DİBE ÇAKILDIK!

Son Güncelleme : 12 Eylül 2017 09:09
DİBE ÇAKILDIK!

Eskişehirspor ligin 4. haftası sonunda dibe çakıldı. Dört maçta 2 beraberlik 2 yenilgi eden ve sadece 2 puan toplayabilen siyah kırmızılılar için ligin bundan sonrası daha zor geçecek.

Eskişehirspor yeni bir başlangıç amacı ile gittiği Giresun deplasmanında oynadığı kötü futbol ile taraftarını üzdü. Rakibine 2-1 yenilen siyah kırmızılı takımda oynanan kötü futbolun faturasını Teknik Direktör Sergen Yalçın'ı kesen taraftar;

“Defansif anlamda çok kötüyüz. Dört karşılaşmada 9 gol yemişiz. Bu maç başına iki golden fazla. Defans konusuna acil çözüm bekliyoruz. Geçen sezon Ofoedu kritik maçlarda attğı goller, oyun hırsı ve başarılı performansı ile göz doldurmuştu. Bu sezon neden kulübede oturuyor. Erkan Zengin neden oynatılmıyor? Geçen sezon 16 gol atan Bruno Mezenga'nın bu sezon siftahı yok.Erkan Zengin 12 gol atmıştı, Ofoedu'unn 6 golü vardı. Bu sezon henüz gol atamadılar. Semih Şentürk, Giresun'da sonradan oyuna girdi ve açılışı yaptı.Semih geçen sezon 12 golle takımın skorer oyuncularından birisiydi.

Bu sezon siyah kırmızılıların attığı altı golden ikisini Hasan Hüseyin Acar, ikisini de Hasan Ayaroğlu attı. Ofoedu ve Semih'in ise birer golleri bulunuyor. Geçen sezon Ligin 4. Hafta sonunda 8 puanla ikinci sırada olan Eskişehirspor'un bu sezonki gidişatı taraftarı endişelendiriyor. Takımın bir an önce toparlanmasını isteyen taraftarlar; “Bu hafta evimizde oynayacağımız Ümraniye maçının yeni bir başlangıç olmasını umut ediyoruz.” dediler.

Yorumlar (18) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

26estd

12 Eylül 2017 18:55
Küme düşeriz hayelleri kuranlara selam olsun.Söz , küme düşersek kınalarınız benden.Kusura bakmayın ama size başka bir şey denmez.Ne 2.lig meraklısınız kardeşim,dalga mı geçiyorsunuz,adam mı seçiyorsunuz.Olup biteni bilmiyor musunuz?Sizin dünyadan haberiniz yok mu ?Birlik beraberlik olunması gereken sezonda düşündüklerinize bakın , nasıl EsEs lisiniz siz yahu!

SERDAR

13 Eylül 2017 10:31
ESKİŞEHİRSPOR DÜŞMANLARI BURADA YAZMASIN..GERÇEK ESKİŞEHİRSPORU TARAFTARI 1 YENİLGİ ALDI DİYE OLUMSUZ KONUŞMAZ.BİZİM ŞARTLARIMIZ BELLİ BUNA RAĞMEN BU SENE ÇIKACAĞIZ...TERBİYESİZLERİN BURADA İŞİ YOK...

e s e s

12 Eylül 2017 18:37
Eskişehirspor toparlanacak ben inanıyorum sabırlı olalım yeter bu takım düşmez...

SERDAR

12 Eylül 2017 16:49
HERKESRAHAT OLSUN...BU HAFTA TARAFTAR TRİBÜNDE OLUCAK GOL AYAKLARI BAŞLIYACAK ERKAN OFEODU MAZENGA COŞACAK.FARKLI GALİBİYET VAR İNŞAALLAH...HERKES RAHAT OLSUN

Fahri

12 Eylül 2017 13:00
Kimse karamsar olmasın...EsEs 2-3kötü oynadı diye istifa falan demesin.Bunlar öncelikle ayıptır.Hangi şartlardan geçiyoruz.

Furemen

14 Eylül 2017 13:54
Bu hafta galibiyet gelince söylemlerde 180 derece değişir.Biz böyleyiz.Düşmek mi?Aklıma bile getirmiyorum.

Ufuk-s

12 Eylül 2017 13:03
EsEs düşer diyenler...beklemeyin kardeşim.Başka kapıya ..evet burada kalıcı değiliz doğru ..elbette süper lige çıkacağız.

EsEs

12 Eylül 2017 12:57
Ne bu karamsarlık..takım o kadar kötü değil.Önümüzdeki haftadan itibaren seyirci de olacak.İlk 6 oynarız.

Hasan

12 Eylül 2017 14:07
Takım 11 i hatalı yapılıyor. İlk onbir Erkan, Mezenga, Ofeadu ve ayağı pas yapan İnceman orta sahada en az 45 dakika oynar. Bilal Aziz in sol bekte oynaması mümkün değil. Mezengaya kaç tane gol pası veriliyor ? Kendi saha ve seyirci desteği ile inşallah galibiyet serisine başlarız.

Hasan

12 Eylül 2017 12:58
Evet defans iyi değil...ama defansa yardım eden orta saha..savunma rakip ceza sahasından başlar.

KAHRAMAN

12 Eylül 2017 12:30
Erkan'ın Mustafa Denizli ile yaşadığı sürtüşme ve anlaşmazlık sebebiyle oynatılmayışı şimdi de Sergen ile arasında yaşanıyor gibi. Sakatlık bahane.

Şimşek

12 Eylül 2017 20:18
Tamam takım hazır deyil ama kadro tercihi de yanlış Bilal bruno Kaan akaminko yedek başlamalı ofeedu Erkan Semih oynamalı.

Yakup

12 Eylül 2017 20:43
Bu sene bu takımdan fazla birşey beklemeyin. Takım bu sene düşmesin yeter. Niye böyle söylediğimi anlamanız için kötü yönetimle yönetilen takımların şuan hangi liglerde olduğuna baksanız bana hak vereceksiniz en yakın örneği mersinidmanyurdu 2-3 sene önce neredeydiler şimdi nerede. Sakaryspor ve kocaelispor takımlarıda şu an neredeler bakmamız yeter. Onun için bu takım bu sene düşmezse bence büyük başarıdır.

savas ay

12 Eylül 2017 15:15
eses bitmiş. siyaset bulaşırsa tabi. kurtar nabi avcı esesi

2017

12 Eylül 2017 15:30
çorap spora da yenilisen eeee daha ne diyeyim esesim

Eses

12 Eylül 2017 11:38
İkinci lig çok uzak değil eskişehirrrrr sen yeter ki yürekten oyna eskişehirrrr

sinem koz

12 Eylül 2017 10:28
ben lig başlamadan dedim küme düşeceğiz diye

ufukaltintas@hotmail.de

12 Eylül 2017 12:22
Yönetim ve Sorgen istifa
ESKİŞEHİR'E GÖKYÜZÜNDEN BAKIŞ
BENİM GİBİ  KANMAYIN
BENİM GİBİ KANMAYIN
Eskişehir'de kendilerini telefonda polis veya savcı olarak tanıtarak dolandırıcılık yapanlara karşı oluşturulan özel ekip, şehir dışından gelip dikkati çekmemek için ucuz otellerde kalan, taksi tutan ve uydu haritalarından yararlanarak kandıracakları kişileri yakınlarındaymış gibi yönlendiren şüphelilerin, kurbanlarını daha çok 60 ve üzeri yaş grubundan seçtiğini belirledi
OKUL SERVİSLERİNE SIKI DENETİM
OKUL SERVİSLERİNE SIKI DENETİM
Eskişehir Emniyet Müdürlüğü ve Büyükşehir Belediyesi ekipleri, kent genelinde faaliyet gösteren öğrenci servislerine yönelik denetim yaptı.
YAŞLI ÇİFT KAZA KURBANI
COŞKULU KUTLAMA
COŞKULU KUTLAMA
Sivrihisar'ın düşman işgalinden kurtuluşunun 96'ncı yıl dönümü gerçekleşen tören ile coşkuyla kutlandı.
ARSLAN ADAY OLMAYACAK
ARSLAN ADAY OLMAYACAK
Ak Parti Mahmudiye İlçe Başkanı Mustafa Arslan, 2010 yılından bu yana yapmış olduğu ilçe başkanlığına tekrar aday olmayacağını açıkladı.
GÜNEYDOĞU GAZİSİ UNUTULMADI
KİTLE ÖRGÜTLERİ ÖNEMLİDİR
KİTLE ÖRGÜTLERİ ÖNEMLİDİR
Odunpazarı Belediye Başkanı Av. Kazım Kurt, demokratik kitle örgütleri ve hemşehri dernekleri ile bir araya gelmeye devam ediyor.
HER ZAMAN YANINIZDAYIZ
HER ZAMAN YANINIZDAYIZ
'19 Eylül Gaziler Günü' münasebetiyle, Eskişehir Valiliği ile Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdürlüğü tarafından gaziler onuruna yemek programı düzenlendi.