EĞİTİM SİSTEMİ YETERSİZ

10 Aralık 2018 16:08
EĞİTİM SİSTEMİ YETERSİZ

Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt, Emek Gençlik Merkezi’nde 16 ayrı branşta açılan atölyeye katılan 440 öğrencinin velisi ile bir araya geldi.

İstekleri dinledi

Emek Gençlik Merkezi’nde gerçekleşen toplantıda Başkan Kurt, velilerin istek ve beklentilerini dinledi. Türkiye’deki eğitim sistemine değinen Başkan Kurt, okullardaki eğitimin yetersiz olduğunu belirtti.

Takviye dersler

Bu nedenle de çocukların takviye dersler almak zorunda kaldığını söyleyen Kurt, eğitim sistemindeki eşitsizliklere de dikkat çekti. Odunpazarı Belediyesi olarak çocuklar ve gençlerin geleceği için çalışmalar yaptıklarını dile getirdi.

Yorumlar (14) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

tekin alemdar

10 Aralık 2018 16:52
seni belediye hizmetlerini adam gibi yapmaya davet ediyorum ..başbakan mısın , milli eğitim bakanımısın ? eğitim sistemini sen mi düzelticeksin ?

Enstitülü

10 Aralık 2018 22:25
Maşallah mı diyeceğiz size;kendi çorbasını karıştıramayan başka kazana kepçeyle dalıyor.Belediye Başkanımısın Eğitim müsteşarımısın

Mert

10 Aralık 2018 18:18
Sanane yaaa eğitimden herşeyi hallettin buna mi el attın önce belediye başkanlığını yap bu ülkeye şehre ne katkın oldu ki eğitimi elestiriyosun

MHP'li

11 Aralık 2018 10:18
Odunpazarı Belediyesini layıkı ile yönettin de sıra milli eğitime mi geldi?

Metin

11 Aralık 2018 09:42
Ayyy canimmm benim herşeyi hallettin bitirdin belediyenin işi kalmadı eğitim sistemine mi el atmaya karar verdin bravo büyük başkan

mansur özyeğen

10 Aralık 2018 16:56
kültür ve eğitim bakanlığını bırak kazım başkan..bak hoca şehir merkezine otopark yapıyor , sen de kendi bölgene otopark yap , trafiğe katkın olsun..

Muallim

11 Aralık 2018 15:39
Yetersiz eğitim sisteminden senin gibi yeterliliği tartışılır birisi nasıl çıkmış, çok merak ettim.Üstün meziyetlerin, bilinmeyen gizli güçlerin var herhalde. Anlaşılan odunpazarı içinde Müslümanca inanan hristiyanca yaşayan yeni nesillere Kazım başkan öğretmenlik yapacak.

Vatandas

12 Aralık 2018 06:18
Yavv bi sus ya he he

Halil Toksöz

12 Aralık 2018 01:30
Günaydın, yeni mi uyandınız?

metin

11 Aralık 2018 13:15
Hiçbir yorumcu "Hayır.Eğitim sistemimiz iyidir. Başkan senin yanlışın var" diyememiş. Eğitimin kötü olduğunu kendileri de bildikleri için saldırmaktan başka çare bulamamışlar. Bu yorumlar eğitimin çok çok kötü durumda olduğunun kanıtı. PİSA da sonuncuyuz. İlk 500 de OTDÜ dışında üniversitemiz yok. Gerçekler acıdır. Bazılarını çok acıtmış.

emekli 26

12 Aralık 2018 11:11
Aktroller atışa başlamış. Gelişmiş ülkelerde eğitimle ilgilenmek Belediyelerin de görevidir. Hazret ülkeyi çok iyi yönetti de dünyayı bile yönetmeye kalkışıyor. O aslan Kazım Kurt başka bir şey mi ? Hadi oradan şaşkın tavuklar....

metin

12 Aralık 2018 09:49
2017 YGS sınavında sıfır çeken sayısı : 32983 öğrenci 2018 YGS de sıfır çeken sayısı: 38483 öğrenci. Yetersiz eğitimin faturası da hep fakir fukara ailelerin çocuklarına çıkmış. Belediyelerin görevleri arasında, hangi siyasi görüşten olursa olsun vatandaşların eğitim düzeylerini arttıracak faaliyet var. Odunpazarı Belediyesi de bu görevi ifa ediyor. Emekte açılan kurstaki çocukların velilerinden o anda hazır bulunan 440 veliye hitaben konuşmasında 81 milyonun hemfikir olduğu eğitimin yetersizliğini dile getirmiş. Yorumlardaki bu öfke niye?

misafir16

11 Aralık 2018 14:43
eğitim belediyelerin öncelikli hizmet kollarından bir tanesidir.kursa gidecek durumu olan var olmayan var.olmayanlar içinse belediyenin kurs hizmeti gayet yerinde olmuş..eleştirenler bol keseden sallamasın

metinozdemir