ES-ES'TEN CANLI YAYIN KAMPANYASI

21 Temmuz 2019 11:03
ES-ES'TEN CANLI YAYIN  KAMPANYASI

Eskişehirspor Kulübü Başkanı Osman Taş, Siyah Kırmızılı takıma maddi katkı sağlmak adına TV'da canlı yayın kampanyası başlatacaklarını belirtti.

Eskişehirspor'da Osman Taş, camiya katkı sağlamak adına projeler üretmeye devam ettiklerini söyledi. Başkan Taş, geçtiğimiz günlerde çıktığı bir tv programda yaptığı açıklamada önemli konulara değindi. Kampyayalarla ilhili olarak Taş,"Bir deplasman forması kampanyası başlattık. 3 bin lira karşılığında bu sezon deplasmanda giyilecek formada ücreti veren kişinin adı yazacak. 3 bin rakamı Eskişehir gibi büyük bir şehir için çok büyük bir para değil. Formanın üstüne 3 bin kişinin adı yazılacak. Ancak daha sonra ekonomik şartlar nedeniyle bunu bin liraya düşürdük. Proje yürüyor 300 kişi şuana kadar ismini yazdırdı"dedi.

NOTER HUZURUNDA YAYIN

Eskişehirspor’un tüm borcunu kapatma adına bir projelerini olduğunu belirterek sözlerini sürdüren Taş, "Biz dilencilik yapmayacağız. 180 milyon borcu bugünden yarına ödeyemeyeceğimiz ortada. 27 Temmuz’da 26 saatin içinde canlı yayın ve noter huzurunda Eskişehirspor’un tüm borcunu kapatma projemiz var. Ara ara canlı yayınlar yapacağız. İlk ve tek projede insanlar Eskişehirspor’a destek olunmasını istiyoruz. İnanın buna bu projeye destek olunursa Eskişehirspor’un tüm borcunu bir günde kapatırız. 28 Temmuz’da proje bittikten sonra öğlen canlı yayında Beyazıt Öztürk ve Engin Öztürk bir program yapacak. Bunun lansmanını önümüzdeki günlerde yapacağız ve ayrıntılarını açıklayacağız" şeklinde konuştu.

Yorumlar (11) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Dgn

22 Temmuz 2019 09:52
Cok yaratici nasil geldi akliniza boyle bir sey!!!! Acun da olacak mi? Dilenmeyecegiz demistik baskan? Proje var mi? Hani secilmeden once proje var demistiniz?

dilenmeyle olmaz.hakkı efenberg

22 Temmuz 2019 09:05
kampanyadan ziyade ikinci başkan musdafa topkaya söz vermişti bu kulübe 60 tirilyon hiybe edeceğim demişti,bu söz bir türlü tutulmuyor,bence böyle günübirlik kampanyalar yerine verilen sözler tutulmalı,yoksa kampanya ile para toplama ile bende yönetirim takımı....yönetim olarak benden farkın cebinden kulübe aktaracağın paradır,kaynakdır.nokta

cann

22 Temmuz 2019 10:27
yeni başkan yeni yönetim ama herşey eski tas eski hamam...

Es-Es

21 Temmuz 2019 18:09
Güzel bır çalışma inşallah herşey güzel olur

ESES

28 Temmuz 2019 00:33
Bu kampanyada yerel gazetelerinin ismini görmemek üzücü Hergün Eskisehirspor haberleri yapib kazanin ama maddi destek sifir.

sinan tokkan

22 Temmuz 2019 10:57
bence yardım kampanyası sembolik hediyeleri kapsayan piyango adı altında yapılsaydı daha fazla katılım ve katkı sağlanırdı. yada bunu fenerbahçe gibi ulusal bir kanaldan yapabilisen etkili olur bunun dışında ben çok etkili olacağını düşünmüyorum.

Alper Özçamur

28 Temmuz 2019 15:52
Benim yönetime bir önerim var siz değerli Sakarya gazetesi aracılığıyla buradan duyurmak istedim.Kurban bayramında derileri Efsanemiz için toplayabilirsek faydalı olabileceği kanaatindeyim, saygılar

ferateses

22 Temmuz 2019 11:06
burada yonetıme sallayan arkadaslar hangı yonetım geldıde 180 mılyon lıra ortaya koydu borcu kapattı mustafa topkaya aday oldugu donemde secmıs olsaydınız ozamanalr destegı vardı secmedınız destekcılerde kaçtı kımse kımseye zorla bagıs yapta demıo kı zaten saydırmaya basladınız hayata gecen projler var gececek olanlar var sallayacksınız madem sezon sonunu bekleyın toplu olarak verecek cevaplarımız mevcut

kerizfeneri

22 Temmuz 2019 10:12
yönetim olarak cebinizden para katmayıp dilenirseniz benden farkınız nedir?milletin cebindeki paraya göz dikerseniz benden farkınız nedir?insanlar nasıl geçiniyor ekmek domates kaç lira,sonra yukarıda resimdeki gibi samimiyetsiz sırıtmalar,cebinden bişey koyma kendi reklamını yap sonrada bizlerden para dilen ben asgari ücretliyim küme düşeriz umarım 1 lirada vermem size

tragen

22 Temmuz 2019 10:14
Kerizmiyiz la biz?

takımböyleyönetilir

22 Temmuz 2019 11:30
cok güzel fikir ya hakkaten kim akıl ettiyse bravo,işte kulüp böyle yönetilir,aklınıza gelmediyse bu fikirde benden size hediye olsun,klüp olarak cumhurureisle görüşün,ilimizde yaşayan herbir vatandaştan zorunlu eskişehirlilik yasası adı altında adambaşı yıllık 750 tl eses vergisi toplansın ve camiaya aktarılsın. 800.000.750=600 tirilyon eder.nasıl fikir ama acil yasalaşsın.