ES-ES'TE ŞOK GELİŞME

Son Güncelleme : 22 Ocak 2018 16:01
ES-ES'TE ŞOK GELİŞME

Eskişehirspor'la Erkan Zengin'in yolları ayrıldı.

Eskişehirspor'un kaptanı Erkan Zengin, kulüp ile yollarının ayrıldığını söyledi.  Erkan Zengin, bugün gerçekleşecek antrenman öncesi Eskişehirspor Başkanı Halil Ünal ile görüştü. Görüşme sonrası basın mensupları ile vedalaşan Zengin, takım ile yolunun ayrıldığını söyledi. Sürpriz ayılık sonrası basın mensuplarının sorularını yanıtsız bırakan Erkan Zengin, hiçbir şey söylemeden otomobiline binerek tesislerden ayrıldı. Ayrılığın kendisinden kaynaklı olmadığını söyleyen Zengin, takımının menfaatleri doğrultusunda kararın verildiğini dile getirdi.

Basın sözcüsü Erdal Şahbaz ise,“Resmi sitemizde açıkladık. Kaptanlığımızı yapan Erkan Zengin ile bugün bir görüşme yaparak Erkan Zengin’in transferine karar vermiş bulunmaktayız. Birlikte görüştük, konuştuk ve anlaştık. Burada olsa da olmasa da. Erkan Zengin bizim için çok değerlidir" dedi. 

Yorumlar (23) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Sadri es

23 Ocak 2018 17:15
Takım düşer ,çıkar,şampiyon olur ama biz Erkan'ı asla unutmayız.Güle güle kocaman yürekli adam.

Akın

23 Ocak 2018 06:47
Ne bir futbolcu, Ne bir teknik direktör, Nede bir yönetici Eskişehirspor adından büyük değildir.

Cemali CCCC

22 Ocak 2018 16:49
Erkan Zengin düşmanları istediğiniz oldu mu? Oynamasa bile , varlığı diğer gençlere güven ve cesaret veriyordu...Bunu anlayamanlar adama söylemediğini bırakmadı..Hiç biriniz Erkan kadar EsEs li değilsiniz..EsEs li olsaydınız bunu anlar ve sahip çıkardınız...Tamam hiçbir futbolcu EsEsten büyük değil ama bu zor sezonda ona ihtiyaç vardı ve bazıları bunu anlamamakta ısrar etti...Adamı süper lig takımlarından isteyenler vardı ama gitmedi...Anti Erkan lılar en sonunda adamı soğuttunuz...Arkasından da kötüleme , karalama edebiyatlarını duyar gibiyim...Vefalı olmayanın EsEs le işi olmaz , EsEs demek vefa demek , EsEs demek cefa demek , EsEs demek sevgi demek , aşk demek..Kalsan iyiydi ama hayırlısı olsun , yolun açık olsun büyük kaptan , emeklerin için teşekkürler..

Özcan 56

23 Ocak 2018 10:49
Her iki taraf için de hayırlı olsun ; teşekkürler kaptan ayrılırken bile ES ES 'e faydan olacak...İnşallah iyi bir transfer ücreti ile gidersin...

Harun

22 Ocak 2018 18:52
EsEsli oyuncular son maçta belirli bir kesimin protestosunu mu alındılar.Taraftar içinde her türlü adam var.Alıngan olmasınlar

yılmaz yaşar

22 Ocak 2018 21:54
haberde anlaşarak deniliyor herkese hayırlı olsun herkes gelip gecici eses daima kalıcı 3 olur 4 olur küllerimizden gene dogar kırmızı şimşekler oluruz

can

23 Ocak 2018 14:08
Maddi açısını bilmem ama hak verirsinizki Erkanda ne zamandır doğru dürüst top oynamıyor sahada adı var kendi kaç maçtır yok.Aksi olsaydı biz her maçı almazmıydık .Kendisine ve canım ESESİME hayırlısı olsun.

Onur

22 Ocak 2018 19:00
Takım içinde söylendiği gibi bir gruplaşma varsa ve son oynanan istanbulspor maçında sahaya yansımışsa,sorumlusu ERKAN da olsa gitmeli ama muhtemelen maddi kaynak için böyle bir karar alındı... hayırlısı ile düşmeden şu sezonu inş atlatırız

ERSİN

22 Ocak 2018 17:07
Gerçek bi Eskişehirspor sevdalısı adam gibi adam...Hayırsever dost...ya bu adamı nasıl gönderirsiniz..yazıklar olsun...

Adnan Ozkan

24 Ocak 2018 11:53
Dugunlerimiz de oyle buyuk sevda ve gurultulu baslar. Sonu iyi bitmez. Okulda da boyledir. Isimizde de. Iyi baslariz. Sonunu getiremeyiz. Demek ki sorun kafalarda ! Sadece Es Es'lli taraftarima ve onun hayallerine yanarim. Yinede yolun acik olsun KAPTAN.

ali kınık

23 Ocak 2018 11:27
oyunun düzenini bozan adam ayağına topu aldımı eziyor topu takım sanki bir erkandan kurulu ben gittiğine sevindim güle kaptan yolun açık olsun

ESES Volkan

23 Ocak 2018 07:46
Beyler niye karalar bağlıyorsunuz mücadeleye devam. Ne zaman kötü birşey olsa hemen battık, küme düştük, şimdi ne yapıcaz gibi söylemler daha çok zarar verir. Bu gibi durumlardan kurtulmak için üzerinize düşen görev neyse onu yapalım yoksa laf söylemek en kolayı. Ne diyoruz hep Sokak ta oynasın kaldırımda destekleriz diyoruz

Kadir

22 Ocak 2018 18:51
Kaptan nedir bu ...şok olduk.

Serdar

24 Ocak 2018 07:27
Arkadaşlar bu adam tamam iyi olduğu zamanlar takım en az beraberlik alıyordu arada galip geliyorduk ws.ws fakat takımda guruplasna yaptıran baş futbolcudur esese zarar verdiği anlaşıldı yücel hoca da haklı olarak jesti ipini altı üstü erkan arkadaşlar daha neleri var.semih her maç oynar artık birde cemil çiçek isimli arkadaş erkan in amca oğlu felanmisin

Tek Umut

23 Ocak 2018 09:10
Tek umudumuz vardı. O da bitti. İşimiz zor. Bu sene için geçmiş olsun. Her şey için teşekkürler Kaptan.

Haluk

22 Ocak 2018 18:53
Başkan Erkanı geri çağır.

Eses

22 Ocak 2018 18:50
Erkanı nereye gidiyorsun.Sen bu takımın sembolüsün.

KOK Paydın

24 Ocak 2018 10:19
Öncelikle kurulduğu günden beri ESKİŞEHİR sporumuza emeği geçen tüm futbolcularımıza sonsuz saygı sevgi ve teşekkürlerimi sunarım . Bu büyük taraftarın sayesinde bir çok futbolcu kardeşlerimiz transfer doneminde büyük paralar kazanmıştır hepsi bu büyük taraftar sayesinde olmuştur .futbolculara verdiğimiz değer sevgi saygı ve manevi destekle motive edip popülaritesini artırmışlardir hiç bir kimse bu gerçeği yok sayamaz en büyük ESKİŞEHİRSPOR başka büyük yok babamda olsa herkes haddini bilecek o kadar

Aytac

22 Ocak 2018 20:05
idare ettigini dusunen idareciler, vizyonunuzla yonetemediginiz koca dev eses batiyor. Kume dustuk bugun haberiniz var mi? Negatiflikten kurtAramadiniz guzelim eses i. Varolun!!! Bakkal bile daha iyi yonetiliyor

CEMİL ÇİÇEK

22 Ocak 2018 16:44
ES ES İN 1 ALT LİGE DÜŞTÜŞÜŞÜ ŞİMDİDEN GERÇEKLEŞMİŞTİR HADİ HAYIRLI OLSUN TAKIMIN BAŞKANLARDAN BİLE FEDAKAR FUTBOLSUNUN SÖZLEŞMESİ FES EDİLMİŞ 1,5 YIL HİÇ PARA ALMADAN YÜREĞİ İLE OYNAMIŞ ERKAN ZENGİNİN SÖZLEŞMESİ FES EDİLMİŞ HALİL ÜNAL ÇIKIP KENDİMİ OYNAYACAK

sonuç

22 Ocak 2018 21:14
sonuç işte bu para almadan oynayan gönülden eses li olan erkan zengin gider halil ünal 2. lige takımı düşürür. bumudur yöneticilik. yazık çok yazık. şahbazlı günler dilerim ünal bey. bence artık derhal takımın yöneticiliğini bırakmalısınız arkadaşlar

serap öz

22 Ocak 2018 17:03
güle güle es es

hamdi

22 Ocak 2018 16:54
ne oldu kardes? birden bitin kanlandi? kafana saksimi dustu? batan gemiyi once FARELER terkeder. sen zaten : takimin sinerjisini dusuruyordun. 2 hafta once ben bu takimi lige cikaracagim diyordun. yukardan vahiymi geldi? BUYUK LOKMA YE/ BUYUK LAFLAR KONUSMA. gule gule: gittigin takimda dikkatli olsun/ ruhsuz bir adami transfer ediyor.
VATANDAŞ DÜŞÜK  MODELLİ ARAÇ ALIYOR
VATANDAŞ DÜŞÜK MODELLİ ARAÇ ALIYOR
Son aylarda yaşanan kur artışlarının ekonomik dalgalanmalara neden olmasından dolayı vatandaşlar sıfır kilometre araç almak yerine düşük modelli araçlara göz dikti.
ODUNPAZARI  AŞURE DAĞITTI
ODUNPAZARI AŞURE DAĞITTI
Odunpazarı Belediyesi, Muharrem Ayı nedeniyle Reşadiye Cami, Çarşı Cami ve Tarihi Bölge’de yer alan Kurşunlu Külliyesi önünde Cuma Namazı Çıkışı’nda aşure dağıttı.
KRİZ YOKSULA YÜKLENDİ
KRİZ YOKSULA YÜKLENDİ
CHP Eskişehir Milletvekili Utku Çakırözer Beylikovalılar Derneği’ni ziyaret etti. Çakırözer hükümetin önceki gün açıkladığı Yeni Ekonomi Programı’nı eleştirerek, “Krizin yükünü yoksulun sırtına yüklediler. Bu programda daha fazla işsizlik, daha fazla yoksulluk, daha fazla zam var” dedi.
KAÇAK SİGARA  OPERASYONU
KAÇAK SİGARA OPERASYONU
Eskişehir'de pilos ekipleri tarafından bir iş yerine düzenlenen operasyonda 233 paket kaçak sigara ve 1 adet kuru sıkı tabanca ele geçirdi.
GENÇLER İŞ DÜNYASINA HAZIRLANACAK
GENÇLER İŞ DÜNYASINA HAZIRLANACAK