ES-ES'E SAKATLIK ŞOKU

06 Ekim 2018 16:18
ES-ES'E SAKATLIK ŞOKU

Eskişehirspor'da Bedirhan ve Furgan haftalarca sahalardan uzak kalacak.

Hatayspor maçında sakatlanan Bedirhan Altunbaş'ın bugün çekilen mr raporunda sol kalça adduktor kasında yırtık tespit edildi. Tedavisine başlanana Bedirhan'ın, 4 hafta sonra takım ile çalışmalara başlaması öngörülüyor. Adana Demirspor maçında sakatlanan Furgan Polat'ın ise sağ diz iç yan bağında kısmi yırtık oluştu. Tedavisi devam eden Furgan Polat'ın yaklasık 2-3 hafta sonra takım ile çalışmalara başlaması bekleniyor. 

Yorumlar (8) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Adam gibi Adam

07 Ekim 2018 22:55
Fuat Çapa gitsin diyenlere sözüm.Her şeyden önce Hocanın özverisine ve Eses sevdasına saygı duyun.Hocanın elinde ne var da ne yapacak?.Bu sezon sonuna kadar kendisi ile devam edilmeli.2.yarı transfer açılır da oynatamadığımız oyuncuları oynayabilirsek , onları ve bu gençleri en iyi tanıyan O...Takımı harmanlayacak yine O...Ha! herşey yolunda gider de kendi de devam etmek isterse gelecek sezon da takımın başında olmalı.Anladın mı Göki?Zevzekliğin lüzumu yok anlayacağın.Bu aralar Eses düşmanlığının yeni hedefi Fuat Çapa üzerinden vurmak...Bu oyuna gelmeyelim...

EsEs

07 Ekim 2018 12:25
Fuat hoca sonuna kadar gayret gösteriyor.Göstermeye devam eder de.Elindeki kadro bu.Belki biraz daha olgunlaşıp iyi olurlar.Geçen maç çok kötülerdi.Her zaman kötü olacak değiller.Biraz iyimserlik.

Tarık

07 Ekim 2018 12:26
Sadece EsEs tarftarına 5 yıldız.Gerçekten bir numaralar.

Icvı

07 Ekim 2018 07:40
Sanki oynadıkları vardı

ERTUĞRUL ERDİR

07 Ekim 2018 19:17
ISTANBULDAN HATAY MAÇINA GELDİM. BU TAKIMI BU HALE SOKAN BEN OLSAYDIM SOKAĞA ÇIKAMAZDIM. TERK EDERDİM ESKİŞEHİR'i EĞER O YÖNETİCİLER TERK ETMİYORLARSA ŞAPKALARINI ÖNÜNE KOYUP DÜŞÜNSÜNLER BİZ NE YAPTIK DİYE. UZATMADAN SÖYLİYEYİM. EN KOLAY YOL BU TAKIM ANONİM ŞİRKETE DÖNDÜRÜLMELİ. ÇÜNKÜ YÖNETİME KİMSE GÜVENMEDİĞİ İÇİN PARA VERMEK İSTEMİYOR. BUNA GÖRE YÖNETİM SON BİR KARAR ALIP ES-ES İN YOLUNU AÇSIN.

kara kartal

07 Ekim 2018 12:15
bye bye es es.....

Boğazın kirmizi şimşekleri

07 Ekim 2018 00:28
Sanki bir masalındaha sonuna geliyoruz gibi

göki

06 Ekim 2018 22:16
fuat capa gitsin yeter bukadar
EKONOMİDE SIKINTI BÜYÜK
EKONOMİDE SIKINTI BÜYÜK
Kristal İş Şube Başkanı Erdal Akyazı, sahte enflasyon rakamlarına karşı gerçek enflasyonu göstermek istediğini belirterek alışverişe çıktı. Alışverişi 102 lira tutan Akyazı “Aldığım ürünler 2 kişiye 2 gün zor yeter” dedi.
ESKİŞEHİR ANİMASYON MERKEZİ OLACAK
ESKİŞEHİR ANİMASYON MERKEZİ OLACAK
Bursa Eskişehir Bilecik Kalkınma Ajansı (BEBKA) Genel Sekreteri İsmail Gerim, öncelikli amaçlarının Eskişehir'i animasyon merkezi yapmak olduğunu belirtti.
PERSONELE YANGIN EĞİTİMİ
PERSONELE YANGIN EĞİTİMİ
Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı, okullar başta olmak üzere resmi ve özel kuruluşlardaki yangın eğitimlerine devam ediyor.
ŞANS ODUNPAZARI'NA GÜLDÜ
ŞANS ODUNPAZARI'NA GÜLDÜ
On Numara oyununun bu haftaki çekilişinde Odunpazarı'ndab bir kişiye ikramiye çıktı. Şahıs 85 bin 659 lira 25'er kuruş ikramiyenin sahibi oldu.
DAYANIŞMA VURGUSU
DAYANIŞMA VURGUSU
Eskişehir Ticaret Borsası Başkanı Ömer Zeydan, enflasyonla mücadelede de oda ve borsaların dayanışma içinde hareket edeceğinin altını çizdi.
HALK MARKET 3 YAŞINDA
HALK MARKET 3 YAŞINDA
Odunpazarı Belediyesi'nin ihtiyaç sahibi vatandaşlara erzak kolisi göndermek yerine, ihtiyaç duydukları ürünleri kendilerinin seçmesini sağladığı sosyal yardım modeli olan Halk Market, 3 yılı geride bıraktı.
GASP ZANLISI YAKALANDI
GASP ZANLISI YAKALANDI
Eskişehir'de silahlı gasp ve hırsızlık suçundan aranan şüpheli, tren garında uygulama yapan polis ekipleri tarafından yakalandı.
PROJELERE HAYRAN KALDILAR
PROJELERE HAYRAN KALDILAR
Tekirdağ’dan Eskişehir’i gezmek için gelen Cumhuriyet Kadınları Derneği üyeleri ve CHP Kadın Kolları üyeleri, Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen’i ziyaret etti.
ÇAKACAK'TAN FIRSATÇILIK UYARISI
ÇAKACAK'TAN FIRSATÇILIK UYARISI
 Eskişehir Valisi Özdemir Çakacak, esnaf, firma ve her türlü işletmeyi, sunulan mal ve hizmetlerin haklı bir neden olmaksızın fiyatlarının yükseltilmemesi, stokçuluk yapılmaması, üretim yeri Türkiye olan mallar için Ticaret Bakanlığınca tespit ve ilan edilen şekil, logo veya işaret şartlarına uyulması hususlarına riayet edilmesi konusunda uyardı.