Dünya Emekçi Kadınlar günü

09 Mart 2016 14:31
Dünya Emekçi Kadınlar günü

Sakarya mizah eki 09/03/2016

Yorumlar (11) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Fatih Yurttepe

10 Mart 2016 00:33
Allahın Farz Kıldıgı Çarşafı -Şerifi Gericilik Olarak Göstermenizin Sebebi Nedir İçinizdeki İslam Düşmanlıgı mı ?

Muhammed Veli

11 Mart 2016 10:05
Yazıklar olsun... "Cennet annelerin ayakları altındadır." Anlayışı hangi yaşantıda vardır? Hiç düşünmediniz mi? Kız çocuklarını diri diri gömülmekten Kurtardı Hz Muhammed. Daha ne diye İslama ve İslamın değerlerine saldıracaksınız?...

ismail Gurgenburan

11 Mart 2016 00:11
Yuh size.. Türkiyede dayak yiyen kadınlar sadece dindar kadınlar galiba... Karılarını içip içip dövenler de dindar yobazlar herhalde...

yilmaz yasar

31 Mayıs 2016 19:25
hatunlar kara carsafta beyler mersedeska ile geziyor birde gözleri onun bunun karisinda kizinda niye bakiyorsun baskasinin kadinin kizina götür evine bakacaksan cikar carsafi seyred emevi hayrani kadin kapali sende kapan niye batilini ayakabisini bulijinini donunu giyiyorsun arabasina biniyorsun giy fistani bin devene gez utanin biraz utanin batini güzelliklerini kullanipta hala köle düzenini özlüyorsunuz...

juneyt

13 Mart 2016 22:40
elinize sağlık çok başarılı... bide burda insanlar utanmayıp korkmayıp tehdit ediyorlar... işte busunuz zaten... yazma çizme DÜŞÜNME yoksa sonun fransız karikatürist charlie hebdo gibi olur...

charlie hebdo

19 Nisan 2016 10:22
fransa da ki Çarli (bu da mizah)nin kardeşleri çizmiş sanki.

Sinan Tokkan

11 Mart 2016 15:05
sizin mizah anlayışınız inancı olanlara saldırmak onlarla alay etmekmidir?? sizi Allaha havale ediyorum.

DERYA ÜZEN

11 Mart 2016 14:06
Yazıklar olsun... Ne şimdi bu kapalı kadının elindeki? sizin mizah anlayışınız bu mudur?

ESKİŞEHİR

11 Mart 2016 17:15
ALLAH SİZİ KAHRETSİN O ÇARŞAFLI RESMİ BİLEREKMİ KOYDUNUZ İSLAM DÜŞMANLARI MÜSLÜMANLARDAN ÖZÜR DİLEYİN

esedullahevrese

12 Mart 2016 09:20
Carsafi serifle oyun oynamayin sonunuz fransadaki karikaturculer gibi olur bu din dusmanligini birakin.sizi siddetle kiniyorum.

Birisi

11 Mart 2016 20:55
Hizbullahilerin pkkye yaptığını size de yapacak alçak insanlar. göreceksiniz.