ES-ES'TE KONGRE HAFTAYA KALDI

06 Haziran 2018 14:56
ES-ES'TE KONGRE HAFTAYA KALDI

Eskişehirspor'da bugün yapılması planlanan Olağanüstü Genel Kurul çoğunluk sağlanamadığı için 13 Haziran Çarşamba gününe kaldı.

Kongre Anadolu Üniversitesi Kültür ve Sanat Merkezi'nde yapılması gereken mali ve sçeimli genel kurulda çoğunluk sağlanamadı. Kongre haftaya aynı yer ve aynı saatte yapılacak. Bu kez çoğunluk aranmayacak. Eskişehirspor Kulübü Başkanı Halil Ünal, haftaya kongrenin gerçekleşeceğini, Eskişehirspor için birlik olunması gerektiğini vurguladı. 

Yorumlar (12) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

TamEs

09 Haziran 2018 13:26
Şunu kimse unutmasın Murat Diri ve tayfasından başka , menfaatçı değil hem de gerçek EsEs taraftarları var , kimse EsEs taraftarını kendi kafasına göre yönetemez...Bu şahıs kimin başkanlığını yapıyor?...Arkasına almış kandırdığı birkaç yüz genci , sanıyorki bütün EsEs taraftarı arkasında...Değil kardeşim , senin Es ese verdiğin zararları aklı başında her taraftar biliyor...Herşey iyi giderken , mevcut başkanın aleyhine çalışarak , küme düşüren ve kulübü maddi olarak yıkan başkanı destekleyen , Konya'da başımıza gelenler , tribünde taraftarı bölen , takımdan çok kendini öne çıkarıp saçma sapan işler , saçma sapan tezahüratlarla tribünlere zorbalık yapan , en acısı da yaptıklarını tüm EsEs taraftarının desteklediğini sanan , birçok gerçek taraftarı tribünden soğutup , uzaklaştıran, en son da bu imkansızlıklar içinde takımın başında mücadele eden Başkanı istemeyen , sen kimsin ? EsEs borçlarından değil senin gibilerden kurtulmadıkca düzlüğe çıkamaz....Çık başkanım aday ol. Bunların oyunlarına gelme , seni destekleyen binlerce gerçek taraftar var..İşte görülüyor ki senden başka gözü kara EsEs sevdalısı başkan adayı yok bu koca şehirde...Artık Kızılcıklı , Ayder efsaneleri de sahneye tekrar çıkmalı ve tribünleri birleştirmelidir..Bu camianın selameti açısından borçlardan kurtulmasından daha elzemdir.

Cemali

07 Haziran 2018 01:40
EsEs umurunda olmayanların eline kaldı.Delege çoğunluğu bile sağlanamıyor.Kimse işi ciddiye almıyor,koca camia yok olmaya yüz tutmuş ama şehrin ileri gelenleri görevden bir bir kaçıyor.Bunda herkes pay sahibi.Sahip çıkanlar da yalnız bırakılıyor ve bu görevden soğutuluyor maalesef.Zaten başkan adayı çıkmıyor,çıkanlarda bazıları tarafından nedense beğenilmiyor ,küstürülüyor.Şimdi onlar çıksın aday olsunlar çok biliyorlarsa ama nerede?Lafa gelince maşaallah mangalda kül bırakılmıyor,herkes koyu EsEsli ...Kongre tarihi zaten geç alınmıştı,zaman kaybetmek bizim aleyhimizeyken biz kongre için oyalanıp duruyoruz.Halil Başkan takıma sahip çık ve kimseyi dinleme aday ol,laklakçılar da artık susup hadlerini bilsinler lütfen!!!

Es

06 Haziran 2018 16:09
Her sene aynı sözler,bırakın boş sözleri Kulüp kayyum’a kalsın ve kapansın.Daha fazla rezil olmayız.Hiç olmazsa bize ESKİŞEHİRSPOR’u sorduklarında şanlı mazimizle ve başarılı geçmişimizi gururla anlatırız ve kalbimizde yaşatırız.

erkan45218

07 Haziran 2018 20:06
lafa geldimi herkes esesli herkes amigo orhan hani neredesiniz beyler ağalar......

Esnaf

06 Haziran 2018 17:17
Nedir bu Es Es sıkıntısı. Biri aday olmaz delegeler genel kurula gelmez. Bi biz varız zaten takımın yanında. Kimse başkan adayı olmuyorsa ben oluyorum. Yetti gariii. İki kuruş param var oda helal olsun takıma

S. Yörükoğlu

10 Haziran 2018 18:42
Gerekli tecrübe , ikili ilişki ,vizyon sahibi,fedakar sayın Halil ÜNAL dan başkası bu işi yapamaz. O olmazsa rezil oluruz. Herkes akıllı olsun. Kanlarında edesi ruhu akan herkese Çerkezköy den saygılarımla.

Eses kikiki

11 Haziran 2018 18:32
Halil unalı elestirenler cikin aday olunda niyetinizi görelim...Aloo beyler demekle onu bunu elstirmekle eskisehirsporlu olunmuyor..Konyali olabilirsin ama esesli olmak kolay degil!!

Kizilcikli

11 Haziran 2018 18:35
Mustafa abi yonetimi almadin tribünleri al..Halil baskanla cikalim yoksa takimi dusurmek icin ellerinden geleni yapacaklar!!!

erkan452180

07 Haziran 2018 20:09
ayrıca yanlış anlaşılmazsa fotoğraftaki kareye bakarmısınız (halil ünal hariç) bu şahısları bi zahmet anlatırmısınız esese eskişehre ne vermişler umarım yanlış anlaşılmaz

erkan 412586

07 Haziran 2018 20:10
yeter artık daha fazla camia rezil olmasın

mehmet sezer

09 Haziran 2018 14:49
ben adayim …….yeter artik ……...

eses

07 Haziran 2018 10:08
halil ünal git artık. hersene aynı terrane. terket .bıktık senden.
SERİNLEMEK İSTERKEN CANINDAN OLDU
SERİNLEMEK İSTERKEN CANINDAN OLDU
Eskişehir'de serinlemek için sulama kanalına girdiği iddia edilen çobanın cansız bedenine ulaşıldı.
ZİFTE SAPLANAN KÖPEKLER KURTARILDI
ZİFTE SAPLANAN KÖPEKLER KURTARILDI
Eskişehir'de saplandıkları ziftten çıkamayan iki yavru köpek, ölmek üzereyken itfaiye ekipleri tarafından kurtarıldı.
UYUŞTURUCU TACİRİ TUTUKLANDI
UYUŞTURUCU TACİRİ TUTUKLANDI
Kent merkezinde bir adrese yaılan operasyonda uyuşturucu madde ticareti yaptığı iddiasıyla gözaltına alınan kişi tutuklandı.
BAĞIMSIZ EKONOMİ  POLİTİKAMIZI  OLUŞTURMALIYIZ
BAĞIMSIZ EKONOMİ POLİTİKAMIZI OLUŞTURMALIYIZ
Saadet Partisi haftalık toplantısı gerçekleştirildi. Toplantıda ekonomi gündemini konu alan Ekonomik İşler Başkanı Turgay Koçyiğit, bağımsız ekonomi politikasının oluşturulması gerektiğini vurguladı.
ÜRETİCİYE DESTEK VERİLMELİ
ÜRETİCİYE DESTEK VERİLMELİ
Demokrat Parti (DP) haftalık toplantısı DP Tepebaşı İlçe Başkanı Şükrü Ketenci başkanlığında gerçekleşti. Ketenci, ülke ekonomisini değerlendirip, üretim ve ihracat yapılması gerektiğini söyledi.
ÇOCUKLARA BAYRAM HEDİYESİ
ÇOCUKLARA BAYRAM HEDİYESİ
Eskişehir Yunus Emre Ülkü Ocağı üyeleri, lunaparka götürdükleri 50 Türkmen çocuğuna bayram öncesi güzel bir gün yaşattılar.
KARACAN DEVRETTİ
BAKAN SOYLU'DAN ESKİŞEHİR'DE TRAFİK DENETİMİ
BAKAN SOYLU'DAN ESKİŞEHİR'DE TRAFİK DENETİMİ
İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, Eskişehir'in Sivrihisar ilçesinde, "Bu bayram ben de trafik polisiyim, hatalı sürücüye kırmızı düdük" projesi kapsamında yol uygulamasına katılarak çocuklara düdük, tişört ve broşür dağıttı.
BU ÇOCUKLARI  GÖREN YOK MU?
BU ÇOCUKLARI GÖREN YOK MU?
Düğün sezonunun başlamasıyla birlikte trafikte görmeye alıştığımız manzaralar da tekrar etmeye başladı. Düğün arabalarının önünü kesen çocuklar, akan trafikte hayatlarını tehlikeye atarak harçlık almaya çalışıyor.