ES-ES LİGDE KALDI

Son Güncelleme : 29 Nisan 2018 10:04
ES-ES LİGDE KALDI

Eskişehirspor son 10 dakikasına 2-0 geride girdiği karşılaşmada, Bolusupor'la 2-2 berabere kaldı. Eskişehrispor'un gollerini 85. dakikada Hürriyet, 90'da Andaç Güleryüz kaydetti.

Ligde kalma adına çok önemli olan karşılaşmadan 1 puan alan Kırmızı Şimşekler puanını 38'e yükseltti. Samsunspor'un Giresunspor'a 2-1 yenilmesi sonrası Eskişehirspor ligde kalmayı garantiledi. 

Yorumlar (24) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Yunus ERYILMAZ

29 Nisan 2018 14:39
Takımın ligde kalmasına sevinir olmuşuz.Mevcut yönetimden hesap sorulmalı.Yıldız oyuncuları satarak süper ligin en çok transfer gelirini elde eden kulübü borç batağına sürükleyen yönetim şeffaf olamamıştır.Bu yönetimle başarı beklemek hayalden öte bir şey değildir.

SERDAR

30 Nisan 2018 14:38
BÜTÜN ESKİŞEHİR HAYRİ ÜLGENİN KULAKLARINI ÇINLATTI.TAM BİR ESKİŞEHİR DÜŞMANI

MEHMET KARAMAN

28 Nisan 2018 17:49
Tebrikler Kardeş Takım Tebrikler Konya dan yazıyorum inanın biz de sizin kadar çok sevindik Samsunspor lig de kalması için tam 18 gol atması lazım Eskişehir li kardeşlerim inanın sizden çok sevindik ta eskiye döndüm gittim Eskişehirspor dan transfer ettiğimiz kuşçu Nuri lakaplı Nuri kardeşim falan aklıma geldi inanın ağlamaklı oldum tüm Eskişehir halkına selamlar saygılar

MEHMET KARAMAN

28 Nisan 2018 21:01
YILMAZ VURAL ı bırakmayın göreceksiniz önümüzdeki sezonda Eskişehispor süper lig e çıkacak..

Erhan

29 Nisan 2018 22:07
Es-Es in büyüklüğünü Hayri Ülgen (Şişko) e gösteren, Besim Durmuş hocaya lisans yırttıran ama lif yarışında yırttırmayan başta Yılmaz Hoca ve tüm futbolcu kardeşlerime teşekkürler. En Büyük ES ES

Hakan

28 Nisan 2018 19:04
Konyalı kardeşlerimiz..yanımızda olduğunuzu biliyoruz. Yaşasın EsEs-Konya kardeşliği diyoruz.

EsEsEsKiKiKi....EsEsEsKiKiKi....EsEsEsKiKiKi....EsEsEsKiKiKi....EsEsEsKiKiKi....EsEsEsKiKiKi....

28 Nisan 2018 17:41
EsEsEsKiKiKi....EsEsEsKiKiKi....EsEsEsKiKiKi....EsEsEsKiKiKi....EsEsEsKiKiKi....EsEsEsKiKiKi....EsEsEsKiKiKi....EsEsEsKiKiKi....EsEsEsKiKiKi....EsEsEsKiKiKi....EsEsEsKiKiKi....EsEsEsKiKiKi....EsEsEsKiKiKi....EsEsEsKiKiKi....EsEsEsKiKiKi....EsEsEsKiKiKi....EsEsEsKiKiKi....EsEsEsKiKiKi....EsEsEsKiKiKi....EsEsEsKiKiKi....EsEsEsKiKiKi....EsEsEsKiKiKi....EsEsEsKiKiKi....EsEsEsKiKiKi....

111

28 Nisan 2018 17:38
Tebrikler es esim

ibrahim eydir

28 Nisan 2018 18:50
tüm olumsuzluklara rağmen lige tutunduk beş altı adam alırsak seneye başa güreşiriz emeği geçen herkese teşekkürler ne olursa olsun her zaman her yerde es es es es es ki eski es es

Onur

28 Nisan 2018 23:40
Rabbime şükürler olsun ki bu sezon ligde kaldık, şimdi yönetime her türlü destek verilerek transfer yasağından kurtulmak öncelikli hedef olmalı, doğru transferler ve iyi bir teknik ekip, muhteşem taraftarın destegi ile Eskişehirspor u hakettiği süper lige taşır!!! Bugün hayatımızın en güzel gününü yaşatan ve son dakikaya kadar mücadele eden tüm futbolcu kardeşlerimizi ve emeği geçen herkesi tebrik ediyorum..

26 es

28 Nisan 2018 18:14
Tüm eskisehirspor camiasına hayırli olsun budur ya

2626

28 Nisan 2018 19:02
Oyuncularımıza bazen çok kızdık... ama genelde hep sevdik,seviyoruz.Onların yeri buralar değil çok daha üstler olmalıydı. ..Teşekkürler...

EsEs

28 Nisan 2018 17:35
Sakarya manşet istiyoruz.En çok satan, okunan gazete..manşet istiyoruz.

Nejo 26

29 Nisan 2018 18:31
Tebrikler eses,bence bu sezonun eses acisindan en büyük kazanci takima katilan genclerdir.

Mahmut

28 Nisan 2018 19:05
Hayri abiiiiiiiiii..günaydın ..Yorumların için teşekkürler ...

Hakan

30 Nisan 2018 00:33
Yılmaz hoca gelir takımı ipten alır. Hep güvenmişimdir.

Altug0726

29 Nisan 2018 07:12
Ne hale gelmisiz kume dusmedigimize sevinir olduk,bu sartlarda onemli bir basari gibi gozuksede nedense icim acidi;gercekten donanimli sahsiyetlerle layik oldugun yere gelip gercek sevinc gosterileri yasatacaginiza inancim sonsuzdur...senin tek yerin superligtir,burada alacagin basarilardir;hadi simdi topyekun bunun icin calismaya,en buyuk guc arkanizda...

Şirin Baba

28 Nisan 2018 17:47
Öptüm seni , Hayri Ülgen ...Şimdi ağla Samsunspor 'un düştü diye..Öyle atıp tutmakla olmuyor bu işler cicim..:-):-):-)

ibrahim

30 Nisan 2018 09:11
helal olsun KARDEŞ TAKIM cok sevindim cok es es es ki ki ki es ki es ki es (KONYA ES ES KARDEŞLİĞİ ) her zaman yanınızdayız !!!!!!!!!!

TamEs

28 Nisan 2018 17:41
İşte bu be, işte buuuuu!:-)...Daha önce yazmıştım , Samsunspor mutlak galibiyeti, Gaziantepspor galibiyeti ve alınacak bir beraberlik bizi ligde tutar diye , oldu işte oldu be! Teşekkürler taraftarlar, teşekkürler çocuklar , teşekkürler Yılmaz Vural , teşekkürler başkan , teşekkürler yönetim , teşekkürler emeği geçen her kim varsa...Şükürler olsun Yüce Rabbim..

ismailC

30 Nisan 2018 09:41
BÖYLE SEVİNDİNİZ BÖYLE SEVİNDİRDİNİZ YA YETER BE

Tuncay

28 Nisan 2018 18:44
Yilmaz vural siyaseti bırak işini yap senden önümüzdeki sezon süper lig konusunda kalıcı adımlar atmani bekliyoruz.

sedat

30 Nisan 2018 10:49
başkaları şampiyon olduk diye sevinir biz düşmedik diye seviniyoruz koskoca eses ne hale düştü yazık

Vatandaş

28 Nisan 2018 22:17
Bunla avunuyoruz maalesef
SERVİS VE KANTİNLERE DENETİM
SERVİS VE KANTİNLERE DENETİM
Büyükşehir Belediyesi Zabıta Daire Başkanlığı ekipleri, öğrencilerin sağlıklı beslenme ve güvenli ulaşım ihtiyaçlarını karşılayan kantin ve servis araçlarını denetledi.
HIRSIZLIK ŞÜPHELİLERİ ADLİYE'DE
HIRSIZLIK ŞÜPHELİLERİ ADLİYE'DE
Eskişehir'de 'Kablo hırsızlığı' yaptıkları iddiası ile yakalanarak gözaltına alınan 5 şahıs adliyeye sevk edildi. 
BAKANLIKTAN CEVAP GELDİ
BAKANLIKTAN CEVAP GELDİ
Eskişehir merkez ve ilçelerinde sıklıkla meydana gelen ve mağduriyet yaratan elektrik kesintilerine ilişkin Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı’ndan açıklama geldi.
ESKİŞEHİR MERKEZLİ FETÖ OPERASYONU
ESKİŞEHİR MERKEZLİ FETÖ OPERASYONU
Eskişehir merkezli 3 ilde Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması'na (FETÖ/PDY) yönelik operasyonda 6'sı muvazzaf 7 asker gözaltına alındı.
CUMHURBAŞKANINA HAKARETE TUTUKLAMA
CUMHURBAŞKANINA HAKARETE TUTUKLAMA
 Eskişehir'de, sosyal medya hesaplarından Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a hakaret ettiği öne sürülen 2 kişi tutuklandı.
Göçmenler kurtarıldı
Göçmenler kurtarıldı
Ege Denizi'ndeki Yumurta Ada'da mahsur kalan 44 düzensiz göçmenin tamamı Türk Sahil Güvenlik Komutanlığı unsurlarınca kurtarıldı.
GECE YARISI DEPREM TATBİKATI
GECE YARISI DEPREM TATBİKATI
Eskişehir Dorlion Arama ve Kurtarma (DAK) ekibi, olası bir deprem felaketine hazırlıklı olmak amacıyla nefes kesen tatbikata imza attı. 
ESKİŞEHİR'DE FECİ KAZA
ESKİŞEHİR'DE FECİ KAZA
Eskişehir'de meydana gelen trafik kazasında biri çocuk 2 kişi hayatını kaybederken, 2'si ağır 5 kişi de yaralandı. 
VATANDAŞI DİNLEMEK GÖREVİMİZ
VATANDAŞI DİNLEMEK GÖREVİMİZ
AK Parti Eskişehir Milletvekili Emine Nur Günay ilçe gezilerine Beylikova ile devam etti. Günay’ın ilk durağı Batman’da şehit düşen Jand. Uzm. Çvş. Neşet Gök’ün baba ocağı oldu.