ES-ES ATEŞ HATTINDA

Son Güncelleme : 01 Nisan 2018 21:04
ES-ES ATEŞ HATTINDA

Spor Toto 1. Lig’in 29. haftasında Eskişehirspor, evinde karşılaştığı Balıkesirspor Baltok’a 3-1 mağlup oldu.

Eskişehirspor mutlak galibiyet için çıktığı maçı kaybetti. Küme düşme hattından uzaklaşmak için kazanması gereken maçı kaybeden Kırmızı Şimşekler kendini ateş hattına attı. Karşılaşmaya hızlı başlayan Eskişehirspor ilk 15 dakika içinde önemli gol pozisyonlarını değerlendiremedi.Maçın 42. Dakikasında Semih Şentürk rakibiyle girdiği mücadele sonrasında kırmızı kart gördü. 45. dakikada rakip Balıkesirspor Otoo’nun golüyle 1-0 öne geçti. Karşılaşmanın ilk yarısı bu skorla sona erdi.

Kırmızı Şimşekler 62’de Kaan Kanak’la beraberliği yakaladı. Ancak 68’de Sedat 72’de Burak’ın golleriyle Balıkesirspor karşılaşmayı 3-1 kazandı. Maçın son dakikalarında Eskişehirspor taraftarı bazı futbolcuları protesto etti. Özellikle Bruno Mezanga ve Hasan Hüseyin Acar protestoların hedefi oldu.

ES-ES bu mağlubiyetle 31 puanla 16.sıraya geriledi.

Yorumlar (18) / Onay bekleyen (3)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Nuri

01 Nisan 2018 21:50
Zora geldi mi istifa..Yok kardeşim hoca..kal ve takımla berber kendini de kurtar.Hep yenilecek değilsin ya.

EsEs

01 Nisan 2018 21:49
Hocam istifa seni kurtarmaz.Takımı iyi çalıştır.Neden yeniliyoruz.Çare bul..çare

Adnan

01 Nisan 2018 23:48
Semih efendi fenerdeyken bu hareketi yaparmiydin Hakem efendi semih bu hareketi fenerdeyken yapsa kırmızı kart gosterebilirmiydin.ustelikte ceza sahasinda ofeodo ya yapılan hareket penaltıydi vermedin

Kadir

01 Nisan 2018 21:34
Semih yine yaktın takımı.O hareketin kart olacağını bilmeyecek oyuncumuzun.

Haluk

02 Nisan 2018 09:18
Maç bitmeden futbolcuları protesto edip, yuhlamak da ne demek. maçın başından itibaren anlamsız saçma sapan besteler söylendi durdu. Hakemi baskı altına alınacak hiç bir şey yapılmadı. Maçın başında bariz penaltımız verilmedi, Semih oyundan atıldıktan sonra hakem takımı sindirmek için sarı kartlarını gösterdi durdu. Bizim taraftar hakemi bıraktı kendi futbolcusunu oyundan düşürmek için elinden ne geldiyse yaptı.

EsES

01 Nisan 2018 21:47
Yücel Hoca istifa ediyormuş. Demekki takımdan ümidi kesti.

Sstt aloo

01 Nisan 2018 23:37
Aloo beyler bak olmuyo!!paralı amigo ve yaninda matematik bilgisinden bir haber uc bes 16yas alti cocuk..Taraftar burnundan soluyor bunlar hala saksak pesinde!! Ahh kizilcikli ahhh!!Bizitribünlerde kimlerle muhattap ediyorsun!! Gecen sene malatyaya bak hep saksakta olmuyor demekki!Esesin kanini emiyorlar siz göremiyormusuniz hepsi tffde siraya giriyor siz hala saksaklayin!!aykut semih su takimdan gitsin hali sahaya almazlar!!Gerci kime ne anlatcaksin biz özde taraftari maasla dikmiyorlar ki isi saksakci olan adamlarla anlasamiyoruz !!!!

Bba

01 Nisan 2018 22:29
Bu oyuncuların içi rahat...Olan EsEs sevdalılarına olur.Hepiniz gidin.Artık bu oyuncuların isimleri bile bizi deli ediyor.Semih defol. git

LAMİ

01 Nisan 2018 21:00
Takımı yuhalamak Doğru değil Kendi sahamızda ilk defa yenilmiyoruz Küme düşmeyiz Bu takım seneye İyi bir takviye ile şampiyonluğun en kuvvetli adayı olur Teknik Direktör Mezanga'yı 90 dakika niye oyunda tutuyor Mezanga-Semih Şentürk-Hürriyet-ofeyedo seneye olmamalı

Akın

01 Nisan 2018 21:57
Ligde kalsakta ( inşallah kalırız ),küme düşsekte seneye bu futbolcuların bir tanesi dahi Eskişehirspor'da kalmasın.Bu takımıda yenemezsek hangi takımı yeneceğiz.Orta sıralarda ligi bitirecek durumdayken küme düşeceğiz.Yediğimiz gol sayısına bak,yazıklar olsun.Ne oynuyorsunuzki havaya giriyorsunuz.Sezon sonuna kadar Hürriyet'in kadroda olmaması gerekir.

Çağlar

04 Nisan 2018 01:34
Tribün lideri görüntüsündeki iki zat bu takıma zarar halkın içinden olmayan kişilerin Eskişehirspor'da olmasi kadar acı bir şey yok play off finali gibi tribünlerde zerre fayda vermeyen aksine zarar ziyan olan o iki "tribüncü" gitmeyene kadar Eskişehirspor'a fayda gelmeyecek

Hayati.

01 Nisan 2018 21:39
Semih yaktın bizi.Ne diyelim. Balıkesir ve Denizliye tebrikler.

Kızılcık

07 Nisan 2018 15:51
Kızılciklı abilerimizi tribünlerde gormek istiyoruz.Artik sahada hakem üzerinde baski kuracak skora etki edecek gercek tribün liderlerini görmek istiyoruz.!!!

Semih

01 Nisan 2018 21:12
Yine semih sentürk !!yine dönüm noktasi bu adami hala alkislamiyorlar mi akillarindan şuphe ediyorum!!

Onur

01 Nisan 2018 22:04
35 senedir tribündeyim ilk defa son düdük çalmadan stadı terkettim,Yücel hoca istifamı verecegim demiş'' verirse versin kardeşim... Mezenga sahada gezinmekten ve takımı olumsuz yönde etkilemekten başka bir şeye yaramazken bizim yücel hoca ısrarla oynatıyor 90 dakika Balıkesirspor beraberlik için geldiğini daha maçın başında belli etti,gel gelelim biz adamları iştahlandırdık ve sonuç yine hüsran oldu Her şey bir yanada önümüzde yüzlerce polis ile maç izliyoruz,bize terörist muamelesi yapanlar önce hakemleri adam etsin Rabbim bize yardım etsin bu ligden düşmeyelim

Dgn

01 Nisan 2018 23:52
‪Daha once de soyledim,tekrar ediyorum!! Bu durumun tek sorumlusu kendini aklamaya,kurtarmaya calisan( ve bu sebeple tekrar yonetime “sahip cikan”) ve bakkaliye yonettigini dusunen vizyonsuz yonetimdir. ‬

İSTEK

01 Nisan 2018 20:56
Halil Ünal acilen istifa etmelidir

KOBRA

02 Nisan 2018 14:31
ESES KÜMEYE
İNÖNÜ'DE ÖLÜMLÜ KAZA
İNÖNÜ'DE ÖLÜMLÜ KAZA
Eskişehir'de meydana gelen trafik kazasında 1 çocuk öldü, 6 kişi yaralandı. 
ÜSTÜNDEN 620 LİRA ÇIKTI
ÜSTÜNDEN 620 LİRA ÇIKTI
Vatandaşların duygularını sömüren dilencinin üzerinden tam 620 lira çıktı.
SARICAKAYA'DA  PALMİYE GÜZELLİĞİ
SARICAKAYA'DA PALMİYE GÜZELLİĞİ
Eskişehir'in Sarıcakaya ilçesine giren vatandaşları palmiye ağaçları karşılıyor.
SAĞLIK SOKAĞI İLGİ GÖRDÜ
SAĞLIK SOKAĞI İLGİ GÖRDÜ
Eskişehir İl Sağlık Müdürlüğünce 3-7 Eylül 2018 tarihleri arasında Porsuk Bulvarı Adalar mevkiinde düzenlenen, bazı genel sağlık hizmetlerinin ücretsiz olarak verildiği Halk Sağlığı Sokağı etkinliğine vatandaşların ilgisi büyük oldu.
LAİK EĞİTİM SİSTEMİ  SAVUNULMALI
LAİK EĞİTİM SİSTEMİ SAVUNULMALI
Eğit – Der Eskişehir Şubesi eğitim öğretim yılının başlamasının ardından basın açıklaması gerçekleştirdi. Şube Başkanı Emin Dağlı, Laik eğitim sisteminin savunulması gerektiğini söyledi.
KÖY ENSTİTÜLERİNDEN YARARLANILMALI
KÖY ENSTİTÜLERİNDEN YARARLANILMALI
Yeni Kuşak Köy Enstitülüler Derneği (YKKED Eskişehir Şube Başkanı İlyas Küçükcan yeni eğitim öğretim yılı ile ilgili basın açıklaması yaptı. Küçükcan "Nitelikli-işlevsel bir eğitim sistemi için, Köy Enstitüleri deneyiminden yararlanılmalı" dedi.
KERBELA ANILDI
KERBELA ANILDI
Odunpazarı Belediyesi, Aleviler için kutsal olan Muharrem Ayı nedeniyle Sahra-i Kerbela Yas-ı Matem etkinliği düzenledi.
GÖÇMEN AİLEYE YARDIM ELİ
GÖÇMEN AİLEYE YARDIM ELİ
Geçen sene zihinsel engelli çocuğu ile birlikte savaştan kaçarak Irak’tan gelen Türkmen annenin yokluk içinde yaşadığını tespit eden Eskişehir Havacılar Sosyal Yardımlaşma ve Kültür Derneği, ailenin evine yaklaşık 15 bin liralık eşya bağışladı.
DESTİCİ'DEN DESTEK SÖZÜ
DESTİCİ'DEN DESTEK SÖZÜ
Büyük Birlik Partisi (BBP) Genel Başkanı ve Ankara Milletvekili Mustafa Destici, Eskişehir Organize Sanayi Bölgesi Yönetim Kurulu Başkanı Nadir Küpeli ve Yönetim Kurulu üyelerini ziyaret etti.