ES-ES'TE YILMAZ VURAL DÖNEMİ

Son Güncelleme : 05 Nisan 2018 12:04
ES-ES'TE YILMAZ VURAL DÖNEMİ

Yücel İldiz'in istifasının ardından yeni teknik adam arayışları neticelendi. Eskişehirspor yönetimi teknik direktörlük için Yılmaz Vural'la anlaştı. Tecrübeli teknik adam bugün Eskişehir'e gelip antrenmana çıkacak. 

Eskişehirspor Kulübü Başkan Yardımcısı Erdal Şahbaz,  yaptığı açıklamada, İldiz'in görevinden ayrılmasının ardından yeni teknik direktör için kolları sıvadıklarını kaydetti. Türkiye'nin önemli teknik adamlarıyla görüşmeler yaptıklarını anlatan Şahbaz, "Tecrübeli teknik direktör Yılmaz Vural ile prensip anlaşması sağladık. Kendisiyle 5 maçlık sözleşme yapacağız. Öğleden sonra Eskişehir'de sözleşme imzalayacağız. Eskişehirspor camiası için hayırlı olsun." diye konuştu. Eskişehirspor'u 1994-1995 sezonunda da çalıştıran Vural, geçen sezon Spor Toto 1. Lig play-off finalinde siyah-kırmızılı takımı penaltı atışları sonucu yenerek Spor Toto Süper Lig'e yükselen Göztepe'nin teknik direktörlük görevini üstlenmişti.

Yorumlar (22) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

TamEs

06 Nisan 2018 01:29
5 maç kala ne yapılıp, edilip Yücel İldiz Hoca kalması için ikna edilmeliydi, öncelikli olarak bu düşüncede olduğumu ve savunduğumu belirtmek isterim.Samsunspor mutlak galibiyeti , Gaziantepspor galibiyeti belki kalan maçlardan herhangi birinden alınacak bir beraberlik bizi ligde tutmaya yeter Ama 2 maç Semih'in olmadığını , Ofoedu'nun sakatlık durumu , olası kart cezaları ,çok komik, hatalı goller yiyen formsuz Kayacan, mücadele gücü düşük , dirençsiz bu kadro hepimizi tedirginliğe itiyor.Geçen sezon Mustafa Denizli getirildiğinde böyle ünlü bir Hocanın bizi direkt Süper lige götüreceğine inanıp , adına marşlar söylemedik mi? Şimdi yine başka bir ünlü Hoca ligden düşmemek adına takımın başına getirildi...Geçen sezon Mustafa Denizli'nin takımı süper lige çıkarması daha kolaydı ama başaramadı. Bence Yılmaz Vural'ın kalan maçlarda takımı ligde tutma şansı , Mustafa Denizli'nin geçen sezon takımı şampiyon yapabilme olasığından daha az.Yani takım ligde kalırsa ki ben kalacağına inananlardanım Yılmaz Vural'ın , Mustafa Denizli'den daha başarılı olduğundan bahsedebiliriz.Yanlış bir seçim mi? Olmayabilir çünkü üzerine ölü toprağı serpilmiş olan futbolcular ancak Yılmaz Vural gibi hiperaktif bir Hocanın itmesi ile canlanabilirler... Geçmişte yaşananları en iyi bilenlerden olarak , bu camianın Yılmaz Vural'ı sevmediği algısı yaratılmasını da yanlış buluyorum..Allah yardımcımız olsun , işimiz zor , inisiyatif rakiplerin eline geçmiş durumda ama imkansız değil..5 maçta çok şey değişir...

Cemali CCCC

06 Nisan 2018 01:43
Yapılan bütün bu hesaplar tutmaz ise, düşünmek bile istemiyorum...O zaman mı?YANDIM GÜZELİM KETEN HELVA...İnşallah sonu iyi biter.

kamil

05 Nisan 2018 13:59
yücel ildiz'le yolları ayıranlara yazıklar olsun diyorum... başka söze gerek varmı eses sevdalıları... sizlere soruyorum??? ligin bitmesine son 5 maç kalmışken, hocayı göndermeye gerek var mı? yönetim olarak ikna et takımın başında kalsın, düşeceksek gene düşelim ama artık hoca değiştirmenin anlamı ne???

2018

05 Nisan 2018 14:09
eses düşmeyecektir düşmez yılmaz vural tecrübelidir. iş futbolcularla bitiyor. hepside iyi futbolcular ama gününde olmaları lazım.

eses

05 Nisan 2018 10:52
değil yılmaz vural fatih terim gelse ne yazar. önemli olan takım iyi olmalı. son 5 haftadır kaleci dökülüyor. bu ligde gol bir şekilde atılıyor. onun için gol yemeceksin. onun için orta sahan güçlü olacak kanatların güçlü olacak oda eses de yok. birde ofi sakatlandı şansımıza bence en kötü haber bu. yanında semih bence sezonu kapattı. mezenga formsuz. vel asıl o kırmızı olan 3 lünün arasına düşmeyecekdik. düşdünmü düşdün demektir

Bülent

06 Nisan 2018 07:32
YAKIŞMADI.YAZIKLAR OLSUN.

Eses Mehmet

05 Nisan 2018 12:59
Hayırlı olsun, fakat giresunun başına geçti hemen bıraktı, yılmaz vural esese iyi gelir inşaallah.

Ibrahim eydir

05 Nisan 2018 15:28
Kötünün iyisi yılmaz hoca baştan geleydi daha iyi yerlerde olurduk

EEE

05 Nisan 2018 14:10
EDİTÖR ONAYLASANA NE ONAYLAMIYORSUN YORUMLARI

Hayirdir?

05 Nisan 2018 21:40
Yine sözde özde taraftarlar hadlerini yine bilmeden yorumlarini yapmislar.Soruyorum siz degilmiydiniz super ligdeyken yönetim istifa deyip mesut hoscani isteyen.Bizden biri deyip siyasi menfaat bekleyenler.Sizde dusun artik su takimin yakasindan!!!

tunç

05 Nisan 2018 10:57
hiç olmadı ama . inşallah biz yanılırız .. eğer ESES imiz düşer ise ESES e sahip çıkmayan siyası ve iş adamları hemen terkedin eskişehir i..

alı

06 Nisan 2018 06:36
son haftalarda es es tekı garıplıkler ya gecen sene sen macı anormel uzamasına neden oluyorsun ve super lıge cıkamıyorsun bu sene adana demır macında galıpsın 3 ,5 kısıye avrupalıyız dıye bayrak vermıssın sallayıp duruyorlar taraftar macı bırakmıs sankı sampıyon olmus gıbı bunları desteklıyor arkadan golu yıyoruz ne oldu son macta neden sallamadınız boyle taraftarla bu takım amatore kadar gıder..yazıklar olsun ...........

1965

05 Nisan 2018 20:08
Es Es yıllar önce Yılmaz Vural hoca iken küme düşmedi mi ? Hoca kısa süre önce Giresunspordan niçin ayrıldı ? Bu kulübün bu duruma gelmesinin sebebi nedir ? Bu camiaya , seyirciye yazık değil mi ? Düne kadar seyrcisi olmayan ne Akhisarspor, nede Gençlerbirliği kadar olabildik . İnşallah sonumuz hayırlı olur.

Bİlal

05 Nisan 2018 12:40
Halil Ünalı başkan olarak kabul eden böyök taraftar yılmazı vuralı beğenmiyor bu oyuncu kadrosuna hangi hoca gelirse gelsin son 5 maçta kazanacağı maç sayısı en fazla 2 biri ligden düşen Gaziantepspor diğeri Samsunpor maçı sezona başlarken yanlış hedef konulursa bu günlerin geleceği belliydi hedef ligde kalmak olmalıydı süperlige cıkmak değil neyse ya Samsun ya biz düşeceğiz yapcak bişi yok bekleyelim görelim

recep

08 Nisan 2018 13:07
dinazor cebini doldurup gider.

hasan

06 Nisan 2018 09:11
Eskişehirsporun gündeminde Yılmaz vural hiç olmamıştır? Aydın Arata yaptıklarını Eskişehirspor taraftarı çok iyi bilir. Taraftar yılmaz vuralın arkasında da olmayacaktır. Yazık oldu Eskişehirspora.

Eses

05 Nisan 2018 21:20
Yılmaz Vural? Rahmetli Aydın ARAT'ın kemiklerini sızlattınız. Yazık. Kim gelirse gelsin bu olmamalıydı.

Özcan 1956

05 Nisan 2018 12:25
Sayın yönetim, Yılmaz Bey Eskişehir'de oynanacak ilk maçta büyük tepkiler alacaktır, bu tepkilerden sizlerde nasibinizi alacaksınız, lütfen bu yanlış kararınızdan dönünüz...Çünkü Yılmaz Bey Eskişehir seyircisinin sevmediği hocalardan, kimyası tutmuyor...

NafizArısoy

05 Nisan 2018 09:27
Dün bu köşede yorum yapmıştım. Bu haber karşısında hiç bir yorum yapmıyorum.Umarım ben yanılırım, takımımız kazanır.

hasan

05 Nisan 2018 10:21
İşte Şimdi Bu ligden düştüğümüzün Tescilidir.Giresunspor'un 3 maç sonra kovduğu Vural Kurtarıcı olarak geliyor

murat akca

05 Nisan 2018 10:25
gülüyorum sadece yazık ettiler eses eeeeeee yazık gelse ne olur gelmese lig bitti HALİL ÜNAL KESİN YİNE kacacak yazıyorum buraya

mehteran

05 Nisan 2018 10:18
2 nci lig kırmızı gurup hayırlı olsun(!!!!)
ESKİŞEHİR'DE FECİ KAZA
ESKİŞEHİR'DE FECİ KAZA
Eskişehir'de meydana gelen trafik kazasında biri çocuk 2 kişi hayatını kaybederken, 2'si ağır 5 kişi de yaralandı. 
VATANDAŞI DİNLEMEK GÖREVİMİZ
VATANDAŞI DİNLEMEK GÖREVİMİZ
AK Parti Eskişehir Milletvekili Emine Nur Günay ilçe gezilerine Beylikova ile devam etti. Günay’ın ilk durağı Batman’da şehit düşen Jand. Uzm. Çvş. Neşet Gök’ün baba ocağı oldu.
KRİZ VATANDAŞIN MİDESİNDE
KRİZ VATANDAŞIN MİDESİNDE
Demokrat Parti (DP) haftalık toplantısı dün DP İl Başkanı Nazım Dölekçekiç başkanlığında gerçekleştirildi. Ekonomi hakkında konuşan Dölekçekiç, “Ekonomik kriz vatandaşın midesinde” dedi.
TERÖR EN BÜYÜK SORUN
TERÖR EN BÜYÜK SORUN
Saadet Parti(SP) haftalık toplantısı dün SP Mali İşler Başkanı Hikmet Çakır başkanlığında gerçekleştirildi.
ESKİŞEHİR'DEN ZAFERLE ÇIKACAĞIZ
ESKİŞEHİR'DEN ZAFERLE ÇIKACAĞIZ
Büyük Birlik Partisi Eskişehir 8. Olağan Kongresi,dün BBP Genel Başkanı ve Ankara Milletvekili Mustafa Destici'nin katılımıyla gerçekleşti. Yerel seçimlerde kendi partilerinden aday çıkaracaklarını söyleyen Destici, “ Eskişehir'de zaferle çıkacağız” dedi.
TÜRK MİLLETİYLE DALGA GEÇİLİYOR
TÜRK MİLLETİYLE DALGA GEÇİLİYOR
İYİ Parti İl Başkanı Ramis Tunca “Et fiyatlarındaki artış zenginlikten çok et yememizden kaynaklanıyor olarak açıklanıp Türk Milleti ile dalga geçilmiştir” dedi.
ESERLERİNİ TANITIYOR
ESERLERİNİ TANITIYOR
İstanbul’da atölyesi bulunan ve 18 yıldır ürettiği el sanatları eserleri ile 11 sergi açan Gelengül Filiz, şehir şehir gezerek el emeği ürünlerini vatandaşlara tanıtıyor.
SOSYAL PROJELERE DESTEK VERECEĞİZ
SOSYAL PROJELERE DESTEK VERECEĞİZ
Eskişehir Organize Sanayi Bölgesi “Alzheimer’in Hastalık ve Sosyal Boyutu” konulu etkinliğe ev sahipliği yaptı.
YABANCI ÖĞRENCİLERE İKAMET SEMİNERİ
YABANCI ÖĞRENCİLERE İKAMET SEMİNERİ
Yunus Emre Uluslararası Öğrenci Derneği (YUDER) tarafından düzenlenen kardeşlik sohbetinde yabancı öğrencilere bazı bilgiler verildi.