ERKAN ZENGİN RESMEN DUYURDU

09 Mart 2018 09:13
ERKAN ZENGİN RESMEN DUYURDU

Eskişehirspor'da forma giyen başarılı orta saha oyuncusu Erkan Zengin sosyal medya hesabından sözleşmesini feshettiğini duyurdu.

Geçtiğimiz günlerde Eskişehirspor Başkanı Halil Ünal ile görüşen ve kulüp ile yollarını ayırdığını açıklayan Erkan Zengin, sözleşmesini feshettiğini açıkladı. Tecrübeli futbolcu Twittter hesabından yaptığı açıklamada, Eskişehirspor kulübünden alacaklarından dolayı sözleşmesini feshettiğini duyurdu.

Yorumlar (9) / Onay bekleyen (2)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

EsEs

09 Mart 2018 09:37
Teşekkürler kaptan..Böyle olmamalıydı. EsEs taraftarı ne çok sevmişti seni.Yolun açık Erkan.

Ayaz

09 Mart 2018 10:22
Adam haklı ekmek yediği kapı bu

Gurcan

09 Mart 2018 22:53
Erkan Esese ne verdi diye yazan olmus,Erkanin Esese verdiginin yuzde birini Halil vermedi,Eti olmasaydi,zaten 3,ligdeydik,

esescan

10 Mart 2018 19:06
Biz seni çok sevdik, bu takım için çok fedakarlık yaptın bunları hak etmedin kardeşim Büyük ES ES taraftarını unutma sen bizim hala BÜYÜK KAPTANIMIZSIN yolun açık olsun....

Suat Avni

10 Mart 2018 11:41
Devre arası gönderilebilseydi.....Hep zarar...............

ali

11 Mart 2018 03:01
adam alacağım olduğundan dolayı tek taraflı feshettim diyor.yorumcular şak şak yapıp teşekkür ediyorlar.adam es es in başına bela olacak.fifaya gidecek.karşılıklı feshettim demiyor.tek taraflı fesh ettiğini söylüyor.h.ünal.onun tazminatını da fifaya ödeyebilmek için çalışsın biraz daha.sizler de okuduğunuzu anlayın.cahiller.

ES es

09 Mart 2018 10:13
Egolu bir insandı kendisi malesef o ve uğur inceman gitti takım yükselişe geçti genç topcularımız biraz daha hırslı olsa dağ güzel olur

veli

09 Mart 2018 09:39
şu eskişehir spor kapatılsın. uçan kuşa borcu olan bir kuruma neden hala sahip çıkıyoruz ki?

Tekin tekin

09 Mart 2018 15:29
Ne verdin eses e ne istiyon erkan
ESKİŞEHİR'E KAR GELİYOR
ESKİŞEHİR'E KAR GELİYOR
Meteoroloji'den alınan bilgiye göre Eskişehir'de karla karışık yağmur ve kar yağışı bekleniyor.
MUTFAKTA YANGIN VAR
MUTFAKTA YANGIN VAR
CHP İl Başkanı Rabia Akman Hükümetin ‘enflasyonla mücadele programı’nın ise yaramadığını belirterek “Mutfakta yangın var” dedi.
HAYALLERİ GERÇEK OLDU
HAYALLERİ GERÇEK OLDU
İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri, polis olma hayali ile yaşayan engelli öğrencilerin okuluna giderek 'Polislik' mesleğini anlattı.
KADRİYE KARACA  TOPRAĞA VERİLDİ
KADRİYE KARACA TOPRAĞA VERİLDİ
Türkiye Gazeteciler Federasyonu Genel Başkanı ve Eskişehir Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Yılmaz Karaca'nın, annesi Kadriye Karaca, son yolculuğuna uğurlandı.
SAĞLIK ELÇİLERİ ESKİŞEHİR'DE
SAĞLIK ELÇİLERİ ESKİŞEHİR'DE
Ekranların sevilen yüzü Saba Tümer, Eskişehir’de katıldığı bir etkinlikte ‘Kahkaha Kulübü’ için adımlar attığını söyledi. 
KURT VE ATAÇ RESMEN AÇIKLANDI
MEMUR EK ZAM İSTİYOR
MEMUR EK ZAM İSTİYOR
Türkiye Kamu-Sen üyeleri Yediler Parkı'nda bir araya gelerek ek zam talebinde bulundu. 
ESKİŞEHİR'E AFRİKA ÇIKARMASI
ESKİŞEHİR'E AFRİKA ÇIKARMASI
Afrika ülkelerinin ateşe ve büyükelçileri, Eskişehir Sanayi Odası'nda (ESO) bir araya geldi. 
METRUK BİNALAR SUÇ ODAĞI
METRUK BİNALAR SUÇ ODAĞI
Vali Özdemir Çakacak, başkanlığında yapılan Kaymakamlar Toplantısında il genelindeki asayişi değerlendirdi.