ES-ES'TE KONGRE HAFTAYA KALDI

06 Haziran 2018 14:56
ES-ES'TE KONGRE HAFTAYA KALDI

Eskişehirspor'da bugün yapılması planlanan Olağanüstü Genel Kurul çoğunluk sağlanamadığı için 13 Haziran Çarşamba gününe kaldı.

Kongre Anadolu Üniversitesi Kültür ve Sanat Merkezi'nde yapılması gereken mali ve sçeimli genel kurulda çoğunluk sağlanamadı. Kongre haftaya aynı yer ve aynı saatte yapılacak. Bu kez çoğunluk aranmayacak. Eskişehirspor Kulübü Başkanı Halil Ünal, haftaya kongrenin gerçekleşeceğini, Eskişehirspor için birlik olunması gerektiğini vurguladı. 

Yorumlar (12) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

TamEs

09 Haziran 2018 13:26
Şunu kimse unutmasın Murat Diri ve tayfasından başka , menfaatçı değil hem de gerçek EsEs taraftarları var , kimse EsEs taraftarını kendi kafasına göre yönetemez...Bu şahıs kimin başkanlığını yapıyor?...Arkasına almış kandırdığı birkaç yüz genci , sanıyorki bütün EsEs taraftarı arkasında...Değil kardeşim , senin Es ese verdiğin zararları aklı başında her taraftar biliyor...Herşey iyi giderken , mevcut başkanın aleyhine çalışarak , küme düşüren ve kulübü maddi olarak yıkan başkanı destekleyen , Konya'da başımıza gelenler , tribünde taraftarı bölen , takımdan çok kendini öne çıkarıp saçma sapan işler , saçma sapan tezahüratlarla tribünlere zorbalık yapan , en acısı da yaptıklarını tüm EsEs taraftarının desteklediğini sanan , birçok gerçek taraftarı tribünden soğutup , uzaklaştıran, en son da bu imkansızlıklar içinde takımın başında mücadele eden Başkanı istemeyen , sen kimsin ? EsEs borçlarından değil senin gibilerden kurtulmadıkca düzlüğe çıkamaz....Çık başkanım aday ol. Bunların oyunlarına gelme , seni destekleyen binlerce gerçek taraftar var..İşte görülüyor ki senden başka gözü kara EsEs sevdalısı başkan adayı yok bu koca şehirde...Artık Kızılcıklı , Ayder efsaneleri de sahneye tekrar çıkmalı ve tribünleri birleştirmelidir..Bu camianın selameti açısından borçlardan kurtulmasından daha elzemdir.

Cemali

07 Haziran 2018 01:40
EsEs umurunda olmayanların eline kaldı.Delege çoğunluğu bile sağlanamıyor.Kimse işi ciddiye almıyor,koca camia yok olmaya yüz tutmuş ama şehrin ileri gelenleri görevden bir bir kaçıyor.Bunda herkes pay sahibi.Sahip çıkanlar da yalnız bırakılıyor ve bu görevden soğutuluyor maalesef.Zaten başkan adayı çıkmıyor,çıkanlarda bazıları tarafından nedense beğenilmiyor ,küstürülüyor.Şimdi onlar çıksın aday olsunlar çok biliyorlarsa ama nerede?Lafa gelince maşaallah mangalda kül bırakılmıyor,herkes koyu EsEsli ...Kongre tarihi zaten geç alınmıştı,zaman kaybetmek bizim aleyhimizeyken biz kongre için oyalanıp duruyoruz.Halil Başkan takıma sahip çık ve kimseyi dinleme aday ol,laklakçılar da artık susup hadlerini bilsinler lütfen!!!

Es

06 Haziran 2018 16:09
Her sene aynı sözler,bırakın boş sözleri Kulüp kayyum’a kalsın ve kapansın.Daha fazla rezil olmayız.Hiç olmazsa bize ESKİŞEHİRSPOR’u sorduklarında şanlı mazimizle ve başarılı geçmişimizi gururla anlatırız ve kalbimizde yaşatırız.

erkan45218

07 Haziran 2018 20:06
lafa geldimi herkes esesli herkes amigo orhan hani neredesiniz beyler ağalar......

Esnaf

06 Haziran 2018 17:17
Nedir bu Es Es sıkıntısı. Biri aday olmaz delegeler genel kurula gelmez. Bi biz varız zaten takımın yanında. Kimse başkan adayı olmuyorsa ben oluyorum. Yetti gariii. İki kuruş param var oda helal olsun takıma

S. Yörükoğlu

10 Haziran 2018 18:42
Gerekli tecrübe , ikili ilişki ,vizyon sahibi,fedakar sayın Halil ÜNAL dan başkası bu işi yapamaz. O olmazsa rezil oluruz. Herkes akıllı olsun. Kanlarında edesi ruhu akan herkese Çerkezköy den saygılarımla.

Eses kikiki

11 Haziran 2018 18:32
Halil unalı elestirenler cikin aday olunda niyetinizi görelim...Aloo beyler demekle onu bunu elstirmekle eskisehirsporlu olunmuyor..Konyali olabilirsin ama esesli olmak kolay degil!!

Kizilcikli

11 Haziran 2018 18:35
Mustafa abi yonetimi almadin tribünleri al..Halil baskanla cikalim yoksa takimi dusurmek icin ellerinden geleni yapacaklar!!!

erkan452180

07 Haziran 2018 20:09
ayrıca yanlış anlaşılmazsa fotoğraftaki kareye bakarmısınız (halil ünal hariç) bu şahısları bi zahmet anlatırmısınız esese eskişehre ne vermişler umarım yanlış anlaşılmaz

erkan 412586

07 Haziran 2018 20:10
yeter artık daha fazla camia rezil olmasın

mehmet sezer

09 Haziran 2018 14:49
ben adayim …….yeter artik ……...

eses

07 Haziran 2018 10:08
halil ünal git artık. hersene aynı terrane. terket .bıktık senden.
HAMBURGER İÇİN 18 SAAT BEKLEDİLER
HAMBURGER İÇİN 18 SAAT BEKLEDİLER
İngiltere'nin başkenti Londra'da binlerce kişi, kentte ilk şubesini açan Asya merkezli fast-food firmasının önünde hamburger ve tavukburger alabilmek için saatlerce bekledi.
SÜLLÜ'NÜN SAMSUN TEMASLARI
SÜLLÜ'NÜN SAMSUN TEMASLARI
CHP Eskişehir Milletvekili Jale Nur Süllü, aday belirleme süreci ile ilgili olarak Genel Merkez tarafından görevlendirildiği Samsun’da sivil toplum kuruluşları, sendikalar ve odalar ile bir araya geldi.
ÇALIŞKAN'DAN  SEYİTGAZİ ZİYARETİ
ÇALIŞKAN'DAN SEYİTGAZİ ZİYARETİ
AK Parti İl Başkanı Zihni Çalışkan ve yönetim kurulu üyeleri Seyitgazi’de bir dizi ziyaretlerde bulundu.
ÖĞRENCİLERE  HOŞGELDİN ETKİNLİĞİ
ÖĞRENCİLERE HOŞGELDİN ETKİNLİĞİ
Makina Mühendisleri Odası tarafından Endüstri Mühendisliği Bölümü 1. sınıf öğrencilerine yönelik “Bölüme Hoşgeldin Buluşması” etkinliği gerçekleştirildi.
TGB PANEL DÜZENLEYECEK
TGB PANEL DÜZENLEYECEK
Türkiye Gençlik Birliği Temsilcisi Yunus Emre Özgün, yarın ekonomik prangalardan kurtulmanın yollarını tartışacakları panel gerçekleştireceklerini söyledi.
ETO ÜYELERİ  FUARA KATILDI
ETO ÜYELERİ FUARA KATILDI
Eskişehir Ticaret Odası’nın gelinlik, mefruşat ve hazır giyim sektöründe faaliyet gösteren üyeleri İzmir’de düzenlenen Fashion Prime fuarını ziyaret etti.
SORKUN ÇÖMLEĞİNİN  HİKAYESİ ANLATILDI
SORKUN ÇÖMLEĞİNİN HİKAYESİ ANLATILDI
Eskişehir Ticaret Odasında bünyesinde faaliyetlerini sürdüren AB Bilgi Merkezi, 2018 Avrupa Kültürel Miras yılı kapsamında, Sorkun Çömleği kitabı yayınladı.
MİHALIÇÇIK'IN  ÇEHRESİ DEĞİŞİYOR
MİHALIÇÇIK'IN ÇEHRESİ DEĞİŞİYOR
Büyükşehir Belediyesi, Mihalıççık ilçe merkezindeki cadde ve meydanda asfalt çalışması gerçekleştirdi.
  HAMAMYOLU'NA  'KEDİ EVLERİ' KONULDU
HAMAMYOLU'NA 'KEDİ EVLERİ' KONULDU
Odunpazarı Belediyesi, Haluk Levent tarafından kurulan ve Türkiye çapında bir örgütlenmeye sahip olan ‘Ahbap’ ile çalışmalarına devam ediyor.