EKONOMİ DÜZELTİLMELİ

23 Şubat 2020 16:28
EKONOMİ DÜZELTİLMELİ

Saadet Partisi haftalık toplantısında konuşan SP Tepebaşı İlçe Başkanlığı Tanıtma Başkanı Sercan Gözegir, ülke gündemini değerlendirdi.

Yükselen çığlık


Ülkedeki ekonomik sıkıntıları aktaran Gözegir, “Vatandaş artık feryadını Cumhurbaşkanı'nın grup toplantısı konuşmasında dile getiriliyor. Ancak vatandaşın derdini dinlemek yerine 'vay hain' diyerek başına vuruluyor. Vatandaşımız ekonomik anlamda bir darboğaza girmişken, iktidarın vatandaşın yükselen çığlığına kulak vermesi gerekiyor. Ekonomi düzeltilmelidir ve ekonominin düzeltilmesinin tek yolu, yolsuzluk, israf ve rüşvetin engellenmesidir.” dedi.

Yorumlar (7) / Onay bekleyen (2)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Saadet

23 Şubat 2020 19:04
Hdp ile beraber hareket eden bir parti ile işimiz olmaz

Yakup yaldız

24 Şubat 2020 01:18
Yahu allahaşkına bir susun . Erbakan hoca kimmmm siz kim ? Yıllarca bu davaya küçümseyerek hor görerek aşağılayarak bakan bir güruhun değirmenine su taşımak nasıl bir duygu . Sizce erbakan hoca rahatmıdır mezarında ?

TATAR

24 Şubat 2020 08:28
Bu ülkede gençler nerede ekonomi mi konuşuyorsunuz. emekli derneği başkanları gibi görünüyor

Ihtiyar heyeti

23 Şubat 2020 23:52
Sanırım ihtiyar heyeti gibi toplanmışlar. Boş anlamsız cümlelerden başka ne var? İsraf yolsuzluk rüşvet önlenirse ekonomi düzelecekmiş! Vay canına dahiyane bir çözüm bu! Başka öneriniz yok mu? Bu kadar basit mi yani çözümü? Rahmetli Erbakan 'ın kemikleri sızlıyordur kabrinde! Ardından bıraktığı siyasetçiler neler yapıyor. Erbakan siyasi ruhundan eser kalmadı partide.

ali

24 Şubat 2020 10:35
yağmadan pay alamayanlar her zaman dürüst kesilirler zaten.

Onur

24 Şubat 2020 18:29
15-20 yıl prim öde. Sonra 35-50 yıl belki daha fazla süre emekli maaşı al sonra? Böyle mi düzelecek ekonomi? Gidin torun sevin evinizde torunlarınıza anlatın masalları! Bak torunum... biz ülkeyi bu hâle getirdik işte bu yüzden annen baban zorluk çekiyor, biz gençken bu ülke için nerede gereksiz işler var onlarla meşgul olduk. Ülkemizi kalkındırmak için hiç çalışmadık. Ve ben erkenden emekli oldum. Falan diye başlayın anlatmaya çok su kaldırır bu gerçekler bitmez öyle hikayeler anlata anlata.

yirmialtı

24 Şubat 2020 13:25