ES-ES'E SÜRPRİZ BAŞKAN ADAYI

Son Güncelleme : 04 Ocak 2019 08:01
ES-ES'E SÜRPRİZ BAŞKAN ADAYI

Eskişehirspor'un eski yöneticilerinden Jalen Yılmaz, 18 Ocak'ta yapılacak Genel Kurul'da başkan adayı olacağını ve liste hazırlıklarına başladığını açıkladı

Genel kurulda konuşan Doktor Jalen Yılmaz, “ Bir kadın eli değsin isterim. Ben hazırım. Başkanlığı istiyorum.” diye konuştu.

Yorumlar (37) / Onay bekleyen (5)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

mustafa

04 Ocak 2019 08:36
Olur Bayan eli değsin kulübe. Halil Ünaldan daha iyi yönetir.

Faik

04 Ocak 2019 10:03
Bence güzel olur, bayanlar daha titiz olurlar, ayrıca hanfendiye laf atanlar(200 milyonun varmı, doktor maaşınla ne yapacaksın diyenler) bizim takımımızda herzaman parasıda vardır krediside ESES bir markadır, yeterki titiz yönetilip paralar uçmasın, akilli bir yönetim ile 2-3 seneye borç falan kalmaz hatta artıya geçer , yeterki hakkıyla yapılsın.

Mahmut VURUCU

04 Ocak 2019 10:18
Erkek başkanlardan daha kotu yöneteceğini düşünmüyorum Keşke olsa. Desteklerim...

okan

04 Ocak 2019 10:24
Hayırlısı olur inşallah demek gerekirken atılan mesajlar nekadar iğrenç bu hanım efendinin kafası bu saçma sapan mesaj yazanlardan daha fazla çalıştığına inancım sonsuz

osman

04 Ocak 2019 12:47
acaba halil ve diğerinin 200 milyonları varmıki maaşları ne kadardır

Ali Mert

04 Ocak 2019 10:53
Jale hanım,borçları karşılıklı anlaşma ile sabit kurdan yapma başarısını gösterirseniz veya eski yönetim bu şekilde size devrederse iyi bir finansman yönetimi ile başarabileceğinizi ummak istiyorum.Hayırlısı

mom

04 Ocak 2019 15:42
Helal olsun jale hanımefendiye.Erkeklerin yapamadığını başarsın mı.Olur mu olur ya tutarsa.Kısır çekişmeler daha mı iyi yani.Hadi kolay gelsin bakalım....

Şimsekler

04 Ocak 2019 10:24
Akepeli bir kişi Yok oylar ES-ES ve kazım kurt a

Çetin Çağlayan

05 Ocak 2019 12:04
Önemli olan liste. Liste açıklansın yapıp yapamayacağı sonra konuşulur. Hadi bakalım kolay gelsin.

Murat KÖY

05 Ocak 2019 08:46
Kesinlikle olur, olur, olmalıdır. yeter artık Halil ÜNAL-Mesut HOŞCAN kavgası yeter düşsünler artık kulübün yakasından Jalen Hanım ciddimisiniz bilmem ama inşallah ciddisinizdir. Eskişehirspora yakışırsınız.... Eskişehirsporda size yakışır.....

RÖTRET

04 Ocak 2019 10:46
TUTAR MI DERSİN... TEK ADAY OLURSA TAMAM DA, YA BİRDEN FAZLA ADAY OLURSA. HİÇ SANMIYORUM.

Tüm Eskişehirsporlular

05 Ocak 2019 15:35
Jelen hanım liste yap oylar sana aksi halde unvanlarının başına neler gelir tahmin edemezsin Eses reklam aracı değil...

Ertan Palatan

05 Ocak 2019 14:57
Cayarsanız yakışmaz

BİRLİK ŞART

04 Ocak 2019 13:18
taraftarlar gerçekten birlikte hareket etse hele şu seçim vakti , külübe lazım olan 150 milyon u değil , 150 de üste alır . şimdiye kadar külübe uğramayan siyasiler ve mevcut belediye başkanları , dışarıda kuyruk olur . ( seçim kozunu kaçırmayın )

faruk murat

05 Ocak 2019 18:05
jalen hanıma başarılar ..... başkan olursa eski yöneticilerden kat kat faydalı olacağına eminim

faysal

07 Ocak 2019 11:45
once transeferi açın..sonra şirketleşelim..şu süper lige cıktığımızdan beri hesaplar şeffaf olsada görsek kasaya giren cıkan verilen kime ne verildi...petrolcülere bile borcu var esesimmm

Ali

07 Ocak 2019 20:39
İlklerin takımı ES ES bir ilk daha yapıp süper lige bayan başkanı ile çıkabilir. Neden olmasın.

Ceren Aktaş

08 Ocak 2019 09:43
Ne olacak ki, bundan daha kötü yönetilemez. Eskişehir'in reklamı olur kadın başkan. Hatta eski başkanlardan birini yardımcı alır.

KEMAL

07 Ocak 2019 14:55
BU HALE DÜŞMEMİZE EFSANE TAKIMIMIZIN BU DURUMDA OLMASINA NEDEN OLANLARA ESKİŞEHİR EKMEĞİ HARAM OLSUN.... BUNU TAKIM OLARAK TARAFTAR OLARAK ŞEHİR OLARAK HAK ETMIYORUZ..........

Bakalım

08 Ocak 2019 13:20
Başkan kim olur olmaz bilemem. ancak Eskişehir'in 200 milyon TL'lik borcu kapatacak potansiyeli fazlasıyla var. Sadece inatlaşma ve "Kim batırdıysa o kurtarsın" zihniyeti devam ediyor. Ziraat Bankası borçları yapılandıracak vs. Bunlar tehlikeli işler. Demirören'in tuzağı. Tüm kulüpler Ankara'dan yönetilmeye başlanır. İstediklerini düşürür istediklerini çıkarırlar. İstanbul takımlarını bilmem ne yaparlarsa yapsınlar ancak Eskişehirspor'un böyle bir prangaya ihtiyacı yok. Sadece ve sadece hem iş adamlarını hem taraftarı kenetlendirecek adımlara ihtiyaç var. Herkesin nefret ettiği ve kulübün batışından sorumlu tuttuğu 2-3 ismin etrafında dönüp durdukça bu kısır döngü kırılmayacaktır.

Vatandaş

07 Ocak 2019 11:42
Kulüplerin borcunu Ziraat Bankası üstlenip, taksitlendirme yoluyla yapılandırmaya başlayacakmış. Artık herkes ben adayım demeye başlar . Halil Ünal, Mesut Hoşcan, Betiger, Ünlü ve daha akla gelmeyen diğerleri...

MESUT...

07 Ocak 2019 14:58
DOKTOR HANIMIN KLUBUN BORCUNDAN HABERİ VARMIKİ... BAŞKAN OLDUĞUNDA BU YÜKÜ NASI KALDIRCAK... NELER YAPACAK...BORC İÇİN NE GİBİ ÖNLEM ALIP KAYNAK BULACAK..TAKİ YÖNETİMDE İMİŞ 10 SENEDİR...NEDENNNN BU HALE GELESİYE KAADARRRR MUDAHALE ETMEMİŞ..O ZAMN KENDİSİDE BU HALE DÜŞMEMİZE SEBEB OLANLARDAN.....

osman

07 Ocak 2019 11:42
kesin düşeriz artık..hayırlı olsun......:) :) :(

bünyamin

07 Ocak 2019 14:53
şimdi halimiiz içler acisi jalen hanım madem 10 senedir yönetimdesin niyee bu hale geldik sizde o zaman bu hale düşmemize neden olanlardansınız..

bünyamin

07 Ocak 2019 14:52
10 senedir yönetimde idinizde ..bu hale gelesiye nerde idiniz.....

orhan

07 Ocak 2019 11:44
yöneticilik kabiliyeti varmış....bu zamana kadr naptınızki....

Vatandaş

06 Ocak 2019 00:57
Adam gibi adam cikmassa Es-Es yönetimi kadınlara kalir

kampanya

04 Ocak 2019 11:12
acil bir kampanya ile Bu bayanı desteklemek lazım,mesela türbün liderleri önderliğinde her esesli birer maaşını camiyaya bağışlasın,borçlardan kurtulalım ve yeni yönetimin önünü açmış oluruz,tıransfer tahtası sorunu kalmaz ve korkulu rüya görmeyiz,

fatih 26262626

04 Ocak 2019 19:21
1)bu yönetimdeki vatandaşlar nerede (hepsi yok orada gibi geldi siz gördünüzmü mütahit arkadaşları?) 2) jalen hanım sen diyosun ben anlamadım sen altından kalkamazsın bu işin tıp doktorluğuna devam et bence

kartları iyi kullanmalı

04 Ocak 2019 12:42
büyükerşen acilen birşeyler yapmalı , yoksa 30 / 40 bin eskişehir spor un kemik oyu nu diğer partilere kaptıracak , seçim vakti hocanın eli çok sıkışacak belkide koltuğu gaptıracak . ( taraftar seyirci oyunu iyi kullanmalı ,birlikte hareket ederse bu iş çözülür )

Ceylan

04 Ocak 2019 12:40
Olmayacak duaya amin denilmez...

esray

04 Ocak 2019 11:12
büyükeşen süpriz olarak çıkmasın karşımıza , ortalıkta görünmediğine göre çalışmalara başlamış olmalı .

Cankız

04 Ocak 2019 10:53
Es Es üzerinden bir reklam adayı daha

saklanbaç oynuyor

04 Ocak 2019 09:31
büyükerşen nerede gören duyan varmı ya .

yirmialtı26

04 Ocak 2019 08:40
parasız olmuyo biliyon demi jalen hanım

Es Es li

04 Ocak 2019 09:00
Bir sen eksiktin o da oldu.

saçmalık

04 Ocak 2019 08:43
200 trilyon paran varmı önce onu konuş doktor maaşınla baskan olamazsın güldürme adamı