ES-ES'TE KONGRE İPTAL

06 Eylül 2019 09:05
ES-ES'TE KONGRE İPTAL

Eskişehirspor'da 19 Eylül'de yapılacağı açıklanan genel kurul kararı dün değişti. 8 yönetici dün toplanıp genel kurulun iptali konusunda oy kullanırken Osman Taş'da tekrar başkanlığa getirildi.

Eskişehirspor'da dünde gelişmeler devam etti. Daha önce olağan üstü genel kurul yapılması yönünde 8 üyenin imzasıyla oy çokluğu kabul edilip karar alınırken dün Osman Taş'ın çağrısı üzerine tekrar toplanan yöneticilerden 8'i bu defa genel kurulun iptali ve Osman Taş'ın başkanlığının devam etmesi yönünde karar aldı. Alınan karar noter aracılığı ile tastik ettirildi. Konuyla ilgili olarak kısa bir bilgi veren Osman Taş, " Kesin ve resmi kararı bugün kamuoyu ile paylayacağız. Ancak 8 arkadaşımızın imzasıyla genel kurul kararı iptal edildi. Benimde başkanlığım alınan karar gereği devam edecektir." diye yorum yaptı. Başkan Taş, Fuat Çapa konusunda ise kesin kararın yine yönetim kurulunun bugün yapacağı toplantı sonunda verileceğini sözlerine ekledi.

Yorumlar (20) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

KAHRAMAN

06 Eylül 2019 09:55
Yazıklar olsun menfaatlerinize oyuncak ettiniz şanlı Eses'imizi...

ESES

06 Eylül 2019 09:40
Başkan tutarlı değil de yöneticiler de tutarlı değil.Alınan karadan vazgeçilir mi.Burası bir camia.Sıradan bir dernek değil.

Ceylan

06 Eylül 2019 09:25
Resmen dalga geçiyorlar insanlarla. Osman taş ve avaneleri en kısa zamanda defolup gidin bu takımın başından. Kime neye hizmet ediyorsunuz belli değil...

2626

06 Eylül 2019 09:42
Osman başkan ..para yok diyorsun...parası olanlara bırak.Ya da ödemeleri zamanında yap.Transferi de aç. Yoksa EsEs i seviyorsan çekil.

celal eker

06 Eylül 2019 09:40
tüm borçları ödenecek kaynağı buldunuz demekki hemen ödeyin 180 milyon borcu kapı kapı para dilenmeyin... çocuk oyuncağına döndü bu iş başkan istida ediyo geri alıyo yönetim kongre kararı alıyo iptal ediyo aslında bu yönetimin yönetici vasıflarına sahip olmadığının bir ispatı zaten Osman Taş ta başkanlık yapamadığını itiraf etti bu yönetim anlayışı ile eskişehirsporun işi çok zor. Osman Taş külübe şuanda kalıcı yaralar açıyor

Bir gönüldaş

06 Eylül 2019 12:00
Sanırım bu sene Eskişehirspor'u tam anlamıyla düşürmek için oluşturulmuş bir proje uygulamaya geçiriliyor. 54 yıllık bir marka nasıl yok edilir hep birlikte izleyeceğiz. Eskişehirspor'un rahmetli kurucularının kemikleri sızlıyordur. Ne acı bir durum....

Bulent

06 Eylül 2019 10:48
Eskisehirspor'umuzu ve bizi cumle aleme rezil ettiniz.Eskisehirspor hic bu kadar kuculmedi yeter artik yonetemiyorsunuz birakin onunu acin kulubun.

ertan sezer

06 Eylül 2019 12:07
işbilmezlik,başarısızlık tam bir kaos ortamı.bu camiaya yazık oluyor.şehrin önde gelenleri sizlere sesleniyorum....bukadar ilgisizlik olurmu.......GÜNAHTIR be.

dost

06 Eylül 2019 11:34
kime inanacağımızı şaşırdık ama bukadar koltuk sevdalısınıda görmedik açıkçası madem çok istiyorsun git genel kurula daha güçlü seçil ve devam et burası çocuk oyun yeri değil yok istifa ettim yok vaz geçtim . yok esstoru kapattım yok vaz geçtim koskaca camiayı yöneten kişiye bakın birde bunun destekçilerine bakın

Es

06 Eylül 2019 10:53
Bir sevdamız vardı onunda içine ettiniz bee.Yazıklar olsun.

ES ESli

06 Eylül 2019 10:01
Bu Osman Taş sanırım Eskişehirsporu yok etmek için oluşturulmuş bir proje. Üç ay öncesşne kadar adı bilinmezdi. Bir yerlerde proje kurgulandı Taş Eskişehire gönderildi.

2 6

06 Eylül 2019 10:23
Bu nedir ya takıma sahip cıkın futbolcularla ilgilenin

uğur

06 Eylül 2019 13:58
maçta trübünler istifa diye bağırınca napacaksınız acaba.. olmuyor bırak işte o zaman t.direktör istifa eder bugün yarın

Kanarya Derneği

07 Eylül 2019 02:00
Yav ne diyeyim size bilmem.Siz nerden çıktınız bu koca camianın başına, bu kadar iş bilmezlik olur mu..Kanarya derneği mi be bu kulüp.Gerçi haksızlık etmeyelim şimdi kanarya derneklerine.Bu olaylar kanarya derneklerinde bile yaşanmaz.Bir zamanların efsane camiasını mahalle kulübüne çevirdiniz .Artık Eskişehirin önde gelen kişileri bu olaya daha fazla göz yummasın.Koskoca Eses yok oluyor ,yok .Hemde rezil rüsva edilerek....Daha neyi bekliyorsunuz....

Eses

07 Eylül 2019 01:50
Osman beyin kararsızlığı, gelgitleri yüzünden kulüp büyük zarar görüyor. Başkanın kent içinde ve dışında maddi manevi kredisi kalmadı. Kongreye gidilmemesi halinde durumun düzelmesini bırak çok daha kötü olacak. Sezonun sonunu bile getirmemiz sıkıntılı olur. Varsa kulübü borca sokmayacak şekilde dışarıdan mali desteğiniz bilemem. Ama onun dışında bu kulübü ve şehri seviyorsanız bırakın artık.

Suat AVNİ

07 Eylül 2019 09:58
Tiyatro sürüyor....Çare KAYYUM...

Dgn

08 Eylül 2019 12:32
Amator dernek ve kuruluslar yaptiginizi yapmaz. Sakiz ettiniz !!! Ya sev’in ya terk edin beyler!!!

alperen

07 Eylül 2019 03:41
şimdi cok önemli bir proje olsa mesela kongre üyerinın sayısı yatırılan aidatlara göre ve alınan lobilere göre endekslesek ve eminim bu parasal sıkıntı çözulür en düşük aiat aylık 2500 lira ve bir lobi 10000lira olsa 500 üye aylık aidat toplamı 1.250.000tl yapar localar hariç bu paraları toplayamaz mı acaba o büyük eskişehir sporun o büyük saygı deger üyeleri

Eses

08 Eylül 2019 12:59
Taraftar olmadan ne bu beş parasız tönetim olur ne takım olur tribünde bir gün kimseyi bulamazlar bende bundan sonra maçlara gitmiyorum bu yönetim olduğu müddetçe nokta

Eses

08 Eylül 2019 12:54
Bu yönetimden birşey olmaz. Tutarsız insanlar. Üç kuruş bulamıyorsunuz şimdi nasıl bulacaksınız. Taraftarı küstürecelsiniz kendimizi tanıtacağız derken rezil olarak tarihe gececeksiniz.