DESTEK İSTEDİK DUYAN OLMADI

03 Eylül 2018 11:47
DESTEK İSTEDİK DUYAN OLMADI

Eskişehirspor'da yeni transferlerin lisansları çıkmayınca gözler Eskişehirspor yönetimine çevrildi. Karabük maçı öncesi konuşan Başkan Halil Ünal, " Gelin yükü alın diyoruz alan yok. Kulüp yaşasın istiyoruz. Haksız eleştiriler alıyoruz. Haftalardır söyledik, transfer tahtası açılırsa bu kulübün önü açılır diye. Dinleyen olmadı. Ümitsiz değiliz. Kulüp yaşamalı ve layık olduğu yere çıkmalı." dedi.

ÜNAL KONUŞTU

Eskişehirspor Kulübü Başkanı Halil Ünal, transfer tahtasının açılması için aylardır destek istemelerine karşın beklenen desteği göremediklerini dile getirdi. Kardemir Karabükspor ile oynanan maç öncesi stadyum önünde Kanal 26'ya konuşan Başkan Ünal, " şikayet için söylemiyorum. Genel kurulları görüyorsunuz. Gelin talip olun ortada kalmasın diyoruz. Çıkan yok. Son genel kurulda da öyle oldu. Yaşasın istiyoruz bu arma. Uğraşımız o yönde. Ama çoğu zaman yanımızda olan bile yok. Sadece taraftarımız var o kadar. Tekrar ediyorum varsa bu işi yapacak yardımcı olalım. Kapımız kimseye kapalı değil. Gelsinler anlatalım, yol gösterelim. " dedi.

ACI ÇEKİYORUZ

Yeni transferlerin lisanslarını yetiştirmek için günlerdir çalışma yaptıklarını vurgulayan Başkan Ünal, " İmza vermeyenler oldu. Sorun çıkaranlar vardı. Aşamadık. Çok çile çektik. Görevde olununca şikayet etmek olmuyor. Yaşayanlar bilir. Imza vermeyenler, son ana kadar direnenler doğru yapmadı. Bu kulüpte onlarca kişi ekmek yiyor. Imza vermemekle onların ekmeklerine engel oldular. Kimsenin alacağını silmiyoruz. Sadece süre istiyoruz. Bütün resmi gelirler temlikli, hacizler var. Dosya sayısı hayli fazla. 50 Milyon TL'ye yakın spor ailesine borcumuz var. Iyi bir çalışma yapılırsa bu rakam yarı yarıya düşer. Devre arası için yeniden bir çalışma yapmak gerekiyor." diye konuştu.

Yorumlar (15) / Onay bekleyen (4)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

TamEs

04 Eylül 2018 00:26
Destek istedik vermediler diyor adam , yalan mı söylüyor? Başka biri destek görecekse , çıksın başkan adayıyım desin...Ama nerede kimsenin umurunda değil Eses..Devekuşu misali kafalar gömülü..

arya

03 Eylül 2018 12:21
zamanında bir dünya oyuncu satıldı bunlardan gelen gelirler nerede acaba

tc eses

03 Eylül 2018 15:35
son secımlerde kendı aranızda 10 trılyon toplayın 10 trilyon yönetım olarak ben ve arkadaslarım verecek dedınız hani nerede? hangi bırınzıın cebınden para cıktı

Vatandaş

03 Eylül 2018 12:49
Batırıp batırıp yardım isteyen yönetimler. Bu kacinci yardım isteği. 50 milyon... Dile kolay, sanki sakız parası. Bu borcu kimler yaptı? Ahh ah.

cann

03 Eylül 2018 13:22
mahfedip sızlanmak nedir ya?

emre emirdağlı

03 Eylül 2018 20:14
50 milyonu ödesin belediyeler sonra bir daha ye ama yemeye doyamadın değilmi???

GHEPAD

04 Eylül 2018 00:17
Yuh ne utanmaz arsızmışsınız. Bu adı geçenleri bu takıma getiren, hak ettikleri paralarını vermeyen, zamanında bu adamlarla FİFA'ya gitmeden masaya oturup anlaşma yapmayan teklif önermeyen sen ve Mesut'tur. Yalakalarınızla bu insanlara küfürler ettiren sizlersiniz. Bu insanlar hem hak ettikleri paraları almayacak ve birde analarına, avratlarına, sülalesine yapılmış olan küfürleri kabul edecekler. Halil ve Mesut'u memnun etmek için imza verecekler öylemi. Siz önce ETİ'nin ödedigi sponsorluk parası olan milyonlarca Lirayı, Halktan, esnaftan, zenginden topladıgınız yardım paralarını, satılan oyuncuların transfer paralarını, TFF, Yayın hakları paralarının hesabını verin. Eskişehir halkının ve adı geçenlerin hakkını yediniz hiç kimse size ve bu kulübü bu duruma düşürenlere hakkını HELAL etmeyecek tüm toplumun iki eli hem bu dünyada hem öbür dünyada yakanızda olacak.

Birol

03 Eylül 2018 21:14
Yeter git artık.

ercan

03 Eylül 2018 18:07
ticaret işleriniz iyi maşşallah ödeyin cebinizden kurtulsun eskişehirspor sona alırsınız

bekir yıldırım

03 Eylül 2018 11:55
Halil Ünal'ın yanındaki yanılmıyorsam senol 3, 80 lı yıllarda es-es de oynamışsonra fenere gitmişti iyi topçuydu.

sesimiziduyanyok

03 Eylül 2018 13:02
sesim geliyürmü memeedali beyyyy...

Halil

04 Eylül 2018 02:04
Halka gerçekleri anlatın,belediyeyi suçlamak basit yol,kendiniz de biliyorsunuz yasalara göre belediyenin yardım edemeyeceğini,yoksa suçlamanın ardında başka hesaplar mı var diye düşünmeden edemiyor insan.

bugra

05 Eylül 2018 08:59
eee halil başkanı, mesut başkan olmadan döve döve yolladı bu taraftar..gerçekten uzaktan izleyen biri olarak şehrimin insanı genel olarak eyyamcı..

dost

05 Eylül 2018 11:02
sanki dosyaları ben yaptım tüm olumsuzlukların sebebi güvensizlik bugüne kadar yapılanlara bakılarak kimse yönetimdekilere güvenmiyor. projeye gelince yeni yapılacak eskişehir hastanesine yapılabilecek taksi ve dolmuş duraklarından eskişehirspora hisse verilebilir

Suat Avni

04 Eylül 2018 12:36
Sorunu KAYYUM çözecek....
ELEKTRİK ZAMMI GERİ ALINSIN
ELEKTRİK ZAMMI GERİ ALINSIN
Konutlarda 80- 100 lira gelen elektrik faturları 140-150 liraya çıktı. Bu duruma tepki gösteren vatandaşlar elektrik kurumu önünde eylem yaptı.
KİREÇ KÖYÜ'NDE SU SEVİNCİ
KİREÇ KÖYÜ'NDE SU SEVİNCİ
Hayvancılık yaparak geçinen Kireç Mahallesi sakinleri yıllardır çektikleri su sıkıntısının ESKİ’nin yaptığı çalışmayla giderilmesinin mutluluğunu yaşıyor.
TÜRKİYE ASLA IRKÇILIK YAPMAMIŞTIR
TÜRKİYE ASLA IRKÇILIK YAPMAMIŞTIR
Eskişehir’e gelen 26 Afrika ülkesinin büyükelçileri ve ticaret ataşeleri onuruna Eskişehir Valiliği tarafından yemek verildi.
EMNİYET'TEN ASAYİŞ UYGULAMASI
EMNİYET'TEN ASAYİŞ UYGULAMASI
Eskişehir Emniyet Müdürlüğü ekipleri kent genelinde Genel Asayiş Uygulaması gerçekleştirildi.
KARDEŞ CEMİYET OLABİLİRİZ
KARDEŞ CEMİYET OLABİLİRİZ
Hamburg Türk Basın Birliği mensubu 15 gazeteci, Eskişehir Gazeteciler Cemiyeti’ni ziyaret etti. Başkan Yılmaz Karaca "Kardeş cemiyet olabiliriz" dedi.
CİĞERİMİZİ ALDILAR ONLAR DA YANSIN
CİĞERİMİZİ ALDILAR ONLAR DA YANSIN
Eskişehir’de, üstüne tiner dökülüp yakılan Ahmet Çelik’in (40) öldürülmesiyle ilgili davanın ilk duruşması görülürken, ablası yürekleri dağladı. Basın mensuplarına açıklamalarda bulunan abla Nilüfer Çakmak, “Ciğerimizi aldılar, onlar da yansın” dedi. 
ESKİŞEHİR'DE 5 FETÖ ŞÜPHELİSİ YAKALANDI
ESKİŞEHİR'DE 5 FETÖ ŞÜPHELİSİ YAKALANDI
 Eskişehir'de, FETÖ/PDY'ye yönelik gerçekleştirilen operasyonda, "ByLock" kullandığı iddia edilen 2'si kadın toplam 5 şüpheli yakalandı. 
O KURYENİN CEZASI BELLİ OLDU
O KURYENİN CEZASI BELLİ OLDU
 Eskişehir’de, bir kuryenin müşteriye götürmüş olduğu pizzaya tükürmesi sonucu açılan tazminat davası sonuçlandı. 
'ŞAHANESİNİZ YILMAZ BÜYÜKERŞEN'
'ŞAHANESİNİZ YILMAZ BÜYÜKERŞEN'
Ünlü oyuncu Begüm Kütük, bir etkinlik kapsamında geldiği Eskişehir'e hayran kaldı.