DİBE ÇAKILDIK!

Son Güncelleme : 12 Eylül 2017 09:09
DİBE ÇAKILDIK!

Eskişehirspor ligin 4. haftası sonunda dibe çakıldı. Dört maçta 2 beraberlik 2 yenilgi eden ve sadece 2 puan toplayabilen siyah kırmızılılar için ligin bundan sonrası daha zor geçecek.

Eskişehirspor yeni bir başlangıç amacı ile gittiği Giresun deplasmanında oynadığı kötü futbol ile taraftarını üzdü. Rakibine 2-1 yenilen siyah kırmızılı takımda oynanan kötü futbolun faturasını Teknik Direktör Sergen Yalçın'ı kesen taraftar;

“Defansif anlamda çok kötüyüz. Dört karşılaşmada 9 gol yemişiz. Bu maç başına iki golden fazla. Defans konusuna acil çözüm bekliyoruz. Geçen sezon Ofoedu kritik maçlarda attğı goller, oyun hırsı ve başarılı performansı ile göz doldurmuştu. Bu sezon neden kulübede oturuyor. Erkan Zengin neden oynatılmıyor? Geçen sezon 16 gol atan Bruno Mezenga'nın bu sezon siftahı yok.Erkan Zengin 12 gol atmıştı, Ofoedu'unn 6 golü vardı. Bu sezon henüz gol atamadılar. Semih Şentürk, Giresun'da sonradan oyuna girdi ve açılışı yaptı.Semih geçen sezon 12 golle takımın skorer oyuncularından birisiydi.

Bu sezon siyah kırmızılıların attığı altı golden ikisini Hasan Hüseyin Acar, ikisini de Hasan Ayaroğlu attı. Ofoedu ve Semih'in ise birer golleri bulunuyor. Geçen sezon Ligin 4. Hafta sonunda 8 puanla ikinci sırada olan Eskişehirspor'un bu sezonki gidişatı taraftarı endişelendiriyor. Takımın bir an önce toparlanmasını isteyen taraftarlar; “Bu hafta evimizde oynayacağımız Ümraniye maçının yeni bir başlangıç olmasını umut ediyoruz.” dediler.

Yorumlar (18) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

26estd

12 Eylül 2017 18:55
Küme düşeriz hayelleri kuranlara selam olsun.Söz , küme düşersek kınalarınız benden.Kusura bakmayın ama size başka bir şey denmez.Ne 2.lig meraklısınız kardeşim,dalga mı geçiyorsunuz,adam mı seçiyorsunuz.Olup biteni bilmiyor musunuz?Sizin dünyadan haberiniz yok mu ?Birlik beraberlik olunması gereken sezonda düşündüklerinize bakın , nasıl EsEs lisiniz siz yahu!

SERDAR

13 Eylül 2017 10:31
ESKİŞEHİRSPOR DÜŞMANLARI BURADA YAZMASIN..GERÇEK ESKİŞEHİRSPORU TARAFTARI 1 YENİLGİ ALDI DİYE OLUMSUZ KONUŞMAZ.BİZİM ŞARTLARIMIZ BELLİ BUNA RAĞMEN BU SENE ÇIKACAĞIZ...TERBİYESİZLERİN BURADA İŞİ YOK...

Fahri

12 Eylül 2017 13:00
Kimse karamsar olmasın...EsEs 2-3kötü oynadı diye istifa falan demesin.Bunlar öncelikle ayıptır.Hangi şartlardan geçiyoruz.

e s e s

12 Eylül 2017 18:37
Eskişehirspor toparlanacak ben inanıyorum sabırlı olalım yeter bu takım düşmez...

Ufuk-s

12 Eylül 2017 13:03
EsEs düşer diyenler...beklemeyin kardeşim.Başka kapıya ..evet burada kalıcı değiliz doğru ..elbette süper lige çıkacağız.

SERDAR

12 Eylül 2017 16:49
HERKESRAHAT OLSUN...BU HAFTA TARAFTAR TRİBÜNDE OLUCAK GOL AYAKLARI BAŞLIYACAK ERKAN OFEODU MAZENGA COŞACAK.FARKLI GALİBİYET VAR İNŞAALLAH...HERKES RAHAT OLSUN

EsEs

12 Eylül 2017 12:57
Ne bu karamsarlık..takım o kadar kötü değil.Önümüzdeki haftadan itibaren seyirci de olacak.İlk 6 oynarız.

Furemen

14 Eylül 2017 13:54
Bu hafta galibiyet gelince söylemlerde 180 derece değişir.Biz böyleyiz.Düşmek mi?Aklıma bile getirmiyorum.

Hasan

12 Eylül 2017 14:07
Takım 11 i hatalı yapılıyor. İlk onbir Erkan, Mezenga, Ofeadu ve ayağı pas yapan İnceman orta sahada en az 45 dakika oynar. Bilal Aziz in sol bekte oynaması mümkün değil. Mezengaya kaç tane gol pası veriliyor ? Kendi saha ve seyirci desteği ile inşallah galibiyet serisine başlarız.

Hasan

12 Eylül 2017 12:58
Evet defans iyi değil...ama defansa yardım eden orta saha..savunma rakip ceza sahasından başlar.

KAHRAMAN

12 Eylül 2017 12:30
Erkan'ın Mustafa Denizli ile yaşadığı sürtüşme ve anlaşmazlık sebebiyle oynatılmayışı şimdi de Sergen ile arasında yaşanıyor gibi. Sakatlık bahane.

Şimşek

12 Eylül 2017 20:18
Tamam takım hazır deyil ama kadro tercihi de yanlış Bilal bruno Kaan akaminko yedek başlamalı ofeedu Erkan Semih oynamalı.

Yakup

12 Eylül 2017 20:43
Bu sene bu takımdan fazla birşey beklemeyin. Takım bu sene düşmesin yeter. Niye böyle söylediğimi anlamanız için kötü yönetimle yönetilen takımların şuan hangi liglerde olduğuna baksanız bana hak vereceksiniz en yakın örneği mersinidmanyurdu 2-3 sene önce neredeydiler şimdi nerede. Sakaryspor ve kocaelispor takımlarıda şu an neredeler bakmamız yeter. Onun için bu takım bu sene düşmezse bence büyük başarıdır.

savas ay

12 Eylül 2017 15:15
eses bitmiş. siyaset bulaşırsa tabi. kurtar nabi avcı esesi

2017

12 Eylül 2017 15:30
çorap spora da yenilisen eeee daha ne diyeyim esesim

Eses

12 Eylül 2017 11:38
İkinci lig çok uzak değil eskişehirrrrr sen yeter ki yürekten oyna eskişehirrrr

sinem koz

12 Eylül 2017 10:28
ben lig başlamadan dedim küme düşeceğiz diye

ufukaltintas@hotmail.de

12 Eylül 2017 12:22
Yönetim ve Sorgen istifa
ESKİŞEHİR'DE KAZA:3 YARALI
ESKİŞEHİR'DE KAZA:3 YARALI
Eskişehir'de meydana gelen trafik kazasında 3 kişi yaralandı. 
10 BİN LİRAYI GERİ GETİRDİ
10 BİN LİRAYI GERİ GETİRDİ
 Eskişehir'de döviz bürosu çalışanı tarafından fazla 10 bin lira ödeme yapılan vatandaş, kendisine yanlışlıkla verildiğini öğrenince parayı geri getirerek teslim etti.
BASIN MENSUPLARINA SALDIRDILAR
BASIN MENSUPLARINA SALDIRDILAR
Eskişehir'de uyuşturucu madde satıcısı 2 kişi adliyeye sevk edilirken, yakınları tehdit hakaret ve küfürlerle basın mensuplarının üzerine yürüdü. Bu sırada adliyeye giriş yapan uyuşturucu satıcısı önce küfür etti, ardından ise basın mensuplarına 'terbiyesiz' dedi.
ESKİŞEHİR’E HAYRAN KALDILAR
ESKİŞEHİR’E HAYRAN KALDILAR
Türkiye Kent Konseyleri Birliği Buluşması için Eskişehir’e gelen Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin ve Balıkesir Karesi Belediye Başkanı Yücel Yılmaz, Eskişehir'e hayran kaldılar.
KADINLAR SİYASETTE OLMALI
KADINLAR SİYASETTE OLMALI
Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt, Cumhuriyet Halk Partisi Eskişehir İl Kadın ve Gençlik Kollarını ziyaret etti.
PROTOKOLÜ YENİLEDİLER
PROTOKOLÜ YENİLEDİLER
ESOGÜ ile İl Sağlık Müdürlüğü arasında Eskişehir’de sığınmacı ve mevsimlik tarım işçisi olarak bulunan kadın ve kız çocukları için yürütülen ortak çalışmaların önümüzdeki yıl da devam etmesi konusunda işbirliği protokolü imzalandı.
MİTİNG ÇAĞRISI
MİTİNG ÇAĞRISI
Alpu Ovası'na kurulması planlanan termik santrale tepki karşı 24 Şubat'ta düzenlenecek mitinge çağrı yapıldı. Miting tertip komitesi adına konuşan ÇYDD Başkanı Sevgi Akmen "Kentimizin geleceğine sahip çıkan duyarlı Eskişehirlileri mitinge bekliyoruz" dedi.
KARACAN: KAPAK OLDU
KARACAN: KAPAK OLDU
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Eskişehir Milletvekili Harun Karacan, Eskişehir 6. Olağan Kongresi'ne ilişkin mesajlarını dün sosyal medya hesabından paylaştı. Karacan yerel yönetimlere gönderme yaparak "Engelleniyoruz propagandası ile çirkef algı yönetimi yapanlara Modern Sanat Müzesi kapak oldu" dedi.
OKUL DEĞİL SERSERİ YATAĞI
OKUL DEĞİL SERSERİ YATAĞI
Huzur Mahallesinde132 kişinin arsası olması nedeniyle tadilat yapılamayan Şehit Serkan Özaydın İlköğretim Okulu serseri yatağı haline geldi. 6 yıldır eğitim-öğretime açılamayan okul mahalleliyi mağdur ediyor.