DİBE ÇAKILDIK!

Son Güncelleme : 12 Eylül 2017 09:09
DİBE ÇAKILDIK!

Eskişehirspor ligin 4. haftası sonunda dibe çakıldı. Dört maçta 2 beraberlik 2 yenilgi eden ve sadece 2 puan toplayabilen siyah kırmızılılar için ligin bundan sonrası daha zor geçecek.

Eskişehirspor yeni bir başlangıç amacı ile gittiği Giresun deplasmanında oynadığı kötü futbol ile taraftarını üzdü. Rakibine 2-1 yenilen siyah kırmızılı takımda oynanan kötü futbolun faturasını Teknik Direktör Sergen Yalçın'ı kesen taraftar;

“Defansif anlamda çok kötüyüz. Dört karşılaşmada 9 gol yemişiz. Bu maç başına iki golden fazla. Defans konusuna acil çözüm bekliyoruz. Geçen sezon Ofoedu kritik maçlarda attğı goller, oyun hırsı ve başarılı performansı ile göz doldurmuştu. Bu sezon neden kulübede oturuyor. Erkan Zengin neden oynatılmıyor? Geçen sezon 16 gol atan Bruno Mezenga'nın bu sezon siftahı yok.Erkan Zengin 12 gol atmıştı, Ofoedu'unn 6 golü vardı. Bu sezon henüz gol atamadılar. Semih Şentürk, Giresun'da sonradan oyuna girdi ve açılışı yaptı.Semih geçen sezon 12 golle takımın skorer oyuncularından birisiydi.

Bu sezon siyah kırmızılıların attığı altı golden ikisini Hasan Hüseyin Acar, ikisini de Hasan Ayaroğlu attı. Ofoedu ve Semih'in ise birer golleri bulunuyor. Geçen sezon Ligin 4. Hafta sonunda 8 puanla ikinci sırada olan Eskişehirspor'un bu sezonki gidişatı taraftarı endişelendiriyor. Takımın bir an önce toparlanmasını isteyen taraftarlar; “Bu hafta evimizde oynayacağımız Ümraniye maçının yeni bir başlangıç olmasını umut ediyoruz.” dediler.

Yorumlar (18) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

26estd

12 Eylül 2017 18:55
Küme düşeriz hayelleri kuranlara selam olsun.Söz , küme düşersek kınalarınız benden.Kusura bakmayın ama size başka bir şey denmez.Ne 2.lig meraklısınız kardeşim,dalga mı geçiyorsunuz,adam mı seçiyorsunuz.Olup biteni bilmiyor musunuz?Sizin dünyadan haberiniz yok mu ?Birlik beraberlik olunması gereken sezonda düşündüklerinize bakın , nasıl EsEs lisiniz siz yahu!

SERDAR

13 Eylül 2017 10:31
ESKİŞEHİRSPOR DÜŞMANLARI BURADA YAZMASIN..GERÇEK ESKİŞEHİRSPORU TARAFTARI 1 YENİLGİ ALDI DİYE OLUMSUZ KONUŞMAZ.BİZİM ŞARTLARIMIZ BELLİ BUNA RAĞMEN BU SENE ÇIKACAĞIZ...TERBİYESİZLERİN BURADA İŞİ YOK...

Fahri

12 Eylül 2017 13:00
Kimse karamsar olmasın...EsEs 2-3kötü oynadı diye istifa falan demesin.Bunlar öncelikle ayıptır.Hangi şartlardan geçiyoruz.

e s e s

12 Eylül 2017 18:37
Eskişehirspor toparlanacak ben inanıyorum sabırlı olalım yeter bu takım düşmez...

Ufuk-s

12 Eylül 2017 13:03
EsEs düşer diyenler...beklemeyin kardeşim.Başka kapıya ..evet burada kalıcı değiliz doğru ..elbette süper lige çıkacağız.

SERDAR

12 Eylül 2017 16:49
HERKESRAHAT OLSUN...BU HAFTA TARAFTAR TRİBÜNDE OLUCAK GOL AYAKLARI BAŞLIYACAK ERKAN OFEODU MAZENGA COŞACAK.FARKLI GALİBİYET VAR İNŞAALLAH...HERKES RAHAT OLSUN

EsEs

12 Eylül 2017 12:57
Ne bu karamsarlık..takım o kadar kötü değil.Önümüzdeki haftadan itibaren seyirci de olacak.İlk 6 oynarız.

Furemen

14 Eylül 2017 13:54
Bu hafta galibiyet gelince söylemlerde 180 derece değişir.Biz böyleyiz.Düşmek mi?Aklıma bile getirmiyorum.

Hasan

12 Eylül 2017 14:07
Takım 11 i hatalı yapılıyor. İlk onbir Erkan, Mezenga, Ofeadu ve ayağı pas yapan İnceman orta sahada en az 45 dakika oynar. Bilal Aziz in sol bekte oynaması mümkün değil. Mezengaya kaç tane gol pası veriliyor ? Kendi saha ve seyirci desteği ile inşallah galibiyet serisine başlarız.

Hasan

12 Eylül 2017 12:58
Evet defans iyi değil...ama defansa yardım eden orta saha..savunma rakip ceza sahasından başlar.

KAHRAMAN

12 Eylül 2017 12:30
Erkan'ın Mustafa Denizli ile yaşadığı sürtüşme ve anlaşmazlık sebebiyle oynatılmayışı şimdi de Sergen ile arasında yaşanıyor gibi. Sakatlık bahane.

Şimşek

12 Eylül 2017 20:18
Tamam takım hazır deyil ama kadro tercihi de yanlış Bilal bruno Kaan akaminko yedek başlamalı ofeedu Erkan Semih oynamalı.

Yakup

12 Eylül 2017 20:43
Bu sene bu takımdan fazla birşey beklemeyin. Takım bu sene düşmesin yeter. Niye böyle söylediğimi anlamanız için kötü yönetimle yönetilen takımların şuan hangi liglerde olduğuna baksanız bana hak vereceksiniz en yakın örneği mersinidmanyurdu 2-3 sene önce neredeydiler şimdi nerede. Sakaryspor ve kocaelispor takımlarıda şu an neredeler bakmamız yeter. Onun için bu takım bu sene düşmezse bence büyük başarıdır.

savas ay

12 Eylül 2017 15:15
eses bitmiş. siyaset bulaşırsa tabi. kurtar nabi avcı esesi

2017

12 Eylül 2017 15:30
çorap spora da yenilisen eeee daha ne diyeyim esesim

Eses

12 Eylül 2017 11:38
İkinci lig çok uzak değil eskişehirrrrr sen yeter ki yürekten oyna eskişehirrrr

sinem koz

12 Eylül 2017 10:28
ben lig başlamadan dedim küme düşeceğiz diye

ufukaltintas@hotmail.de

12 Eylül 2017 12:22
Yönetim ve Sorgen istifa
MUHTARLAR KARARSIZ
MUHTARLAR KARARSIZ
Alpu ovasına yapılması planlanan termik santralle ilgili bugüne kadar konuşmayan bölgenin muhtarları bir araya geldi. Muhtarlar adına konuşan Yüksel Girgin, gazetecilerin sorduğu sorularına net cevaplar verememesi dikkat çekti.
EYLEME PARA CEZASI
EYLEME PARA CEZASI
Geçen ay "müftülere nikah kıyma yetkisi verilmesine" tepki göstermek için bir araya gelen 40 kadına OHAL tedbirlerine uyulmadığı gerekçesiyle para cezası kesildi.
ÖNYARGIYI KALDIRMALIYIZ
ÖNYARGIYI KALDIRMALIYIZ
Termik santral konusunda görüşlerini açıklayan AK Parti Eskişehir Milletvekili Emine Nur Günay, bu konuda ön yargılı olunmaması gerektiğini söyledi.
İŞ YÜKÜ ALTINDA EZİLİYORUZ
İŞ YÜKÜ ALTINDA EZİLİYORUZ
Eskişehir- Kütahya- Bilecik Diş Hekimleri Odası tarafından, 22 Kasım Diş Hekimleri Gününü de içine alan “ Toplum Ağız ve Diş Sağlığı Haftası” nedeniyle Vilayet alanında bulunan Atatürk anıtına çelenk bırakıldı.
OKULLARDA GERİ DÖNÜŞÜM EĞİTİMİ
NEFES KESEN TATBİKAT
NEFES KESEN TATBİKAT
Dorlion Arama ve Kurtarma (DAK) ekibi, olası bir deprem felaketine hazırlıklı olmak amacıyla Eskişehir’de tek ve çok katlı 3 farklı binada nefes kesen tatbikata imza attı. 
EROİNLE YAKALANDILAR
VALİLİK'TEN TERMİK SANTRAL AÇIKLAMASI
VALİLİK'TEN TERMİK SANTRAL AÇIKLAMASI
Eskişehir Valiliği, kamuoyundaki termik santral tartışmalarıyla ilgili basın açıklaması yaptı.
FETÖ SANIKLARINA ELEKTRONİK KELEPÇE
FETÖ SANIKLARINA ELEKTRONİK KELEPÇE
Eskişehir'de FETÖ/PDY soruşturması kapsamında haklarında dava açılan 5 infaz koruma memurundan biri, 12 yıl, 3'ü de 6'şar yıl 3'er ay hapis cezasına çarptırıldı.