ES-ES ERZURUM'DA KAYIP

Son Güncelleme : 07 Mart 2018 16:03
ES-ES ERZURUM'DA KAYIP

Eskişehirspor deplasmanda karşılaştığı Büyükşehir Belediye Erzurumspor'a 2-1 yenildi.

Erzurumspor'un gollerini 27. dakikada Burhan Eşer, 80. dakikada Taylan Antalyalı kaydetti. Eskişehrispor'un golu ise 86. dakikada Ofoedu'nun ayağından geldi. Kırmızı Şimşekler bu mağlubiyet sonrası 31 puanda kaldı.

Yorumlar (17) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

TamEs

09 Mart 2018 00:10
Ya! içim içime sığmıyor.Bu kadar ruhsuzluk olur mu?Bunların yaptığı işe,peşinden kendilerine destek için armanın peşinden kilometrelerce yol giden taraftara, dahası kendilerine saygıları yok!Günlerce emek harcayıp hazırlan,o kadar yol git..Tövbe tövbe sonra teslim ol,ya insan kendine yediremez bunu sırf bunun için insan mücadele eder biraz oynar.Kardeşim burası babanızın çiftliği değil,sizin umurunuzda olmayabilir ama bu camiayı bu hale düşürmeye hakkınız yok.!Erzurumspora bakıyorsun öyle ağım şahım kadrosu yok,olsa ne olur senin arkanda koskaca anlı şanlı EsEs taraftarı koskoca bir şehir var..Nasıl uyuyabiliyorsunuz,hak etmediğiniz parayı nasıl yiyebiliyorsunuz?Yenmek yenilmek tabiiki önemli ama yenilsende biraz mücadele be kardeşim!Gözümüz yükseklerde değil,bu takımı düşürmeyin yeter..Adam gibi oynayın,fazlasını istemiyoruz..Sizden bir cacık olmayacağını çoktan anladık.Aferin size!

Cemali CCC

07 Mart 2018 18:05
Ooo!Takım çoktan havluyu atmış , biz bir iki maç alırsak play off'u zorlarmıyız diye hesap yapıyoruz , futbolcu kardeşler kafalarında olayı bitirmişler. İsteksiz,ruhsuz sahada gezinmekden başka bir şey yapmadılar..Maç 1_0 olmuş onlar sanki biz öndeymişiz gibi mücadeleyi bırakıp , kabullenmiş bir görüntü sergilediler...Oysa istekli oynasalar işi bitirecekler..2_0 oldu , bizimkiler uyandı..Ama Ofeodu'nün gayretlerine ve hırsına diğerleri ayak uyduramadılar..Mücadele ederek yenilsek üzülmeyeceğiz ama bu isteksizlik bizi kahrediyor...Şaka maka play off'tan vazgeçtik , bu sezon düşmeyelim de başka bir şey istemiyorum..Maalesef gidişatımız pek hoş değil..

Nevzat ATIL

07 Mart 2018 17:35
Her maçta ızdırap çekmekten bıktık usandık.Takım futbol adına olumlu hiç birşey yapmadı, yapamadı.. Kazasız belasız bu sezonu tamamlasak bari.Futboldan bihaber bu sözde futbolculardan bir cacık olmaz.

onur

07 Mart 2018 18:29
Eh beee Yücel Hoca, Şu takımda sadece mezenga yerine semih 11 de başlasın dedik çok seymi istedik Maalesef sacmaladin bugün hocam nasıl bir mantıkla fırat ı 11 e aldın sonrada 30 dakika oynatıp çıkardın!!!hadi çıkardın alsana semihi Olmuyor hocam sana saygı duyuyoruz ama son iki maçı siz hediye ettiniz rakiplere

esss

07 Mart 2018 18:10
eskişehir'in diğer yerel medyası bilinçli olarak bu konu üzerinden yücel ildiz'e yüklenmektedir. halbuki kadro kısıtlılığı, taktik değişikliği gibi olaylara rağmen "ahmet oynamasın, mehmet oynasın", "hasan hüseyin oynamasın iniesta oynasın" gibi baskıyı kuran da yerel medya ve taraftar başkanı olmuştur. hoca da "alın istediğiniz kadro budur" demiş ve sağ kanadın otobana dönüştüğü, ofenin mevkisinde oynamadığı, ileride presin olmadığı bir 35 dakika izlenilmiştir. buradan biz gerekli söylemleri yazsak da yorumlarımız işlerine gelmediği için yayınlanmamaktadır. yine de bir kez daha hatırlatalım: kadromuz bu, ilk onbirimiz de bu, aldığımız puan da ortada, çektiğimiz ekonomik sıkıntı da bellidir. eminim gençler ileride forma şansı bulacak ve takımı daha iyi yerlere götüreceklerdir. ama şimdi deneme zamanımız yok. bugün bu baskı neticesinde 1 puan kaybettik.

Camlicaliyiz

07 Mart 2018 17:24
Vallaha soyle bi bakildigi zaman mutlak suretle yenmemiz gereken bir mac hazir denizli yenilmisken ama bi bakiyosun kadroda yapilandirma merak konusu olan hem boyle zamanlarda yapilandirilmaya gidiliyo nedense adana demir maci deseniz ona gore yapilan degisiklikler bugune bakiyosunuz kadroda yapilandirilma yani isin acikcasi mide bulandirici bi durum soz konusu ama bu buyuk taraftar bunlari haketmiyor bakalim altinordu maci ne olur merak konusu...?

Arma sevdası

07 Mart 2018 23:35
Tek dileğim hayırlısı ile düşmeden şu sezonu atlatalım,transfer yasağı uzamasın ve önümüzdeki sezon bu armanın hakkını,kutsal saydığımız formanın değerini bilecek oyuncular alıp,bu büyük taraftara yakışan süper lige dönelim Kayacan ve ofodeu dışında bütün oyuncular gönderilsin bakalım Mezenga efendi kendine kulüp bulabilecekmi? Erzurum maçında diziliş nasıldı taktik neydi anlayan varsa banada anlatsın Gencecik bir futbolcunun saçma sapan çekişmeler uğruna hayallerini yıkmanın bi açıklaması olabilirmi? Kusura bakma Yücel hoca sana kurt dedik post çıktın... Adana demirspor maçının kadrosundan sadece Mezenga yerine semihi değiştirsen bugün galiptik Bizler yine vazgeçmeden yine herzamanki coşku ile Altınordu maçında da tribünde olacağız Bugünlerde geçer Esesim

Akın

07 Mart 2018 22:14
Normal şartlarda Erzurum'u yener gelirdik. Yanlış kadro ile maça başlarsan olacağı bu. İnşallah seneye Akaminko,Aykut,Hürriyet, gibi yetersiz oyuncuları kadroda görmeyiz. Söyleyecek fazla bir şey yok,yanlış kadro ile çıkınca yapacak bir şey kalmıyor.

serdar

08 Mart 2018 12:38
Futbolcularda ne ruh kalmış nede oynama isteği lig bitsede başımızın çaresine baksak diyorlar

EsEs

07 Mart 2018 17:47
Puan maçı...Rakip gelsin üzerine...Aradan at uzun pasları.hızlı adamlarımız var.

AHMET ADAR

08 Mart 2018 11:33
Nezaman yüzgüldürdülerki,şimdi gülelim düşmezsek şükredeceğiz

halil ceylan

08 Mart 2018 09:29
hocada ne yaptigini anlamadi sonlara geliyoruz mezanga haric kadro bozulmaz mezanganin yerine koy semihi al maci bazen hocalar macera ariyorlar tamam hoca iyi niyetli olabilir bu saatten sonra macera aramaya gerek yok semih ilk onbirde olmasi lazim semih ilerde oldugu zaman top ilerde kalir takim rahatlar oynadigi zaman görüyoruz

Merhaba ulaş açar es es es Spor

08 Mart 2018 20:15
Eskişehirspor 2 - 1 Erzurum TRT 3 maç canlı yanıya ver

Siyah Kırmızı

07 Mart 2018 22:14
Hocam sezon bitiyor ama her hafta değişik kadro neyin nesidir. Fıratcan 35 dakika oyunda kaldı genç oyuncunun oyuna katkısı hiç olmadı. H.Hüseyin neden iknci yarı oyuna giriyor. Aykut orta saha için ne derece faydalı. Semih yaş ve fizik durumu ortada beğensekte beğenmesekte Mezenga santrıfor için şu an en uygunudur. İlk yediğimiz golde çekilen şutta ceza sahasında Dorukhan arkasını niçin döner anlamak mümkün değil. Bu işin şakası yok, rakiplerimize cömertlik yapmanın da hiç bir espirisi yok. Bu taraftarı daha ne kadar üzeceksiniz ?

Dadasda

08 Mart 2018 08:57
Burhanı nasıl üzdüysek zamanında, adam boş geçmiyor :/

bugra

08 Mart 2018 07:11
burhan eşer heryerde çıkıyor karşısına eses in :)

Turgut

08 Mart 2018 11:17
Es es hangi macta kayip degilki
BORSA ÜYELERİNE KREDİ FIRSATI
BORSA ÜYELERİNE KREDİ FIRSATI