DSİ'DEN BÜYÜKŞEHİR'E ŞOK CEVAP

Son Güncelleme : 12 Aralık 2017 20:12
DSİ'DEN BÜYÜKŞEHİR'E ŞOK CEVAP

Büyükşehir Belediyesi Eskişehir'de bulunan DSİ 3. Bölge Müdürlüğü'ne yazı yazarak, termik santralin kurulacağı alanlarla ilgili teknik bilgi istedi. Müdürlükten şok bir cevap geldi. Belediyeye gönderilen cevap yazısında adeta 'Sizi ilgilendirmez' denildi...

TEKNİK BİLGİ

Büyükşehir Belediyesi bölge müdürlüğünden, bu bölgede faliyet gösteren sulama koperatiflerinin suladıkları alanları, sayısal konumları, kapasiteleri ve Beyazaltın Sulama Göleti'ne ait sayısal verilerini ve kapasite bilgilerini istedi.

İHTİSAS SAHİBİ

Bölge müdürlüğü ise cevap yazısında 'Konuyla ilgili olarak ilgili ihtisas sahibi kurumları tüm bilgi ve belgeler verilmiş olup, Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanlığı ile ilgili hususun olmadığı kurumumuzca düşünülmektedir' denildi.

SİYASİ

Cevapta açıkça 'Sizi ilgilendirmez' denildi. Bu cevap belediye yetkililerini adeta şok etti. Çünkü belediyelerin yasayla belirlenmiş öncelikli görevi kentin ve kente yaşayanların sağlığıyla ilgilenmektir. Halkın oylarıyla seçilmiş bir yönetime, bir devlet kurumunun verdiği cevap 'Siyasi' olarak nitelendirildi...

Yorumlar (40) / Onay bekleyen (2)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

berhan

13 Aralık 2017 07:07
ülkede ki bütün kurumlar gibi DSİ de iktidarın güdümüne girmiş.Belediyeyi ilgilendirmez dedikleri şey aslında Eskişehir halkını hiçe saymak demek , bizlerden gerçekleri saklamak demek.Nasıl egedeki zeytinlikleri yok etmeye çalıştınız ege halkı ve tüm Türkiye karşı çıktıysa, biz de aynı şekilde termik santrale karşı duracağız.Termik santrali şehrimizde istemiyoruz.

Nasrettin Hoca

13 Aralık 2017 08:39
Hey DSİ'ciler. Siz önce şu şehrin içinden akan kanalların güvenlik ve peyzaj düzenlemesini yapın. Zira ne işe yaradığınız konusunda ciddi şüphelerimiz var. Kamu görevini ihmal ettiğinizi düşünüyoruz.

vatandaş

13 Aralık 2017 07:51
Eskişehir muhalif belediyede diye böyle ayrımcılık yapılmaz ayıp denen bir şey var. Ondan sonra seçimi kaybedince neden kaybettik diye üzülmeyin.

TABİATI KORUYALIM

13 Aralık 2017 06:47
ZEHİRLİ HAVAYI KİMSE SOLUMAK ZORUNDA DEĞİL. AKEPE KENDİNİ GELİŞTİRSİN BİRAZ .

Ayhan

13 Aralık 2017 07:27
DSİ'de kendini aştı maşallah. Ona buna rest çekeceklerine oturup adam gibi işlerini yapsınlar. Birde Bölge Müdür Yardımcısına imzalatmışlar yazısı. Bölge Müdürünün haberi yoktur kesin. Komik ülkem.

beni ilgilendiriyor

13 Aralık 2017 09:28
30 Mart 2014 tarihinden itibaren Eskişehir ile birlikte 29 il “Bütünşehir” yasası uygulanması içerisine alındı. Bu yasayla Eskişehir’in 12 ilçesi ile köylerde mahalleye dönüştü ve bu mahallelerden de Büyükşehir Belediyesi sorumlu… Çok söze gerek yok Bırak bu işleri Devlet Su işleri

Necmi çalış

12 Aralık 2017 20:40
İyice sacmaladilar saygısızlık siz kimsiniz ki seçilmiş iradeye böyle bir cevap veriyorsunuz hadsizler bu cüreti nerden alıyorsunuz

Bir kentli

13 Aralık 2017 09:08
Yazıyı kaleme alan yetkililerin Türkiye'nin de altına imza attığı kent ve kentli haklarına ilişkin anlaşmalarla ilgili bilgileri yok galiba ! En azından imzamızın bulunduğu Avrupa Kentsel Şartı'nı okurlarsa onlar da yazı yazdıkları konularda bilgi sahibi olabilirler.

HİLMİ

13 Aralık 2017 13:30
bu konuda eskişehirde referandum yapılmalı. Eskişehirin geleceğine eskişehir halkı karar vermeli.

KAHRAMAN

13 Aralık 2017 10:13
Var olan "Bilgi Edinme Kanunu" gereği herkes bilgi edinme hakkına sahiptir. Sade vatandaş veya kurum hiç fark etmez. Dolayısı ile DSİ'nin usulen verdiği cevap cevap hükmünde değildir.

Ya sabır...

13 Aralık 2017 10:50
Zehirlenmek istemiyoruz yapmayın kardeşim, Eskişehir istemiyor, bunlar neyin derdinde ya...

kaan

13 Aralık 2017 12:08
çok yazık .adamların yaptığı belediyenin çalışmalarının önünü kesmek

eskişehir.

13 Aralık 2017 10:14
Sizi ilgilendirmez demek "Benim tekerime çomak sokma,rantımı engelleme" demek mi acaba?

mert

13 Aralık 2017 12:09
birde rica ederim diyor .kendini üst görüyor arz ederim yok arz ve rica ederim yok.adam sankim cumhurbaşkanı

Eses

15 Aralık 2017 01:04
DSİ tarafından kaleme alınan cevap yazısı. Son derece nezaketsiz, saygısız, yazışma adabına uymayan bir yazı. Büyükşehir Belediyesinin mülki amir konumunda olan Vali nezdinde bu işin peşini bırakmaması lazım. O yazıyı yazan ve imzalayanın da acilen dikkati çekilmesi gerekir. Ayrıca tüm il sınırları içinde sorumluluğu bulunan bir kuruma haddini bildirmek kamu müdürünün yetkisinde değildir. Olamaz da.

Mükerrem Şener

13 Aralık 2017 15:48
İşte , başkanımız bu şartlarda çalışarak şehrimize hizmet getiriyor.Şimdiye kadar yapılanlar için teşekkür borçluyuz.

serkal baraş

14 Aralık 2017 12:45
hadi yiğiyorsa gelsinler kursunlar. eskişehir hiç bir başka şehre benzemez. dene ve gör

Rica Ederim

15 Aralık 2017 16:32
Bir Mudur Yardimcisi Belediye Baskanina hitabini "Geregini Rica Ederim` diye bitiriyor. Neden? Cunku o iktidar partisinden, Belediye Baskani ise muhalefetten.. dolayisiyla bir mudur yardimcisi kendini Belediye Baskaninin 'Amiri' olarak sayabiliyor.

Mehmet Günaydın

13 Aralık 2017 20:21
Eskişehir halkı balık hafızalı değildir ve bunu unutmaz. Bilgi verip vermemenin dışında DSİ gibi bir kurum tarafından böyle bir yazının yazılmış olması gelinen noktanın acziyetini gösterir. Koskoca kurumun klavyeden birilerine ayar vermeye çalışan ergenlerden ne farkı kaldı? Bir kamu kuruluşundan böylesine basit bir yazının çıkması gerçekten üzücü.

Esesli

15 Aralık 2017 17:00
Ortada havası kirletilmek istenen bir Eskişehir var.Şehrini seven insan buna engel olur.Particilik oynamayı bırakın.Aldığınız oksijene sahip çıkın...

cemal

28 Aralık 2017 17:26
" Belediye'yi İlgilendirmez!" yanıtı kaba, banal ve üstten bakan bir anlayışın göstergesidir. Atanmış bir bürokratın/memurun demokrasimizi hiçe saymasıdır. Aynı zamanda Eskişehir halkını hiçe sayma anlamındadır. Medeni bir yanıt pek ala verilebilinirdi...! Kasıtlı bir kılıç çekme olarak değerlendiriyorum.

Es esli

11 Ocak 2018 06:17
DSI siyasi işler yapıyor akp nın emir kulu gibi çalışıyor.yalakalar şehir içinde. Geçen kanalı temizleyin

asya

31 Aralık 2017 20:23
Kızıl derilinin bir sözü var beyaz adam paranın yenilmediğini anladığı zaman işişten geçmiş olacak.Doğru birsöz insana para lâzım doymakbilmeyen açgözlülük dünyayı felakete doğru sürüklüyor. Dünyadaki emperyalist güçler dünya yaşanmaz hale geldiğinde yaşayabilecekleri bir gezegen arıyoruzayda babalarının hayırına araştırma yapmıyorlar.Parası olan bir şekilde paçayı kurtarır fakir fukara kendini düşünsün

Mustafa kelebek

06 Ocak 2018 07:08
Termik santral yapımında büyük rant çıkar sömürü ve oy potansiyeli var halkın sağlığı iktidarca önemi yok şehir seçimde akp yi cezalandirmalı ki örnek olmalıdır

Eses

03 Nisan 2018 19:48
Büyüsehir belediye si kendi işine baksın devlet ın işine burnunu sokmasın Eskişehir trafik ı nı düzene soksun trenfay ın geçdigi kavşak ları na bi sözüm bulsun devlet ın işine ne karışıyor

katre

07 Şubat 2018 18:28
Devlet elindeki yer alti zenginliklerini çevreye zarar vermeden en son teknojiyi kullanarak ulkenin enerji ihtiyacini karsilamak istiyor.kurulacak santrallerin benzerleri Avrupada Almanya ve Hollanda da var.Orada kurulan termik santrallerin aynisi bizde de kurulacak insanlar neden on yargili Bakin oradaki Avrupa ulkelerinden daha ustun bir teknoloji kullanilacak yinede insanlar ön yargili.Alanindaki uzman kadrolara kulak vermeli siyasiler ulkedeki insanlari ayristirmamali.Bence ulke yararina olan şeyler siyasi malzeme konusu yapilmamali

kayılı

07 Şubat 2018 14:10
rica ederimle bitmemeli yazı.orman bölge müdür yardımcısının büyükşehir belediyesine arz etmesi lazım. protokol listesine baksın.

oktay

02 Şubat 2018 15:40
Kuranı kerim okuma yarışması olsaydı ve diyanete belediye yazı yapıp akıl istese ve yardım istese diyanet ne cevap verirdi merak ediyorum.Not: eksiksiz ibadet yapıyorum. yada hızlı tren için belediye tcdd ortak istasyon konusunda neden ilgilendirmez demedi.

smh

06 Ocak 2018 14:10
Belediyede bunların olmaması büyük hatadır. Belediyenin 2014 yılından beri tarımla ilgili sulama bilgilerini kurumlardan almaması Eskişehir Büyükşehir Belediyesinin merkezdeki bir kaç mahalleden çarşıdan ve üniversite caddesinden ileri gitmediğinin kanıtıdır. koskoca belediyede su haritası yok. bende büyükşehir belediyesinden şunu rica ediyorum kalabak suyunda herhangi bir sıkıntı yaşadığımızda belediyenin hemen vatandaşa ulaştırabileceği alternatif içecek suyumuz var mı? bu konuda bir acil eylem planımız var mı Eskişehir olarak ?

katılıyorum

31 Ocak 2018 08:00
Bence tüm Türkiye'deki termik santraller kapatılmalı... Oradakiler enayi mi, Türkiye'nin elektrik ihtiyacının karşılanması için temiz havalarını feda ediyorlar! Zaten dışa bağımlıyız, bırakın koyverin, iyice bağımlı olalım... Biliyorsunuz, Akkuyu'da yapılması planlanan Nükleer santral, Türkiye'deki elektriğe harcanan enerjinin %10'u karşılayacak. Elektrik ihtiyacındaki dışa bağımlılık %10 azalacak. Ama bunu düşünen yok, bir de neden Türkiye güçlü değil diyorlar Termik santral, Nükleer santral yapılsın, yada bıraksınlar kıyamete kadar üçüncü dünya ülkesi olarak kalalım. Mesele gözü kapalı termik ve nükleer santrallere evet demek değildir. Mesele Münih'in göbeğindeki termik santral gibi temiz ve çevreye zararsız termik santralleri desteklemektir. Mesele, bunu Ak Parti karşıtlığına çevirip fakir fukara siyaseti yapmamaktır. Hayırlısı olsun

neidm

30 Aralık 2017 20:34
Bay Başkan şikayet ettiğin mafya hakkında Cumhurbaşkanı senden bilgi istemişti! Peki sen bilgi verdin mi? Doğrusu hiç zan etmiyorum! Geçen yaz iyi bir tiyatro seyrettik! Seni yere göğe sığdıramayan yalakalarına, şehir nüfus olarak büyümediği halde personel olarak 10 kat büyümesine rağmen Bu şehrin basiretli seçmeni size gerekli cevabı verecektir. Artık sinekten yağ çıkarma devri bitti.

osman

24 Aralık 2017 22:51
bunlar hava alanınada karsı kopruyede barajlarada elektrik olmasa sız boyle baskanın borazanlıgını yapamazdınız

Güzel ülkem

19 Aralık 2017 15:26
Bence tüm Türkiye'deki termik santraller kapatılmalı... Oradakiler enayi mi, Türkiye'nin elektrik ihtiyacının karşılanması için temiz havalarını feda ediyorlar! Zaten dışa bağımlıyız, bırakın koyverin, iyice bağımlı olalım... Biliyorsunuz, Akkuyu'da yapılması planlanan Nükleer santral, Türkiye'deki elektriğe harcanan enerjinin %10'u karşılayacak. Elektrik ihtiyacındaki dışa bağımlılık %10 azalacak. Ama bunu düşünen yok, bir de neden Türkiye güçlü değil diyorlar Termik santral, Nükleer santral yapılsın, yada bıraksınlar kıyamete kadar üçüncü dünya ülkesi olarak kalalım. Mesele gözü kapalı termik ve nükleer santrallere evet demek değildir. Mesele Münih'in göbeğindeki termik santral gibi temiz ve çevreye zararsız termik santralleri desteklemektir. Mesele, bunu Ak Parti karşıtlığına çevirip fakir fukara siyaseti yapmamaktır. Hayırlısı olsun

Fiko

13 Aralık 2017 06:07
Hep kostek insafiniz kurusun azcik uzlasmaci olun ya gunahami girersiniz....

Hayırsızlar

19 Aralık 2017 09:35
Siz burada HAYIR diye yırtının Eskisehir İstanbulun bir ilçesi kadar değil.. Tüm Milli politikalara Türkiye EVET diyor sizin yüzünüze şehir yerinde sayıyor. Ohh ne güzel Belediyedeki memurlara hayat güzel!!!!

kibarca .

13 Aralık 2017 12:53
belediyeyi ilgilendirmez - kibarca sen kendi işine bak , demek istiyor , yolların rezilliğini , trafik sıkışıklığını , park , otogar ,tranvay , sorununu , daha binlerce sorun var şehirde .

hasan

13 Aralık 2017 10:28
Sulama koop. bilgilerini ve detayını istiyor. Tabii ki belediyeyi ilgilendirmez. her resmi kurum cart curt bilgi belge isterse bu iş yürümez. Sanane lahana, kabak pancar ekenden.

TERMİK ÜZERİNDEN SİYASET

13 Aralık 2017 13:03
O KÖMÜR ÇIKACAK - O SANTIRAL KURULACAK - MİLLET ELEKTİRİKSİZ KALMAYACAK

goll

13 Aralık 2017 10:00
bilen de bilmeyende konuşuyo yormayın kendinizi işinize bakın o kömür ya çıkacak ya çıkacak

ali baba

12 Aralık 2017 22:55
devlet kurumunun verdiği cevap 'Siyasi' olarak nitelendirildi...burda cevap siyasi belediyenin kendisi siyasi.yani bırak cevabı kendisi baştan aşağı siyasi
GELİP SORUNLARI GÖRSÜNLER!
GELİP SORUNLARI GÖRSÜNLER!
Erenköy Mahallesi sakinleri, Odunpazarı Belediye'sinin başlatmış olduğu yol yapım çalışmaları için vatandaştan ücret istenmesine tepki gösterdi. Vatandaşlar, “Yol değil imar istiyoruz” diyerek tepkilerini dile getirdi.
KUMAR OPERASYONU
KUMAR OPERASYONU
Eskişehir'de, kumar oynanmasına yönelik bir dernek binasına yapılan operasyonda 39 kişi yakalandı.
YATAĞAN'DAN ACI HABER
YATAĞAN'DAN ACI HABER
Tepebaşı Ülkü Ocakları eski yöneticilerinden Sezgin Kılıç, Yatağan Termik Santrali’nde geçirdiği kaza sonucu hayatını kaybetti.
ÇÖZÜM YOLU DEMOKRASİ
ÇÖZÜM YOLU DEMOKRASİ
CHP Eskişehir Miletvekili Utku Çakırözer Kafkas Dernekleri Federasyonu (KAFFED) Genel Başkanı Yaşar Arslankaya ve beraberindeki Yönetim Kurulu üyelerini Meclis’te ağırladı.
YENİ STADYUMDAN NELER ÇALINMAMIŞ Kİ...
YENİ STADYUMDAN NELER ÇALINMAMIŞ Kİ...
Eskişehir'de stadyumdan hırsızlık yaptığı iddia edilen şüpheli gözaltına alındı.
İŞTE KUPONUN OYNANDIĞI O BAYİ
İŞTE KUPONUN OYNANDIĞI O BAYİ
Haftalardır süren Süper Loto çekiliş sonuçlarında büyük heyecan sona erdi ve talih kuşu, Nasreddin Hoca'nın 'Dünyanın merkezi' olarak gösterdiği Eskişehir’in Sivrihisar ilçesine kondu.
JANDARMA'DAN  YÜK KONTROLÜ
JANDARMA'DAN YÜK KONTROLÜ
Yaz döneminde saman taşımacılığının arttığı günlerde, hacimli yüklerini taşıma konusunda taşıma kapasitesi üzerinde yük bindiren taşımacılara, yol ve sürücülerin güvenliği için jandarma müsaade etmiyor.
OSMANLI ESERİ YOK OLMANIN EŞİĞİNDE
OSMANLI ESERİ YOK OLMANIN EŞİĞİNDE
Eskişehir’de 1836 yılında inşa edilen ve günümüzde halen aktif olarak kullanılan Osmanlı eseri tarihi ahşap caminin son hali, bakımsız olmasından dolayı görenlerinin içini burkuyor.
27 MİLYON TL SİVRİHİSAR'A ÇIKTI