ES-ES'TE KONGRE HAFTAYA KALDI

06 Haziran 2018 14:56
ES-ES'TE KONGRE HAFTAYA KALDI

Eskişehirspor'da bugün yapılması planlanan Olağanüstü Genel Kurul çoğunluk sağlanamadığı için 13 Haziran Çarşamba gününe kaldı.

Kongre Anadolu Üniversitesi Kültür ve Sanat Merkezi'nde yapılması gereken mali ve sçeimli genel kurulda çoğunluk sağlanamadı. Kongre haftaya aynı yer ve aynı saatte yapılacak. Bu kez çoğunluk aranmayacak. Eskişehirspor Kulübü Başkanı Halil Ünal, haftaya kongrenin gerçekleşeceğini, Eskişehirspor için birlik olunması gerektiğini vurguladı. 

Yorumlar (12) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

TamEs

09 Haziran 2018 13:26
Şunu kimse unutmasın Murat Diri ve tayfasından başka , menfaatçı değil hem de gerçek EsEs taraftarları var , kimse EsEs taraftarını kendi kafasına göre yönetemez...Bu şahıs kimin başkanlığını yapıyor?...Arkasına almış kandırdığı birkaç yüz genci , sanıyorki bütün EsEs taraftarı arkasında...Değil kardeşim , senin Es ese verdiğin zararları aklı başında her taraftar biliyor...Herşey iyi giderken , mevcut başkanın aleyhine çalışarak , küme düşüren ve kulübü maddi olarak yıkan başkanı destekleyen , Konya'da başımıza gelenler , tribünde taraftarı bölen , takımdan çok kendini öne çıkarıp saçma sapan işler , saçma sapan tezahüratlarla tribünlere zorbalık yapan , en acısı da yaptıklarını tüm EsEs taraftarının desteklediğini sanan , birçok gerçek taraftarı tribünden soğutup , uzaklaştıran, en son da bu imkansızlıklar içinde takımın başında mücadele eden Başkanı istemeyen , sen kimsin ? EsEs borçlarından değil senin gibilerden kurtulmadıkca düzlüğe çıkamaz....Çık başkanım aday ol. Bunların oyunlarına gelme , seni destekleyen binlerce gerçek taraftar var..İşte görülüyor ki senden başka gözü kara EsEs sevdalısı başkan adayı yok bu koca şehirde...Artık Kızılcıklı , Ayder efsaneleri de sahneye tekrar çıkmalı ve tribünleri birleştirmelidir..Bu camianın selameti açısından borçlardan kurtulmasından daha elzemdir.

Cemali

07 Haziran 2018 01:40
EsEs umurunda olmayanların eline kaldı.Delege çoğunluğu bile sağlanamıyor.Kimse işi ciddiye almıyor,koca camia yok olmaya yüz tutmuş ama şehrin ileri gelenleri görevden bir bir kaçıyor.Bunda herkes pay sahibi.Sahip çıkanlar da yalnız bırakılıyor ve bu görevden soğutuluyor maalesef.Zaten başkan adayı çıkmıyor,çıkanlarda bazıları tarafından nedense beğenilmiyor ,küstürülüyor.Şimdi onlar çıksın aday olsunlar çok biliyorlarsa ama nerede?Lafa gelince maşaallah mangalda kül bırakılmıyor,herkes koyu EsEsli ...Kongre tarihi zaten geç alınmıştı,zaman kaybetmek bizim aleyhimizeyken biz kongre için oyalanıp duruyoruz.Halil Başkan takıma sahip çık ve kimseyi dinleme aday ol,laklakçılar da artık susup hadlerini bilsinler lütfen!!!

Es

06 Haziran 2018 16:09
Her sene aynı sözler,bırakın boş sözleri Kulüp kayyum’a kalsın ve kapansın.Daha fazla rezil olmayız.Hiç olmazsa bize ESKİŞEHİRSPOR’u sorduklarında şanlı mazimizle ve başarılı geçmişimizi gururla anlatırız ve kalbimizde yaşatırız.

erkan45218

07 Haziran 2018 20:06
lafa geldimi herkes esesli herkes amigo orhan hani neredesiniz beyler ağalar......

Esnaf

06 Haziran 2018 17:17
Nedir bu Es Es sıkıntısı. Biri aday olmaz delegeler genel kurula gelmez. Bi biz varız zaten takımın yanında. Kimse başkan adayı olmuyorsa ben oluyorum. Yetti gariii. İki kuruş param var oda helal olsun takıma

S. Yörükoğlu

10 Haziran 2018 18:42
Gerekli tecrübe , ikili ilişki ,vizyon sahibi,fedakar sayın Halil ÜNAL dan başkası bu işi yapamaz. O olmazsa rezil oluruz. Herkes akıllı olsun. Kanlarında edesi ruhu akan herkese Çerkezköy den saygılarımla.

Eses kikiki

11 Haziran 2018 18:32
Halil unalı elestirenler cikin aday olunda niyetinizi görelim...Aloo beyler demekle onu bunu elstirmekle eskisehirsporlu olunmuyor..Konyali olabilirsin ama esesli olmak kolay degil!!

Kizilcikli

11 Haziran 2018 18:35
Mustafa abi yonetimi almadin tribünleri al..Halil baskanla cikalim yoksa takimi dusurmek icin ellerinden geleni yapacaklar!!!

erkan452180

07 Haziran 2018 20:09
ayrıca yanlış anlaşılmazsa fotoğraftaki kareye bakarmısınız (halil ünal hariç) bu şahısları bi zahmet anlatırmısınız esese eskişehre ne vermişler umarım yanlış anlaşılmaz

erkan 412586

07 Haziran 2018 20:10
yeter artık daha fazla camia rezil olmasın

mehmet sezer

09 Haziran 2018 14:49
ben adayim …….yeter artik ……...

eses

07 Haziran 2018 10:08
halil ünal git artık. hersene aynı terrane. terket .bıktık senden.
HAMAMYOLU'NA  KALABAK ÇEŞMESİ
HAMAMYOLU'NA KALABAK ÇEŞMESİ
Hamamyolu’nda sıcak yaz günlerinde vatandaşların su ihtiyacı gidermek ve Eskişehir’e gelen turistlerin ‘Kalabak Suyunu’ tatmaları için çeşmeler bulunuyor.
SÜRÜCÜLER ZORLANDI
SÜRÜCÜLER ZORLANDI
Eskişehir'de dün etkili olan sağanak yağış nedeniyle bazı cadde ve sokaklarda su birikintileri oluşurken sürücüler zor anlar yaşadı.
GÖKBAHÇE'YE BARAJ GELİYOR
GÖKBAHÇE'YE BARAJ GELİYOR
Seyitgazi İlçesi Gökbahçe Mahallesine yapılması planlanan baraj ve gölet yapımı, için Seyitgazi Belediye Başkanı Hasan Kalın Gökbahçe'ye baraj ve gölet yapımının ihale aşamasına geldiğini açıkladı.
HÜCRE EVİ  OPERASYONU
HÜCRE EVİ OPERASYONU
Eskişehir'de, Fetullahçı Terör Örgütü'nün (FETÖ) hava kuvvetleri yapılanmasında "üniversite mezunları sorumlusu" olduğu değerlendirilen zanlı gözaltına alındı.
TEDAVİ EDİLDİLER DOĞAYA SALINDILAR
TEDAVİ EDİLDİLER DOĞAYA SALINDILAR
Eskişehir Büyükşehir Belediyesi tarafından hizmete sunulan Hayvanat Bahçesi'ne getirilen delice doğan, kulaklı orman baykuşu ve kerkenez tedavilerinin ardından doğaya salındı.
SAĞANAK YAĞIŞ HAYATI FELÇ ETTİ
SAĞANAK YAĞIŞ HAYATI FELÇ ETTİ
 Eskişehir'de aniden bastıran şiddetli yağmur ve dolu, kısa sürede hayatı felç etti. 
GASP ZANLILARI YARGI ÖNÜNDE
GASP ZANLILARI YARGI ÖNÜNDE
Atatürk Bulvarı'nda bir akaryakıt istasyonuna ait aracı durdurarak, araçtaki 300 bin TL'yi gasp ettikten sonra, çalışanların ellerini kelepçeleyerek kaçtığı iddia edilen polis ve diğer iki zanlı adliyeye sevk edildi.
İLÇELERİ GEZDİLER SORUNLARI DİNLEDİLER
İLÇELERİ GEZDİLER SORUNLARI DİNLEDİLER
CHP Eskişehir Milletvekili Adayları 24 Haziran öncesi çalışmalarını ilçelerde ve kırsal alanda yoğunlaştırarak Eskişehir’in tüm noktalarında vatandaşlarla bir araya geliyor. CHP'li adaylar vatandaşların sorunlarını dinledi.
TÜRKİYE KALKINACAK
TÜRKİYE KALKINACAK
AK Parti Eskişehir Milletvekili Nabi Avcı, Es Ağrılılar Kültür ve Dayanışma Derneği'ni (ESAĞDER) ziyaret etti. Avcı, önümüzdeki dönemde istikrar içinde kalkınan bir Türkiye olacak" dedi.