Dünya Emekçi Kadınlar günü

09 Mart 2016 14:31
Dünya Emekçi Kadınlar günü

Sakarya mizah eki 09/03/2016

Yorumlar (11) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Fatih Yurttepe

10 Mart 2016 00:33
Allahın Farz Kıldıgı Çarşafı -Şerifi Gericilik Olarak Göstermenizin Sebebi Nedir İçinizdeki İslam Düşmanlıgı mı ?

Muhammed Veli

11 Mart 2016 10:05
Yazıklar olsun... "Cennet annelerin ayakları altındadır." Anlayışı hangi yaşantıda vardır? Hiç düşünmediniz mi? Kız çocuklarını diri diri gömülmekten Kurtardı Hz Muhammed. Daha ne diye İslama ve İslamın değerlerine saldıracaksınız?...

ismail Gurgenburan

11 Mart 2016 00:11
Yuh size.. Türkiyede dayak yiyen kadınlar sadece dindar kadınlar galiba... Karılarını içip içip dövenler de dindar yobazlar herhalde...

yilmaz yasar

31 Mayıs 2016 19:25
hatunlar kara carsafta beyler mersedeska ile geziyor birde gözleri onun bunun karisinda kizinda niye bakiyorsun baskasinin kadinin kizina götür evine bakacaksan cikar carsafi seyred emevi hayrani kadin kapali sende kapan niye batilini ayakabisini bulijinini donunu giyiyorsun arabasina biniyorsun giy fistani bin devene gez utanin biraz utanin batini güzelliklerini kullanipta hala köle düzenini özlüyorsunuz...

juneyt

13 Mart 2016 22:40
elinize sağlık çok başarılı... bide burda insanlar utanmayıp korkmayıp tehdit ediyorlar... işte busunuz zaten... yazma çizme DÜŞÜNME yoksa sonun fransız karikatürist charlie hebdo gibi olur...

charlie hebdo

19 Nisan 2016 10:22
fransa da ki Çarli (bu da mizah)nin kardeşleri çizmiş sanki.

Sinan Tokkan

11 Mart 2016 15:05
sizin mizah anlayışınız inancı olanlara saldırmak onlarla alay etmekmidir?? sizi Allaha havale ediyorum.

DERYA ÜZEN

11 Mart 2016 14:06
Yazıklar olsun... Ne şimdi bu kapalı kadının elindeki? sizin mizah anlayışınız bu mudur?

ESKİŞEHİR

11 Mart 2016 17:15
ALLAH SİZİ KAHRETSİN O ÇARŞAFLI RESMİ BİLEREKMİ KOYDUNUZ İSLAM DÜŞMANLARI MÜSLÜMANLARDAN ÖZÜR DİLEYİN

esedullahevrese

12 Mart 2016 09:20
Carsafi serifle oyun oynamayin sonunuz fransadaki karikaturculer gibi olur bu din dusmanligini birakin.sizi siddetle kiniyorum.

Birisi

11 Mart 2016 20:55
Hizbullahilerin pkkye yaptığını size de yapacak alçak insanlar. göreceksiniz.
BÜYÜKERŞEN'E SALDIRI DAVASINDA KARAR VERİLDİ
BÜYÜKERŞEN'E SALDIRI DAVASINDA KARAR VERİLDİ
Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen'e yumruklu saldırıda bulunulduğu ve silah çekildiği iddiasıyla açılan davada karar açıklandı. 
ÖZÜR DİLEMELİ İSTİFA ETMELİ
ÖZÜR DİLEMELİ İSTİFA ETMELİ
ADD Başkanı Azmi Kerman, Diyanet İşleri Başkanının 9 Kasım'da Kadir Mısıroğlu'nu ziyaret etmesine sert tepki gösterdi. "Başkan derhal özür dilemeli ve istifa etmeli" dedi.
TERMİK SANTRALDE FLAŞ GELİŞME
TERMİK SANTRALDE FLAŞ GELİŞME
Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen alpu'ya yapıulması planlanan termik santral ile ilgili önemli bir iddiada bulundu. Santralin ihaleye çıkılmadan Çinlilere yaptırılacağı yönünde haberler olduğunu belirtti.
KAN DONDURAN İTİRAFLAR
KAN DONDURAN İTİRAFLAR
Eskişehir'de, bir kadına tecavüz edildiği gerekçesiyle işlenen cinayet davasında 4 sanığın yargılanmasına başlandı. 
 CUMHURBAŞKANINA  HAKARETE TUTUKLAMA
CUMHURBAŞKANINA HAKARETE TUTUKLAMA
Eskişehir'de, sosyal paylaşım hesaplarından Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a hakaret ettiği öne sürülen kişi tutuklandı.
KAÇAK İÇKİ BASKINI
KAÇAK İÇKİ BASKINI
Eskişehir'de, 122 litre kaçak içki ele geçirildi.  
PALMİYELER KALDIRILIYOR
PALMİYELER KALDIRILIYOR
Eskişehir'de, yaz mevsiminde kentin caddelerini ve parklarını süsleyen palmiye ağaçları ile zakkumlar, havaların soğumasıyla toplanarak bakım için seralara götürüldü.
ESKİŞEHİR'DE FETÖ OPERASYONU
ESKİŞEHİR'DE FETÖ OPERASYONU
Eskişehir'de Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması'na (FETÖ/PDY) yönelik düzenlenen operasyonda 1 şüpheli gözaltına alındı.
DRİFT YAPTI CEZAYI YEDİ
DRİFT YAPTI CEZAYI YEDİ
Eskişehir'de, alkollü kullandığı aracıyla drift yaptığı belirlenen sürücüye toplam 9 bin 521 lira ceza uygulandı.