ERKAN ZENGİN TAKIMDA KALDI

Son Güncelleme : 01 Şubat 2018 13:02
ERKAN ZENGİN TAKIMDA KALDI

Alanyaspor Erkan için istenilen parayı vermeyince, Erkan zengin Eskişehirspor'da kaldı.

Alanyaspor'a transferi gündemde olan Erkan Zengin, Es-Es'te kaldı. Erkan için 1 milyon euro'dan 300 bin euro'ya düşülmesine karşın Alanyaspor bu rakamı vermedi. Böylelikle Erkan da takımda kalmış oldu. Yönetimin ilerleyen saatlerde bu konuyla ilgili açıklama yapması bekleniyor. Öte yandan transferin gerçekleşmemesi sonra Erkan Zengin sosyal medyadan bir mesaj yayınlayarak, taraftarlara 'hakkınızı helal edin' dedi. 

Yorumlar (10) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

MÇAKIR_İTÜ

01 Şubat 2018 09:07
Alanyaspor'da beleş mezar arıyor.Utanmadan, sıkılmadan bedava istiyor. Trabzonspor'a Erkan için bonservis bedeli ödedik. Alanya kim? geçmişi nedir, kaç seyircisi var, tarihinde ne başarısı var? Kader utansın! Es-Es'in kapısından geçemeyen kulüpler bizim durumumuzdan yararlanarak iğrenç tekliflerde bulunuyorlar. Erkan kardeşim sen Es-Es için çok değerlisin. Bismillah de, işine bak.

NİMETULLAH BEYAZ ANKARA

01 Şubat 2018 14:01
BÜYÜK KAPTAN YÜRÜBE KİM TUTAR ESESİ ŞAMPİYON ESESES KİKİKİ ESKİ ESKİ ESES

Hasan

01 Şubat 2018 10:27
300 bin euroya erkan gibi adam verilir mi? İyi ki vermemişler.

GERÇEKÇİ

01 Şubat 2018 19:42
1.ERKAN HOCALARA SAYGIYI ON LARI KIYMA MAKİNASI GİBİ YE ME ALIŞKANLIĞINDAN VAZ GEÇ MELİ 2.TOPLAR BENDE TOPLAR BENDE TOPLANSIN EGOSUNU BI RAKSIN 3.SAHADA FUTBOLCU ARKADAŞLARINA BAĞIRMASIN 4.SAHADA OYUN VE SONUÇLA HOCAYA TUZAK KURMASIN 5.SİGARAYI BIRAKSIN 6.TOPRAK GİBİ YUMUŞAK OLARAK HERKE SİN KALBİNE MİSAFİR OLSUN. 7.ES-ES İN SIKINTILI VE TRANSİ FER YASAKLISI OLDUĞU BU OR TAMDA TOPUNU OYNAYIPTAKI MI ENAZINDAN KÜMEDE BIRA KIRSA BU TAKIM VE SEYİRCİ ER KAN ZENGİNİ ES-ES TARİHİNİN BAŞINA ALTIN HARFLERLE YAZA CAK NESİLDEN NESİLE DİLLERE DESDAN OLACAKSIN 8.TAKIMDA AĞABEYİ OL AYIRIMCILIK YAPMA 9.ALAYLI LONUŞMA 10.HERKESİ KENDİNDEN BÜYÜK GÖR BÜYÜR SÜN.11.ACİZANE TAVSİYEM RUH SAL OLARAK DOKTORA GİT BU HASTALIK İSTENMEDEN BAŞA GELEN HASTALIKTIR. AMACIM ÇÖZÜM ÖNERİLERİMİ SUNMAKTIR.ERKAN ÖZÜR DİLİ YEN TAVSİYELERİ YERİNE GETİ REN BÜYÜK İNSANDIR İSTERSEN BAŞARIRSIN İNANIYORUM

bülent

01 Şubat 2018 09:52
kaptan derhal takıma geri dönmeli. bu hafta sahada olmalı bu işin şakası yok

Dr. Mahmut Torba

02 Şubat 2018 22:35
Erkan Zengin Eskişehirspor için çok vefalı ve fedakar davrandı . Olan da Hayır vardır. Seni seviyoruz sayın Zengin. Hakkında hayırlısı olsun inşallah.

Serdar

01 Şubat 2018 18:00
Erkan çok büyük faka bastin kardeşim.yönetim sana 5 kuruş para ödemez artık aldığın yanına kâr kalsın.şimdi sana uğur modelini yapacaklar süresiz kadrodışı birakilacaksin bir bahaneyle ve parada puuffff uçup gidecek.keşke transfer olsaydın burda zararlı olan sensin.kardesim. karsindaki başkan kurt başkan halil ünal ile oyun olmaz.

bülent

01 Şubat 2018 13:51
Bu takım teknik direktörsüzde oynar,ama Erkansız oynayamaz.

Onur

01 Şubat 2018 09:27
Süper ligde sezon başından buyana 14 gol atmış ve transferin gözdesi olan jahoviç 1.5 milyon euro ya konyaspor a gidiyor TFF Birinci lig oyuncusu olan üstelik bu sezon takıma doğrudan hicbir katkısı olmayan Erkan için 1 milyon euro bonservis bedeli isteniyor.... sonrasında bu rakam 300 bin euro ya çekiliyor.El insaf be kardeşim Erkan cebinden pirim ödeyen,loca satın alan yani Eskişehirspor için her fedakarlığı yapan bir adam!!!bırakın yakasını artık!!! Ödeyecek olduğunuz parayı düşünseniz zaten serbest bırakmanız gerekiyordu Eskişehirspor adına yakışanı yapması gerekirken yakışmayan ne varsa yaptı Hayırlısı ile düşmeden şu sezonu inş atlatırız

Hüseyin ÖZKAN

01 Şubat 2018 11:44
Ben size demedim mi bunu kimse almaz diye, alın Erkan'ı tepe tepe kullanın. Sahada ayakta duramayan oyuncuyu kim ne yapsın? Futbolda dün yoktur, bu gün vardır...
TRAMVAYDA GASP İDDİASI
TRAMVAYDA GASP İDDİASI
Eskişehir'de, tramvayda Türkmenistan uyruklu bir kişinin saatini gasbettiği öne sürülen şüpheli gözaltına alındı.
SIRAEVLER TRAMVAY İSTİYOR
SIRAEVLER TRAMVAY İSTİYOR
 Şeker Mahallesi TOKİ Sıraevler sakinleri, Büyükşehir Belediyesi tarafından yapılan Opera-Otogar tramvay hattından bölgeye bir bağlantı hattı çekilmesini istedi. 
 YOLLAR YENİLENİYOR
YOLLAR YENİLENİYOR
Büyükşehir Belediyesi Yol Yapım Bakım Onarım Dairesi’ne bağlı ekipler iş programları kapsamında üstyapı çalışmalarını sürdürüyor.
NESİLLER ARASI  KÖPRÜ KURUYORLAR
NESİLLER ARASI KÖPRÜ KURUYORLAR
Üç yıl önce kurulan Eskişehir Kayı Boyu Derneği; kültürel, sanatsal ve tarihi organizasyonları ile geçmiş ve gelecek nesiller arasında köprü oluyor.
METALE HAYAT KATANLAR
METALE HAYAT KATANLAR
Eskişehir Sanayi Odası'nın (ESO) sanayicilerin birbirleri daha çok tanımasına ve birlikte iş yapma kültürünün gelişmesine yönelik gerçekleştirilen fuarların ikincisi gerçekleştirildi.
İYİ PARTİ'DEN  ETB'YE ZİYARET
İYİ PARTİ'DEN ETB'YE ZİYARET
İYİ Parti Genel Başkan Yardımcısı Berna Sukas, Eskişehir Milletvekili Arslan Kabukçuoğlu ve İl Başkanı Ramis Tunca Eskişehir Ticaret Borsası Başkanı Ömer Zeydan ve Yönetim Kuruluna ziyarette bulundular.
SORUNLARI ELE ALDIK
SORUNLARI ELE ALDIK
AK Parti Eskişehir Milletvekili Emine Nur Günay, Avrupa Konseyi Parlamenterler Meclisi’ndeki görevi için yurtdışına çıkmadan önce önemli temaslarda bulundu.
ESKİŞEHİR'E AYRI  ÖNEM VERİYORUZ
ESKİŞEHİR'E AYRI ÖNEM VERİYORUZ
AK Parti Teşkilatlardan Sorumlu Genel Başkan Yardımcısı Erkan Kandemir, Eskişehir'de parti teşkilatını ziyaret ederek, tanışma ve istişare toplantılarına katıldı.
GAZİLER GÜNÜ KUTLANDI
GAZİLER GÜNÜ KUTLANDI
Eskişehir’de 19 Eylül Gaziler Günü düzenlenen etkinlik ile kutlandı.