ES-ES'E MÜJDELİ HABER

Son Güncelleme : 06 Ocak 2018 10:01
ES-ES'E MÜJDELİ HABER

Eskişehirspor Yönetimi uzun uğraşlar sonucu  FİFA'da bulunan ve puan silme riski taşıyan 5 futbolcunun dosyasını kapattı. Böylece FİFA'dan kötü haber de gelmemiş oldu. 

ŞAHBAZ MÜJDEYİ VERDİ

Eskişehrispor Kulübü 5 yabancı futbolcudan kaynaklanan puan silme riskini FİFA nezdinde yaptığı girişimler sonucu ortadan kaldırdı. Eksi 30 puan silme riski taşıyan 5 dosyanın sonuncusu dün çözüme kavuştu. Bienvenü, Defederico, Sisokko'dan sonra Toko krizi de çözüldü. Bu futbolcunun sorununu çözmek için İsviçre'ye giden basın sözcüsü Erdal Şahbaz puan silme riskinin ortadan kalktığını müjdeledi. 

KAMPANYA BEKLENİYOR

Gerek TFF'ye başvuran futbolculara gerekse geçmiş dönemde takımın formasını giyen yabancı futbolcuların FİFA yoluyla alacaklarını istemesi üzerine harekete geçen yönetimin yaklaşık 10 milyon TL gibi bir kaynak bulup puan silme riskini ortadan kaldırmasından sonra gözler kampanyaya çevrildi. Her eve iki forma kampantyası için gelecek günlerde tanıtım yapılacak. Tanıtım için hazırlıklar tüm hızıyla sürüyor. 

Yorumlar (22) / Onay bekleyen (2)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Cemil

07 Ocak 2018 19:25
Levent benim evde 10dan fazla forma var ama Beşiktaş Forması

Cemil

11 Şubat 2018 08:58
Biz Şampiyonlar Ligi Takımıyız. Ama siz 2.lig.

.

28 Ocak 2018 08:07
LÜTFEN BEĞENDİM/BEĞENMEDİM AYARLARI İLE OYNAMAYALIM.

Cemil

08 Şubat 2018 11:44
İsmail tebrik ederim kardeşim sende sonunda doğru yolu gördün

İsmail YÜCEL

08 Şubat 2018 09:02
Ben küçükken Beşiktaşlıydım ve şimdi de doğru yolu görüyorum tekrar Beşiktaşlıyım

İsmail YÜCEL

02 Şubat 2018 07:37
cemil ben pes ettim sen kazandın

Cemil

11 Şubat 2018 08:57
İnşallah 9 Mayısta eskişehir stadyumunda Kupayı kaldıracağız.

Burak

18 Ocak 2018 01:10
demekkı neymıs buyuk takımız demek ıcın trıbun yeterlı olmuyomus yoksa buyuk takım bu hallere dusmez

Muharrem simsek

15 Ocak 2018 17:56
Abi bu forma kampanyası çok ses getirmesi lazım kulüp bütün derneklere üye sayısı kadar verecek forma ve bütün dernekler bu formalardan alacak bu şehir bizim herkes elini taşın altına koyacak fabrikalara derneklere taksiciler dolmuscu lar otobusculer serviscilere kısaca bütün derneklere verecek kulüp bi hafta sonra parasini alacak dernek başkanlarından bu arada hamamyoluna espark a ve şehrin çeşitli yerlerine stand açacak kulüp böylece çok forma satacak bence iyi pazarlama yapılırsa ses getirir bu kampanya

SERDAR

09 Ocak 2018 13:15
TEMENNİ RUMUZLU KARDEŞİM ...ADAMLAR 5 FIFA DOSYASINI HALLETTİK DİYOR -30 PUAN RİSKİNİ KALDIRDIK DİYOR BUNA İNANMAK ZORUNDAYIZ BUNUN YALANI OLMAZ.BU ARADA SİNAN BAŞKANIN HİÇ BİR KATKISI OLMADI SADECE AĞLADI SIZLADI O GİTSİN BASKET OYNASIN.HALİL ÜNAL DİK ADAMDIR İŞİNİ BİLEN VE SÖZÜNÜ GEÇİREN ADAMDIR VE FİFA HALİL BAŞKANDAN BAŞKASINIDA MUHATTAP ALMAZ.BORÇ AMA ÖYLE AMA BÖYLE FAZLA FAKAT SİNAN BAŞKAN DENİLEN ARKADAŞ MİLYAR DOLARLIK ADAMDIR NEDEN AĞLADI 17 MİLYON HARCADIK DEDİ FİFAYI KAPATAMADI ÇUNKİ SÖZÜ GEÇMEZ..HALİL BAŞKAN MİLYON DOLARLIK ADAM SİNANIN YANINDA FAKAT SÖZÜ GEÇİYOR. SORUN ÇÖZÜYOR ÇARE ARIYOR VE BULUYOR VEE AĞLAMIYOOORRR.

furemen

09 Ocak 2018 13:11
Borcu borçla kapatıyorlar kesinlikle güvenmiyorum.Nebi nin verdiği para da borç.Kalıcı bir kaynak yok.Sıradan kulüplerin geliri kadar bile para girişi yok.Çünkü şu anki yönetim 2-3 sene önceden paraları çar çur etti.Zerrre kadar itimadım yok.

erkan

07 Ocak 2018 10:22
önceki borçların hesabı verilsin elli tane forma alayım

Temenni

07 Ocak 2018 10:22
Umarım söylenenler doğru çıkar, bunlar ne dediyse tersi çıktı, acaba para toplamak için yapıyor olabilirlermi diye bir soru aklına geliyor insanın. 27 milyon borç oluyor 100 milyon, 110 milyon oluyor 186 milyon. önce şu borç rakamı nedir onu bir bilelim ama gerçek borcu. sinan başkanın söyedikleri daha aklımızda, ve sinan başkan şeffaf bir yönetim anlayışı sergiledi. görecegiz önümüzdeki günlerde kulübün ne hale geldiğini 1 milyon borç çıkmaz İnşallah karşımıza.

escemes

06 Ocak 2018 23:16
saçma sapan şeyler.içine ettiniz herşeyin.yaw 27milyon borç dedin 100 milyon çıktı. kafa buluyorsunuz.ne kampanyası kardeşim...

Eses

06 Ocak 2018 19:17
Şimdi artık öncelikle yönetim kurulu üye sayısının arttırılması ve şirketleşme ile çok daha güçlü ve bu korkulu rüyaları görmeyecek kurumsal ve güçlü Esesin oluşturulmasına başlanmalıdır. Kulübün üyelik aidatları düşürülerek ve üyelik şartları kolaylaştırılarak iki üç kişinin ağzına bakar halden kurtarılması lazım. Sadece Halil Ünal, Mesut Hoşcan, Nebi Hatipoğlu, Sinan Özeçoğlu v.b. kişilerin üzerinden değil, şeffaf ve profesyonelce yönetilen adayların daha iyi yönetebilmek için yarışacağı güzel günleri görmek dileği ile. Ben de fazla uçtum galiba. Ama gönül Eses için hep en iyisini istiyor.

Cemali CCCC

06 Ocak 2018 10:49
Tebrikler..Derin bir nefes aldık.........Kampanya ile gerçek Eses liler belli olacak..Bakalım havanda su dövenler forma alacak mı?Zannetmem bazıları bir kuruş vermeden , sadece lak lak edebiyatıyla Eses li oluyorlar..Sorsan ondan daha Es es li yok , icraata gelince ortalıkta yoklar .Lak lak mı? Haa ona devam...

Burhan

06 Ocak 2018 10:22
Ne kampanyası,yönetime giren buluş parayı,bundan önceki kampanyalarda hep taraftarın çebi hep taraftarın çebi,,,eee öyle yöneticiliği sicaksulardaki ayakkabı boyacisida yapar,

Levent

06 Ocak 2018 14:00
Evimde 8 tane forma oldu hala kampanya diyorsunuz ben daha ne yapayım mecburen yine forma alicaz

Baba dostu

13 Şubat 2018 16:36
Serdar kardes sen onlarin yalakalinimi yapiyon takimi bu hale sinan beymi getirdi el insaf kimsenin yalakasi adami degiliz sadece eses sevdalisiyiz eses li olunmaz ancak dogulur

Formacı

27 Ocak 2018 23:27
Cemil o formaların hepsi seniiin mi?

İsmail YÜCEL

13 Ocak 2018 12:20
cemil 10 dan fazla beşiktaş formasını gardrobuna sok orda dursun biz ESES formasından bahsediyoruz

İsmail Cemil Cücel

10 Şubat 2018 14:45
Siyah , Kırmızı , En Büyük EsEs !!!!!!!!!!
GELİP SORUNLARI GÖRSÜNLER!
GELİP SORUNLARI GÖRSÜNLER!
Erenköy Mahallesi sakinleri, Odunpazarı Belediye'sinin başlatmış olduğu yol yapım çalışmaları için vatandaştan ücret istenmesine tepki gösterdi. Vatandaşlar, “Yol değil imar istiyoruz” diyerek tepkilerini dile getirdi.
KUMAR OPERASYONU
KUMAR OPERASYONU
Eskişehir'de, kumar oynanmasına yönelik bir dernek binasına yapılan operasyonda 39 kişi yakalandı.
YATAĞAN'DAN ACI HABER
YATAĞAN'DAN ACI HABER
Tepebaşı Ülkü Ocakları eski yöneticilerinden Sezgin Kılıç, Yatağan Termik Santrali’nde geçirdiği kaza sonucu hayatını kaybetti.
ÇÖZÜM YOLU DEMOKRASİ
ÇÖZÜM YOLU DEMOKRASİ
CHP Eskişehir Miletvekili Utku Çakırözer Kafkas Dernekleri Federasyonu (KAFFED) Genel Başkanı Yaşar Arslankaya ve beraberindeki Yönetim Kurulu üyelerini Meclis’te ağırladı.
YENİ STADYUMDAN NELER ÇALINMAMIŞ Kİ...
YENİ STADYUMDAN NELER ÇALINMAMIŞ Kİ...
Eskişehir'de stadyumdan hırsızlık yaptığı iddia edilen şüpheli gözaltına alındı.
İŞTE KUPONUN OYNANDIĞI O BAYİ
İŞTE KUPONUN OYNANDIĞI O BAYİ
Haftalardır süren Süper Loto çekiliş sonuçlarında büyük heyecan sona erdi ve talih kuşu, Nasreddin Hoca'nın 'Dünyanın merkezi' olarak gösterdiği Eskişehir’in Sivrihisar ilçesine kondu.
JANDARMA'DAN  YÜK KONTROLÜ
JANDARMA'DAN YÜK KONTROLÜ
Yaz döneminde saman taşımacılığının arttığı günlerde, hacimli yüklerini taşıma konusunda taşıma kapasitesi üzerinde yük bindiren taşımacılara, yol ve sürücülerin güvenliği için jandarma müsaade etmiyor.
OSMANLI ESERİ YOK OLMANIN EŞİĞİNDE
OSMANLI ESERİ YOK OLMANIN EŞİĞİNDE
Eskişehir’de 1836 yılında inşa edilen ve günümüzde halen aktif olarak kullanılan Osmanlı eseri tarihi ahşap caminin son hali, bakımsız olmasından dolayı görenlerinin içini burkuyor.
27 MİLYON TL SİVRİHİSAR'A ÇIKTI