EMRE GÜRAL TESİSLERDE

31 Ocak 2019 12:16
EMRE GÜRAL TESİSLERDE

Eskişehirspor'un yeni transferi Emre Güral tesislerde.

Eskişehirspor'un transfer tahtasını açmasıyla birlikte renklerine kattığı tecrübeli golcü tesislere geldi. 

Yorumlar (10) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Transfer Kim

01 Şubat 2019 13:14
Transfer sağlık memuru (basın sözcüsü) hasan hüseyin köksal mı, emre güral mı?

mensch

31 Ocak 2019 15:24
yahu arkadaş bunlar geliyoda bunların parasını kim ödeyecek bir kaç küçük süslemeyle takım ligde kalsa olmazmı bizim gençlerin sorunu iç saha değil dış saha da puan alamamak bir kaç seneye bu gençler ligin tozunu atarlar üreten kulüp olmak varken yine 30 yaş üstü topçuları doldurduk 2 sezon bu ligde kalıp oyuncu yetiştirip satsak zaten borcumuz da azalır ama yine aynı kafayla devam ediyoruz inşallah sonumuz hayırlı olur

ileri görüş

31 Ocak 2019 13:44
azıcık ileri görüşlü olsanız bir tane bile oyuncu transferi yapmazsınız kulübü mevcut ligde kalmaya ve gençlere tecrübe kazandırmaya oynarsınız!!! yetmedi batırdığınız yazık!

kemal

31 Ocak 2019 15:42
eskişehirsporda transfer tahtası muhtemelen yaza tekrar kapanacağı için, bugünlerde alacağı oyuncularla önümüzdeki yılın şampiyonluğa oynayacak kadrosu kurulmaya çalışılacak. inşallah alınan isimler beklentilere cevap verir.

eS eS YK dikkatine

31 Ocak 2019 14:38
Alın şunu göz önünden lütfen.

maşallah

31 Ocak 2019 13:29
alın alın en az 10-15 futbolcu ile kağıtları imzalayın. yakın zamanda bi 10-15 dosya daha eklersiniz kulübün başına. tebrikler yeni yönetim hızlı başladı!! tüm sözleşmeler de kendi kişisel kefaletiniz var değil mi?????

gökhan

31 Ocak 2019 16:59
hosgeldin

Ahmet

31 Ocak 2019 18:29
Futbolcu almazsan. Çamurda kalmış araba gibi badanaj yaparsın.

bilek26

31 Ocak 2019 16:29
seneye şampiyon olacak kadro kurulmak zorunda futboldan anlamayan sayın kardeşlerim yoksa hayatta o borçlar ödenmez.

Hayırlı olsun

31 Ocak 2019 12:43
Sırada Olcan Adın Hasan Ayaroğlu Batuhan Karadeniz Serdar Özbayraktar Berkay Dabanlı ve Kerim avcı söylentileri var bunlardan bir kaçı olursa güzel olur en büyük ESKİŞEHİRSPOR