ES-ES TELEFONDAN KAZANACAK

06 Nisan 2018 17:46
ES-ES TELEFONDAN KAZANACAK

Unutulmaz gol kralı Tanju Çolak’ın ortağı olduğu Eskişehir’li İşadamı Evren Akın’ın yerli sermaye ile kurmuş olduğu Bringo Telekom (TB Haberleşme) şirketi ile Eskiehirspor kulübü arasında gerçekleşen protokol ile sponsorluk anlaşması imzalandı

Bringo Telekom yöneticisi Evren Akın Eskişehir’li işadamı olarak bu projenin önce Eskişehir’den başlaması gerektiğini Tanju Çolak ile istişare ederek, karşılıklı olarak prejeleri geliştirip Eskişehirspor'a sunduklarını dile getirdi.

KULÜP KAZANÇLI

Projeyle ilgili olarak bilgiler veren Akın, " Evlerimiz ve işyerlerimizde kullandığımız sabit telefon hizmetini, herhangi bir altyapı değişikliği yapmadan hem halkımızın daha az fatura ödenesi, hemde her ödediği fatura’nın kulüp ile anlaştığımız protokol kapsamında, her ay düzenli olarak ödedikleri tutarın %10’nu halkımız adına Eskişehirspor’a ödemeyi taahhüt ediyoruz dedi. Eskişehirspor Kulübü Başkan vekili ve basın sözcüsü Erdal Şahbaz yaptığı açıklamada , " kulübümüze kaynak bulmak için yönetim kurulumuz büyük çaba sarfediyor. Bu kampanyadan kulübe belli miktarlarda gelir gelecektir." diye konuştu.



Yorumlar (9) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

misafir

08 Nisan 2018 13:09
Başkan ve 32 futbolcu dahil bir ERKAN etmez.

Eses

06 Nisan 2018 18:44
Bu işin altında bit yeniği var. Tanju Çolak Esesten önce memleketi Samsunspora destek olsun. Ben bu adamın ortak olduğu bir girişime güven duymuyorum.

SELAHATTİN YILDIZLAR

07 Nisan 2018 11:33
nerede tanju çolak , o işi orada bırak :(

Ziya

08 Nisan 2018 11:38
Eti San. A.ş. Eskişehirspor u alsa ve işinin ehli idarecileri getirirse alt yapıdan başlayarak Eskişehirspor Dünya çapında bir takım olur. Çünkü genç ve dinamik nüfus arasından yüzlerce kaliteli futbolcu ya da sporcu çıkacağına inanıyorum! Sadece sesli düşündüm! Tabi biraz cesaret işi ama iyi netice alınabilmesi çok uzak değil.

Ziya

07 Nisan 2018 03:08
Yav bırak Allah aşkına telefon şirketi kendi reklamını yapıyor! Bunun getirisiyle futbolculara forma bile almazsın! Eskişehirspor için en iyisi özel girişime devredilmesidir! Uzman bir özel teşebbüs ile kısa zamanda başa oynayabilir. Aksi takdirde battıkça batmaya devam edeceğe benziyor.

Antepli

08 Nisan 2018 13:15
Kardeş takım Es Es ile el ele 2.liğe.

ES

07 Nisan 2018 09:35
Tanju Çolak varsa işin içinde ben yokum.

Yıldırım

07 Nisan 2018 22:00
Eses ide dolandırmak için yer arıyor çolak. Yönetimde buna göz yumuyor Ne demişler, denize düşen yılana sarılır...

AYIP

07 Nisan 2018 14:34
Bu adam (Tanju ÇOLAK) geçen yıl TRT'de Eskişehirspor'un şike yaptığını ima etmişti. (Mustafa Denizli göreve geldiğinde söylesiği sözleri hatırlayın) Şimdi bu görüntü. Çok AYIP. Bizimle dalga geçiyorlar resmen.