ES-ES İÇİN ANKARA ZİRVESİ

04 Aralık 2017 14:59
ES-ES İÇİN ANKARA ZİRVESİ

Çarşamba günü yapılacak olan seçimli genel kurul öncesinde Ali Eldem başkanlığındaki heyet dün Ankara'ya giderek AKP Eskişehir Milletvekilleriyle bir araya gelip durum değerlendirmesi yaptı.

Eskişehirspor'un genel kurulu öncesinde birliğin sağlanması için çalışmalar yapan eski yöneticilerden Ali Eldem dün Ankara'ya giderek AKP Eskişehir Milletvekilleriyle bir araya gelip çalışmalar hakkında bilgiler verdi. Nabi Avcı, Emine Nur Günay ve Harun Karacan ile Mecliste bir araya gelen heyette AKP Eskişehir İl Başkanı Dündar Ünlü'nün yanı sıra Eskişehir Ticaret Odası Başkanı Metin Güler, eski başkanlardan Nebi Hatipoglu ve Eskişehir Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Yılmaz Karaca ve iş adamlarından Gürdal Abacı'da yer aldı.

Yorumlar (14) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Sezgin

04 Aralık 2017 16:24
Takım ne halde bunlar da reklam-siyaset peşinde siritiyorlar

Osman

05 Aralık 2017 08:32
Şaka gibi herkes kendi çıkarının peşinde

gercek

04 Aralık 2017 18:31
eskilerden biri olmasın, yeni birisi olsun isterse takım küme düşsün, yalnız takımı bu hale sokan hiç kimse olmasın lütfen yorumu yayınlayın .

Es Es

04 Aralık 2017 17:56
Gide bele yol ettiniz angarayı eskişehiri sonuç

Fiko

04 Aralık 2017 18:48
Carsambanin gelisi persembeden belli

Eses

05 Aralık 2017 12:18
İnşallah dağ fare doğurmaz. Yoksa durum çok kötü.

PAR ES

08 Aralık 2017 12:52
Elbetki takımı daha iyi konuma getirmek için yönetim Ankara'ya da gidecek gerekirse Amerika'ya da gidecekler.bakiyorumda bazı çomarlar ulumaya başlamış

Ali

07 Aralık 2017 09:28
Demekki destek sözü alamadılar ki Halil e kaldı iş.kulüp kapanacak anlaşıldı

Ismail

06 Aralık 2017 16:34
Esesimizi ne hale getirdiler bu saat olmasina gerek su andada bir baskan adayimiz yok

ÇAĞLAR

05 Aralık 2017 15:54
"DOSTLAR ALIŞVERİŞTE GÖRSÜN" adlı çalışma :)

oguz

06 Aralık 2017 11:46
Halil ÜNAL dan başkası bu yükün altından kalkamaz demedi demeyin

ERKAN

05 Aralık 2017 10:41
ORDA BULUNANLARDAN HİÇ BİRİ NE ŞOV NEDE SİYASET PESİNDE BÖYLE BİŞEYE İHTİYAÇLARI BİLE YOK BAŞKANLIK PESİNDEDE DEYİLLER ORDAKİ ARKADAŞLAR ESKİŞEHİR VE ESKİŞEHİR SPOR SEVDALISIDIRLAR YORUMLARI OKUDUM VE ÜZÜLDÜM

ayça akbaş

05 Aralık 2017 13:36
ha ha gülüyorum es es mi kaldı ya......!!!!!!!!

es - es

04 Aralık 2017 19:20
meclise gitmişken chp yede uğrasınlar . kılıçtaroğlu belki bi kıyak yapar . büyükerşen e bir şeyler fısıldar .
İNCE'YE BÜYÜK DESTEK
İNCE'YE BÜYÜK DESTEK
Cumhurbaşkanı Adayı Muharrrem İnce’nin, Amasya Mitingi’nde başlattığı yardım kampanyasına Eskişehir’den büyük destek geldi.
HAYATA YENİDEN TUTUNDU
HAYATA YENİDEN TUTUNDU
Yaklaşık 40 yıl önce yaşadığı iş kazası sonucu bacaklarını kaybeden, 8 ay önce de geçirdiği felç ile kollarını kullanamayan Erol İzmit, fizik tedavi sonrasında kollarını kullanabilmenin mutluluğunu yaşıyor.
TENCERESİNİ ALAN GELDİ
TENCERESİNİ ALAN GELDİ
Odunpazarı Kent Konseyi Büyükdere Mahalle Meclisi ‘Tencereni al gel iftarda buluşalım’ iftar programı düzenledi.
TEİ'DEN OTİZMLİ ÇOCUKLARA DESTEK
TEİ'DEN OTİZMLİ ÇOCUKLARA DESTEK
TEI, Eskişehir’e olan sosyal sorumluluğunun bilinciyle projelerine devam ediyor.
ETB'DEN EMNİYET'E ZİYARET
ETB'DEN EMNİYET'E ZİYARET
Eskişehir Ticaret Borsası (ETB) Yönetim Kurulu Başkanı Ömer Zeydan, Meclis Başkanı Hasan Öztürk ve yönetim kurulu üyeleri, Eskişehir Emniyet Müdürü Engin Dinç'i makamında ziyaret etti.
4 BİN KİŞİ İFTARDA BULUŞTU
4 BİN KİŞİ İFTARDA BULUŞTU
Odunpazarı Belediyesi tarafından hazırlanan iftar programları, Yenikent Mahallesi’nde düzenlenen iftar ile devam etti.
ESKİŞEHİR'E MİLLET BAHÇESİ YAPACAĞIZ
ESKİŞEHİR'E MİLLET BAHÇESİ YAPACAĞIZ
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Eskişehir'de eski stadyumun olduğu alana 'Millet Bahçesi' yapılacağını söyledi.
CEZAEVİNDEN İZNE ÇIKTI OTOMOBİL ÇALDI
CEZAEVİNDEN İZNE ÇIKTI OTOMOBİL ÇALDI
Eskişehir’de, yarı açık cezaevinden izinli çıktıktan sonra bir şahsa ait kamyoneti çalan ve polisin takibi sonucu yakalanan şüpheli adli makamlara sevk edildi.
KILIÇDAROĞLU GELİYOR
KILIÇDAROĞLU GELİYOR
CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, 27 Mayıs Pazar günü Eskişehir’e geliyor.