DÜNYACA ÜNLÜ GRUP ES-ES'E SAHİP ÇIKTI

Son Güncelleme : 30 Ağustos 2018 14:08
DÜNYACA ÜNLÜ GRUP ES-ES'E SAHİP ÇIKTI

İsviçreli pop müzik grubu Kadebostany, zor günler geçiren Kırmızı Şimşeklere destek amaçlı ‘Eskişehirspor yok olmasın’ yorumuyla paylaşım yaptı. 

 
İsviçreli pop müzik grubu Kadebostany, zor günler geçiren Eskişehirspor’a destek oldu. Daha önce Eskişehirspor marşını çalan grup, bu kez de sosyal medya hesaplarından "EskişehirsporYokOlmasın" hashtagiyle paylaşımda bulundu. Ayrıca yapılan paylaşımda, Eskişehirspor’un iki efsane isimi Sinan Alaağaç ve Ediz Bahtiyaroğulu’nun görsellerinin bulunduğu "for Sinan’s for Ediz’s KADEBOSTANY" yazılı fotoğraf da yer aldı. 
Öte yandan ünlü grubun yaptığı paylaşım binlerce beğeni alırken Eskişehirsporlu taraftarlardan teşekkür ve takdir topladı. 

Yorumlar (7) / Onay bekleyen (2)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Adam gibi Adam

30 Ağustos 2018 19:43
30 Ağustos, bugün gurur duyduğumuz ,zaferlerle dolu şanlı tarihimizin, en büyük destanının yazıldığı ,o büyük zaferin yıl dönümü.Şehitlerimizi rahmetle anıyoruz.... Saat 19:40 bende bütün Eses sevdalıları gibi gözüm,kulağım televizyon spor haberlerinde , sanal basının son dakika haberlerinde müjdeli haberi bekliyorum ama hala ses soluk yok..Bir adam yalnız bırakılmış,tek başına gece gündüz birkaç arkadaşı ile uğraşıyor...Binlerce insan günlerce acı çekiyor..Bazılarının umurunda değil.Oysa daha önce söz vermişlerdi...Şimdilerde ortalarda yoklar..Son anlar yarın herşey için çok geç olacak..Sözde Eskişehir , sözde eses sevdalıları nerdesiniz?

TamEs

30 Ağustos 2018 19:26
Herkes lafta sahip çıkıyor.Ama aylardır,bu duruma düşmememiz için ihtiyaç duyulan maddi destek bir türlü gelmedi.Herkes sırtımızı sıvazlıyor...Lakin şunu anladık ki biz büyük bir camia falan değişmişiz.Eses bu şehrin pek umurunda değilmiş.Ne seçilmişlerin,ne atanmışların,ne bu şehirden kazanan iş adamlarının...Oysa hepsi kulübü ziyaret edip , Halil Ünal'a destek sözü verip sırtını sıvazlayıp,gazetelere ,televizyonlara poz verip,birde isimleri yazılı formaları kapıp ortalıktan kayboldular.Şimdi neredeler?Şimdi neden açığa çıkıp gerekeni yapmıyorlar.O aldığınız isminiz yazılı Eses formaları size yakışmaz,derhal geri iade edin...Bu taraftar o formaları size haram ediyor ve hakkını helal etmiyor...

murat uslu

31 Ağustos 2018 01:58
nerde ekrem birsen beyefendi eskişehir spor sayesinde zengin olanlar nerde hic biriis sahip cıkmyor

EsEsli Hakan

30 Ağustos 2018 16:18
isviçreli grup kadar vicdanı olmayanlar utansın.

EsEs

30 Ağustos 2018 15:26
Bunlarla avunalım.

Vatandaş

31 Ağustos 2018 10:31
Ben ilk kez duydum bu dünyacaaa ünlü grubu. Ayrıca lafla peynir gemisi yürümüyor. Varmı parasal bağış. Kendinizi de Eskişehir'i de kandırmayın. Bazen kabullenmek gerek. Her Eskişehir taraftarı 1000 TL versin. Borçmu kalır? Büyük iş adamlarıda 50şer-100er bin verse yeni adam gibi bir sürü transfer yapılır. Takım süper lige yürür. Kimse kimseyi kandırmasın. Taraftarda dahil herkes topu birbirine atıyor. En suçlu olan yöneticiler bile sütten çıkmış ak kaşık. Artık uyanın ve kapıya kilidi vurun.

serpil öz

30 Ağustos 2018 16:16
ee ne oldu şimdi kurtulacakmı es es???
VATANDAŞ DÜŞÜK  MODELLİ ARAÇ ALIYOR
VATANDAŞ DÜŞÜK MODELLİ ARAÇ ALIYOR
Son aylarda yaşanan kur artışlarının ekonomik dalgalanmalara neden olmasından dolayı vatandaşlar sıfır kilometre araç almak yerine düşük modelli araçlara göz dikti.
ODUNPAZARI  AŞURE DAĞITTI
ODUNPAZARI AŞURE DAĞITTI
Odunpazarı Belediyesi, Muharrem Ayı nedeniyle Reşadiye Cami, Çarşı Cami ve Tarihi Bölge’de yer alan Kurşunlu Külliyesi önünde Cuma Namazı Çıkışı’nda aşure dağıttı.
KRİZ YOKSULA YÜKLENDİ
KRİZ YOKSULA YÜKLENDİ
CHP Eskişehir Milletvekili Utku Çakırözer Beylikovalılar Derneği’ni ziyaret etti. Çakırözer hükümetin önceki gün açıkladığı Yeni Ekonomi Programı’nı eleştirerek, “Krizin yükünü yoksulun sırtına yüklediler. Bu programda daha fazla işsizlik, daha fazla yoksulluk, daha fazla zam var” dedi.
KAÇAK SİGARA  OPERASYONU
KAÇAK SİGARA OPERASYONU
Eskişehir'de pilos ekipleri tarafından bir iş yerine düzenlenen operasyonda 233 paket kaçak sigara ve 1 adet kuru sıkı tabanca ele geçirdi.
GENÇLER İŞ DÜNYASINA HAZIRLANACAK
GENÇLER İŞ DÜNYASINA HAZIRLANACAK