ES-ES'TE YOĞUN TRAFİK

21 Mayıs 2018 10:02
ES-ES'TE YOĞUN TRAFİK

Eskişehirspor kulübünde 6 Haziran'da yapılacak olan seçimli genel kurul ve mali genel kurul öncesinde resmi bir aday çıkmamasına karşın mevcut yönetim ekonomik konularda çalışmalar yapmaya devam ediyor.

KAYNAK ARAYIŞLARI VAR

Eskişehirspor'da 6 Haziran'da yapılacak olan mali ve seçimli genel kurul öncesinde resmi bir aday çıkmazken mevcut yönetim kurulu kulübün ortada kalmaması ve bazı isimlerin serbest kalmaması için kaynak arayışlarını sıklaştırdı. Başkan Halil Ünal İstanbul'da temaslarını sürdürürken Başkan vekilleri Erdal Şahbaz ile İsmail Ilgaz'da bugün Ankara'ya giderek spor bakanlığı ile Gençlik spor genel müdürlüğü yetkilileriyle görüşmeler yapacak.

SİYASİLERLE GÖRÜŞMELER OLACAK

Öte yandan bugün kesinlik kazanacak olan Milletvekili sıralamaları sonrasında oluşacak olan tabloda Es Es'i yakından ilgilendiriyor. Geçen sürede yeteri kadar atanmış ve seçilmişlerden gerekli desteği alamayan Eskişehirspor yönetimi, 3 sezonda 3 başarı elde elde edip süper lige yükselen ve isminin başında Büyükşehir olan Erzurumspor modelini Eskişehir vekillerine aktaracak.

Yorumlar (10) / Onay bekleyen (4)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Editör uyuma.

21 Mayıs 2018 17:40
Sayın editör; Küfürlü, beddualı yorumları da ayırt et lütfen. Bu platform yoruma açık olsun. Güzel. Ama küfür derecesini de yayınlama be kardeşim. Gazete olarak ağırlığınız olsun. Bunu yaparsan belirli sitelerden farkınız kalmaz.

mensch

21 Mayıs 2018 21:13
EĞER OY ALMAK İÇİN DESTEK VERİLECEKSE HİÇ VERİLMESİN ES ES E SİYASET KARIŞTIRILMASIN BURDAN BAZI ARKADAŞLAR SİYASETÇİLERDEN DESTEK İSTEMİŞ DESTEKSE OY VAR DESTEK YOKSA OY DA YOK DİYORLAR BU ÇOK SAÇMA SİYASETİN KARIŞTIĞI KULUPLRİ GÖRDÜK ŞİMDİ YOKLARI OYNUYORLAR SEZON BAŞINDA GÖRDÜK ŞEHİRDEKİ SİYASİLERİN GETİRDİĞİ BAŞKANI 3 AY DAYANAMADI

ES ES SİYASET ve PARA

21 Mayıs 2018 10:42
ES ES siyasete karıştırılmamalı , külübe ye siyaset girmemeli , yaa siyasetciler destek vermiyor , siyasetcilerden gerektiği kadar destek alamıyoruz , es es olmasa hiç biri seçilemezdi , esesin desteği , iktidar destek vermiyor , iktidar mualefet , belediyeler eses e sahip çıkmıyor . eses siyaset üstü olmalıdır , siyasilerle ne zaman görüşülecek , eses e sahip çıkmayan partiye oy yok , izmirin dağlarında çiçekler açar , evetmi hayırmı , kara para yokta ak para damı yok . bu böyle sürüp gidecek ... herhalde ..

ESKİŞEHİR

21 Mayıs 2018 15:11
--- SPOR A SİYASETİ SOKMAYIN , KÖŞE YAZARLARIN BAŞ YAZISI .. .. BOŞ YAZISI . ------

PAR_ES

30 Mayıs 2018 05:46
Türkiye'de siyaset her tarafa köküne kadar girmiş .hala uyanmak istemeyenler var. Bı taraf olmak zorundasın olmadinmi bi taraf boşluğu doldurur.

Nadir

21 Mayıs 2018 18:49
Yazıklar olsun.Herkese model olan EsEs'i aşağılamayın.Bırakın modeli adam gibi yönetin yeter.Kulubu çiftlik sanmayın.

EseS

21 Mayıs 2018 18:45
Ne modeli..Koca EsEs kendisi model olmalı.Model olrak başkasına almamalı.

EsES

22 Mayıs 2018 09:22
Anadolunun haksızlığa başkaldırısının lideri.....Belediye takımlarından model arar hale mi geldi.EsEs siyaset üstüdür.Bırakın düşebileceğimiz yere kadar gidelim.Kendi ayaklarımız üzerinde durmasını öğrenelim.yETERKİ ELALEME REZİL OLMAYALIM.

ayten

23 Mayıs 2018 20:31
benim çok parlak fikrim var.eskişehirspor isminin önüne akp yazılsın. AK ESKİŞEHİRSPOR olsun.bence süper lige çıkarız o zaman...... nasıl fikir ama..... aklımla bin yaşıyaym değilmi.

alp

22 Mayıs 2018 01:55
Yahu senin heykelci futbolcuya kıllı bacak diyor.Eskişehirde cep boş ama şey çok büyük.
İNÖNÜ'DE ÖLÜMLÜ KAZA
İNÖNÜ'DE ÖLÜMLÜ KAZA
Eskişehir'de meydana gelen trafik kazasında 1 çocuk öldü, 6 kişi yaralandı. 
ÜSTÜNDEN 620 LİRA ÇIKTI
ÜSTÜNDEN 620 LİRA ÇIKTI
Vatandaşların duygularını sömüren dilencinin üzerinden tam 620 lira çıktı.
SARICAKAYA'DA  PALMİYE GÜZELLİĞİ
SARICAKAYA'DA PALMİYE GÜZELLİĞİ
Eskişehir'in Sarıcakaya ilçesine giren vatandaşları palmiye ağaçları karşılıyor.
SAĞLIK SOKAĞI İLGİ GÖRDÜ
SAĞLIK SOKAĞI İLGİ GÖRDÜ
Eskişehir İl Sağlık Müdürlüğünce 3-7 Eylül 2018 tarihleri arasında Porsuk Bulvarı Adalar mevkiinde düzenlenen, bazı genel sağlık hizmetlerinin ücretsiz olarak verildiği Halk Sağlığı Sokağı etkinliğine vatandaşların ilgisi büyük oldu.
LAİK EĞİTİM SİSTEMİ  SAVUNULMALI
LAİK EĞİTİM SİSTEMİ SAVUNULMALI
Eğit – Der Eskişehir Şubesi eğitim öğretim yılının başlamasının ardından basın açıklaması gerçekleştirdi. Şube Başkanı Emin Dağlı, Laik eğitim sisteminin savunulması gerektiğini söyledi.
KÖY ENSTİTÜLERİNDEN YARARLANILMALI
KÖY ENSTİTÜLERİNDEN YARARLANILMALI
Yeni Kuşak Köy Enstitülüler Derneği (YKKED Eskişehir Şube Başkanı İlyas Küçükcan yeni eğitim öğretim yılı ile ilgili basın açıklaması yaptı. Küçükcan "Nitelikli-işlevsel bir eğitim sistemi için, Köy Enstitüleri deneyiminden yararlanılmalı" dedi.
KERBELA ANILDI
KERBELA ANILDI
Odunpazarı Belediyesi, Aleviler için kutsal olan Muharrem Ayı nedeniyle Sahra-i Kerbela Yas-ı Matem etkinliği düzenledi.
GÖÇMEN AİLEYE YARDIM ELİ
GÖÇMEN AİLEYE YARDIM ELİ
Geçen sene zihinsel engelli çocuğu ile birlikte savaştan kaçarak Irak’tan gelen Türkmen annenin yokluk içinde yaşadığını tespit eden Eskişehir Havacılar Sosyal Yardımlaşma ve Kültür Derneği, ailenin evine yaklaşık 15 bin liralık eşya bağışladı.
DESTİCİ'DEN DESTEK SÖZÜ
DESTİCİ'DEN DESTEK SÖZÜ
Büyük Birlik Partisi (BBP) Genel Başkanı ve Ankara Milletvekili Mustafa Destici, Eskişehir Organize Sanayi Bölgesi Yönetim Kurulu Başkanı Nadir Küpeli ve Yönetim Kurulu üyelerini ziyaret etti.