ES-ES'E MÜJDELİ HABER

Son Güncelleme : 06 Ocak 2018 10:01
ES-ES'E MÜJDELİ HABER

Eskişehirspor Yönetimi uzun uğraşlar sonucu  FİFA'da bulunan ve puan silme riski taşıyan 5 futbolcunun dosyasını kapattı. Böylece FİFA'dan kötü haber de gelmemiş oldu. 

ŞAHBAZ MÜJDEYİ VERDİ

Eskişehrispor Kulübü 5 yabancı futbolcudan kaynaklanan puan silme riskini FİFA nezdinde yaptığı girişimler sonucu ortadan kaldırdı. Eksi 30 puan silme riski taşıyan 5 dosyanın sonuncusu dün çözüme kavuştu. Bienvenü, Defederico, Sisokko'dan sonra Toko krizi de çözüldü. Bu futbolcunun sorununu çözmek için İsviçre'ye giden basın sözcüsü Erdal Şahbaz puan silme riskinin ortadan kalktığını müjdeledi. 

KAMPANYA BEKLENİYOR

Gerek TFF'ye başvuran futbolculara gerekse geçmiş dönemde takımın formasını giyen yabancı futbolcuların FİFA yoluyla alacaklarını istemesi üzerine harekete geçen yönetimin yaklaşık 10 milyon TL gibi bir kaynak bulup puan silme riskini ortadan kaldırmasından sonra gözler kampanyaya çevrildi. Her eve iki forma kampantyası için gelecek günlerde tanıtım yapılacak. Tanıtım için hazırlıklar tüm hızıyla sürüyor. 

Yorumlar (13) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Cemil

07 Ocak 2018 19:25
Levent benim evde 10dan fazla forma var ama Beşiktaş Forması

Burak

18 Ocak 2018 01:10
demekkı neymıs buyuk takımız demek ıcın trıbun yeterlı olmuyomus yoksa buyuk takım bu hallere dusmez

Muharrem simsek

15 Ocak 2018 17:56
Abi bu forma kampanyası çok ses getirmesi lazım kulüp bütün derneklere üye sayısı kadar verecek forma ve bütün dernekler bu formalardan alacak bu şehir bizim herkes elini taşın altına koyacak fabrikalara derneklere taksiciler dolmuscu lar otobusculer serviscilere kısaca bütün derneklere verecek kulüp bi hafta sonra parasini alacak dernek başkanlarından bu arada hamamyoluna espark a ve şehrin çeşitli yerlerine stand açacak kulüp böylece çok forma satacak bence iyi pazarlama yapılırsa ses getirir bu kampanya

SERDAR

09 Ocak 2018 13:15
TEMENNİ RUMUZLU KARDEŞİM ...ADAMLAR 5 FIFA DOSYASINI HALLETTİK DİYOR -30 PUAN RİSKİNİ KALDIRDIK DİYOR BUNA İNANMAK ZORUNDAYIZ BUNUN YALANI OLMAZ.BU ARADA SİNAN BAŞKANIN HİÇ BİR KATKISI OLMADI SADECE AĞLADI SIZLADI O GİTSİN BASKET OYNASIN.HALİL ÜNAL DİK ADAMDIR İŞİNİ BİLEN VE SÖZÜNÜ GEÇİREN ADAMDIR VE FİFA HALİL BAŞKANDAN BAŞKASINIDA MUHATTAP ALMAZ.BORÇ AMA ÖYLE AMA BÖYLE FAZLA FAKAT SİNAN BAŞKAN DENİLEN ARKADAŞ MİLYAR DOLARLIK ADAMDIR NEDEN AĞLADI 17 MİLYON HARCADIK DEDİ FİFAYI KAPATAMADI ÇUNKİ SÖZÜ GEÇMEZ..HALİL BAŞKAN MİLYON DOLARLIK ADAM SİNANIN YANINDA FAKAT SÖZÜ GEÇİYOR. SORUN ÇÖZÜYOR ÇARE ARIYOR VE BULUYOR VEE AĞLAMIYOOORRR.

furemen

09 Ocak 2018 13:11
Borcu borçla kapatıyorlar kesinlikle güvenmiyorum.Nebi nin verdiği para da borç.Kalıcı bir kaynak yok.Sıradan kulüplerin geliri kadar bile para girişi yok.Çünkü şu anki yönetim 2-3 sene önceden paraları çar çur etti.Zerrre kadar itimadım yok.

erkan

07 Ocak 2018 10:22
önceki borçların hesabı verilsin elli tane forma alayım

Temenni

07 Ocak 2018 10:22
Umarım söylenenler doğru çıkar, bunlar ne dediyse tersi çıktı, acaba para toplamak için yapıyor olabilirlermi diye bir soru aklına geliyor insanın. 27 milyon borç oluyor 100 milyon, 110 milyon oluyor 186 milyon. önce şu borç rakamı nedir onu bir bilelim ama gerçek borcu. sinan başkanın söyedikleri daha aklımızda, ve sinan başkan şeffaf bir yönetim anlayışı sergiledi. görecegiz önümüzdeki günlerde kulübün ne hale geldiğini 1 milyon borç çıkmaz İnşallah karşımıza.

escemes

06 Ocak 2018 23:16
saçma sapan şeyler.içine ettiniz herşeyin.yaw 27milyon borç dedin 100 milyon çıktı. kafa buluyorsunuz.ne kampanyası kardeşim...

Eses

06 Ocak 2018 19:17
Şimdi artık öncelikle yönetim kurulu üye sayısının arttırılması ve şirketleşme ile çok daha güçlü ve bu korkulu rüyaları görmeyecek kurumsal ve güçlü Esesin oluşturulmasına başlanmalıdır. Kulübün üyelik aidatları düşürülerek ve üyelik şartları kolaylaştırılarak iki üç kişinin ağzına bakar halden kurtarılması lazım. Sadece Halil Ünal, Mesut Hoşcan, Nebi Hatipoğlu, Sinan Özeçoğlu v.b. kişilerin üzerinden değil, şeffaf ve profesyonelce yönetilen adayların daha iyi yönetebilmek için yarışacağı güzel günleri görmek dileği ile. Ben de fazla uçtum galiba. Ama gönül Eses için hep en iyisini istiyor.

Cemali CCCC

06 Ocak 2018 10:49
Tebrikler..Derin bir nefes aldık.........Kampanya ile gerçek Eses liler belli olacak..Bakalım havanda su dövenler forma alacak mı?Zannetmem bazıları bir kuruş vermeden , sadece lak lak edebiyatıyla Eses li oluyorlar..Sorsan ondan daha Es es li yok , icraata gelince ortalıkta yoklar .Lak lak mı? Haa ona devam...

Burhan

06 Ocak 2018 10:22
Ne kampanyası,yönetime giren buluş parayı,bundan önceki kampanyalarda hep taraftarın çebi hep taraftarın çebi,,,eee öyle yöneticiliği sicaksulardaki ayakkabı boyacisida yapar,

Levent

06 Ocak 2018 14:00
Evimde 8 tane forma oldu hala kampanya diyorsunuz ben daha ne yapayım mecburen yine forma alicaz

İsmail YÜCEL

13 Ocak 2018 12:20
cemil 10 dan fazla beşiktaş formasını gardrobuna sok orda dursun biz ESES formasından bahsediyoruz
MEHMETÇİK'E ZAFER DUASI
ESKİŞEHİR'DEN F-16'LAR DİYARBAKIR'A GİTTİ
İŞTE ŞOFÖRÜN İLK İFADESİ
İŞTE ŞOFÖRÜN İLK İFADESİ
nkara'dan Bursa'ya geziye giden yolcuları taşıyan otobüsün Eskişehir'de kaza yapması sonucu 11 kişi öldü, 44 kişi yaralandı. Gözaltındaki şoför Muhsin Ö., polisteki ifadesinde ''Önüme bir karartı çıktı. Köpek sandım. Direksiyonu sağa kırdım ancak aracı toparlayamadım ve ağaca vurdum'' dedi.
BÜYÜKERŞEN TÜRKİYE'DE ÖRNEK İSİM
BÜYÜKERŞEN TÜRKİYE'DE ÖRNEK İSİM
Trakya Belediyeler Birliği’ne üye Trakya’da hizmet veren 11 belediyenin başkan ve yetkililerinden oluşan heyet Eskişehir’de hayata geçirilen başarılı şehircilik projelerini yerinde inceledi.
AÇIK KAPI PROJESİ'Nİ BAKAN BAŞLATTI
AÇIK KAPI PROJESİ'Nİ BAKAN BAŞLATTI
 Eskişehir’de ‘Açık Kapı’ projesinin açılışında konuşan İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, “İçişleri Bakanlığımızın kendi personeli ile 117 yerli yazılım gerçekleştirdi” dedi. 
GEZİ YOLCULUĞU FACİAYLA BİTTİ
GEZİ YOLCULUĞU FACİAYLA BİTTİ
Eskişehir'de meydana gelen trafik kazasında 11 kişi hayatını kaybederken, 44 kişi de yaralandı. 
VALİ ÇAKACAK  KARNE DAĞITTI
VALİ ÇAKACAK KARNE DAĞITTI
Vali Özdemir Çakacak, Yunusemre İlköğretim Okulu'nu ziyaret ederek eğitim ve öğretimin birinci dönemini tamamlayan öğrencilere karneleri dağıttı. Öğrencilerin karne sevincine ortak olan Çakacak, "Yarı yıl tatilinde bol bol kitap okuyun. Hedefleriniz ve hayalleriniz büyük olsun" dedi.
TERMİK SANTRAL İSTEMİYORUZ
TERMİK SANTRAL İSTEMİYORUZ
Tepebaşı Belediyesi termik santral konusunda bakanlığa iletmek üzere bölgede yaşayan vatandaşların görüş ve önerilerini dinledi.
BAKAN SOYLU ESKİŞEHİR'DE
BAKAN SOYLU ESKİŞEHİR'DE
İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, Türk milletinin, dünyadaki fitnenin, zulmün ve dünyaya kaosu getirmek isteyenlerin önündeki son engel kapısı olduğunu belirterek "Dünyada bir karanlık zihniyet bu kapıyı zorlamaktadır ve bu kapı kırılırsa, zulmün önündeki son engel de kalkmış olacaktır" dedi.