ekim 2016 10:06
Teyemmümü öğrenin artık.su yoksa soda için.

Kesinlikle yanlış uygulama.c.tesi tam gün ve pazar öglene kadar olmalı.

28 Ekim 2016 00:46
Kesinlikle yanlış uygulama.c.tesi tam gün ve pazar öglene kadar olmalı...

ahmet kaplan

30 Ekim 2016 18:09
böyle bir saçma sapan su kesintisi olamaz eskişehir gibi bir büyük şehre yakışırmı üst düzey yöneticeler bir düşünsünler sanki çeşmeden akan su içiliyormuş gibi birde vatandaşla dalga geçiyorlar bunları yapmadan önce düşüneceksin evlere suyu tam kullanır şekilde ve içilebilir hale getireceksin o zaman yapacaksın bu çalışmayı hadi 1saat 2 saat anlarızda 30 saat nedemek bunu anlamayız anlayışlı da olmayız

sosyal demokrat

29 Ekim 2016 21:19
kesintinin planlanmasında bir sıkıntı var. Aradığım kendini ilgili zanneden ESKİ çalışanının bile günlük depolar ne işe yarıyor siz vana değiştirirken biz günlük su depolarından besleniriz dediğimde konuya vakıf değil ben yorum yapamam diyor. sıkıntı kesintinin iyi yönetilmemesi.Sayın Yılmaz hocanın konuya el atıp müdahil olması.Yoksa belediyecilik bu değildir.Saygılarımla.

Zart

29 Ekim 2016 12:42
Belefiyecilik sıfır çekin gidşn artık

ozlem uslu

28 Ekim 2016 05:37
Keşke hafta sonu yapılsa tamir is yerinde çok zor olucak çocuklar okulda zorluk gelicek.

M.K.A

03 Kasım 2016 16:51
Bunlar olağan durumlar olabilir,1 gün veya 2 gün çok abartılacak bir süre olmayabilir.Fakat bundan öncede devamlı su kesintisi yaşıyoruz,herhangi uyarı ve zaman belirtmeksizin sürekli susuz kalıyoruz.Yıl olmuş 2016 arkadaş.Eğer bu onarım veya bakım bunun önüne geçicekse ne mutlu,demek ki bundan dolayı kesilmiş aralıklı olarak diye düşünürüm.Helal olsun çalışanlar der geçerim.Ancak yine devam ederse diyecek kelime kalmıyor.Ama her ne olursa olsun belediyemizin emeği ve çalışmaları çok büyük.Yaptıkları katkı hakikaten çok büyük ve memnunuzda.Nankör ve farklı çıkarları olmayan her insan benim gibi düşünür,bunada sonuna kadar eminim.Ama bu husus azda olsa can sıkıyor tabi..

Furkan arda

31 Ekim 2016 14:35
Ben öğrenciyim okulların tatil olmasını istiyoruz

gundi

28 Ekim 2016 18:32
Ee teyemum mu yacaz 1 bucuk gun yazik walla cok yazik

Mehmet yelkensoy

03 Kasım 2016 07:22
Ne idare ama tam size göre, alkışlayın beyleri

susuz gün

02 Kasım 2016 21:40
bari çalışmaları hızlandırsalar 30 saat fazla köylerde bile su bukadar kesilmiyo

limon

31 Ekim 2016 09:13
ayıptır ya. geceleri kesin.3 gecede bitirin.milleti perişan etmeyin.çocuklar okula gidiyor.hastaneler var. bu konuyu bir daha düşünün derim.

Emel

30 Ekim 2016 22:17
Yorumcular sular idaresi sizin kadar bilmiyor sanki.onemli birsey olmasa susuz kalinmaz degilmi.bilen varsa bu isi buyrun siz yapin.laf kalabaligi yapmak Sacma sapan yazmak kolaydir.

Yalgın Özyol

30 Ekim 2016 11:02
Yıl 4000 oldu. Hala su kesintisi konuşuyoruz

misafir

28 Ekim 2016 19:49
maksimum 30 saat deniyor... onyargiyi birakin da olmasi gerekeni onemseyon biraz da... kac sehirde bu kadar genis periyodda su kesintisi oluyor..begenmeyen baska ollerdeki kesintileri bir gozden gecirsin...

zeynep

03 Kasım 2016 23:16
bilip bilmeden konuşmayın yorum yapanlar siz ne anlarsiniz arızadan o kadar çok biliyorsaniz gidip sorunları çözün

Derya

03 Kasım 2016 21:26
Eskişehirde sadece bir tane su borusu mu var? Çok saçma bir özellik ve kocaman bir su borusunu tamir edecekler.

Battalgazi Ortaokulu

03 Kasım 2016 15:26
okul tatil de deil bizde

Öğrenci

03 Kasım 2016 09:27
İiiiiiiiisyaaaaaaaaaaan

rezalet

31 Ekim 2016 09:50
hergece 6 saatten 5 güne yayılmalı

Derya

30 Ekim 2016 22:37
Bizim evin altında tulumba var haaa

Yücel

29 Ekim 2016 15:26
İçmesuyu ne demek doğru yazalım. Yoksa kalacak suyu mu demek istediniz açıklama getirin.

şadiye demir

28 Ekim 2016 17:51
Içme suyunda bakım var şebeke suyunda kesinti oluyo ilginç

Dilek

05 Kasım 2016 12:29
Maalesef kestiniz işinize gelen yerleri koskoca eskisehirde üç mahalle nin suyu kesildi dalga geçer gibi emek gocmenevleri ve borsa diğer yerlerin suları akıp duruyo

Ben

28 Ekim 2016 13:43
İÇME SUYUMU YOKSA ÇEŞME SUYUMU BİRİ SÖYLESİN ona göre tedbir alcam

Efnan

27 Ekim 2016 18:04
İçme suyu ile benim çeşme suyunun ne alakası var hatta kalacak suyumu akıyor.

İsim

03 Kasım 2016 09:22
Öğrencibim ve okulokullarına tatil olması lazım

Nermin

31 Ekim 2016 15:33
Tam olarak hangi gün kesinti olacak acaba

Erol

30 Ekim 2016 10:20
Icme suyu ile çeşme suyunun alakası nedir ?

Serhat

30 Ekim 2016 09:50
Ben şu kesilecek 30 saat saat içinde susz kalırsam ne yaparım bilmem. Ne olur şu su kesme işini hafta sonuna bırakın olula falan giderken nasıl yüzümü yıkıycam

26 eskisehir

03 Kasım 2016 21:32
Yav eskisehirde su taşıyan 1 tane mi vana sistemi var

Can

03 Kasım 2016 17:17
Su kesintisi üstünden farklı şeylere dil uzatan,olayı başka yerlere çekenler var.Ne olursanız olun,nankör olmayın arkadaşlar.Bu belediyenin yaptığı icraatları ve uyguladıkları çalışmaları sizde görüyorsunuz,biliyorsunuz.Ancak sizin derdiniz başka.Bu adamların her açıdan katkısı büyük bu şehire.Ama sizin amacınızı,çok iyi biliyoruz.Ülkeyi kalkındıramayanların arkadasında durup,yol yaptı ve havaalanı yaptı diyen sizler.Bir şehrin belediyesine laf edende sizler.Büyük çelişme ve trajikomik..

Erdin Dilek

02 Kasım 2016 16:47
Böylesi bir sorunun hiç mi alternatifi düşünülmez ..Eski bu şekilde sınıfta kaldı..Biz böylemi Avrupa birliğine girecek pöh pöh pöh..

keskinoğlu

31 Ekim 2016 10:10
Yaşasın çeşmelerden kalabak suyu akacak. Kalabak suyuna para ödemeyeceğiz bunumu anlıyoruz??????

es es li

30 Ekim 2016 21:39
İsyan etmeye gerek yok sonuçta hizmet gelicek şimdiden depolayın sularınızı alt tarafı bir gün.. Hoca ya laf atanlar mazi yi unutmasın daha devam ediyor seçimde yedikleri darbenin acısı

VATANDAŞ

29 Ekim 2016 22:53
SU'yun önemini, azizliğini,bereketini anlamak ve ya hiç olmasa idi halimiz ne olurdu diye düşünmek ve bu sayede olduğu zamanlarda kıymetini bilerek tasarruflu kullanmak adına belkide iyi bir fırsat....

Emel

30 Ekim 2016 13:21
Şebekede alternatif vana ve borusu olmadığı için bu kesinti olmak zorunda. Ulkenin, şehrin eksiği gideriliyor. Sıkıntı cekicez hep beraber. Yaklaşık 8yıl önce aynısı ankaraya da yapılmıştı ve 4 gün sürmüştü. Gelecekte yaşanacak uzun soluklu sorunların önüne 30saatle gecebiliyorlar. Hep yermek midir işiniz? Umarım ilerde kesinti yapmadan tamiri yapılabilir yedek borularla. Gerçi ozaman da kimsenin haberi olmayacağı için sizlerden taktir almak imkansız!

Erol derinay.

28 Ekim 2016 16:41
Neo yahu hemen millet isyan etmeye başladı,bakım var deniliyor ve uyarılıyoruz sabır sabır sabır ,haftalarca aylarca susuz kaldığımız ne çabuk unuldu,13 sene önce azmı susuz kaldık ne çabuk unuttuk çeşmeden akan çamurlu suları kullandığımız,demek oluyorki bugünkü halimize çok hemde çok şükür etmeliyiz.

Mehmet Ergul

28 Ekim 2016 23:06
AKP li bir belediye yapsaydi bu kesintiyi kimsenin giki cikmaz ustune bide methiyeler duzerdiniz soyle iyi oluyor boyle iyi oluyor diye.Biraz akilli olun yaa.

Ayşe

27 Ekim 2016 22:26
Sulardan hastalıklar çoğaldığı için özellikle Çocuklar Son bir haftadır hastaneden çıkamaz oldular daha fazla hastalık devam etmesin diye

Ayşe

27 Ekim 2016 22:29
İçme sularıyla ilgili bir çalışmada olucak o yüzden yapılan bir çalışma sağlık için hepsi

Çhe

28 Ekim 2016 08:52
Belediyede "sosyal medya her konu uzmanlarına " dönük laf yetiştirme birimi kurulmalı, vay halinize ya! Bu bakımı yapanlar ve yaptıranlar da en az sizin kadar 30 saat susuz kalacak , bu karar teknik bir incelemenin neticesinde vatandaşın minimum maaduriyeti esası göz edilerek alınmıştır mutlaka. Olur olmaz savurmayın arkadaşlar , çözümsüz ve içinden çıkılmaz bir durum değil bu, yapmayın !?!

ali

27 Ekim 2016 23:06
kendileri sadece bir musluğunu aylarca onaramayanlar şuursuzca yorum yapmamalıdır bence.

isimsiz

27 Ekim 2016 23:29
bu kadar karamsar düşünmeyin lütfen sonuçta yine bizim için sağlığımız için, bence hazırlanılır ve gerekli önlem alınırsa sorunun aşılabiliceğini düşünüyorum. Sağlık için gerekli birşey

Kimlik

27 Ekim 2016 17:28
Belirli semtlerde mi kesilecek

vatandaşş

27 Ekim 2016 20:34
boş boş yorum yapın anca. bu suyu o kadar saat kesecek olanlar sizden akıllı merak etmeyin. demekki öyle olması gerekiyor. orada bir sürü yenileme çalışması oluyor sizin haberiniz bile olmuyor. buda böyle olacak biraz sabredin.
AÖF VAN'DA TANITILDI
AÖF VAN'DA TANITILDI
Eskişehir Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi (AÖF) Van Bürosu, tanıtım faaliyetleri kapsamında ‘Sınavsız ikinci üniversite’ kayıt çalışmalarına devam ediyor.
ÇAKIRÖZER DUYURDU BAKAN TALİMAT VERDİ
ÇAKIRÖZER DUYURDU BAKAN TALİMAT VERDİ
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Jülide Sarıeroğlu, CHP Eskişehir Milletvekili Utku Çakırözer’i telefonla arayarak, İŞKUR’un belediyeler arası yaptığı ayrımcılığın kaldırılması için talimat verdiğini söyledi.
BABASININ CANSIZ BEDENİNİ BULDU
BABASININ CANSIZ BEDENİNİ BULDU
Eskişehir'de bir kişi, babasını mesire alanında ölü olarak buldu.
KANYONDA EĞİTİM
KANYONDA EĞİTİM
Eskişehir'de eğitimlerine ara vermeyen Dorlion Arama ve Kurtarma Derneği (DAK) ekipleri kanyon geçişi ve su üstü arama kurtarma eğitimi yaptı.
YANGIN BÜYÜMEDEN SÖNDÜRÜLDÜ
YANGIN BÜYÜMEDEN SÖNDÜRÜLDÜ
Eskişehir’in Tepebaşı ilçesi Yarımca Mahallesi yakınlarında çıkan orman yangını büyümeden söndürüldü. 
PORSUK'A AT DÜŞTÜ!
PORSUK'A AT DÜŞTÜ!
Eskişehir'de Porsuk Çayı'na düşen sahipsiz atı çevredeki vatandaşlar kendi imkanlarıyla kurtardı.
OKKAN'IN KORUMASI FETÖ'DEN TUTUKLANDI
OKKAN'IN KORUMASI FETÖ'DEN TUTUKLANDI
Eskişehir'de, Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması'na (FETÖ/PDY) yönelik operasyonda tutuklanan 15 zanlıdan birinin, 16 yıl önce şehit düşen Emniyet Müdürü Ali Gaffar Okkan'ın koruma ekibinde yer aldığı belirlendi.
ZEHİR TACİRLERİ YAKALANDI
ZEHİR TACİRLERİ YAKALANDI
Eskişehir'de uyuşturucu madde ticareti yapan kişilere yönelik düzenlenen operasyonda 3 şahıs gözaltına alındı.
BİT PAZARI DENETİMİ
BİT PAZARI DENETİMİ
Eskişehir'de bit pazarı olarak da adlandırılan ikinci el eşyaların satıldığı pazarda bulunan motosikletlere yönelik polis ekipleri tarafından uygulama yapıldı.