ES ES ŞAHLANDI!

Son Güncelleme : 12 Şubat 2018 09:02
ES ES ŞAHLANDI!

Eskişehirspor, Giresunspor'u 3-1 mağlup etti.

Eskişehirspor 21. hafta mücadelesinde evinde konuk ettiği Akın Çorap Giresunspor'u 3-1 mağlup etti. Kırmızı Şimşekler'e üç puan getiren golleri 25. dakikada Dorukhan Toköz, 64. dakikada Ofoedu ve 75. dakikada Kaan Kanak kaydetti.

Yorumlar (7) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Vatandaş

11 Şubat 2018 19:34
Zeytindalı Operasyonunda 12 Şehidimizi toprağa verdiğimiz günde siz galibiyet aldık diye seviniyorsunuz. Olacak iş mi?

Eko

11 Şubat 2018 22:59
Bu maçta oynanan arkadaşlar de seyreden zevk aldi

şugar çucuklar beyaa

11 Şubat 2018 21:37
ben dedim amatörlere teslim edin takımı kurtarsınlar beyaa.bir senedir ömrümüzü kısaltı bu çok bilmiş futbolcular beyaa. bi kişi kaldı gönderilcek ben söylemeyim beyaa onuda siz bulun beyaa hani esmer olan.benden da esmer beyaa

Hakan

11 Şubat 2018 19:04
Böyle sonuçlara ihtiyaç vardı.Takım güzel taraftar muhteşem.Teşekkürler EsEs

EsEs

11 Şubat 2018 19:03
Bu takım oyuncu kalitesi bakımından iyi.Mücadele ederse kazanıyor.

Cemali CCCC

12 Şubat 2018 20:13
Bu büyük taraftar ve camia ne zaman , neye üzüleceğini de sevineceğini de herkesten iyi bilir..Hiç kimse bunu hatırlatıp terbiyesizlik yapmaya kalkmasın..Yeri gelir şehitlerine sahip çıkar, yeri gelir ön saflarda vatanını savunur , Afrin' ede gider , Münbiç' ede girer..Şehitlerimizin acısını da en derinden hisseder...Aziz şehitlerimiz üzerinden propaganda yapmak ise ancak aciz ve alçakların işidir..Bu /beğenmedim /butonlarına basanlar ise kıskançlıklarından , kendi tuttukları takımdan çok EsEs'i takip eden aslında kendilerinde olmayan o güzel aşkı ve sevgiyi arayanlardan başkaları değil..Ama nafile EsEs'li olmanın hazzını ve mutluluğunu hiç bir yerde bulamazlar....

Selahattin Şener