paykasa astropay astropay astropay seo ankara travesti sakarya travesti istanbul evden eve nakliyat nakliyat fiyatları

ES-ES'TE KONGRE HAFTAYA KALDI

06 Haziran 2018 14:56
ES-ES'TE KONGRE HAFTAYA KALDI

Eskişehirspor'da bugün yapılması planlanan Olağanüstü Genel Kurul çoğunluk sağlanamadığı için 13 Haziran Çarşamba gününe kaldı.

Kongre Anadolu Üniversitesi Kültür ve Sanat Merkezi'nde yapılması gereken mali ve sçeimli genel kurulda çoğunluk sağlanamadı. Kongre haftaya aynı yer ve aynı saatte yapılacak. Bu kez çoğunluk aranmayacak. Eskişehirspor Kulübü Başkanı Halil Ünal, haftaya kongrenin gerçekleşeceğini, Eskişehirspor için birlik olunması gerektiğini vurguladı. 

Yorumlar (12) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

TamEs

09 Haziran 2018 13:26
Şunu kimse unutmasın Murat Diri ve tayfasından başka , menfaatçı değil hem de gerçek EsEs taraftarları var , kimse EsEs taraftarını kendi kafasına göre yönetemez...Bu şahıs kimin başkanlığını yapıyor?...Arkasına almış kandırdığı birkaç yüz genci , sanıyorki bütün EsEs taraftarı arkasında...Değil kardeşim , senin Es ese verdiğin zararları aklı başında her taraftar biliyor...Herşey iyi giderken , mevcut başkanın aleyhine çalışarak , küme düşüren ve kulübü maddi olarak yıkan başkanı destekleyen , Konya'da başımıza gelenler , tribünde taraftarı bölen , takımdan çok kendini öne çıkarıp saçma sapan işler , saçma sapan tezahüratlarla tribünlere zorbalık yapan , en acısı da yaptıklarını tüm EsEs taraftarının desteklediğini sanan , birçok gerçek taraftarı tribünden soğutup , uzaklaştıran, en son da bu imkansızlıklar içinde takımın başında mücadele eden Başkanı istemeyen , sen kimsin ? EsEs borçlarından değil senin gibilerden kurtulmadıkca düzlüğe çıkamaz....Çık başkanım aday ol. Bunların oyunlarına gelme , seni destekleyen binlerce gerçek taraftar var..İşte görülüyor ki senden başka gözü kara EsEs sevdalısı başkan adayı yok bu koca şehirde...Artık Kızılcıklı , Ayder efsaneleri de sahneye tekrar çıkmalı ve tribünleri birleştirmelidir..Bu camianın selameti açısından borçlardan kurtulmasından daha elzemdir.

Cemali

07 Haziran 2018 01:40
EsEs umurunda olmayanların eline kaldı.Delege çoğunluğu bile sağlanamıyor.Kimse işi ciddiye almıyor,koca camia yok olmaya yüz tutmuş ama şehrin ileri gelenleri görevden bir bir kaçıyor.Bunda herkes pay sahibi.Sahip çıkanlar da yalnız bırakılıyor ve bu görevden soğutuluyor maalesef.Zaten başkan adayı çıkmıyor,çıkanlarda bazıları tarafından nedense beğenilmiyor ,küstürülüyor.Şimdi onlar çıksın aday olsunlar çok biliyorlarsa ama nerede?Lafa gelince maşaallah mangalda kül bırakılmıyor,herkes koyu EsEsli ...Kongre tarihi zaten geç alınmıştı,zaman kaybetmek bizim aleyhimizeyken biz kongre için oyalanıp duruyoruz.Halil Başkan takıma sahip çık ve kimseyi dinleme aday ol,laklakçılar da artık susup hadlerini bilsinler lütfen!!!

Es

06 Haziran 2018 16:09
Her sene aynı sözler,bırakın boş sözleri Kulüp kayyum’a kalsın ve kapansın.Daha fazla rezil olmayız.Hiç olmazsa bize ESKİŞEHİRSPOR’u sorduklarında şanlı mazimizle ve başarılı geçmişimizi gururla anlatırız ve kalbimizde yaşatırız.

erkan45218

07 Haziran 2018 20:06
lafa geldimi herkes esesli herkes amigo orhan hani neredesiniz beyler ağalar......

Esnaf

06 Haziran 2018 17:17
Nedir bu Es Es sıkıntısı. Biri aday olmaz delegeler genel kurula gelmez. Bi biz varız zaten takımın yanında. Kimse başkan adayı olmuyorsa ben oluyorum. Yetti gariii. İki kuruş param var oda helal olsun takıma

S. Yörükoğlu

10 Haziran 2018 18:42
Gerekli tecrübe , ikili ilişki ,vizyon sahibi,fedakar sayın Halil ÜNAL dan başkası bu işi yapamaz. O olmazsa rezil oluruz. Herkes akıllı olsun. Kanlarında edesi ruhu akan herkese Çerkezköy den saygılarımla.

Eses kikiki

11 Haziran 2018 18:32
Halil unalı elestirenler cikin aday olunda niyetinizi görelim...Aloo beyler demekle onu bunu elstirmekle eskisehirsporlu olunmuyor..Konyali olabilirsin ama esesli olmak kolay degil!!

Kizilcikli

11 Haziran 2018 18:35
Mustafa abi yonetimi almadin tribünleri al..Halil baskanla cikalim yoksa takimi dusurmek icin ellerinden geleni yapacaklar!!!

erkan452180

07 Haziran 2018 20:09
ayrıca yanlış anlaşılmazsa fotoğraftaki kareye bakarmısınız (halil ünal hariç) bu şahısları bi zahmet anlatırmısınız esese eskişehre ne vermişler umarım yanlış anlaşılmaz

erkan 412586

07 Haziran 2018 20:10
yeter artık daha fazla camia rezil olmasın

mehmet sezer

09 Haziran 2018 14:49
ben adayim …….yeter artik ……...

eses

07 Haziran 2018 10:08
halil ünal git artık. hersene aynı terrane. terket .bıktık senden.
300 BİN LİRALIK DOLANDIRICILIK
300 BİN LİRALIK DOLANDIRICILIK
Sivrihisar İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri tarafından yapılan operasyonla, İstanbul’a teslim edilmek üzere yola çıkan fakat Ankara’ya götürülen 300 bin liralık çalıntı tekstil ürünü ele geçirildi, olayla ilgili 2 kişi yakalandı. 
BÜYÜKERŞEN'E  BÜYÜK İLGİ
BÜYÜKERŞEN'E BÜYÜK İLGİ
Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen, yaşamanın anlatıldığı ‘Zamanı Durduran Saat’ isimli kitabını Eskişehir Kitap Fuarı’nda imzaladı.
TEI GURUR KAYNAĞIMIZ
TEI GURUR KAYNAĞIMIZ
Eskişehir Organize Sanayi Bölgesi (EOSB) Yönetim Kurulu Başkanı Nadir Küpeli ve Yönetim Kurulu Üyeleri TEI - TUSAŞ Motor Sanayii Genel Müdürü Mahmut Faruk Akşit’i ziyaret etti.
MİLLİ KALKINMA HAYAT BULMALI
MİLLİ KALKINMA HAYAT BULMALI
Saadet Partisi Eskişehir Kadın Kolları, Tutum, Yatırım ve Yerli Malı Haftası nedeniyle basın açıklaması yaptı. SP Kadın Kolları Başkan Yardımcısı Ceren Seda Çiçek, “Milli kalkınma hayat bulmalı” dedi.
MİLLİ EKONOMİK  SİSTEME GEÇMELİYİZ
MİLLİ EKONOMİK SİSTEME GEÇMELİYİZ
CHP İl Başkanı Abdülkadir Adar, yerli malı haftası dolayısıyla yaptığı açıklamada, "Tarımdan sanayiye ulusal, yerli ve milli bir ekonomik sisteme geçiş için Atatürk’ün hedeflediği çizgiye inmemiz gerekiyor" dedi.
KUVVETLER AYRILIĞI VURGUSU
KUVVETLER AYRILIĞI VURGUSU
CHP Eskişehir Milletvekili Utku Çakırözer ETO Fuar ve Kongre Merkezi’nin açılışına katılarak, TÜYAP Kitap Fuarını ziyaret etti.
HEDEFLERİN ALTINDAYIZ
HEDEFLERİN ALTINDAYIZ
TÜMSİAD Eskişehir Şube Başkanı Ali Engiz "2017'de 157 milyar, 2018'de 174 milyar ihracat var ama hedeflerin çok altındayız" dedi.
SAADET PARTİSİ'NDEN DESTEK
SAADET PARTİSİ'NDEN DESTEK
Araç muayene istasyonu çalışanları sendikaya üye oldukları için işten atıldıkları gerekçesi eylem başlattı. Saadet Partisi Tepebaşı İlçe Yönetimi işçileri ziyaret etti.
BAŞKAN KURT  FUARI GEZDİ
BAŞKAN KURT FUARI GEZDİ
Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt, TÜYAP Eskişehir Kitap Fuarını gezdi. Eski Kültür Bakanlarından Ercan Karakaş’ın da eşlik ettiği gezi de Başkan Kurt, yazarlar, yayın evi sorumluları ve okuyucular ile bir araya geldi.