EMEKLİ OLUNCA ESKİŞEHİR’E YERLEŞECEĞİM

16 Mart 2019 15:19
EMEKLİ OLUNCA ESKİŞEHİR’E YERLEŞECEĞİM

57’nci dönem Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Yaşar Okuyan, Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen’i ziyaret etti. Okuyan, fiilen emekli olduğunda Eskişehir'e yerleşeceğini söyledi.

2007 yılında her partiden eski bakanların, milletvekillerinin ve akademisyenlerin içinde bulunduğu Temiz Seçim Platformu kurduklarını belirten Yaşar Okuyan, platform olarak başarılı olan, başarılı olacaklarına inandıkları belediye başkan ve adaylar ziyaret ettiklerini söyledi. Okuyan “Eskişehir'de Yılmaz Büyükerşen'in tekrar başkan seçileceğine inancım tam” dedi.

Eskişehir'i seviyorum

Eskişehir’i çok sevdiğini belirten Yaşar Okuyan, “5 yıl önce söylediğim gibi emekli olunca Eskişehir’e yerleşeceğim. Şuan resmen emekliyim ama fiilen çalışmalarımı sürdürüyorum. Fiilen emekli olduğumda Büyükerşen’in şehir yaptığı Eskişehir’e yerleşeceğim” diye konuştu.

Yorumlar (19) / Onay bekleyen (16)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Wavvvvvvv...

16 Mart 2019 16:30
EYT 'liler sana sormuyorlar mı . 99 depreminden üç gün sonra bir gece yarısı armağanını hala gururla taşıyorlarda .

Rıdvan

16 Mart 2019 17:03
EYT nin mimarı İnşallah sana emeklilikte bu şehirde nasip olmaz

halil

16 Mart 2019 16:13
Tuzu kuru olanların şehri Eskişehir. Buyur gel. Sensiz eksiğiz.

Cemo

17 Mart 2019 08:59
Unutturma millete 99 depremin millet caniyla uğraşırken siz kanun cikartiyordunuz şimdi ahkam kesiyorsun

Musti

16 Mart 2019 21:46
Sende mi Eyt ye takılanlardasın. Vay kıyamam. Zaten bi sen birde Büyükerşen emekli olamadı.

Yaşar Okuyan

16 Mart 2019 16:39
Yaşar Okuyan sen Eskişehire yerleşmeyi boşver Büyükerşenide al şöyle bizden uzak bir yere yerleşin beraber.

Arıcı

16 Mart 2019 16:31
Biz almayaĺım Bakanım siz olduğunuz yerde kalın hatta hocayıda götürebilirsiniz.

serdars

16 Mart 2019 20:09
bu sosyal medyada heryere #eyt yazanlar varya hani herseyde tayyip erdogana soracağıniza bu adama sorun neden yapmis.

Pili bitmiş

16 Mart 2019 16:32
Bununda senin gibi pili bitmiş büyükerşen, reklamını yaptıracak başka adam bulamadınmı

BOZACI

16 Mart 2019 16:10
BOZACININ ŞAHİDİ ŞIRACI

Taksim

17 Mart 2019 10:53
Bir zamanlar birisi vardı Akp kazanırsa Taksimde eşek gibi anırırım diyen. Hatırlayamadım kim olduğunu...

Kamil

17 Mart 2019 12:25
Bir tv kanalinda bu zat eşşek gibi aniririm demisti. Anirmasini bekliyoruz... 99 depreminde Turkiye acilarina aglarken bu zat bir gecede o malum kanunu cikariverdiler... Hala ne yuzle cikip vatan millet edebiyati yapirsa yaptiriyorlarda... yaziklar olsun bin defa....

süleyman sevinç

17 Mart 2019 03:34
sen eskişehir sevmişsinde acaba eskişehir li seni sevecekmi?

Neslihan demircioğlu

17 Mart 2019 11:09
YILMAZ BÜYÜKERŞEN SANA BIR TRAMVAY ALSIN AKŞAMA KADAR GEZIN. TRAFIGI GUSEL BOZUK YOLLARI HEYKELLERI OPERA BALE OHHH MISS GIBI.

OKUYAN

16 Mart 2019 20:44
BUGÜN YEREL BİR TV PROGRAMINDA RECEP TAYİP ERDOĞAN OLMASAYDI KARACİĞER AMELİYATI OLAMAZDIM DEDİ AMA YALANCI DİYE ETMEYİDE İHMAL ETMEDİ.BİR SÖZ VARDIR "BİRİ SANA KÖTÜLÜK YAPACAK"DERLER."BEN ONA İYİLİK YAPMADIM Kİ"DİYE CEVAP VERİR.

Hocam Yapar bi Kıyak

18 Mart 2019 09:44
Hocam Yaşar beye bir kıyak yap bal mumundan bir heykelini şehrin en işlek yerine nasıl resmedilmek istediğini Yaşar beye bir soralım bazen değişik fanteziler kuruyor.

Metin Koca

18 Mart 2019 00:05
Milyonlarca insanın vebali hakkı var üzerinde Allah sana Eskişehir' e yerleşmeyi nasip etmez inşaallah

Hsgbsjdkdööx