ES-ES'TE ŞOK GELİŞME

Son Güncelleme : 22 Ocak 2018 16:01
ES-ES'TE ŞOK GELİŞME

Eskişehirspor'la Erkan Zengin'in yolları ayrıldı.

Eskişehirspor'un kaptanı Erkan Zengin, kulüp ile yollarının ayrıldığını söyledi.  Erkan Zengin, bugün gerçekleşecek antrenman öncesi Eskişehirspor Başkanı Halil Ünal ile görüştü. Görüşme sonrası basın mensupları ile vedalaşan Zengin, takım ile yolunun ayrıldığını söyledi. Sürpriz ayılık sonrası basın mensuplarının sorularını yanıtsız bırakan Erkan Zengin, hiçbir şey söylemeden otomobiline binerek tesislerden ayrıldı. Ayrılığın kendisinden kaynaklı olmadığını söyleyen Zengin, takımının menfaatleri doğrultusunda kararın verildiğini dile getirdi.

Basın sözcüsü Erdal Şahbaz ise,“Resmi sitemizde açıkladık. Kaptanlığımızı yapan Erkan Zengin ile bugün bir görüşme yaparak Erkan Zengin’in transferine karar vermiş bulunmaktayız. Birlikte görüştük, konuştuk ve anlaştık. Burada olsa da olmasa da. Erkan Zengin bizim için çok değerlidir" dedi. 

Yorumlar (23) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Sadri es

23 Ocak 2018 17:15
Takım düşer ,çıkar,şampiyon olur ama biz Erkan'ı asla unutmayız.Güle güle kocaman yürekli adam.

Akın

23 Ocak 2018 06:47
Ne bir futbolcu, Ne bir teknik direktör, Nede bir yönetici Eskişehirspor adından büyük değildir.

Cemali CCCC

22 Ocak 2018 16:49
Erkan Zengin düşmanları istediğiniz oldu mu? Oynamasa bile , varlığı diğer gençlere güven ve cesaret veriyordu...Bunu anlayamanlar adama söylemediğini bırakmadı..Hiç biriniz Erkan kadar EsEs li değilsiniz..EsEs li olsaydınız bunu anlar ve sahip çıkardınız...Tamam hiçbir futbolcu EsEsten büyük değil ama bu zor sezonda ona ihtiyaç vardı ve bazıları bunu anlamamakta ısrar etti...Adamı süper lig takımlarından isteyenler vardı ama gitmedi...Anti Erkan lılar en sonunda adamı soğuttunuz...Arkasından da kötüleme , karalama edebiyatlarını duyar gibiyim...Vefalı olmayanın EsEs le işi olmaz , EsEs demek vefa demek , EsEs demek cefa demek , EsEs demek sevgi demek , aşk demek..Kalsan iyiydi ama hayırlısı olsun , yolun açık olsun büyük kaptan , emeklerin için teşekkürler..

Özcan 56

23 Ocak 2018 10:49
Her iki taraf için de hayırlı olsun ; teşekkürler kaptan ayrılırken bile ES ES 'e faydan olacak...İnşallah iyi bir transfer ücreti ile gidersin...

Harun

22 Ocak 2018 18:52
EsEsli oyuncular son maçta belirli bir kesimin protestosunu mu alındılar.Taraftar içinde her türlü adam var.Alıngan olmasınlar

yılmaz yaşar

22 Ocak 2018 21:54
haberde anlaşarak deniliyor herkese hayırlı olsun herkes gelip gecici eses daima kalıcı 3 olur 4 olur küllerimizden gene dogar kırmızı şimşekler oluruz

can

23 Ocak 2018 14:08
Maddi açısını bilmem ama hak verirsinizki Erkanda ne zamandır doğru dürüst top oynamıyor sahada adı var kendi kaç maçtır yok.Aksi olsaydı biz her maçı almazmıydık .Kendisine ve canım ESESİME hayırlısı olsun.

Onur

22 Ocak 2018 19:00
Takım içinde söylendiği gibi bir gruplaşma varsa ve son oynanan istanbulspor maçında sahaya yansımışsa,sorumlusu ERKAN da olsa gitmeli ama muhtemelen maddi kaynak için böyle bir karar alındı... hayırlısı ile düşmeden şu sezonu inş atlatırız

ERSİN

22 Ocak 2018 17:07
Gerçek bi Eskişehirspor sevdalısı adam gibi adam...Hayırsever dost...ya bu adamı nasıl gönderirsiniz..yazıklar olsun...

Adnan Ozkan

24 Ocak 2018 11:53
Dugunlerimiz de oyle buyuk sevda ve gurultulu baslar. Sonu iyi bitmez. Okulda da boyledir. Isimizde de. Iyi baslariz. Sonunu getiremeyiz. Demek ki sorun kafalarda ! Sadece Es Es'lli taraftarima ve onun hayallerine yanarim. Yinede yolun acik olsun KAPTAN.

ali kınık

23 Ocak 2018 11:27
oyunun düzenini bozan adam ayağına topu aldımı eziyor topu takım sanki bir erkandan kurulu ben gittiğine sevindim güle kaptan yolun açık olsun

ESES Volkan

23 Ocak 2018 07:46
Beyler niye karalar bağlıyorsunuz mücadeleye devam. Ne zaman kötü birşey olsa hemen battık, küme düştük, şimdi ne yapıcaz gibi söylemler daha çok zarar verir. Bu gibi durumlardan kurtulmak için üzerinize düşen görev neyse onu yapalım yoksa laf söylemek en kolayı. Ne diyoruz hep Sokak ta oynasın kaldırımda destekleriz diyoruz

Kadir

22 Ocak 2018 18:51
Kaptan nedir bu ...şok olduk.

Serdar

24 Ocak 2018 07:27
Arkadaşlar bu adam tamam iyi olduğu zamanlar takım en az beraberlik alıyordu arada galip geliyorduk ws.ws fakat takımda guruplasna yaptıran baş futbolcudur esese zarar verdiği anlaşıldı yücel hoca da haklı olarak jesti ipini altı üstü erkan arkadaşlar daha neleri var.semih her maç oynar artık birde cemil çiçek isimli arkadaş erkan in amca oğlu felanmisin

Tek Umut

23 Ocak 2018 09:10
Tek umudumuz vardı. O da bitti. İşimiz zor. Bu sene için geçmiş olsun. Her şey için teşekkürler Kaptan.

Haluk

22 Ocak 2018 18:53
Başkan Erkanı geri çağır.

Eses

22 Ocak 2018 18:50
Erkanı nereye gidiyorsun.Sen bu takımın sembolüsün.

KOK Paydın

24 Ocak 2018 10:19
Öncelikle kurulduğu günden beri ESKİŞEHİR sporumuza emeği geçen tüm futbolcularımıza sonsuz saygı sevgi ve teşekkürlerimi sunarım . Bu büyük taraftarın sayesinde bir çok futbolcu kardeşlerimiz transfer doneminde büyük paralar kazanmıştır hepsi bu büyük taraftar sayesinde olmuştur .futbolculara verdiğimiz değer sevgi saygı ve manevi destekle motive edip popülaritesini artırmışlardir hiç bir kimse bu gerçeği yok sayamaz en büyük ESKİŞEHİRSPOR başka büyük yok babamda olsa herkes haddini bilecek o kadar

Aytac

22 Ocak 2018 20:05
idare ettigini dusunen idareciler, vizyonunuzla yonetemediginiz koca dev eses batiyor. Kume dustuk bugun haberiniz var mi? Negatiflikten kurtAramadiniz guzelim eses i. Varolun!!! Bakkal bile daha iyi yonetiliyor

CEMİL ÇİÇEK

22 Ocak 2018 16:44
ES ES İN 1 ALT LİGE DÜŞTÜŞÜŞÜ ŞİMDİDEN GERÇEKLEŞMİŞTİR HADİ HAYIRLI OLSUN TAKIMIN BAŞKANLARDAN BİLE FEDAKAR FUTBOLSUNUN SÖZLEŞMESİ FES EDİLMİŞ 1,5 YIL HİÇ PARA ALMADAN YÜREĞİ İLE OYNAMIŞ ERKAN ZENGİNİN SÖZLEŞMESİ FES EDİLMİŞ HALİL ÜNAL ÇIKIP KENDİMİ OYNAYACAK

sonuç

22 Ocak 2018 21:14
sonuç işte bu para almadan oynayan gönülden eses li olan erkan zengin gider halil ünal 2. lige takımı düşürür. bumudur yöneticilik. yazık çok yazık. şahbazlı günler dilerim ünal bey. bence artık derhal takımın yöneticiliğini bırakmalısınız arkadaşlar

serap öz

22 Ocak 2018 17:03
güle güle es es

hamdi

22 Ocak 2018 16:54
ne oldu kardes? birden bitin kanlandi? kafana saksimi dustu? batan gemiyi once FARELER terkeder. sen zaten : takimin sinerjisini dusuruyordun. 2 hafta once ben bu takimi lige cikaracagim diyordun. yukardan vahiymi geldi? BUYUK LOKMA YE/ BUYUK LAFLAR KONUSMA. gule gule: gittigin takimda dikkatli olsun/ ruhsuz bir adami transfer ediyor.
UYUŞTURUCU OPERASYONU
UYUŞTURUCU OPERASYONU
Eskişehir Emniyet Müdürlüğü'nün gerçekleştirdiği uyuşturucu operasyonunda yakalanan 3 şüpheliden biri 'Uyuşturucu madde ticareti yapmak' suçundan adliyeye sevk edildi.
YAKIT HIRSIZLARI TUTUKLANDI
YAKIT HIRSIZLARI TUTUKLANDI
Park halindeki araçlardan yakıt çaldıkları iddiasıyla adliyeye sevk edilen 4 şüpheli tutuklandı.
REKTÖR ÇOMAKLI MARDİN'DE
REKTÖR ÇOMAKLI MARDİN'DE
Anadolu Üniversitesi Rektörü Şafak Ertan Çomaklı, Mardin’de bir dizi ziyaretlerde bulundu.
GÖZ ARDI EDİLMESİNLER
GÖZ ARDI EDİLMESİNLER
CHP Eskişehir Milletvekili Jale Nur Süllü, TBMM Kadın Erkek Fırsat Eşitliği Komisyon toplantısında eşi cezaevinde olan kadınların ve ailelerin birçok sorunla mücadele etmek zorunda bırakıldığını söyledi.
BÜYÜKERŞEN'E TEŞEKKÜR ZİYARETİ
BÜYÜKERŞEN'E TEŞEKKÜR ZİYARETİ
Büyükşehir Belediyesi’nin kırsalda hayata geçirdiği alt yapı ve üst yapı çalışmaları nedeniyle Danişment, Kızılcaören, Yakakayı, Gündüzler ve Beyazaltın Mahalle sakinleri Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen’e teşekkür ziyareti gerçekleştirdi.
HEMŞEHRİ DERNEKLERİNİ ÖNEMSİYORUZ
HEMŞEHRİ DERNEKLERİNİ ÖNEMSİYORUZ
Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt Eskişehir Malatyalılar Derneği’ni ziyaret etti.
TUĞLA FABRİKASINA TOMBALA BASKINI
TUĞLA FABRİKASINA TOMBALA BASKINI
Eskişehir İl Jandarma Komutanlığınca, eski bir tuğla fabrikasına kumar operasyonu düzenlendi. Gerçekleşen operasyonda 3 kişi gözaltına alınırken, 74 kişiye 259'ar lira ceza kesildi. 
SAĞLIKSIZ EKMEKLERE EL KONULDU
SAĞLIKSIZ EKMEKLERE EL KONULDU
Eskişehir’de, açıkta uygunsuz bir şekilde satışı yapılan toplam 59 ekmeğe zabıta ekipleri el koyup imha etti. 
MİNİK AZRA YARDIM BEKLİYOR
MİNİK AZRA YARDIM BEKLİYOR
Eskişehir’de, doğuştan hidrosefali hastası olan 2 yaşındaki Azra bebek, ameliyat masraflarının karşılanması için yardım ellerinin uzanmasını bekliyor.