ES-ES İÇİN ANKARA ZİRVESİ

04 Aralık 2017 14:59
ES-ES İÇİN ANKARA ZİRVESİ

Çarşamba günü yapılacak olan seçimli genel kurul öncesinde Ali Eldem başkanlığındaki heyet dün Ankara'ya giderek AKP Eskişehir Milletvekilleriyle bir araya gelip durum değerlendirmesi yaptı.

Eskişehirspor'un genel kurulu öncesinde birliğin sağlanması için çalışmalar yapan eski yöneticilerden Ali Eldem dün Ankara'ya giderek AKP Eskişehir Milletvekilleriyle bir araya gelip çalışmalar hakkında bilgiler verdi. Nabi Avcı, Emine Nur Günay ve Harun Karacan ile Mecliste bir araya gelen heyette AKP Eskişehir İl Başkanı Dündar Ünlü'nün yanı sıra Eskişehir Ticaret Odası Başkanı Metin Güler, eski başkanlardan Nebi Hatipoglu ve Eskişehir Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Yılmaz Karaca ve iş adamlarından Gürdal Abacı'da yer aldı.

Yorumlar (14) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Sezgin

04 Aralık 2017 16:24
Takım ne halde bunlar da reklam-siyaset peşinde siritiyorlar

Osman

05 Aralık 2017 08:32
Şaka gibi herkes kendi çıkarının peşinde

gercek

04 Aralık 2017 18:31
eskilerden biri olmasın, yeni birisi olsun isterse takım küme düşsün, yalnız takımı bu hale sokan hiç kimse olmasın lütfen yorumu yayınlayın .

Es Es

04 Aralık 2017 17:56
Gide bele yol ettiniz angarayı eskişehiri sonuç

Fiko

04 Aralık 2017 18:48
Carsambanin gelisi persembeden belli

Eses

05 Aralık 2017 12:18
İnşallah dağ fare doğurmaz. Yoksa durum çok kötü.

PAR ES

08 Aralık 2017 12:52
Elbetki takımı daha iyi konuma getirmek için yönetim Ankara'ya da gidecek gerekirse Amerika'ya da gidecekler.bakiyorumda bazı çomarlar ulumaya başlamış

Ali

07 Aralık 2017 09:28
Demekki destek sözü alamadılar ki Halil e kaldı iş.kulüp kapanacak anlaşıldı

Ismail

06 Aralık 2017 16:34
Esesimizi ne hale getirdiler bu saat olmasina gerek su andada bir baskan adayimiz yok

ÇAĞLAR

05 Aralık 2017 15:54
"DOSTLAR ALIŞVERİŞTE GÖRSÜN" adlı çalışma :)

oguz

06 Aralık 2017 11:46
Halil ÜNAL dan başkası bu yükün altından kalkamaz demedi demeyin

ERKAN

05 Aralık 2017 10:41
ORDA BULUNANLARDAN HİÇ BİRİ NE ŞOV NEDE SİYASET PESİNDE BÖYLE BİŞEYE İHTİYAÇLARI BİLE YOK BAŞKANLIK PESİNDEDE DEYİLLER ORDAKİ ARKADAŞLAR ESKİŞEHİR VE ESKİŞEHİR SPOR SEVDALISIDIRLAR YORUMLARI OKUDUM VE ÜZÜLDÜM

ayça akbaş

05 Aralık 2017 13:36
ha ha gülüyorum es es mi kaldı ya......!!!!!!!!

es - es

04 Aralık 2017 19:20
meclise gitmişken chp yede uğrasınlar . kılıçtaroğlu belki bi kıyak yapar . büyükerşen e bir şeyler fısıldar .
SERİNLEMEK İSTERKEN CANINDAN OLDU
SERİNLEMEK İSTERKEN CANINDAN OLDU
Eskişehir'de serinlemek için sulama kanalına girdiği iddia edilen çobanın cansız bedenine ulaşıldı.
ZİFTE SAPLANAN KÖPEKLER KURTARILDI
ZİFTE SAPLANAN KÖPEKLER KURTARILDI
Eskişehir'de saplandıkları ziftten çıkamayan iki yavru köpek, ölmek üzereyken itfaiye ekipleri tarafından kurtarıldı.
UYUŞTURUCU TACİRİ TUTUKLANDI
UYUŞTURUCU TACİRİ TUTUKLANDI
Kent merkezinde bir adrese yaılan operasyonda uyuşturucu madde ticareti yaptığı iddiasıyla gözaltına alınan kişi tutuklandı.
BAĞIMSIZ EKONOMİ  POLİTİKAMIZI  OLUŞTURMALIYIZ
BAĞIMSIZ EKONOMİ POLİTİKAMIZI OLUŞTURMALIYIZ
Saadet Partisi haftalık toplantısı gerçekleştirildi. Toplantıda ekonomi gündemini konu alan Ekonomik İşler Başkanı Turgay Koçyiğit, bağımsız ekonomi politikasının oluşturulması gerektiğini vurguladı.
ÜRETİCİYE DESTEK VERİLMELİ
ÜRETİCİYE DESTEK VERİLMELİ
Demokrat Parti (DP) haftalık toplantısı DP Tepebaşı İlçe Başkanı Şükrü Ketenci başkanlığında gerçekleşti. Ketenci, ülke ekonomisini değerlendirip, üretim ve ihracat yapılması gerektiğini söyledi.
ÇOCUKLARA BAYRAM HEDİYESİ
ÇOCUKLARA BAYRAM HEDİYESİ
Eskişehir Yunus Emre Ülkü Ocağı üyeleri, lunaparka götürdükleri 50 Türkmen çocuğuna bayram öncesi güzel bir gün yaşattılar.
KARACAN DEVRETTİ
BAKAN SOYLU'DAN ESKİŞEHİR'DE TRAFİK DENETİMİ
BAKAN SOYLU'DAN ESKİŞEHİR'DE TRAFİK DENETİMİ
İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, Eskişehir'in Sivrihisar ilçesinde, "Bu bayram ben de trafik polisiyim, hatalı sürücüye kırmızı düdük" projesi kapsamında yol uygulamasına katılarak çocuklara düdük, tişört ve broşür dağıttı.
BU ÇOCUKLARI  GÖREN YOK MU?
BU ÇOCUKLARI GÖREN YOK MU?
Düğün sezonunun başlamasıyla birlikte trafikte görmeye alıştığımız manzaralar da tekrar etmeye başladı. Düğün arabalarının önünü kesen çocuklar, akan trafikte hayatlarını tehlikeye atarak harçlık almaya çalışıyor.