ES-ES İÇİN ANKARA ZİRVESİ

04 Aralık 2017 14:59
ES-ES İÇİN ANKARA ZİRVESİ

Çarşamba günü yapılacak olan seçimli genel kurul öncesinde Ali Eldem başkanlığındaki heyet dün Ankara'ya giderek AKP Eskişehir Milletvekilleriyle bir araya gelip durum değerlendirmesi yaptı.

Eskişehirspor'un genel kurulu öncesinde birliğin sağlanması için çalışmalar yapan eski yöneticilerden Ali Eldem dün Ankara'ya giderek AKP Eskişehir Milletvekilleriyle bir araya gelip çalışmalar hakkında bilgiler verdi. Nabi Avcı, Emine Nur Günay ve Harun Karacan ile Mecliste bir araya gelen heyette AKP Eskişehir İl Başkanı Dündar Ünlü'nün yanı sıra Eskişehir Ticaret Odası Başkanı Metin Güler, eski başkanlardan Nebi Hatipoglu ve Eskişehir Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Yılmaz Karaca ve iş adamlarından Gürdal Abacı'da yer aldı.

Yorumlar (14) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Sezgin

04 Aralık 2017 16:24
Takım ne halde bunlar da reklam-siyaset peşinde siritiyorlar

Osman

05 Aralık 2017 08:32
Şaka gibi herkes kendi çıkarının peşinde

gercek

04 Aralık 2017 18:31
eskilerden biri olmasın, yeni birisi olsun isterse takım küme düşsün, yalnız takımı bu hale sokan hiç kimse olmasın lütfen yorumu yayınlayın .

Es Es

04 Aralık 2017 17:56
Gide bele yol ettiniz angarayı eskişehiri sonuç

Fiko

04 Aralık 2017 18:48
Carsambanin gelisi persembeden belli

Eses

05 Aralık 2017 12:18
İnşallah dağ fare doğurmaz. Yoksa durum çok kötü.

PAR ES

08 Aralık 2017 12:52
Elbetki takımı daha iyi konuma getirmek için yönetim Ankara'ya da gidecek gerekirse Amerika'ya da gidecekler.bakiyorumda bazı çomarlar ulumaya başlamış

Ali

07 Aralık 2017 09:28
Demekki destek sözü alamadılar ki Halil e kaldı iş.kulüp kapanacak anlaşıldı

Ismail

06 Aralık 2017 16:34
Esesimizi ne hale getirdiler bu saat olmasina gerek su andada bir baskan adayimiz yok

ÇAĞLAR

05 Aralık 2017 15:54
"DOSTLAR ALIŞVERİŞTE GÖRSÜN" adlı çalışma :)

oguz

06 Aralık 2017 11:46
Halil ÜNAL dan başkası bu yükün altından kalkamaz demedi demeyin

ERKAN

05 Aralık 2017 10:41
ORDA BULUNANLARDAN HİÇ BİRİ NE ŞOV NEDE SİYASET PESİNDE BÖYLE BİŞEYE İHTİYAÇLARI BİLE YOK BAŞKANLIK PESİNDEDE DEYİLLER ORDAKİ ARKADAŞLAR ESKİŞEHİR VE ESKİŞEHİR SPOR SEVDALISIDIRLAR YORUMLARI OKUDUM VE ÜZÜLDÜM

ayça akbaş

05 Aralık 2017 13:36
ha ha gülüyorum es es mi kaldı ya......!!!!!!!!

es - es

04 Aralık 2017 19:20
meclise gitmişken chp yede uğrasınlar . kılıçtaroğlu belki bi kıyak yapar . büyükerşen e bir şeyler fısıldar .
SOKAK HAYVANLARI AŞILANIYOR
SOKAK HAYVANLARI AŞILANIYOR
Odunpazarı Belediyesi Kırsal Hizmetler Müdürlüğü, sokak hayvanlarının sağlığını korumak amacıyla rutin aşı takvimi uygulamaya devam ediyor.
ESKİŞEHİR'DE FETÖ OPERASYONU
ESKİŞEHİR'DE FETÖ OPERASYONU
Eskişehir'de, Fetullahçı Terör Örgütü'nün yönelik gerçekleştirilen operasyonda 12 kişi gözaltına alındı. 
İŞBİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALADILAR
İŞBİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALADILAR
 Anadolu Üniversitesi, hâli hazırda devam eden iş birliğinin ilerleyen dönemlerde de sürdürülebilmesi amacıyla Bursa Yenişehir Havalimanı ile iş birliği protokolü imzaladı. 
KARAÇAM TOHUMLARI TOPRAKLA BULUŞTU
KARAÇAM TOHUMLARI TOPRAKLA BULUŞTU
Eskişehir Orman Bölge Müdürlüğü karaçam sahalarındaki tohum takviyesi çalışmalarına başladı. 
2 MİLYON TL İLE YAKALANDILAR
2 MİLYON TL İLE YAKALANDILAR
Kocaeli'nde yaşanan banka aracı soygunu sonrası 2 şüpheli valiz içerisindeki yaklaşık 2 milyon TL ile yakalandı. 
ESKİŞEHİR'DE FETÖ DAVASI
ESKİŞEHİR'DE FETÖ DAVASI
Eskişehir’de Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanmasına (FETÖ/PDY) ilişkin soruşturma kapsamında haklarında dava açılan 3'ü tutuklu toplam 7 sanığın yargılanmasına devam edildi. 
ÇED RAPORUNA İTİRAZ SÜRESİ BAŞLADI
ÇED RAPORUNA İTİRAZ SÜRESİ BAŞLADI
Eskişehir'e kurulması planlanan termik santralin nihai ÇED raporu yayımlandı
ÇALDILAR SATTILAR YAKALANDILAR
ÇALDILAR SATTILAR YAKALANDILAR
Eskişehir'de 50 bin lira değerinde içki ve sigaraları çalan 5 kişiden 3'ü yakalandı. 
HOBİ BAHÇELERİ İÇİN  KURA ÇEKİMİ YAPILACAK
HOBİ BAHÇELERİ İÇİN KURA ÇEKİMİ YAPILACAK
Odunpazarı Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü’nün en çok rağbet gören çalışmalarından biri de hobi bahçeleri oldu.