ES-ES'TE YİNE HÜSRAN

07 Mart 2020 17:22
ES-ES'TE YİNE HÜSRAN

Eskişehirspor kendi sahasında Giresunspor'a 2-0 yenildi.

Ligde kalma mücadelesi veren Kırmızı Şimşekler mutlak galibiyet hedefiyle çıktıkları maçtan boynu bükük ayrıldı. Ligde 4 haftadır kazanamayan Eskişehirspor bu hafta da taraftarını üzdü. Eskişehirspor aldığı bu mağlubiyet sonrası kendini ateşe hattı. 

Yorumlar (18) / Onay bekleyen (4)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

DİRİ DİRİ YAKTINIZ TATAR

07 Mart 2020 18:45
Her şey rayına girmişti Kaan Ay zamanında, Diri çıktı takımı yaktı, Kendilerinden birini getirdiler sonuç ortada. Tatar istifa etmeli, Diri ve diğer amigoların kulüple ilişkileri kesilmeli. Tek yol budur.

Eses26

07 Mart 2020 18:04
Merhaba tff 2.lig

Akın

07 Mart 2020 23:01
Defansta böyle hatalar yaparsan her takıma yenilirsin.Menemen maçıyla başlayan mağlubiyet serisi 5 maç oldu. Her maçtan 1 puan alsaydık şu an 21 puanımız olacaktı. Çok yazık bu gençlerin mücadele etmesi gerekiyordu çabuk havaya girdiler.Bundan sonra formalite maçlarımız olur.Hocada yetersiz,bu hocaylada bukadar. Elinden gelen bu. Yazık oldu.En berbat lige doğru gittik.Allah yardımcımız olsun seneye.Nereden nereye bu takımı bu duruma düşürenler ne yapacaklar şimdi. Yazık çok yazık.

Es26

07 Mart 2020 18:21
Üst üste alınan puanlarla umutlanmıştık ancak bu takımın yapabileceği bu kadar. Takımın kalitesi düşük. Futbol bilgileri de yeterli değil. Sadece gençlikle olmuyor.Mete kaan, cemali ve m.özcan dışındaki diğer oyuncular vasat. Diğer taraftan taktiğimiz hep aynı 2.plan yok. Rakip analizi yeterince yapılmıyor. Yine de bir umut desteklemeyi sürdüreceğiz. İnşallah ligte tutunmayı başarırlar.

ali

08 Mart 2020 10:24
maalesef takımımızın kapasitesi çok düşük. Futbolcular genç fakat yetenekleri çok kısıtlı.Ligin en yetersiz takımıyız.

Mustafa

08 Mart 2020 10:27
YAZIKLAR OLSUN SİZE VERİLEN EMEKLERE VE DESTEKLERE

ESESLİ

08 Mart 2020 10:18
ESESİN RUHUNA EL FATİHA...

Es

08 Mart 2020 12:20
21 yaş ortalaması ile oynuyorsun diğer takımlar bizden daha çok koşuyor.. ne bir taktik ne bir sistem var takımda. Teknik ekip ne iş yapıyor merak ediyorum.. getirirsen oraya işi bilmeyenleri olacağı buydu.. o yüzden ağlamayın.. bu takımla ikinci ligden direk düşeriz. siz hiç ikinci lig maçı seyrettiniz mi.....

usta

08 Mart 2020 00:10
gidin kardeşim bu işi bırakın....

Cifteler li

07 Mart 2020 17:39
Tatar baskan istifA

Ali Ercan

08 Mart 2020 20:51
Olay es esi TFF 2.lige düşürmekse bende başkan olsam bende düşürürdüm rüzgâr yapmanın ne anlamı vardı Tatar Mustafa

MUSTAFA ÖZUYGUN

09 Mart 2020 11:21
BURSADAN YAZAN BIR BURSASPORLU OLARAK ÜZGÜNÜM.GÜZEL REKABETIMIZ VARDI.

Mehmet-26

07 Mart 2020 20:46
Elbet çok üzgünüz.Geçmiş yönetimlerin ceremesini çekiyoruz EsEs taraftarı bilinçlidir.Amatörde olsa da destek sürecek. Oyuncular yüzümü bir güldürdüler devamı olmadı.Aslanlar gibi sonuna kadar mücadele etsinler.Teknik direktörümüz bizim gördüğümüzü görüyordur herhalde.Atılan şu az ve cılız.Gol atmasını ve gol yemeyi öğretsin.Kapasite yetenek önemli ama takım ruhu ile açıklar azalır.1965li yıllarında olduğu gibi.

Serap Ergun

09 Mart 2020 11:17
Eskisehirsporun haline bir bayan olarak o kadar üzülüyorum ki tahmin bile edemezsiniz bir zamanlar Süper Ligde 5 ci sıralarda oynayan takımın haline bakın içler acısı bulunduğu ligde kalmasi için dua eder olduk Ey Eskişehirspor nerelerdeydin Şimdi Nerelerdesin Hiç ama Hiç bu durumu haketmiyorsun İnşallah en kisa zamanda hakettigin yere gelirsin diyecem ama.........ne zaman olur nasıl olur hiiiic Bilemiyorum Allah yardımcın olsun

Haydi işne

09 Mart 2020 18:55
Kara Kartal rumuzlu yorumlu 8taşlısın belli.Git işine. EsEs durumuna bakım bayram etme. EsEs düştü ise kalkmasını da bilir. Sen işine git.Minnet borcumuz yok.

cemal

08 Mart 2020 07:16
Bu takım yenile yenile yenmesini öğtenecek ve her önüne geleni yenecek! İşte o zaman vakit geçmiş olacak. Gönül hicran şarabından yudum yudum içmiş olacak! Taraftar ve yönetim saçını başını yolacak...!

Es - es

07 Mart 2020 19:30
Bu yönetimi Kazım başkan yaptı , başkan da Tatar Mustafa ..napar yaparlar bu takım düşurmezler..

kara kartal