DESTEK GECESİ İPTAL OLDU

Son Güncelleme : 14 Aralık 2018 08:12
DESTEK GECESİ İPTAL OLDU

Eskişehirspor Kulübü gelir elde etmek amacıyla 19 Aralık Çarşamba akşamı yapmayı planladığı geceyi iptal etti.

Gerek alınan olağan üstü genel kurul kararı gerekse yapılan ön çalışmalarda bilet satışlarındaki ilgisizlik alınan kararda etkili oldu.

Yorumlar (30) / Onay bekleyen (7)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

sinem gümüş

14 Aralık 2018 10:53
ya bu es ess denilen yorumcu...lütfen yeter baydın artık....her fırsattaypk her taraftar maaşını versin ...yok eskişehirlilik vergisi alınsın...ya be insan geçimin ne kadar zor olduğunu biliyomusun....yeter artık baydın bayılttın artık ya...çok paran varsa git bağışla....düş yakamızdan artık ya....iyi ben para vericem senin çok sevdiğin es es in başkanı futbolcuları yiyecek..yok öyle bi dünya...

eskişehirli

14 Aralık 2018 10:38
milletin maaşı kendine yetmiyor.Bu ekonomik sıkıntıda nasıl verecek insanlar bir maaşını.Verse ne olur.Paraların nereye gittiği belli değil.genel kurulda mevcut yönetim ibra edilmez.Hesabını nerede vereceklerse orada verirler.

Esessss cevap

14 Aralık 2018 10:53
Adama bak yaa bi maaş istemiş benim ekmeğimi cocugumun mamasını kulüp mu veriyor neden verecez futbolcular son model arabayla gezsin diye mi yoksa kulüp yöneticileri daha iyi otellerde yesinler diye mi yada cepleri daha çok mu dolsun diye bu kadar saf olmayın size 5 kuruş bile faydası olmayan bişeyin peşinden koşmayın takım kapatılsın efsane falan değil resmen masal

ankarali

14 Aralık 2018 12:00
Kesin bu yorumu yapan tribun liderlerinden biri bakti esesden bisey olmayacak desi eb iyisi benim hesaba atsinlarda birazda kazlari ben yolayim dedi

sami öğüt

14 Aralık 2018 12:16
es esssss isimli yorumcu....maaşımı değil 1 tl vermem...ben maaşımı vereceğim onlar yiyip içecek öylemi....bize ne senin es es sevginden hastalığından....çok paran varsa sen ver....ya anlamıyorum nedir bu futbol fanatizmi ..adam maaş verecek yada isteyecek kadar çılgın...size ne kazandırıyor bu futbolcular ...bu top....

misafir

14 Aralık 2018 16:09
şaka gibi ya ne diyor. Tiribün liderinin hesabında para toplanacakmış.Kanuna .yönetmeliğe uygun mu diye bir sor önce.

genç

14 Aralık 2018 16:01
vatandaş biletini alır maça gider seyreder destekler yöneticiler gelirleri idare etmek için vardır hesapsız yerlere paraları dağıtırlarsa takım batar daha önce bu es es in borcu yoktu şimdi sahayı satsalar ödenmiyecek durumda bence bu incelenmeli ve gereken yapılmalı bunca yıllık takım heder olacak

sinem gümüş

14 Aralık 2018 16:44
evde zeytin yok.!!!!...adam maaşınızı verin diyo...bide taraftar liderine vercekmişiz bahh bah bahh ....ayıptır ya

mustafa

14 Aralık 2018 12:38
Taraftarın yaptığı desteği kim yaptı bu takıma. Paraları yiyenler hesap versin önce.Ayağına 10 dk top değmeyen futbolcuya ödenen dolarlar, 5 para etmez futbolcu müsfettelerini bir dünya para vererek iş yapmış gibi anlatan yöneticiler. Aynı futbolcuyu dörtte bir fiyatına nerdeyse bedava gönderenler bir zahmet onlar hesap verecek. Ne yardımı ne parası. Biz takımı amatör ligdede destekleriz ama bu başkanlar o zaman ortalıkta olmaz.

ilhan

14 Aralık 2018 16:04
gece iptal olmuş niye çünkü para vermeye korkar olmuş taraftar

doğrucu davut

14 Aralık 2018 11:29
es ess denilen arkadaş ...yorumcuların dediği kadar var....baydın artık kapat çeneni....birileri diyecek içinden((( ulen bunların bu kadar çok parası varsa daha çok vergi alalım...daha çok zam yapalı))) bi sus allah aşkına....paran çoksa git ver...bizi ilgilendirmiyor senin es es sevgin...biz çoluk çocuğumuza ailemize zor bakıyoruz

Küfüre prim vermeyin

15 Aralık 2018 08:48
Eses-başakşehir süper lig maçı. Ligde kalmak için önemli bir maç. Ve maç esesin lehine dönmeye başladı. Birden tribünlerden şu tezahürat duyulmaya başladı "haydi haydi Allah aşkına İstanbul p.çleri dönsün şaşkına" o ana kadar maça asılmayan başakşehirli oyuncular maça öyle bir asıldılar ki maçı aldılar ve esesin biletini kestiler. Ve biz eses olarak hala toparlanamıyoruz. Ben ve benim gibi yıllarca kombine bileti almış insanlar tribünlere küstü. Nerde tribün kültürü, neden bir aile olarak maçları izleyemiyoruz? Bunları sorgulayalım.

ali

14 Aralık 2018 15:45
verelim ama doğalgaz elektirik su ev masrafı elde var kredi kart borcu eşe dosta olan borcu geçtik telefonlara cevap vermiyoruz hangi parayı vereceğiz her kes atıyor yok birer maaş verelim yani beş lira kenarda para yok

ahmet

14 Aralık 2018 15:51
bizdede kışlık alcak para kalmadı her yere yayan gidiyoz birazda futbolcular idare etsin

Es26

14 Aralık 2018 21:43
Koskaca EsEs...başkan bulamıyor.Güvercin sevenler derneği başkanlığına bile 3-5 başkan aday olurken EsEs rica minnet başkan bulamıyor.Niye mi borç var ya.

matador

14 Aralık 2018 20:20
esesss nickli sen çok zekisin bravo sana evini arabanı arsanı tarlanı bagını bahçeni eşyanı sat eses e yatır teşekkür ederiz sana biz :D

reyhan güler

14 Aralık 2018 11:02
sadece gülüyorum....gelecek sanatçılar bedava gönüllü gelecekti yapılan masraflar sponsordu yani ücretsiz...bilet satılamadığı için iptal oldu etkinlik....sadece gülüyorum.. bunu hak ediyorsunuz...bir bjk taraftariyim ve formamı veya atkımı takıp gezemiyorum bu şehirde neden 13..14 yaşındaki fanatik taraftarlarınız yüzünden...zaten taraftarınızın yüzde 65 ı bu yaş grubu...hani avrupa kentiydiniz....avrupa kenti olmak iki saçma sapan parkla...iki heykel le olmuyor....önce İNSAN OLMAKTAN GEÇİYOR...

Snm

14 Aralık 2018 22:37
EsEs Bizans takımlarından nefret eder.Başka yerde yorum yapın.Sinir uçlarımıza dokunmayın.3 LİGE DEŞERSE DE SİZE NE....büz GİDİP ORADA DA DESTEKLERİZ.

Es

15 Aralık 2018 08:11
Beşiktaş formasını 3-5 yaşındaki coğuğa giydirip sokağa çıkarmak kolay.Kendin giyip çıkamıyorsun. yemiyo demi...

bayram akın

16 Aralık 2018 12:03
burası eskısehır eskısehırlılerın takımlarını nekadar cok sevdıgını butun dunya bılıyor ısterse amatore dussun bu seyırcı yıne yanlarında olacaktır hem unutmayalımkı yuzeye cıkmak ıcın once dıbe vurmak gerekıyor su andakı oyuncularımız nasıl kosuyorlar nasıl gayretlıler rakıbı hataya zorlayıp golu bı sekılde buluyoruz kemıksız 4 galıbıyetımız var alkıslayın lutfen canım esesım

Arda

15 Aralık 2018 08:09
Burada yorum yapanların bir kısmı büyük takım sevenler...Cincon ,8taş atkısnı 300 tl veririken para var.ama yaşadığın şehir için 50 tl ver ........açız edebiyatı..Hadi İstanbula.Bize küfür edenlerle beraber olmayın

Sdr

14 Aralık 2018 21:58
Niye yükleniyorsunuz EsEss rumuzla yorumcuya.Zorla mı alıyorlar paranızı.Vermezsin olur biter.Adam bir çıkış yolu önermiş beğen veya beğen me.Ben gerekirse EsEs için 2 maaşımı da veririm.Yeter ki adam gibi bir başkan olsun.

Utk

14 Aralık 2018 21:52
8taşlılar,Cinconlar ve de cikcikbahçeliler size ne EsES'ten.Siz İstanbula gidin.Büyük seversiniz ya.

salih özcan

14 Aralık 2018 20:25
bir araştırırmısnz taraftarlar dernegi başkanını adam zengim oldu eksişehirspor sayesinde siz kime para toplyorusnz ya allah aşkına

Hadi Marş marş

14 Aralık 2018 21:55
Siz o 8taş atkısını alında.....İstanbula gidin.Burası size göre değil..Atkını eline verirler. sallarsın.

gürcan

15 Aralık 2018 11:22
aşşağıdaki yorumları okudum tek çare yöneticiler ve oda başkanları hepsi zengin iş adamı onların hepsi elini ceplerine atmalı ve eskişehir sporu düze çıkarmalı gariban ne yapar anca bilet alır maça gider

FFT

14 Aralık 2018 21:47
Sami öğüt adlı yorumcu..belli ki büyük takım sevenlerdensin.Cincon,ve 8Taş formasına 150-200 verirsin ama.O zaman git İstanbul da yaşa.Biz eses sevdalısıyız. GEREKTİĞİNDE HARÇLIĞIMIZI VERİRİZ.MAAŞIMIZI DA VERİRİZ.

reyhan güler cevap

14 Aralık 2018 13:53
reyhan hanım şehirim ve takımımla gurur duyuyorum,özellikle senin gibi yazanları okuyunca gerçekten doğru şehirde yaşadığımı ve doğru takımı tutuğumu bir kez daha anladım,Al abla beşiktaşın atkısını git istanbulda yaşa orda tak

kasımpaşalı

14 Aralık 2018 16:11
bir beşiktaşlı olarak alt liglerde nasipse seneye üçünçü ligde size başarılar dilerim,ayrıca eses rumuzlu arkadaş size akıl vermiş bu kadar eleştiriye gerek yok bağış yapmazsınız olur biter fazla dırdıra ne gerek var

esesss

14 Aralık 2018 09:02
zaten gereksiz masraf olacaktı,asıl desteği taraftarın yapması lazım her taraftar bir maaşını camiyamıza bağışlamalı kampanya başlatılsın,seçilen bir tirbün liderinin hesabında toplansın ve kulübe aktarılsın,eminim ciddi meblağlar toplanacaktır,sıtada gidip boşboş bağırmakla olmuyor beyler herkez elini taşın altına sokmalı,acil başlatılsın kampanya ve hesap no burada paylaşılsın lütfen.