ERKAN ZENGİN TAKIMDA KALDI

Son Güncelleme : 01 Şubat 2018 13:02
ERKAN ZENGİN TAKIMDA KALDI

Alanyaspor Erkan için istenilen parayı vermeyince, Erkan zengin Eskişehirspor'da kaldı.

Alanyaspor'a transferi gündemde olan Erkan Zengin, Es-Es'te kaldı. Erkan için 1 milyon euro'dan 300 bin euro'ya düşülmesine karşın Alanyaspor bu rakamı vermedi. Böylelikle Erkan da takımda kalmış oldu. Yönetimin ilerleyen saatlerde bu konuyla ilgili açıklama yapması bekleniyor. Öte yandan transferin gerçekleşmemesi sonra Erkan Zengin sosyal medyadan bir mesaj yayınlayarak, taraftarlara 'hakkınızı helal edin' dedi. 

Yorumlar (10) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

MÇAKIR_İTÜ

01 Şubat 2018 09:07
Alanyaspor'da beleş mezar arıyor.Utanmadan, sıkılmadan bedava istiyor. Trabzonspor'a Erkan için bonservis bedeli ödedik. Alanya kim? geçmişi nedir, kaç seyircisi var, tarihinde ne başarısı var? Kader utansın! Es-Es'in kapısından geçemeyen kulüpler bizim durumumuzdan yararlanarak iğrenç tekliflerde bulunuyorlar. Erkan kardeşim sen Es-Es için çok değerlisin. Bismillah de, işine bak.

NİMETULLAH BEYAZ ANKARA

01 Şubat 2018 14:01
BÜYÜK KAPTAN YÜRÜBE KİM TUTAR ESESİ ŞAMPİYON ESESES KİKİKİ ESKİ ESKİ ESES

Hasan

01 Şubat 2018 10:27
300 bin euroya erkan gibi adam verilir mi? İyi ki vermemişler.

GERÇEKÇİ

01 Şubat 2018 19:42
1.ERKAN HOCALARA SAYGIYI ON LARI KIYMA MAKİNASI GİBİ YE ME ALIŞKANLIĞINDAN VAZ GEÇ MELİ 2.TOPLAR BENDE TOPLAR BENDE TOPLANSIN EGOSUNU BI RAKSIN 3.SAHADA FUTBOLCU ARKADAŞLARINA BAĞIRMASIN 4.SAHADA OYUN VE SONUÇLA HOCAYA TUZAK KURMASIN 5.SİGARAYI BIRAKSIN 6.TOPRAK GİBİ YUMUŞAK OLARAK HERKE SİN KALBİNE MİSAFİR OLSUN. 7.ES-ES İN SIKINTILI VE TRANSİ FER YASAKLISI OLDUĞU BU OR TAMDA TOPUNU OYNAYIPTAKI MI ENAZINDAN KÜMEDE BIRA KIRSA BU TAKIM VE SEYİRCİ ER KAN ZENGİNİ ES-ES TARİHİNİN BAŞINA ALTIN HARFLERLE YAZA CAK NESİLDEN NESİLE DİLLERE DESDAN OLACAKSIN 8.TAKIMDA AĞABEYİ OL AYIRIMCILIK YAPMA 9.ALAYLI LONUŞMA 10.HERKESİ KENDİNDEN BÜYÜK GÖR BÜYÜR SÜN.11.ACİZANE TAVSİYEM RUH SAL OLARAK DOKTORA GİT BU HASTALIK İSTENMEDEN BAŞA GELEN HASTALIKTIR. AMACIM ÇÖZÜM ÖNERİLERİMİ SUNMAKTIR.ERKAN ÖZÜR DİLİ YEN TAVSİYELERİ YERİNE GETİ REN BÜYÜK İNSANDIR İSTERSEN BAŞARIRSIN İNANIYORUM

bülent

01 Şubat 2018 09:52
kaptan derhal takıma geri dönmeli. bu hafta sahada olmalı bu işin şakası yok

Dr. Mahmut Torba

02 Şubat 2018 22:35
Erkan Zengin Eskişehirspor için çok vefalı ve fedakar davrandı . Olan da Hayır vardır. Seni seviyoruz sayın Zengin. Hakkında hayırlısı olsun inşallah.

Serdar

01 Şubat 2018 18:00
Erkan çok büyük faka bastin kardeşim.yönetim sana 5 kuruş para ödemez artık aldığın yanına kâr kalsın.şimdi sana uğur modelini yapacaklar süresiz kadrodışı birakilacaksin bir bahaneyle ve parada puuffff uçup gidecek.keşke transfer olsaydın burda zararlı olan sensin.kardesim. karsindaki başkan kurt başkan halil ünal ile oyun olmaz.

bülent

01 Şubat 2018 13:51
Bu takım teknik direktörsüzde oynar,ama Erkansız oynayamaz.

Onur

01 Şubat 2018 09:27
Süper ligde sezon başından buyana 14 gol atmış ve transferin gözdesi olan jahoviç 1.5 milyon euro ya konyaspor a gidiyor TFF Birinci lig oyuncusu olan üstelik bu sezon takıma doğrudan hicbir katkısı olmayan Erkan için 1 milyon euro bonservis bedeli isteniyor.... sonrasında bu rakam 300 bin euro ya çekiliyor.El insaf be kardeşim Erkan cebinden pirim ödeyen,loca satın alan yani Eskişehirspor için her fedakarlığı yapan bir adam!!!bırakın yakasını artık!!! Ödeyecek olduğunuz parayı düşünseniz zaten serbest bırakmanız gerekiyordu Eskişehirspor adına yakışanı yapması gerekirken yakışmayan ne varsa yaptı Hayırlısı ile düşmeden şu sezonu inş atlatırız

Hüseyin ÖZKAN