Dünya Emekçi Kadınlar günü

09 Mart 2016 14:31
Dünya Emekçi Kadınlar günü

Sakarya mizah eki 09/03/2016

Yorumlar (11) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Fatih Yurttepe

10 Mart 2016 00:33
Allahın Farz Kıldıgı Çarşafı -Şerifi Gericilik Olarak Göstermenizin Sebebi Nedir İçinizdeki İslam Düşmanlıgı mı ?

Muhammed Veli

11 Mart 2016 10:05
Yazıklar olsun... "Cennet annelerin ayakları altındadır." Anlayışı hangi yaşantıda vardır? Hiç düşünmediniz mi? Kız çocuklarını diri diri gömülmekten Kurtardı Hz Muhammed. Daha ne diye İslama ve İslamın değerlerine saldıracaksınız?...

ismail Gurgenburan

11 Mart 2016 00:11
Yuh size.. Türkiyede dayak yiyen kadınlar sadece dindar kadınlar galiba... Karılarını içip içip dövenler de dindar yobazlar herhalde...

yilmaz yasar

31 Mayıs 2016 19:25
hatunlar kara carsafta beyler mersedeska ile geziyor birde gözleri onun bunun karisinda kizinda niye bakiyorsun baskasinin kadinin kizina götür evine bakacaksan cikar carsafi seyred emevi hayrani kadin kapali sende kapan niye batilini ayakabisini bulijinini donunu giyiyorsun arabasina biniyorsun giy fistani bin devene gez utanin biraz utanin batini güzelliklerini kullanipta hala köle düzenini özlüyorsunuz...

juneyt

13 Mart 2016 22:40
elinize sağlık çok başarılı... bide burda insanlar utanmayıp korkmayıp tehdit ediyorlar... işte busunuz zaten... yazma çizme DÜŞÜNME yoksa sonun fransız karikatürist charlie hebdo gibi olur...

charlie hebdo

19 Nisan 2016 10:22
fransa da ki Çarli (bu da mizah)nin kardeşleri çizmiş sanki.

Sinan Tokkan

11 Mart 2016 15:05
sizin mizah anlayışınız inancı olanlara saldırmak onlarla alay etmekmidir?? sizi Allaha havale ediyorum.

DERYA ÜZEN

11 Mart 2016 14:06
Yazıklar olsun... Ne şimdi bu kapalı kadının elindeki? sizin mizah anlayışınız bu mudur?

ESKİŞEHİR

11 Mart 2016 17:15
ALLAH SİZİ KAHRETSİN O ÇARŞAFLI RESMİ BİLEREKMİ KOYDUNUZ İSLAM DÜŞMANLARI MÜSLÜMANLARDAN ÖZÜR DİLEYİN

esedullahevrese

12 Mart 2016 09:20
Carsafi serifle oyun oynamayin sonunuz fransadaki karikaturculer gibi olur bu din dusmanligini birakin.sizi siddetle kiniyorum.

Birisi

11 Mart 2016 20:55
Hizbullahilerin pkkye yaptığını size de yapacak alçak insanlar. göreceksiniz.
O YOL ULAŞIMA KAPANDI
O YOL ULAŞIMA KAPANDI
Yoğun kar yağışı ve tipi nedeniyle Eskişehir-Bozüyük karayolunun Bozüyük istikameti ulaşıma kapandı.
ÜNİVERSİTEDE KARTOPU SAVAŞI
ÜNİVERSİTEDE KARTOPU SAVAŞI
Anadolu Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Şafak Ertan Çomaklı, öğrencilerle kartopu oynadı. 
ESKİŞEHİR'DE FACİANIN EŞİĞİNDEN DÖNÜLDÜ
ESKİŞEHİR'DE FACİANIN EŞİĞİNDEN DÖNÜLDÜ
Eskişehir’de etkili olan kar yağışı nedeniyle bir aracın üzerine ağaç devrildi. Olay sırasında araç içinde kimsenin olmaması sebebi ile kaza maddi hasarla atlatıldı. 
ESKİŞEHİR'DE OKULLAR TATİL
ESKİŞEHİR'DE OKULLAR TATİL
Kar yağışı dolayısıyla yarın okullar tatil.
SAKALLI'DAN CHP'YE ZİYARET
SAKALLI'DAN CHP'YE ZİYARET
AK Parti Büyükşehir Belediye Başkan adayı Burhan Sakallı, CHP İl Başkanı Abdülkadir Adar’ı makamında ziyaret etti.
ESKİ BİNA KAYGI YARATIYOR
ESKİ BİNA KAYGI YARATIYOR
CHP Eskişehir Milletvekili Jale Nur Süllü, Eskişehir İl Sağlık Müdürü Uğur Bilge’yi ziyaret etti. Süllü, Deliklitaş Mahallesi’nde atıl olarak duran Verem Savaş Dispanseri’nin eski hizmet binasının güvenlik açısından kaygı yarattığını belirtti.
ODUNPAZARI BİRLİKTE GÜZEL
ODUNPAZARI BİRLİKTE GÜZEL
Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt Eskişehir’de yaşayan Bayburtlular ile buluştu. Odunpazarı’nda bulunan Eskişehir Bayburtlular Derneğini ziyaret eden Kurt, Bayburtlular ile 31 Martta yapılacak yerel seçimlere kadar birçok konuda sohbet etti.
ESKİŞEHİR'DE FECİ KAZA
ESKİŞEHİR'DE FECİ KAZA
Eskişehir’de meydana gelen trafik kazasında 1 kişi hayatını kaybetti. 
SORUNLARI ÇÖZECEĞİZ
SORUNLARI ÇÖZECEĞİZ
AK Parti Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Burhan Sakallı, Eskişehir'in bir çok sorununun olduğunu ve bu sorunların çözülemeyecek sorunlar olmadığını söyledi.