ES-ES'TE KRİTİK TOPLANTI

Son Güncelleme : 07 Eylül 2019 09:09
ES-ES'TE KRİTİK TOPLANTI

Eskişehirspor yönetim kurulu uzun bir aranın ardından dün tesislerde bir araya geldi. Başkanlık görevine geri dönen Osman Taş başkanlığındaki toplantıya 10'a yakın yönetici katıldı. Toplantıda teknik kadro konusu, takımın ekonomik yapısı gündeme alındı.

ÇOĞUNLUK VARDI

Eskişehirspor yönetimi uzun bir aranın ardından dün tesislerde bir araya geldi. Akşam saatlerinde yapılan toplantıya yönetim kurulu kararının değişmesiyle birlikte yeniden başkanlığa dönen Osman Taş'ın yanı sıra 10'a yakın yönetici toplantıda hazır bulundu. Öncekigün Osman Taş ile ilgili çarpıcı açıklamalarda bulunan Mustafa Topkaya'da toplantıya gelenler arasındaydı.

SELİM DEMİRCİOĞLU KONUSU

İstifa eğiliminde olan ve sosyal medya üzerinden bu yönde paylaşımlar yapan Genel Sekreter Selim Demircioğlu, toplantı öncesinde Başkan Osman Taş ile yaklaşık 20 dakika süren bire bir görüşme yaptı. Gazetemiz baskıya girdiği saatlerde toplantı devam ediyordu. Toplantıda başta teknik kadro konusu olmak üzere kulübün ekonomik yapısının ele alındığı ileri sürüldü.

GENEL KURUL KONUSU

Bilindiği gibi 8 yöneticinin tekrar karar alması üzerine gerek Osman Taş'ın başkanlıktan istifası gerekse olağan üstü genel kurul kararı iptal edilmişti. Alınan yeni kararla birlikte görevine dönen Taş'ın yeni yönetim kurulu içinde yeni bir görev bölümüde yapabileceği iddia edildi. Ayrıca Teknik direktör Fuat Çapa'nın gitmesi yönünde kararı olan Başkan Taş'ın bu konudaki fikrini yönetimle paylaştığı öğrenildi.



Yorumlar (18) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Bilal

07 Eylül 2019 11:41
Bu adamda hiç başkan tipi yok

İsmail Nediyeyimki

07 Eylül 2019 12:46
Rezaletin son perdesi. Oyunun sonu kötü bitecek. Klübü batıran gerçek kahramanları unutturmaya çalışıyorlar. Lanet olsun.

Es

07 Eylül 2019 16:53
Gitmek bilmiyor ya,Allahım sen kurtar bizi bu Yönetimden.

Necdet GÜL

07 Eylül 2019 14:49
.Başkan: kalman konusunda bukadar israr ettiğine göre borçları ödeme gibi,transferi açma gibi takımın sorunlarınıda çözersin herhalde...

Daima eses

07 Eylül 2019 13:58
La haci allasen birak git ya.

Davut

07 Eylül 2019 17:12
Bir yorumcu 80 milyondan bahsetmiş....Hem de hibe.....Hemde Musta Bey'den...

Bulent

07 Eylül 2019 21:40
Fuat Capa gidemez biz su anda bu ligdeysek bu senede takimi toplayip sahaya cikabiliyorsak bunu kime borcluyuz 90 bin liralik hacizi cozemeyenleremi - 6 puan ceza yedirenleremi yoksa futbolculara verilen odeme sozlerini yerine getirmeyenleremi kulup lisansini alamayanlarami vs vs vs......... anca siz gidersiniz

Eses

07 Eylül 2019 21:37
Kongre kararını uygulayın yeniden seçilirseniz devam edersiniz. Yoksa yapılan uygulamaların kanuna aykırılığı nedeniyle mahkemelik olacaksınız.

Taraftar

08 Eylül 2019 13:12
Bu tipte Türkiye’de bir tane daha kulüp Başkanı varmı ya Es Es e yazık be defolun gidin kulübü bu hale getirenler topunuz kahrolun 1970 1980 lerdeki başkanların bi asaleti vardı işleri güçleri belliydi

tatar

09 Eylül 2019 13:14
el birliği ile eskisi yenisi yöneticiler takımın içine edip sonra ona buna çamur atıyosunuz yapyayın insanlar çocuklarının rıskını bilet parasına yatırıyolar. yapmıyosanız gidin talip olana bırakın insanları takımdan soğuttunuz

Ceylan

10 Eylül 2019 09:07
Başkan mısın ? İsmail Y.K mı ?

Ahmet

08 Eylül 2019 23:14
Başkan ve yönetim olarak masaya 10 - 15 milyon tl. koyamıyorsanız direnmenin bir nedeni yok. Ya bu para krizini çözersiniz veya yönetim olarak istifa eder. Seçilecek adayın önünü açarsınız.

EsEs26

08 Eylül 2019 22:13
.Mevcut oyuncuları mağdur etmeyin.Kafaları rahat olsun.Eski borçları yapılandırın.Eksi puanlar gelmesin. Transfer ayında gerekli yerlere takviye yapın.Yani transfer tahtasını açın.Şu andaki teknik teknik heyetle aranızda ne varsa tartışmayı bitirin herkes görevini yapsın..takım önce düşmeyecek ama hedefsiz de kalmasın.Tamamsa sorun yok..Hayı sa geleceklere yol açalım sayın başkanım.

Mert Gözübüyük

10 Eylül 2019 10:03
Osman Taş adam akıllı bir özgeçmiş yayınlamazsa eses taraftarı onu sahaya çıkarmaz artık. Kimdir nedir belli değil.

Sezar63

12 Eylül 2019 17:52
İşini yapan tek adam Fuat Çapa gidiyor, reklam figüranları kalıyor. En üzücü olanı da efsane Eskişehir seyirci kalıyor. Neredesin Murat Diri, herşeyi çok biliyordun?

Sezar63

12 Eylül 2019 17:48
Arkadaş kim bu Osman Taş denen z.... ya. Bir gidiyor bir geliyor. Yazık ki yazık koskoca camia bu kimliği belirsiz adama teslim olmuş.

eses li

14 Eylül 2019 09:20
defol git senin neyine baskanlık soz ver tutma hocayı gonder ıstıfaları şste sen neyapcan ordan kaynak burdan kaynak hani nerde işin gücğn hikaye

kürülün iksan