ES-ES'TE FLAŞ ADAYLIK GELİŞMESİ

Son Güncelleme : 11 Ocak 2019 16:01
ES-ES'TE FLAŞ ADAYLIK GELİŞMESİ

Eskişehirspor'da kayyuma kalma tehlikesi devam ederken sürpriz bir ismin başkan adaylığı için çalışma yaptığı öğrenildi.

Eskişehirspor'da 18 Ocak'ta yapılacak kongre öncesinde Eskişehir'in tanınmış avukatlarından Mustafa Topkaya'nın liste hazırlığı içinde olduğu öğrenildi. Topkaya'ya bazı iş adamlarının da destek verdiği belirtiliyor. 

Yorumlar (16) / Onay bekleyen (4)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

ali

11 Ocak 2019 19:38
kayyum atansın bütün geçmiş hesaplar çıksın incelensin

eses26 ya cevap

12 Ocak 2019 11:11
eses26 adlı yorumcu para varmı para demiş,bu adamın köyü ilimizin en ünlü bırokırlarıyla dolu ve Eskişehir faiz piyasasına yönveren,belirleyen bir köydür para olmasa bu göreve talip olmaz bilip bilmeden yorum yapmayın,fırsat vermek lazım

hayırlısı

12 Ocak 2019 09:10
Mustafa beyin yakınları ve köylüleri Eskişehir halkına uygun koşullarda maddi imkan sağlamaktadır,görev verilirse kulübümüzede ciddi yararları olacağına inanıyoruz.

şahin

12 Ocak 2019 10:56
haydi hayırlısı

hüşakkı

12 Ocak 2019 09:30
Mustafa bey ve ailesini tanırım cömertliği ve elibolluğu ile tanınan yakın çevresi ailesi ve köylülerinin esesimize yüzelli,ikiyüz tirilyon gibi bir tutar karşılıksız yardım yapacağını düşünüyorum.

ES ES

11 Ocak 2019 17:32
Fasa fiso bu işler 40 milyon para lazım şimdi inşallah vardır trasfer yolu açılır

87ty

13 Ocak 2019 15:46
Semih de gitti.Biraz kafasını dinlemeye Adana Demirspora gittiş.Duydun mu Halil Ünal.Hani hiçbir oyuncu gidemezdi.

hasan

12 Ocak 2019 06:55
Büyükerşen eses yönetimine bulaşmak istemiyor hala ondan medet umuyorlar. Başkan otobüs vermedi de zamanın Bozüyük belediye başkanı eskişehirspora otobüs tahsis etti, sonra şimdiki otobüsü aldılar. ne çabuk unuttunuz.

Faruk

13 Ocak 2019 19:01
Takım dağılıyor.Bunlar daha başkan seçeçekler.Atı alan Üsküdara geçti beyler.

Cahit Çelik

19 Ocak 2019 12:23
AKP'ye karşı liste çıkarıyorsunuz ama listenizden kimsenin haberi yok. Anlayan bir kaç kişiyle gidip görüşmeden bu işler olmuyor. Perşembenin gelişi Çarşamba'dan belliymiş.

hasan şen

14 Ocak 2019 09:51
bu arkadaş hangi partinin hangi medya gurubunun hangi ilçe belediye başkanının projesi aklımızla dalga geçmeyin gerçekleri konuşun

TTT

13 Ocak 2019 15:44
EsEsi bu duruma düşürenler..Allah......... versin.

eses26

14 Ocak 2019 05:30
allah rızası için göztepe gibi yeni kulüp alınsın 0 borç ayağa kalkalım kanser olcaz

eses26

11 Ocak 2019 18:39
para varmı para??????????

HIZLI 26

11 Ocak 2019 20:01
EBŞB SPOR OLARAK DEVAM ETMELİ

2 . çıkar yol var

11 Ocak 2019 18:34
1- es - es. bu durumda küme düşer kaybolur gider . 2 - büyükerşen bu işi çözer . başka çıkar yol yok .