ES-ES'TE TEHLİKE ÇANLARI

Son Güncelleme : 12 Mart 2018 20:03
ES-ES'TE TEHLİKE ÇANLARI

Eskişehirspor kendi sahasında karşılaştığı Altınordu'ya 4-2 yenildi.

Karşılaşmanın 3. dakikasında rakip Altınordu kazandığı penaltıyla 1-0 öne geçti. Semih Şentürk 31. dakikada beraberliği sağladı. Kırmızı Şimşekler galibiyeti aradığı dakikalarda kalesinde 2. golü gördü. 55. dakikada Altınordu'dan  Barış Alıcı durumu 2-1'getirdi. 63. dakikada sahneye yine Semih Şentürk çıktı ve durumu 2-2'ye getirdi.  Altınordu 81'de Deniz Vural 90. dakikada Ali Mert'in golleriyle karşılaşmadan 4-2 galip ayrıldı. Maçın son dakikalarda sahada gerilim arttı. Sahadaki gerilim tribünlere de sıçradı. Bazı taraftarlar sahaya girdi. ES-ES bu mağlubiyetle kendini ateş hattına attı. 

Yorumlar (25) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Kadir

12 Mart 2018 20:47
Sahaya giren zat.Sen ne yapmaya çalışıyorsun.Düşman olsa bu kadar zarar verir.

Olmadı beyler

12 Mart 2018 20:55
Sahaya girmeye çalışAnlar..Sizin amacınız NEDİR????????????

Yeter.

12 Mart 2018 20:52
Teknik direktör.kardeşim bir takım nasıl savunma yapar lütfen öğret artık.Yuh olsun .

Cemali CCCC

13 Mart 2018 00:43
Takım aslında iyi mücadele ve güzel oyun çıkardı...Kaçırılan penaltı, direkten dönen top, yakın mesafeden yine gol vuruşunu yapamayan Mezenga , Aykut'un kafa vuruşu, Ofeodu 'nun , Semih 'in etkili şutları gol olsaydı herşey farklı olurdu..Defans yine basit hatalarla rakibe kolay goller hediye etti..Kayacan 'a kızsak mı? Bilmiyorum.Bazen maç kurtarıyor bazen bu maçta olduğu gibi pasif kalıyor , hatta maç kaybettiriyor....Şimdi işimiz zorlaştı..Çok daha dikkatli ve mücadeleci olmalıyız..Sahaya giren taraftarlar ne gerek var? Takımın taraftar desteğine en çok ihtiyacı olduğu maçlarda belkide taraftarsız kalacak..Üç kuruşa ihtiyaç varken para cezası da çabası..Ne gerek var , sakin biraz sağduyu lütfen.

Akın

12 Mart 2018 23:10
Teknik direktör: 0 puan Futbocular: 0 puan Takım kaptanı:0 puan Sahaya giren taraftar : 0 puan Takımını bu kadar aciz duruma düşüren bir kaptan olamaz.Resmen seyirciyi tahrik etti.Yazıklar olsun.3 puanı alsak rahatlayacaktık.Kaybettik diğer takimlara umut olduk.

karakaya

13 Mart 2018 14:04
bu maç gerçekten iyi baskı kurduk dünyaları kaçırdık adamlar 3 kez geldi attılar gittiler maçın özeti bu bir kaç noktaya değineceğim Yücel hocaya kızanlar buyrun kardeşim yedek kulübesindesiniz şuan çıkan 11 den neyi değiştirceksiniz yada kimi hamle oyuncusu olarak kullanacaksınız kulübede messi var hoca oynatmıyor diğer konuda evimizdeki maçlarda bu kadar mağlup olunmaz takım kendi seyrcisinde baskıyı kaldıramıyor

Bıktık

12 Mart 2018 20:46
Bu takım savunma yapmasını zerre kadar bilmiyor.Yuh olsun yuh..yeter be.

TRaki

12 Mart 2018 21:07
Rakipler dış sahada nasıl oynuyor.bizimkiler nasıl oynuyor.Maşallah kız takımı gibiler.Rakiplerimizi sevindirip gönderiyoruz.

taraftar gözüyle

13 Mart 2018 18:14
Takımda Kayacan ve Semih Şentürk haricinde ruhunu sahaya yansıtan başka oyuncu yok. Hemen hemen bütün futbolcularin aklı önümüzdeki sezon için yapacakları transferlerde Yücel Hoca da elimizdeki imkan bu kadar deyip sıyrılıyor işin içinden Mezenga ısrarı devam ederse biz mac falan kazanamayız Menajer ısrarı ile oynatılan oyuncular bile var ve Eskişehirspor un büyük taraftarları herşeyin farkında!!! Kalan maçlarda maximum 10 puan alırız ve bu 10 puan bizi ligde tutar

Es es

12 Mart 2018 22:28
Eskişehir spor;Bundan 5 sene önce neredeydi???nasıl oldu da buradayız....

vatan

13 Mart 2018 10:01
gardaşlar 2 yıl önce meye denen futbolcu 1.lige düşürdü şimdi de mezanga denen futbolcu 2.lige düşürecek yokmu esesin 18 yaşında futbolcusu gidişat çok çok kötü

ömer

13 Mart 2018 08:30
yenemiyorsan yenilmeyeceksin abi.Bu sene eses bu kuralı hiç uygulamadı.Eğer en azından evimizdeki yenildiğimiz maçlarda bu kuralı uygulasak şuan 5 puan daha fazla puanımız oluyor.Yani evimizde 4 galibiyet 5 mağlubiyet almışız en azından bu maçlardan beraberlik ayrılsak şuan puanımız 36 olacak bir nebze olsun daha rahat olacağız ama mutlak galibiyet parolasıyla çıkıp bütün riskleri göze alıyoruz.Yücel Hocanın bunları düşünmesini istiyorum.

nafiz arısoy

13 Mart 2018 08:32
Bruno Mazenga nın mümkünse sözleşmesini feshedin.............sahada ter dökenlerin emeklerini çiğniyor....

misafir

13 Mart 2018 06:30
Erkan ZENGİN gönderilene kadar Mezengayla,akaminko gönderilse daha iyi olurdu.Doğukan Hürriyet abisinden futboldan çok kavgayı öğrenmiş.

H.ibo

13 Mart 2018 11:33
Ya hocam ben ilk yarida goruyorum ofiedunun kanadindan altinordu geliyor da geliyor sen niye oraya bir cozum uretemiyorsun? Altinordu olsun veya diyer rakipler es esle karsilasan her takim bize en az iki gol atabilir bu oyunu duzelt karsi takimlar atak yaparken onlari orta sahada durdyracak bir oyun duzenine gecir artik su takimi biz gol yemesek mutlalaka sahadan puanla ayriliriz...

Onur

12 Mart 2018 23:01
Yücel hoca nın misyonu bitti artık,hala süren Mezenga ısrarı sonumuzu getiriyor bıktık artık hoca penaltı atmayı bile beceremeyen bi adamı oynatmaktan vazgeç,semih i tebrik ediyorum attığı iki golü geçtim sürekli pres yaptı helal olsun.. Bedirhan la başla Mezenga yı da kadro dışı bırak bu takım kazanmaya başlar Sahaya girenlere de gerekli cezalar verilmeli iki üç kişinin yaptıkları yüzünden bütün taraftar rezil oluyor

Gülali

13 Mart 2018 10:14
ALTINORDU BİR Kalecimiz kötü 11 Oyuncusu yerli 90 dakika dinamo gibi durmadılar 4 gol attılar Bizim yabancılar Bilhassa Mezanga 90 dakika hiçbir varlık gösteremedi Penaltıyı Atamadı Önceki maçlara göre daha iyi oynadık.Basit hatalardan 2 gol yedik Ankaragücü'nü yener düze çıkarız Futbol sahada oynanır.Ceza da yolda Atacan bu kadar basit goller yememeli.

Ali Can guven

12 Mart 2018 21:09
Dk.87 de 2 oyuncu değiştiren teknik direktörle bu iş çok zor. .. Yazık bu taraftara.....

misafir

13 Mart 2018 06:34
Hürriyetin gereksiz hırsı takıma zarar veriyor artık

KAHRAMAN

12 Mart 2018 23:19
Maç Ozeti : Eskişehirspor 2 : Bruno - Yücel İldiz 4

Tarık

12 Mart 2018 20:50
Altınordu'nun 3 numaralı oyuncusundan futbol dersi alın.Adamı durduramadılar.160 lık oyuncu ama helal olsun.

BÜLENT

13 Mart 2018 08:51
Hocam, yorumlarınızı dinliyorum, inanamıyorum,Allah aşkına söyleyin oyuncularınızın hangisi mücadele etti,hangisi hakkını verdi formasını terletti,siz görevinizi yaptınızmı,gerekli müdahaleleri yapabildinizmi,bıktık bunlardan artık,yeter.

okan soylu

13 Mart 2018 10:00
bir es es li olarak tebrik edyorm altınorduyu adamlar oynadı ya 5 dk durmadı 3 numarayı durduramayan bir eses yazık diyrm cokkkkkk buyuk cezalar gelcek cokk o sahaya inenler eskişehir spor düşmanlarıdır benim gözümde

Davut

12 Mart 2018 21:05
Savunma yapmasını bilmeyen bu takımı Ankaragücü gol manyağı yapar.

Ccc

12 Mart 2018 20:22
Beyler bu işin şakası kalmadı takımın her hafta yenileciğini biliyoruz da artık skorlarıda tutturur olduk hayrını görün
İNÖNÜ'DE ÖLÜMLÜ KAZA
İNÖNÜ'DE ÖLÜMLÜ KAZA
Eskişehir'de meydana gelen trafik kazasında 1 çocuk öldü, 6 kişi yaralandı. 
ÜSTÜNDEN 620 LİRA ÇIKTI
ÜSTÜNDEN 620 LİRA ÇIKTI
Vatandaşların duygularını sömüren dilencinin üzerinden tam 620 lira çıktı.
SARICAKAYA'DA  PALMİYE GÜZELLİĞİ
SARICAKAYA'DA PALMİYE GÜZELLİĞİ
Eskişehir'in Sarıcakaya ilçesine giren vatandaşları palmiye ağaçları karşılıyor.
SAĞLIK SOKAĞI İLGİ GÖRDÜ
SAĞLIK SOKAĞI İLGİ GÖRDÜ
Eskişehir İl Sağlık Müdürlüğünce 3-7 Eylül 2018 tarihleri arasında Porsuk Bulvarı Adalar mevkiinde düzenlenen, bazı genel sağlık hizmetlerinin ücretsiz olarak verildiği Halk Sağlığı Sokağı etkinliğine vatandaşların ilgisi büyük oldu.
LAİK EĞİTİM SİSTEMİ  SAVUNULMALI
LAİK EĞİTİM SİSTEMİ SAVUNULMALI
Eğit – Der Eskişehir Şubesi eğitim öğretim yılının başlamasının ardından basın açıklaması gerçekleştirdi. Şube Başkanı Emin Dağlı, Laik eğitim sisteminin savunulması gerektiğini söyledi.
KÖY ENSTİTÜLERİNDEN YARARLANILMALI
KÖY ENSTİTÜLERİNDEN YARARLANILMALI
Yeni Kuşak Köy Enstitülüler Derneği (YKKED Eskişehir Şube Başkanı İlyas Küçükcan yeni eğitim öğretim yılı ile ilgili basın açıklaması yaptı. Küçükcan "Nitelikli-işlevsel bir eğitim sistemi için, Köy Enstitüleri deneyiminden yararlanılmalı" dedi.
KERBELA ANILDI
KERBELA ANILDI
Odunpazarı Belediyesi, Aleviler için kutsal olan Muharrem Ayı nedeniyle Sahra-i Kerbela Yas-ı Matem etkinliği düzenledi.
GÖÇMEN AİLEYE YARDIM ELİ
GÖÇMEN AİLEYE YARDIM ELİ
Geçen sene zihinsel engelli çocuğu ile birlikte savaştan kaçarak Irak’tan gelen Türkmen annenin yokluk içinde yaşadığını tespit eden Eskişehir Havacılar Sosyal Yardımlaşma ve Kültür Derneği, ailenin evine yaklaşık 15 bin liralık eşya bağışladı.
DESTİCİ'DEN DESTEK SÖZÜ
DESTİCİ'DEN DESTEK SÖZÜ
Büyük Birlik Partisi (BBP) Genel Başkanı ve Ankara Milletvekili Mustafa Destici, Eskişehir Organize Sanayi Bölgesi Yönetim Kurulu Başkanı Nadir Küpeli ve Yönetim Kurulu üyelerini ziyaret etti.