ES-ES'TE YILMAZ VURAL DÖNEMİ

Son Güncelleme : 05 Nisan 2018 12:04
ES-ES'TE YILMAZ VURAL DÖNEMİ

Yücel İldiz'in istifasının ardından yeni teknik adam arayışları neticelendi. Eskişehirspor yönetimi teknik direktörlük için Yılmaz Vural'la anlaştı. Tecrübeli teknik adam bugün Eskişehir'e gelip antrenmana çıkacak. 

Eskişehirspor Kulübü Başkan Yardımcısı Erdal Şahbaz,  yaptığı açıklamada, İldiz'in görevinden ayrılmasının ardından yeni teknik direktör için kolları sıvadıklarını kaydetti. Türkiye'nin önemli teknik adamlarıyla görüşmeler yaptıklarını anlatan Şahbaz, "Tecrübeli teknik direktör Yılmaz Vural ile prensip anlaşması sağladık. Kendisiyle 5 maçlık sözleşme yapacağız. Öğleden sonra Eskişehir'de sözleşme imzalayacağız. Eskişehirspor camiası için hayırlı olsun." diye konuştu. Eskişehirspor'u 1994-1995 sezonunda da çalıştıran Vural, geçen sezon Spor Toto 1. Lig play-off finalinde siyah-kırmızılı takımı penaltı atışları sonucu yenerek Spor Toto Süper Lig'e yükselen Göztepe'nin teknik direktörlük görevini üstlenmişti.

Yorumlar (22) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

TamEs

06 Nisan 2018 01:29
5 maç kala ne yapılıp, edilip Yücel İldiz Hoca kalması için ikna edilmeliydi, öncelikli olarak bu düşüncede olduğumu ve savunduğumu belirtmek isterim.Samsunspor mutlak galibiyeti , Gaziantepspor galibiyeti belki kalan maçlardan herhangi birinden alınacak bir beraberlik bizi ligde tutmaya yeter Ama 2 maç Semih'in olmadığını , Ofoedu'nun sakatlık durumu , olası kart cezaları ,çok komik, hatalı goller yiyen formsuz Kayacan, mücadele gücü düşük , dirençsiz bu kadro hepimizi tedirginliğe itiyor.Geçen sezon Mustafa Denizli getirildiğinde böyle ünlü bir Hocanın bizi direkt Süper lige götüreceğine inanıp , adına marşlar söylemedik mi? Şimdi yine başka bir ünlü Hoca ligden düşmemek adına takımın başına getirildi...Geçen sezon Mustafa Denizli'nin takımı süper lige çıkarması daha kolaydı ama başaramadı. Bence Yılmaz Vural'ın kalan maçlarda takımı ligde tutma şansı , Mustafa Denizli'nin geçen sezon takımı şampiyon yapabilme olasığından daha az.Yani takım ligde kalırsa ki ben kalacağına inananlardanım Yılmaz Vural'ın , Mustafa Denizli'den daha başarılı olduğundan bahsedebiliriz.Yanlış bir seçim mi? Olmayabilir çünkü üzerine ölü toprağı serpilmiş olan futbolcular ancak Yılmaz Vural gibi hiperaktif bir Hocanın itmesi ile canlanabilirler... Geçmişte yaşananları en iyi bilenlerden olarak , bu camianın Yılmaz Vural'ı sevmediği algısı yaratılmasını da yanlış buluyorum..Allah yardımcımız olsun , işimiz zor , inisiyatif rakiplerin eline geçmiş durumda ama imkansız değil..5 maçta çok şey değişir...

Cemali CCCC

06 Nisan 2018 01:43
Yapılan bütün bu hesaplar tutmaz ise, düşünmek bile istemiyorum...O zaman mı?YANDIM GÜZELİM KETEN HELVA...İnşallah sonu iyi biter.

kamil

05 Nisan 2018 13:59
yücel ildiz'le yolları ayıranlara yazıklar olsun diyorum... başka söze gerek varmı eses sevdalıları... sizlere soruyorum??? ligin bitmesine son 5 maç kalmışken, hocayı göndermeye gerek var mı? yönetim olarak ikna et takımın başında kalsın, düşeceksek gene düşelim ama artık hoca değiştirmenin anlamı ne???

2018

05 Nisan 2018 14:09
eses düşmeyecektir düşmez yılmaz vural tecrübelidir. iş futbolcularla bitiyor. hepside iyi futbolcular ama gününde olmaları lazım.

eses

05 Nisan 2018 10:52
değil yılmaz vural fatih terim gelse ne yazar. önemli olan takım iyi olmalı. son 5 haftadır kaleci dökülüyor. bu ligde gol bir şekilde atılıyor. onun için gol yemeceksin. onun için orta sahan güçlü olacak kanatların güçlü olacak oda eses de yok. birde ofi sakatlandı şansımıza bence en kötü haber bu. yanında semih bence sezonu kapattı. mezenga formsuz. vel asıl o kırmızı olan 3 lünün arasına düşmeyecekdik. düşdünmü düşdün demektir

Bülent

06 Nisan 2018 07:32
YAKIŞMADI.YAZIKLAR OLSUN.

Eses Mehmet

05 Nisan 2018 12:59
Hayırlı olsun, fakat giresunun başına geçti hemen bıraktı, yılmaz vural esese iyi gelir inşaallah.

Ibrahim eydir

05 Nisan 2018 15:28
Kötünün iyisi yılmaz hoca baştan geleydi daha iyi yerlerde olurduk

EEE

05 Nisan 2018 14:10
EDİTÖR ONAYLASANA NE ONAYLAMIYORSUN YORUMLARI

Hayirdir?

05 Nisan 2018 21:40
Yine sözde özde taraftarlar hadlerini yine bilmeden yorumlarini yapmislar.Soruyorum siz degilmiydiniz super ligdeyken yönetim istifa deyip mesut hoscani isteyen.Bizden biri deyip siyasi menfaat bekleyenler.Sizde dusun artik su takimin yakasindan!!!

tunç

05 Nisan 2018 10:57
hiç olmadı ama . inşallah biz yanılırız .. eğer ESES imiz düşer ise ESES e sahip çıkmayan siyası ve iş adamları hemen terkedin eskişehir i..

alı

06 Nisan 2018 06:36
son haftalarda es es tekı garıplıkler ya gecen sene sen macı anormel uzamasına neden oluyorsun ve super lıge cıkamıyorsun bu sene adana demır macında galıpsın 3 ,5 kısıye avrupalıyız dıye bayrak vermıssın sallayıp duruyorlar taraftar macı bırakmıs sankı sampıyon olmus gıbı bunları desteklıyor arkadan golu yıyoruz ne oldu son macta neden sallamadınız boyle taraftarla bu takım amatore kadar gıder..yazıklar olsun ...........

1965

05 Nisan 2018 20:08
Es Es yıllar önce Yılmaz Vural hoca iken küme düşmedi mi ? Hoca kısa süre önce Giresunspordan niçin ayrıldı ? Bu kulübün bu duruma gelmesinin sebebi nedir ? Bu camiaya , seyirciye yazık değil mi ? Düne kadar seyrcisi olmayan ne Akhisarspor, nede Gençlerbirliği kadar olabildik . İnşallah sonumuz hayırlı olur.

Bİlal

05 Nisan 2018 12:40
Halil Ünalı başkan olarak kabul eden böyök taraftar yılmazı vuralı beğenmiyor bu oyuncu kadrosuna hangi hoca gelirse gelsin son 5 maçta kazanacağı maç sayısı en fazla 2 biri ligden düşen Gaziantepspor diğeri Samsunpor maçı sezona başlarken yanlış hedef konulursa bu günlerin geleceği belliydi hedef ligde kalmak olmalıydı süperlige cıkmak değil neyse ya Samsun ya biz düşeceğiz yapcak bişi yok bekleyelim görelim

recep

08 Nisan 2018 13:07
dinazor cebini doldurup gider.

hasan

06 Nisan 2018 09:11
Eskişehirsporun gündeminde Yılmaz vural hiç olmamıştır? Aydın Arata yaptıklarını Eskişehirspor taraftarı çok iyi bilir. Taraftar yılmaz vuralın arkasında da olmayacaktır. Yazık oldu Eskişehirspora.

Eses

05 Nisan 2018 21:20
Yılmaz Vural? Rahmetli Aydın ARAT'ın kemiklerini sızlattınız. Yazık. Kim gelirse gelsin bu olmamalıydı.

Özcan 1956

05 Nisan 2018 12:25
Sayın yönetim, Yılmaz Bey Eskişehir'de oynanacak ilk maçta büyük tepkiler alacaktır, bu tepkilerden sizlerde nasibinizi alacaksınız, lütfen bu yanlış kararınızdan dönünüz...Çünkü Yılmaz Bey Eskişehir seyircisinin sevmediği hocalardan, kimyası tutmuyor...

NafizArısoy

05 Nisan 2018 09:27
Dün bu köşede yorum yapmıştım. Bu haber karşısında hiç bir yorum yapmıyorum.Umarım ben yanılırım, takımımız kazanır.

hasan

05 Nisan 2018 10:21
İşte Şimdi Bu ligden düştüğümüzün Tescilidir.Giresunspor'un 3 maç sonra kovduğu Vural Kurtarıcı olarak geliyor

murat akca

05 Nisan 2018 10:25
gülüyorum sadece yazık ettiler eses eeeeeee yazık gelse ne olur gelmese lig bitti HALİL ÜNAL KESİN YİNE kacacak yazıyorum buraya

mehteran

05 Nisan 2018 10:18
2 nci lig kırmızı gurup hayırlı olsun(!!!!)
ESKİŞEHİR'DE İLGİNÇ EYLEM
ESKİŞEHİR'DE İLGİNÇ EYLEM
Sağlık ve Sosyal Hizmet Çalışanları Sendikası (Sağlık-Sen) Eskişehir Şubesi, sağlık çalışanlarının döner sermaye problemini ve taleplerini konu alan bir basın açıklaması yaptı. Basın açıklamasında döner sermaye için temsili cenaze töreni düzenlendi. Eskişehir Sağlık-Sen İl Şube Başkanı Hasan Hüseyin Köksal, açıklamayı temsili imam olarak okudu. 
FIRSATÇILIK YAPILIYOR
FIRSATÇILIK YAPILIYOR
 Fırsatçıların un fiyatlarına yaptığı fahiş fiyat artışları fırıncıları isyan ettirdi. Temmuz ayında 75 lira olan bir çuval unun 110 liraya fırladığını anlatan fırıncılar, bu durumun fırsatçılardan kaynaklandığını, hükümetle, euro veya dolar ile hiçbir ilgisi olmadığını anlattı. 
ZEHİR TACİRLERİ ADLİYE'DE
ZEHİR TACİRLERİ ADLİYE'DE
Eskişehir Emniyet Müdürlüğü tarafında uyuşturucuyla mücadele kapsamında yakalanan 3 şahıs adliyeye sevk edildi. 
KAZIM KURT'TAN TOKİ'YE TEPKİ
KAZIM KURT'TAN TOKİ'YE TEPKİ
Karapınar Mahallesi'nde vatandaşlarla biraraya gelen Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt, mahallenin sorunlarını dinledi. Başkan Kurt, “Burada nsanlara gösterdikleri projeleri yapmadılar” diyerek TOKİ'yi eleştirdi.
ESKİŞEHİR'DE FETÖ OPERASYONU
ESKİŞEHİR'DE FETÖ OPERASYONU
Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması'na (FETÖ/PDY) yönelik soruşturma kapsamında aranan 2 şüpheli Eskişehir'de yakalandı.
KORKUNÇ CİNAYETE 2 TUTUKLAMA
KORKUNÇ CİNAYETE 2 TUTUKLAMA
Eskişehir'de tartıştıkları kişiyi tiner döküp yakarak ölümüne neden oldukları ileri sürülen 4 kişiden 2'si tutuklandı.
ÇEVRE YOLU'NDA KAZA
ÇEVRE YOLU'NDA KAZA
Eskişehir'de meydana gelen trafik kazasında 4 kişi yaralandı. 
CİNAYETE 18 YIL HAPİS
CİNAYETE 18 YIL HAPİS
Eskişehir'de, daha önceden aralarında husumet bulunan şahsı 5 yerinden bıçaklayarak öldüren sanığa 18 yıl hapis cezası verildi. 
KADIN SÜRÜCÜLER TRAFİKTE KAPIŞTI
KADIN SÜRÜCÜLER TRAFİKTE KAPIŞTI
 Eskişehir'de kadın sürücüler arasında çıkan yol verme kavgası karakolda bitti.