EN ÇOK ŞİKAYET CEP'TEN GELİYOR

15 Aralık 2017 16:10
EN ÇOK ŞİKAYET CEP'TEN GELİYOR

Tüketiciyi Koruma Derneği (TÜKODER) Şube Başkanı Sülahi Özalp, “2017 yılında tüketici şikâyetlerinde bankalar ilk sırada yerini aldı Tüketicilerimizin bankalardan dosya masrafı, kredi kart aidatı gibi banka işlemlerinden kaynaklı şikâyetleri 2017 yılında ilk sıradaki yerini aldı. cep telefonlarındaki şikâyetlerin telefon arızası en üst seviyede olmuştur. Tüketicilerden gelen şikâyetlerin sadece arıza kaynaklı olmadığı, şikâyetlerin GSM operatörlerinden de kaynaklandığını söyleyebiliriz” dedi.

Haklarını arasınlar

Özalp, “Tüketicilerimizin haklarını arama konusunda mücadele ettiği, alışverişlerde fatura, garanti belgesi, kullanma kılavuzu ve sözleşme gerektiren mal alımı hizmet alımı ve bankacılık işlemlerinde de belge aldıklarını ve daha bilinçli alışveriş ve tüketim yaptığı aşikârdır. Tüketici başvuruları nasıl yapılacak, İlçe tüketici hakem heyetleri Kaymakamlıklar bünyesinde, İl Tüketici Hakem Heyetleri Ticaret İl müdürlükleri bünyesinde oluşturulmaktadır.Tüketicilerimiz Şikayetlerini, Tüketici hakem heyetine doğrudan yaparken, İnternet üzerinden TÜBİS sistemiyle de yapmaya devam edebilecekler” dedi.

Yorumlar (1) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

tüketenzede

15 Aralık 2017 22:21
sağolasi allah eskkik etmesin seni.