Dünya Emekçi Kadınlar günü

09 Mart 2016 14:31
Dünya Emekçi Kadınlar günü

Sakarya mizah eki 09/03/2016

Yorumlar (11) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Fatih Yurttepe

10 Mart 2016 00:33
Allahın Farz Kıldıgı Çarşafı -Şerifi Gericilik Olarak Göstermenizin Sebebi Nedir İçinizdeki İslam Düşmanlıgı mı ?

Muhammed Veli

11 Mart 2016 10:05
Yazıklar olsun... "Cennet annelerin ayakları altındadır." Anlayışı hangi yaşantıda vardır? Hiç düşünmediniz mi? Kız çocuklarını diri diri gömülmekten Kurtardı Hz Muhammed. Daha ne diye İslama ve İslamın değerlerine saldıracaksınız?...

ismail Gurgenburan

11 Mart 2016 00:11
Yuh size.. Türkiyede dayak yiyen kadınlar sadece dindar kadınlar galiba... Karılarını içip içip dövenler de dindar yobazlar herhalde...

yilmaz yasar

31 Mayıs 2016 19:25
hatunlar kara carsafta beyler mersedeska ile geziyor birde gözleri onun bunun karisinda kizinda niye bakiyorsun baskasinin kadinin kizina götür evine bakacaksan cikar carsafi seyred emevi hayrani kadin kapali sende kapan niye batilini ayakabisini bulijinini donunu giyiyorsun arabasina biniyorsun giy fistani bin devene gez utanin biraz utanin batini güzelliklerini kullanipta hala köle düzenini özlüyorsunuz...

juneyt

13 Mart 2016 22:40
elinize sağlık çok başarılı... bide burda insanlar utanmayıp korkmayıp tehdit ediyorlar... işte busunuz zaten... yazma çizme DÜŞÜNME yoksa sonun fransız karikatürist charlie hebdo gibi olur...

charlie hebdo

19 Nisan 2016 10:22
fransa da ki Çarli (bu da mizah)nin kardeşleri çizmiş sanki.

Sinan Tokkan

11 Mart 2016 15:05
sizin mizah anlayışınız inancı olanlara saldırmak onlarla alay etmekmidir?? sizi Allaha havale ediyorum.

DERYA ÜZEN

11 Mart 2016 14:06
Yazıklar olsun... Ne şimdi bu kapalı kadının elindeki? sizin mizah anlayışınız bu mudur?

ESKİŞEHİR

11 Mart 2016 17:15
ALLAH SİZİ KAHRETSİN O ÇARŞAFLI RESMİ BİLEREKMİ KOYDUNUZ İSLAM DÜŞMANLARI MÜSLÜMANLARDAN ÖZÜR DİLEYİN

esedullahevrese

12 Mart 2016 09:20
Carsafi serifle oyun oynamayin sonunuz fransadaki karikaturculer gibi olur bu din dusmanligini birakin.sizi siddetle kiniyorum.

Birisi

11 Mart 2016 20:55
Hizbullahilerin pkkye yaptığını size de yapacak alçak insanlar. göreceksiniz.
DOLANDIRILMAKTAN SON ANDA KURTULDU
DOLANDIRILMAKTAN SON ANDA KURTULDU
Eskişehir'de telefon ile aranarak kendisini polis olarak tanıtan şahısların isteği sonucu bankadan kredi çekip şüphelilere havale yapmak isteyen yaşlı adam, polis ekiplerinin aldığı önlem sayesinde dolandırılmaktan son anda kurtuldu.
SİVRİHİSAR'DA KURTULUŞ SEVİNCİ
SİVRİHİSAR'DA KURTULUŞ SEVİNCİ
Sivrihisar ilçesinin düşman işgalinden kurtuluşunun 97. yılı coşkuyla kutlandı.
BU BULVAR TRAFİĞE KAPATILACAK
BU BULVAR TRAFİĞE KAPATILACAK
Selami Vardar Bulvarı’nın bir bölümü tramvay hattı uzatma çalışmaları nedeniyle geçici süreyle araç trafiğine kapatılacak.
BU KADARINA PES!
BU KADARINA PES!
 Eskişehir’de Hz. Ali'nin torunu olduğunu söyleyerek koyun çaldığı iddia edilen şahsın yargılandığı dava başlandı. 
ÜRETİCİLERE LAVANTA FİDESİ DAĞITILDI
ÜRETİCİLERE LAVANTA FİDESİ DAĞITILDI
Tarım ve Orman Bakanlığı'nın, “Itri ve Tıbbi Bitkiler ile Boya Bitkileri Yetiştiriciliğinin Geliştirilmesi Projesi” kapsamında Eskişehir'deki üreticilere lavanta fidesi dağıtıldı.
SEFERBERLİK ÇAĞRISI
SEFERBERLİK ÇAĞRISI
Türk Hava Yolları (THY) Teknik A.Ş. Genel Müdür Danışmanı Halil Tokel, Eskişehir'de katıldığı toplantıda, sanayicilere seslenerek, "Bütün firmalarımızı, mümkün olduğu kadar havacılıktaki tam bağımsızlığı sağlamak için kalkınma seferberliğine davet ediyoruz" dedi.
SALÇAYA ZAM YAPMADILAR
SALÇAYA ZAM YAPMADILAR
Türkiye genelinde artan salça fiyatlarına karşı duran Sarıcakaya ilçesindeki kadınlar, kendi ürünlerini eski fiyattan satmaya devam ediyor.
İMAR BARIŞI ANLATILDI
İMAR BARIŞI ANLATILDI
Günyüzü ilçesinde İmar Barışı bilgilendirme toplantısı yapıldı. Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Eskişehir İl Müdürlüğü tarafından görevlendirilen Şube Müdürü Murat Kayalı ve Mimar İpek Gülsoy vatandaşların sorularını yanıtladı.
HEDEFLERİMİZE KATKILAR SUNACAK
HEDEFLERİMİZE KATKILAR SUNACAK
AK Parti Eskişehir Milletvekili Harun Karacan, Anadolu Üniversitesi Rektörlüğü’ne atanan Şafak Ertan Çomaklı’yı ziyaret etti.